אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למנהלים, עובדים ולמוקדי שירות טלפוניים

אוזניות ומערכות ראש מתקדמות למנהלים,
עובדים ולמוקדי שירות טלפוניים (מידע חדש וטיפים)

 

אוזניות אלחוטיות חדישות מגיעות לשוק ומחליפות את הדגמים הוותיקים של "מערכות ראש". כיום הדגש עבר לחיבורים אלחוטיים ו"ביטול רעשים". המעבר למערכות טלפוניה ניידות (לרבות בסמארטפונים) לא ביטל את הצורך ב"מערכות ראש" ואוזניות, במיוחד למי שעיקר עיסוקו הוא טלפוניה (למשל ב-Call Center).

אילו "מערכות ראש" מתאימות לעסקים קטנים עד בינוניים?

מה מתאים למנהלים ועובדים הנמצאים בדרכים? מה התחדש בתחום זה?

מהם המחירים של "מערכות ראש"? האם הפתרונות של פלנטרוניקס בתחום "מערכות ראש" מתאימים לעסק שלי?

 

במהלך שיחות עסקיות ארוכות, היכולת לקום מהכיסא יכולה לעשות את כל ההבדל ב"נוחות סביבת העבודה". אם זה עבור הסברים ורשימת הערות על גבי לוח, מעבר לחדר שקט יותר, או אפילו קימה והתרעננות. זאת, מול אי יכולת לזוז בגלל שיחה בטלפון שולחני או בשיחה מהמחשב.

זה הרקע לשימוש ההולך וגובר ב"מערכות ראש" ובמיוחד הטרנד העכשווי: אוזניות מבוססות חיבור אלחוטי (בלוטות'- Bluetooth או WiFi), ואם אפשר – עם מערכת ל"ביטול רעשים", מה שמעצים את החוויה ומשפר מאוד את היכולת לתפקד ביעילות עם האוזניות הללו.

מנהלים ועובדים (לרבות עובדי מוקד מכל סוג), משתמשים כיום ב"מערכות ראש" (שהן למעשה אוזניות) לצרכי הטלפוניה העסקית שלהם מהסיבות המרכזיות הבאות:

  • כתחליף לטלפון פיזי על השולחן. יש "מערכות ראש" (אוזניות) המאפשרות לדבר בעמידה ובהליכה ברחבי המשרד.
  • כתחליף לרמקול ולמיקרופון (של המחשב הנייח או הנייד). "מערכת ראש" מתאימה מאוד למערכות של מרכזיות טלפוניה וירטואלית (דוגמת IP-Centrex) וטלפוניה בענן, בה בעסק אין מרכזיה עסקית פיזית ומערכת הטלפוניה העסקית מופעלת בפועל בגישת ה-.Softphone ה-Softphone הפופולרי ביותר בשוק העסקי כיום הוא סקייפ ויש לו לא מעט מתחרים. השימוש ב"מערכת ראש" נוח יותר מאשר השימוש במיקרופון והרמקול של המחשב (הנייח או הנייד).
  • מערכת ראש היא, למעשה, חובה לכל מי שעבודתו היא בטלפון בסביבה רועשת (או לא ממש שקטה). בעיקר הכוונה למוקדנים במוקדי שירות, לאנשי שיווק ומכירות טלפוניים, לעמדות מזכירות ולמרכזיות תמיכה מכל סוג.
  • "מערכת ראש" יכולה להיות נלווית לשימוש בסמארטפון, במקום שרוצים לדבר בסמארטפון, בלי להחזיק אותו ביד, בלי להשתמש ברמקול של הסמארטפון ומבלי להפריע לאנשים הנמצאים בסביבת הדובר (או כדי לשמור על פרטיות או סודיות השיחה מפני אנשים בסביבת הדובר).

 

אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למנהלים, עובדים ולמוקדי שירות טלפוניים

 

מערכת ראש חדשה מבית פלנטרוניקס: אוזניות בלוטות' – Voyager 6200 UC:

פלנטרוניקס השיקה לאחרונה בישראל את ה-Voyager 6200 UC – התוספת האחרונה של החברה למשפחת הדגל של אוזניות ה-Voyager הארגוניות. אלו אוזניות הבלוטות' הארגוניות הראשונות של פלנטרוניקס עם רצועת עורף נוחה לשימוש לאורך כל היום. כך החברה מציעה כעת (כך היא טוענת), את הטווח הרחב ביותר בתעשייה של מכשירי בלוטות' סטריאו עם ביטול רעשים אקטיבי מובנה במוצר.

