מרכזית אוויה Avaya – איך לנהל תקשורת אחודה באמצעות יישומים בענן?

מרכזית אוויה Avaya – איך לנהל תקשורת אחודה
באמצעות יישומים ומכשירים ניידים בענן?

 

עסקים מחפשים לשפר את הקשר עם הלקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) שלהם באמצעות המובייל, בגלל שכולם מסתובבים היום עם סמארטפון ביד.

חשיפת ההתפתחויות הטריות ביותר שנועדו לספק מענה טוב וחווייתי לצורך הזה.   

 

חברת אוויה (Avaya) חשפה פלטפורמת "תקשורת אחודה" ל"עבודה קבוצתית" עבור התקשורת העסקית, לשוק העולמי והישראלי (מערכת המופעלת גם בעברית). הפלטפורמה החדשה ניתנת לשימוש באמצעות יישומים ודפדפנים על גבי סמארטפונים, טאבלטים מחשבים ניידים, נייחים ועוד. 

פלטפורמת Avaya Euinox (אקווינוקס) מספקת תקשורת יעילה, באופן ישיר לתוך מכשירים ניידים מכל סוג באמצעות יישומיי ודפדפני "Live- In" עבור עבודתם. הפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית באמצעות Breeze – Avaya SDK Client על פי דרישות ספציפיות המגיעות ממנהלים או עובדים. פלטפורמת אקווינוקס נתמכת גם על שולחן עבודה וגם על התקנים ניידים.

כיום, ספקים עדיין נאבקים כדי למזג בצורה מלאה את תשתיות יישומי התקשורת ושירותים מבוססי ענן לתוך פלטפורמה אחת (נייחת וניידת), שמציעה חוויית משתמש פשוטה, כפי שעושה פלטפורמת אקווינוקס של אוויה.

מרכזית אוויה Avaya

Avaya IP Small Office

המערכת מתאימה לכל סוג של עסקים, קטנים כגדולים.

מערכת דומה של שירותי ענן ניידים המתחרה במערכת הזו של אוויה, יש לחברת אלקטל-לוסנט-ארגונים (ALE) בשם Rainbow והיא כרגע במצב בטא וכבר מופעלת בישראל (למשל באוניברסיטת בר-אילן, עם כ-37 אלף משתמשים).

מרכיבים מרכזיים של הפתרון ל"תקשורת אחודה וניידת" מבית אוויה כוללים:

1. חווית שימוש דרך הסלולר, עבודה שוטפת ותגובה מיידית: עובדים יכולים לראות במהירות את כל הפגישות שנקבעו, עדכוני הודעות והיסטוריית התקשורת במקום אחד ולנקוט בפעולות מידיות בנגיעה אחת. הפלטפורמה הזו אופטימלית למכשירים ניידים, טאבלטים, מחשבים שולחניים ועוד. המערכת כמובן מאובטחת ועונה על כל דרישות הרגולציה המחמירות הקיימות בשוק העולמי והמקומי.

2. דילוג על ההורדה וטעינת תוכנות: ניתן לשתף פעולה מתוך דפדפני HTML5 ללא הורדות או תוספות, הודות לטכנולוגית WebRTC.

3. אימוץ הגישה והקישור מכל מקום ובכל עת: הפלטפורמה מספקת גישה נוחה, מידע אמין ומאובטח, סאונד HD באיכות גבוהה ושירותי וידאו לכל מקום ומכל מכשיר, בארץ ובעולם. עובדים יכולים להשתמש במכשירים מרובים – בו זמנית.

4. הודעה עם המשכיות: הודעות מולטימדיה עבור טקסט, אודיו, וידאו, תמונות וקבצים מאפשרות לעובדים שליחת הודעות בזמן אמת, עם שמירה של ההיסטוריה של כל סוגי ההודעות במקום אחד ובגישה קלה ביותר.

5. הפחתת מורכבות והוצאה של מספר פתרונות: אקווינוקס מספקת פלטפורמה אחת התומכת בכל המצבים השונים של שיחות ועידה. המערכת מאפשרת ועידת אודיו בקנה מידה גבוה, שיתוף פעולה נרחב באינטרנט, וידאו באיכות HD ועוד.

6. תאימות לכל הטלפונים החכמים (לרבות השולחניים) מכל סוג, כמובן כולל אלו של אוויה.

7. תאימות לכמעט כל סוגי המרכזיות הקיימות, כולל הווירטואליות ובענן.

8. תאימות לכל סוגי העננים כולל ענן היברידי.

 

החזון של התקשורת האחודה מאז ומתמיד היה לייעל, להיות ידידותי ופשוט ולאפשר עבודה רציפה ללא הפרעה. אקווינוקס התגברה על האתגר ויצרה פלטפורמה אחודה לטובת משתמשי הקצה, מחלקות IT ועסקים בכל השווקים.

פתרון אקווינוקס יהיה זמין ברבעון הראשון של 2017 עם יכולת שיחות ועידה (כולל בווידיאו). הפלטפורמה נמכרת על בסיס רישיון לכל משתמש, שירותים עם מנוי, או מודלים שונים של תמחור תמידיים ובענן (SaaS). 

שורה תחתונה בתחום המעבר ל"תקשורת אחודה":

הצרכים של עסק קטן אינם דומים לצרכים של עסק גדול גם עבור מערכות שונות לשמירת הקשר עם הלקוחות ולעבודה יעילה וקבוצתית, באמצעות המובייל. בכל עסק יש צרכים שונים המשתנים עם הזמן. בנוסף, צרכי משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, סוכני ביטוח או של משרד רואי חשבון.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת ספק שירותי "תקשורת אחודה" עם הלקוחות ובין העובדים ו"עבודה קבוצתית" במובייל לעסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון, שנבחר, הוא אמין עם המלצות מלקוחות קיימים של ספק השירות.

 

מכאן, נשאלות השאלות: מה הבעיה הכי גדולה בעסק שלך בקשר שלך עם הלקוחות ובין העובדים, שניתן לפתור במערכת מתקדמת בענן?

מה אתה יודע על ההבדלים בין תקשורת רגילה (מטלפון נייח) לבין תקשורת לעסק מהסמארטפון, תוך שימוש בשירותי ענן?

אם יש לעסק שלך כבר פתרונות ניידים ל"עבודה קבוצתית", ממה אתה לא מרוצה בפתרונות הקיימים? שתפו אותנו.

האם אתה חושב שאני יכול לעזור לך בנושא הזה?

 

סרטון:  First Look Avaya Equinox | Future of Team Engagement 

לקבלת הצעת מחיר מספקי מרכזיות טלפון לעסקים לחץ כאן!

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
מרכזית אוויה Avaya – איך לנהל תקשורת אחודה באמצעות יישומים בענן?, 8.0 out of 10 based on 2 ratings
פורסם בקטגוריה מרכזיות IP. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *