שאלות נפוצות

כאן תמצאו סיכום של השאלות הנפוצות שנשאלנו לאורך תקופת פעילותינו. אם בכל זאת לא תמצאו את התשובה כאן אל תהססו לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר או

בטלפון 077-8123111.

שאלות נפוצות VOIP

סליחה על השאלה…אבל מה בעצם אתם מציעים לעסקים ?

אין צורך להתנצל…הנה אנחנו מסבירים: Telecom Experts מעסיקה מהנדסי תקשורת מומחים בעלי ניסיון רב (מעל 20 שנה) בייעוץ לעסקים גדולים באפיון, תכנון, הקמה ותפעול שוטף של מערכות תקשורת ומחשוב לעסקים. המהנדסים המומחים שלנו יחסכו לכם זמן ועלויות רכש ותפעול שוטף של מרכזיות טלפון, מערכות תקשורת VoIP, ציודי תקשורת IP ועוד.

למה אני צריך את השירות שלכם ?

מרבית החברות העסקיות מבזבזות מאות אלפי ₪ בשנה על תקשורת ותורמות לגידול בהכנסות ספקיות התקשורת, הסלולר והמחשוב, וזאת למרות פתיחת שוק התקשורת לתחרות וההזדמנויות הרבות הקיימות כיום בשוק להוזלת עלויות. השליטה בהוצאות התקשורת והמחשוב אינה משימה קלה או קצרה, והיא דורשת מומחיות כמו כל תחום מקצועי. הוצאת הטיפול בהוצאות התקשורת והמחשוב למומחים בתחום היא הדרך המתאימה להתמודד עם הבעיה. עסקים שהפנימו מסר זה מצליחים להגיע, מידי כל חודש ושנה, לחסכונות בהיקפים עצומים בהוצאות התקשורת והמחשוב שלהם.

איך בעצם מתבצעת ההתקשרות עם Telecom Experts ?

פשוט מאוד ! אנחנו מקבלים מימכם בדואר אלקטרוני או בפקס. את כל הפרטים, הדרישות של מרכזת הטלפונים שהעסק צריך כדוגמת: כמות קווי חוץ, כמות שלוחות חכמות, כמות שלוחות רגילות, דואר קולי ו/או נתב שיחות, מוסיקה בהמתנה, אפליקציות ויישומים מיוחדים מותאמים עבור העסק שלכם.

לאחר קבלת הנתונים, אנו נעביר לספקים מסמך בקשה לקבלת הצעות מחיר כולל מפרט טכני מיוחד לצורך תמחור הפרויקט.

עד כאן במסגרת מבצע השקה מיוחד ל – 100 לקוחות ראשונים השירות ניתן בחינם.

מה כולל הייעוץ ואיך הוא מתבצע ?

רק ובמידה ותהיו מעוניינים בליווי מקצועי של הפרויקט באמצעות מהנדס תקשורת, נגיש לכם הצעת מחיר לליווי הפרויקט עד לבדיקות הקבלה ומסירת המערכת ללקוח. אין לנו שום כוונה להיצמד אליכם בייעוץ עסקי ממושך ולמרוח שעות עבודה מיותרות ושעות נסיעה עד לעסק שלכם ולחייב אתכם באלפי שקלים בדומה ליועצים אחרים או "מאמנים עסקיים". אין גם צורך לחתום איתנו על חוזה התקשרות ארוך טווח ולשלם לנו תשלום חודשי קבוע עבור השירותים שלנו. בעידן המחשוב והתקשורת לא נצטרך לחייב אתכם בשעות נסיעה וחנייה, אלא כל הממשקים בינינו יהיו באמצעות המחשב, דואר אלקטרוני, פקסימיליה (במידת הצורך) ושיחות טלפוניות. אנו ניגש ישר לדרישת הלקוח ונטפל בפתרון המתאים לעסק שלך שיבטיח לך חיסכון חד פעמי בהשקעה וגם בתפעול השוטף. מייד לאחר הסיוע שלנו תוכל ליישם את ההמלצות ולהתחיל לחסוך בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלך.

יש לכם כמה מתחרים בשוק מה היתרון שלכם על פניהם ?

ראשית השוק מלא במתחרים המציעים שירותים דומים לעסקים במגוון רחב של תחומי ייעוץ מערכות תקשורת לעסקים. חשוב לנו להדגיש שאנו החברה היחידה המציעה את השירותים שלנו לעסקים במודל זה וזאת מסיבה פשוטה שאנו בטוחים שהמהנדסים שלנו יחסכו לכם בעלויות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם והדרישה לפעילויות נוספות שלנו לחיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם יבואו מצדכם. אנו גם לא מחזיקים משרדים יקרים, אין לנו אנשי מכירות, אין לנו הוצאות רכב וחניה ולכן המחירים שלנו מאוד נמוכים להצעות אחרות שתקבלו מהמתחרים שלנו. בנוסף, המומחים שלנו הם בעלי ניסיון של מעל 20 שנה בייעוץ לעסקים גדולים ולא ע"י מתמחים בתחום ולכן כל תהליך הבדיקה נעשה ביעילות מרבית ובלו"ז קצר ביותר.

אז כמה השירות שלכם עולה ?

אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות או הפתעות נוספות לאחר ביצוע ההזמנה של אחד מהשירותים שלנו. לכל שירות שלנו עפ"י בקשתכם ואישורכם מראש ובכתב אנו נגיש לכם הצעת מחיר על בסיס שעות עבודה שיושקעו בפועל באתר הלקוח וזה בדיוק מה שתצטרכו לשלם בתוספת מע"מ כחוק.

אם בסוף התהליך לא תהיה שביעות רצון מצדכם מעבודתנו, נחזיר לכם את כל הכסף ששולם בלי לשאול שאלות וללא התניות.

יש לי שאלה נוספת עליה לא עניתם כאן מי יוכל לענות לי עליה ?

נשמח לענות על כל שאלה צרו איתנו קשר באמצעות מייל: info@teleco.co.il

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

במרבית המקרים העסקים הקטנים ללא ייעוץ מתאים, בוחרים במרכזית טלפונים שאינה עונה על הצרכים התפעולים שלהם לגידול העתידי הצפוי בעסק, למצבי עבודה שונים (שירות יום/לילה, חגים, ניידות, עבודה מהבית ועוד ועוד). בנוסף הרגשתי שמרבית בעלי העסקים אינם מכירים את ההבדלים המשמעותיים מבין פתרונות סנטריקסמרכזיות  IPמרכזיה וירטואליתמרכזיות אסטריסק בקוד פתוח או מרכזיות בזק?

האתר הזה בשבילך!!

האתר הזה יעזור לכם לעשות סדר, למציאת הפתרון האופטימלי למרכזית טלפונים המותאמת לעסק שלכם הן מבחינה תפעולית והן מבחינת עלויות כספיות (בחירת מודל של השקעה חד פעמית או בתשלום שוטף חודשי בשיטת מיקור חוץ).

מזמין אתכם לקרוא את המידע הרב בעל הערך שהשקעתי בו מאות שעות עבודה הסוקר את המגוון הרחב של פתרונות תקשורת לעסקים.

 10 דברים טובים שמרכזיית טלפון אופטימלית עושה לעסק שלך


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.3/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
שאלות נפוצות, 9.3 out of 10 based on 3 ratings