האוזניות החדשות מתלבשות על העורף ועיצובן כולל חיבור בלוטות' אלחוטי לטווחים קצרים עד בינוניים, מיקרופון סמוי, אוזניות קטנות הנכנסות בנוחות לתוך האוזניים, ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ושילוב עם יישומי UC (ר"ת: Unified Communications) משמעותיים.

עם התוספת של Voyager 6200 UC לקו המוצרים, לדברי פלנטרוניקס, היא מציעה כעת את המגוון הרחב ביותר של מכשירי בלוטות' סטריאו מקצועיים, בעלי ביטול רעשים אקטיבי – יותר מכל ספקית אחרת בשוק.

אוזניות Voyager 6200 UC נתמכות במלואן על ידי תוכנת Plantronics Manager Pro, המאפשרת למנהלי IT לנטר, לנהל ולתחזק מכשירים בכל החברה, ובכלל זה את השימוש בהן וניתוח האקוסטיקה. התוכנה כוללת את היכולת להגדיר את חווית המשתמש, לנהל פריסות קושחה ולאסוף תחזיות אנליטיות, במטרה לאתר בעיות תאימות לפני שהן הופכות לקריטיות. התוכנה זמינה כשירות למנויים ונמכרת בנפרד ממשפחת ה-Voyager.

"רעש והסחת דעת עדיין מהווים את האתגרים הגדולים ביותר עבור אנשי מקצוע בסביבה משרדית", אמר גאווין סיר, מנהל שיווק מוצר גלובלי בפלנטרוניקס. "הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים לאמץ טכנולוגיה, שיכולה לעזור להם לתקשר ולשתף פעולה בצורה טובה יותר, היא על ידי הצעת אפשרויות בחירה המתאימות לסגנון העבודה הייחודי שלהם, כמו גם לסגנון החיים שלהם, בין אם הם נמצאים במשרד או מחוצה לו.

אוזניות ה-Voyager 6200 UC עונות על צורך זה באמצעות אודיו ברמת עסקית המתאים לקבוצת משתמשים חדשה הרואה את המבחר הקיים היום בשוק כמגביל".

 

רשימת התכונות הנוספות של ה-Voyager 6200 UC כוללת:

  • 4 מיקרופונים כל-כיווניים, שמאזינים לצלילים מכל הכיוונים ומספקים חווית שמע ברמה מקצועית משני צידי השיחה ללא "בום מיקרופון" באמצעות "clear talk technology" של פלנטרוניקס.
  • ביטול רעשים אקטיבי ופסיבי, שמבטיח התמקדות בשיחה כאשר מוקפים ברעש והסחות דעת במשרד ומחוצה לו.
  • אודיו בפס רחב מספק שיחות ברורות על המחשב האישי וסטיריאו פרמיום באיכות גבוהה, דבר החשוב במיוחד בעת האזנה למוזיקה.
  • עיצוב תכליתי המאפשר למשתמשים להאזין לשיחות או לקבציי מדיה בסטריאו, או פשוט להסיר את אחת האוזניות לצורך שימוש כאוזנייה אחת, כדי להיות מודעים יותר לסביבה. רצועת העורף רוטטת ומודיעה על שיחה נכנסת או התראה.
  • האוזניות בעלות הסמכה של Microsoft Skype for Business, מתאימות ל-Cisco Jabber, Microsoft Teams ותוכנות נוספות הנמצאות בשוק, לביצוע שיחות ועידה.
  • ניתן לבצע "צימוד" ל-8 מכשירים ולהתחבר במקביל ל-2 מכשירים לניהול אודיו פשוט.
  • טווח קישוריות אלחוטי עד 30 מטרים ממכשירי בלוטות' התומכים ב-Class 1.
  • התראות דינמיות לגבי מצב 'השתק', שנועדו לספק יעילות אופטימלית על ידי דיווח למשתמשים בעזרת לחישה, במידה והם מדברים בזמן, שנמצאים על מצב 'השתק'.
  • האוזניות מספיקות עד ל-9 שעות של זמן שיחה ועד ל-16 שעות של זמן האזנה, כדי לתקשר ולשתף פעולה במשך כל היום.
  • תאימות עם Manager Pro של פלנטרוניקס הניתנת לרכישה בנפרד. התוכנה מאפשרת לצוותי IT לקבל תובנות עבור כל זוג אוזניות של פלנטרוניקס בעל תאימות הנמצא בשימוש ברחבי החברה.

תמחור וזמינות: אוזניות ה-Voyager 6200 UC מגיעות בצבעי שחור ובז' וזמינות אצל המפיצים המורשים של החברה. מחיר מומלץ לצרכן – 1,399 ₪.

 

אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למנהלים, עובדים ולמוקדי שירות

 

האם יש עוד "מערכות ראש" מתקדמות המתחרות בשוק הזה?

בהחלט. יש "מערכות ראש" ומתקדמות – Voyager 8200 UC: מדובר באוזניות הבלוטות' הקודמות בקו המוצרים של פלנטרוניקס (ארה"ב), שהופכות את הרעש והסחות הדעת לנחלת העבר.

האוזניות מגיעות בצבעי לבן, יהלום או שחור, ומחירן באינטרנט 379.95 דולרים (ללא משלוח), וזמינות בישראל אצל המפיצים המורשים במחיר מומלץ לצרכן של 1,299 ₪.

האוזניות תוכננו במיוחד עבור אנשים המקדישים שעות רבות לשיחות טלפון ומבצעים אותן בכל זמן ובכל מקום. מדובר באוזניות הסטריאו העסקיות הראשונות (לטענת החברה) המנוהלות במלואן, עם עיצוב מיקרופון סמוי, מיקרופונים בעלי צימוד כפול, בעלות היכולת לניתוח אותות משופר, 2 רמות של ביטול רעשים פסיבי ואקטיבי וטכנולוגית חיישנים חכמה. איכות האודיו ברמת הפרמיום וצלילות הקול מבטיחות חוויה אופטימלית אם נמצאים בשיחת ועידה בסביבה משרדית פתוחה או מאזינים למוזיקה אהובה ברכבת או במהלך עבודה בבית קפה הומה אדם.

אוזניות ה-Voyager 8200 UC תוכננו עבור אנשים הזקוקים לתקשורת רציפה ולעובדים הנמצאים בסביבה משרדית פתוחה, שמוצאים את עצמם מתמודדים באופן תדיר עם הסחות דעת ורעש. לפי מחקר, שנערך ע"י Oxford Economics, עובדים דירגו את היכולת להתרכז בעבודה ללא הפרעות כעדיפות העליונה שלהם, כאשר קרוב ל-40% מהם נקטו בצעדים כדי להפחית את הרעש. ככל שחברות ממשיכות לאמץ תכנון משרדי פתוח ושעות עבודה גמישות, מתן פתרונות, שיעזרו להתמודד עם הרעש הנלווה, הופך לקריטי אף יותר.

 

רשימת התכונות הנוספות של ה-Voyager 8200 UC כוללת:

  • 4 מיקרופונים, שמשתמשים בטכניקת עיצוב אלומה ("beam-forming"), מאתרים ומגבירים את קולו של המדבר, בזמן ש-2 מיקרופונים נוספים מאתרים וחוסמים רעשי רקע כדי להבטיח איכות שיחה מצוינת.
  • התראות קוליות מדווחות על שמות המתקשרים, מצב השתק, מצב החיבור וזמן השיחה.
  • האוזניות האלחוטיות מספקות עד ל-24 שעות של זמן האזנה וכבל של 3.5 מ"מ מאפשר שימוש בטיסות.
  • האוזניות בעלות הסמכה של Microsoft Skype for Business ומתאימות ל-Cisco Jabber ותוכנות נוספות לביצוע שיחות ועידה.
  • האוזניות יכולות לבצע צימוד למחשבי Windows ו-Mac ע"י שימוש בטכנולוגית בלוטות', למכשירי טלפון בעלי IP אחר באמצעות מעבד אודיו USB BT600 של פלנטרוניקס, וצימוד עם סמארטפונים וטאבלטים של iOS ו-Android.
  • טווח קישוריות אלחוטי עד 30 מטרים ממכשירי בלוטות' התומכים ב-Class 1.
  • טכנולוגיית חיישנים חכמים מזהה כאשר לובשים את האוזניות. הטכנולוגיה מאפשרת להשהות את הזרמת המדיה כאשר האוזניות מוסרות ומפעילה אותה מחדש בעת לבישת האוזניות.

 

מערכות ראש חדשות מבית לוג'יטק – Logitech:

חברת Logitech  (חברת ענק, שנוסדה בשוויץ, וכיום המטה העולמי שלה בארה"ב. מיוצגת בישראל ע"י חברת Benda מנתניה), מפתחת, מייצרת ומספקת מגוון רחב ביותר של פתרונות לעולמות: המולטימדיה, המחשוב, הבית והעסק החכם ולאבטחה של בתים ועסקים.

בין היתר, החברה מציגה מספר מערכות ראש איכותיות במחירים תחרותיים:

א. H820e.

אוזניות H820e של Logitech (עם שנתיים אחריות, כמו בכל מוצרי לוג'יטק) מאפשרות לעשות הכל בחופשיות עם טווח קליטה אלחוטי של עד 100 מטרים, זמן סוללה של עד 10 שעות שיחה רצופות, כפתורי שליטה על גבי האוזנייה ונורית חיווי לשיחות נכנסות. ניתן לטייל בחופשיות במשרד, לעבור בין חדרי ישיבות, לקבל שיחות מכל מקום וכמובן להיות אפקטיבי יותר במהלכן.

האוזניות האיכותיות הללו מחוברות לתחנת העגינה שלהן ולמחשב באמצעות טכנולוגיית DECT המוכרת מטלפונים אלחוטיים. כך, שלא תיווצרנה התנגשויות עם מכשירי WiFi שונים ברחבי המשרד.

ה-H820e מיועדות עבור אלה, ששיחות הן חלק משמעותי משגרת העבודה שלהם, בין אם ניהול משרד, ניהול לקוחות בחו"ל, מכירות טלפוניות, מוקדי שירות ועוד.

ה- H820e מציעות 2 דגמים – Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחירים נעים בין 115 דולרים ל-165 דולרים (תלוי בדגם). 

ב. H650e.

העיצוב הנוח וקל המשקל של ה-H650e נועד לספק נוחות מרבית עבור אלה, ששיחות הן חלק משמעותי מסדר היום שלהם. נורית חיווי המסמנת לסובבים קיום שיחה, טכנולוגיית DSP לסינון רעשי רקע, מיקרופון מסנן רעשים וכפתורי שליטה מעניקים את האפשרות לתת מענה מהיר ומקצועי גם בסביבה רועשות ועמוסה באנשים.

ה-H650e מיועדות בעיקר למוקדי שירות, מוקדי מכירות ואנשי עסקים נוספים המבצעים שיחות מעמדת העבודה שלהם ואינם זקוקים לניידות אלחוטית.

ה-H650e מציעות 2 דגמים – Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחיר הוא סביב ה-60 דולרים.

ג. H570e.

בעזרת ה-H570e כל שיחה תהיה פרודוקטיבית יותר. התמקדות במידה שווה באיכות טכנולוגית ונוחות מרבית מספקות מוצר שלם ואיכותי הנותן מענה מצוין לאנשי עסקים המבצעים שיחות רבות במהלך היום. הפתרון הזה מתמקד יותר באנשי עסקים (ופחות באנשי מוקד שירות).

טכנולוגיית DSP לסינון רעשי רקע, מיקרופון מסנן רעשים וכפתורי שליטה מעניקים את האפשרות לתת מענה מהיר ומקצועי גם בסביבה רועשות ועמוסה באנשים.

כמו בכל מוצרי לוג'יטק: החיבור הוא USB Plug and Play עם תמיכה בכל תוכנות ה-VC ("שיחות ועידה") הקיימות בשוק.

ה-H570e מציעות 2 דגמים – Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחיר הוא סביב ה-30 דולרים. בהחלט מוצר במחיר עממי.

 

אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למנהלים

 

מי עוד מתחרה בשוק בישראל בתחום "מערכות הראש" למוקדים טלפוניים?

כיום, חברת ארגוקום מראשון לציון היא (לטענתה) ספק מוביל בישראל בתחום מערכות הראש לעסקים. אלפי מערכות ראש נמכרות מידי שנה לעסקים והחברה צברה ניסיון רב שנים בתחום ומפעילה מעבדת תיקונים מקומית לכל סוגי המכשירים.

ארגוקום היא המפיצה הבלעדית של חברת Dasan מדרום קוריאה, אחת מיצרניות מערכות הראש המובילות בעולם (בסדרת מוצרים המכונה בשם FreeMate).

החברה מספקת מגוון רחב של מערכות ראש עבור טלפונים, מחשבים, טלפונים ניידים – לשימוש משרדי, ביתי, במרכזי שירות לקוחות ועוד. מערכות הראש של ארגוקום מתאפיינות באיכות שמע גבוהה, נוחות מכסימלית לשימוש יום יומי ממושך, אמינות גבוהה, אחריות לשנתיים ומחיר תחרותי. מערכות הראש של חברת ארגוקום פועלות במספר רב מאד של מוקדי שירות ומכירה של החברות המובילות בתחומן בארץ.

 

מהם דגמי מערכות הראש המבוקשים בעסקים בישראל (מבית ארגוקום)?

יש 3 סוגים, שהם המבוקשים ביותר בעסקים בישראל (במחירים סביב ה-250 ₪):

  • מערכת ראש למחשב מדגם ER-037 USB, מערכת בסיסית ביותר ומאוד זולה, מתאימה לכל יישומי Softphone וקיימת ב-2 גרסאות: לאוזן אחת או ל-2 אוזניים.
  • מערכת ראש לטלפון ולמחשב מדגם ER-027 (ודגמים נוספים ברמות מחיר שונות מסדרת ER, לרבות ER-036, ER-09, ER-0379), שמוצעת בד"כ ב-2 גרסאות: לאוזן אחת (סיומת שם הדגם – M) או ל-2 אוזניים (סיומת שם הדגם – B). כל המערכות מסדרת ER מתאימות במיוחד לשימוש בסביבת עבודה רועשת כגון מוקדי שירות לקוחות וטלמרקטינג. בנוסף, באמצעות מתאם USB (אופציונאלי), מערכת הראש מתאימה גם לשימוש עם יישומי VoIP.
  • מערכות ראש אלחוטית מתקדמות לטלפון הנייד (סמארטפון) ולמחשב נייח או נייד מדגמי: DA-579 ו-DW-779, שהן "ספינות הדגל" של מערכות ראש. המוצר הראשון עולה סביב ה-500 ₪ והמוצר השני סביב האלף ₪. מערכת הראש כאן פועלת בטכנולוגיית Bluetooth‎ מיועדת לאוזן אחת, מתאימה מאוד למנהלים ולעובדים (למשל אנשי שיווק ומכירות), שלא מעוניינים להיות כבולים בחוטים לשולחן או למחשב. זו מערכת ראש אלחוטית לשימוש עם מחשב נייח או נייד, או עם טלפון נייד (בחיבור בלוטוס'). המדובר במערכת ראש נוחה לשימוש יום יומי ובעלת צליל באיכות גבוהה. יש לה בסיס טעינה והסוללה מאפשרת עד 15 שעות שיחה ללא צורך בטעינה. טווח הפעולה של המערכת: עד 10 מטר מבסיס השידור (דגם DA-579) או עד 100 מטר מהבסיס (דגם DW-779). מערכת הראש DW-779 כוללת מתג הרמת שפופרת אלקטרוני (EHS) אינטגרלי, שמאפשר לקבל או לנתק את שיחות הטלפון ללא הצורך להיות סמוכים לשולחן העבודה וזאת באמצעות שימוש במתג On/Off המוצב על גבי מערכת הראש.

 

מהם השיקולים בבחירת "מערכת ראש" למרכזיה ולמוקדים טלפוניים?

כמו בכל מערכת תקשורת, לניסיון ולהתמחות בתחום ספציפי יש יתרון, מאשר רכישה של עודפי ציוד מסוחר ממולח מהמזרח הרחוק, שמציע מבצעים אטרקטיביים ל"מערכות ראש" ונעלם מהר מאוד מהשטח כשמבקשים ממנו תמיכה ושירות.

 

הפרמטרים, שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת ראש לעסק:

  • עמידות. זה הפרמטר החשוב ביותר בבחירה, חשוב יותר מאיכות השמע. עסקים מעדיפים לשלם לעיתים מעט יותר, כדי להיות בטוחים, שמערכות הראש תחזקנה מעמד לאורך זמן רב, מבלי הצורך לתקנן שוב ושוב ולמנוע מצב של חוסר זמני במערכת ראש למוקדן העושה בהם שימוש יום יומי. עמידות (משמע מינימום תקלות) היא הדאגה הגדולה ביותר של מנהלי מוקדי טלפונים. הם רוצים מערכות ראש, שאינן מתקלקלות בקלות וכן, שבעת הצורך ניתן לתקנן במהירות. חשוב שלספק תהיה יכולת לתת שירות מהיר של החלפה ותיקון ובזמינות גבוהה, כולל מעבדת תיקונים (בישראל) למערכות הראש ומלאי חלפים זמין לכל סוגי מערכות הראש המשווקות על ידו.
  • נוחות. השימוש במערכת ראש חייב להיות נוח למשתמשים, אחרת הם ייטו להיפטר מהמערכת די מהר או לקלקל אותה.
  • איכות ועוצמת השמע. מה שחשוב ביותר הוא: האם המשתמשים יכולים לשמוע את המתקשרים ולהפך בעוצמה ובאיכות גבוהה (רצוי איכות HD). המשמעות היא, שעוצמת השמע חזקה מספיק משני צדי הקו ואיכות השמע במערכת מתקרבת למצב של שיחה פנים מול פנים.
  • מחיר. סעיף חשוב ביותר. המחיר יכול להשתנות באופן משמעותי בין סוגים שונים של מערכות ראש ובהתאם לאיכותן. יש לבדוק אם מערכות הראש מספק מסוים מתאפיינות ביחס עלות תועלת מכסימלי ובמחיר תחרותי.
  • אחריות. יש לצפות לאחריות של שנתיים לפחות לכל מערכת ראש. הכוונה לאחריות המכסה על כל נזק או תקלה במערכת הראש, למעט נזק הנגרם בזדון ע"י המשתמש או כוח עליון (מה דורש ביטוח הציוד).

 

שורה תחתונה בתחום אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למוקדים טלפוניים:

למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים (מנהלים ועובדים מכל סוג) עדיין זקוקים ל"מערכות ראש" כדי לענות לשיחות טלפון ולקיים שיחות טלפון בלי רעשי רקע. יש רמות שונות של מערכות ראש ברמת מחיר, אמינות ונוחות מגוונות.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת "מערכת ראש" לעובדים ומנהלים בעסק, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה.

מומלץ לבדוק באם תכונות "ביטול רעשים" חשובה לסביבת העבודה, שכן זו תכונה מתקדמת שיש רק בחלק קטן מ"מערכות הראש" הנמצאות בשוק. בנוסף, יש לבדוק אם הפתרון, שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.

מאוד מומלץ לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעת קיום שיחות טלפוניות אצלך בעסק, שאתה מאמין, שתוכל לפתור בבחירת פתרון של אוזניות חכמות?

 אם אתה כבר משתמש באוזניות חכמות, ממה אתה לא מרוצה מהפתרון הזה? שתף אותנו.

 איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לבחור בפתרון של אוזניות חכמות, זולות ומתקדמות, פתרון המתאים בדיוק לצרכיך?

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות IP לעסקים בחינם לחץ כאן!

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

Plantronics Voyager 6200 UC Mic Test and More! 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
אוזניות ו"מערכות ראש" מתקדמות למנהלים, עובדים ולמוקדי שירות טלפוניים, 8.0 out of 10 based on 1 rating
פורסם בקטגוריה מרכזיות טלפונים, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *