האם נמצא הפתרון ל"תקשורת רב-ערוצית" לעולם שירות הלקוחות ולמוקדים טלפונים?

האם נמצא הפתרון ל"תקשורת רב-ערוצית"
לעולם שירות הלקוחות ולמוקדי שירות טלפוני?

 

יצירת חווית שירות איכותית ורציפה בערוצי השיווק כבר אינה בגדר חלום. איך משפרים ומעצימים את "חווית השירות" ללקוחות של המאה ה-21 באמצעות "תקשורת רב-ערוצית", מבלי להיכנס להוצאות כבדות ומיותרות?

האם הפתרון SimpleChat של אלעד מערכות הוא הפתרון המתאים לעסק שלי?

 

לקוחות נדרשים לעיתים קרובות לתקשר עם נותני השירות מספר פעמים במגוון הערוצים הקיימים: טלפון, דוא"ל, צ'ט, SMS, רשתות חברתיות ועוד. אחת הבעיות המרכזיות כיום היא חוסר התיאום בין הערוצים השונים. כך, שבכל פעם, שפונים בערוץ חדש, מקבלים שירות כאילו הייתה זו הפנייה הראשונה ללא רצף שירותי.

שנת 2018 כבר מסתמנת כ"שנת מפנה דרמטית" (לפחות במדינות המערב), בכל הקשור לתחום מוקדי שירות לקוחות. הסיבה די ברורה: הלקוחות פונים למוקדי השירות כמעט רק מהסמארטפונים. לכן, הם מבקשים רמת שירות המתאימה לסמארטפונים. הלקוחות משתמשים ברשתות חברתיות ומצפים לקבל שירות גם ברשתות חברתיות. מול זה, הטכנולוגיות של תחום מוקדי השירות התפתחו במהירות והבשילו לפתרונות חדשים.

כפי שכבר הודגש על ידינו לא אחת, הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לחסוך בהוצאות התקשורת והטלפוניה היא להפוך את כל ה-CAPEX ל-OPEX. דהיינו: להיפטר מציוד, תוכנות, תפעול, שדרוג ותחזוקה ע"י בעלי העסק. הייעוד והמיקוד של עסקים זה לעסוק בעסקים, במכירות ובשירות ללקוחותיהם, לא בעיסוק במחשוב, תקשורת ובציוד תקשורת וטלפוניה. לכן, את נושא התקשורת והטלפוניה אפשר להעביר באופן מלא ל"מיקור חוץ", לספק שירותי תקשורת בענן, מה שמספק את הכל לעסק, כחלק בלתי נפרד מהשירות (בד"כ בעלות מזערית, מול כל חלופה אפשרית).

 

מוקדים טלפונים chatbot

 

סיפור לקוח: קבוצת שלמה השיקה מערכת חדשנית לניהול "תקשורת רב-ערוצית" עם כלל לקוחות הקבוצה

בחודש החולף קבוצת שלמה (קבוצת הרכב ושירותי הרכב הגדולה בישראל), הטמיעה מערכת חדשנית בשם SimpleChat, שמאפשרת גישה רב-ערוצית מלאה וחדשנית, הנגשת ערוצים דיגיטליים ואזורי עבודה אישיים מהירים ויעילים. המערכת היא מוצר חדש מהסוג של OmniChannel ("כל ערוצי") מקבוצת אלעד.

המוקד הדיגיטלי החדש, שהקימה הקבוצה, נקרא "שלמה צ'ט", ויאפשר לקבוצה לנהל באופן מרכזי את כל ערוצי התקשורת של החברה מול לקוחותיה באמצעות הפלטפורמות: צ'טים, צ'טבוטים, הודעות SMS, ובדף הפייסבוק (Facebook) של הקבוצה ועוד.

שירות הצ'ט יאפשר ללקוחות הקבוצה לקבל מענה לכל בקשה, תיאום טיפול או תיקון רכבם, שירות בתחום השכרת רכב בארץ או בחו"ל, רכישת רכב בליסינג תפעולי או פרטי, שירותי ביטוח, שירותי דרך ותיקונים. זאת, שלא במסגרת שעות הפעילות במוקד וללא הצורך בהמתנה לנציג שירות טלפוני.

נוסף על כך, המידע והשירותים נשמרים, מטוייבים ומנוטרים במערכת הליבה של הארגון, ובכך מחזקים את הקשר בין החברה ובין הלקוח.

מנכ"ל קבוצת שלמה: "קבוצת שלמה מחויבת ללקוחות החברה ולמתן שירותים מובילים ומתקדמים, גם בתחום הטכנולוגי.

שירות זה יאפשר לכל לקוח לפנות למוקדים שלנו ולקבל מענה יעיל ומהיר. שיתופי הפעולה שלנו עם סטרטאפים ישראליים דוגמת הפתרון SimpleChat מבית אלעד מערכות, מאפשרים לנו לשמור על הרעננות והחדשנות, כשהלקוח הוא המרוויח העיקרי מכך".

 

מה מציעה אלעד מערכות בתחום "חווית שירות" איכותית ורציפה בערוצי השיווק?

חברת "אלעד מערכות" מת"א, שצברה כמות לקוחות לא קטנה מכל פלחי השוק העסקי והארגוני, טוענת, שנמצא הפתרון ל"צונאמי הדיגיטלי" בעולם שירות הלקוחות. החברה השיקה מוצר בשם SimpleChat היוצר חווית שירות איכותית ורציפה בערוצי השיווק והמכירה של כל עסק בכל סדר גודל.

המוצר הוא פיתוח ייחודי של אלעד מערכות והוא נועד ליצור חווית שירות רציפה בכל ערוצי התקשורת עם הארגון, לפשט ולהנגיש את הקשר הטקסטואלי בין לקוחות ונציגי שירות.

SimpleChat, שמיועד למוקדי שירות ומכירה, מבוסס על Microsoft Dynamics CRM. הפתרון מביא עמו בשורה של עידן חדש ומהפכני בתחום התקשורת בין הלקוח לנותן השירות ומאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-OmniChannel ("כל ערוצי").

SimpleChat תוכנן כדי ליצור שינוי משמעותי בחוויית שירות הלקוחות, היות והפתרון מאפשר לארגון לעבור מתקשורת חד-ערוצית לתקשורת רב-ערוצית (OmniChannel). הלקוח יכול לפנות לנותן השירות הרלוונטי בכל זמן ומכל מקום בו הוא נמצא, תוך בחירה בערוץ התקשורת המתאים לו. הוא יכול להתכתב עם הנציג בצ'ט, לשלוח הודעת SMS, להעביר פנייה באפליקציה, לכתוב הודעה במסנג'ר, לכתוב פוסט בדף העסקי של הארגון, לשלוח מייל, פקס או לטלפן.

התקשורת עם הנציג, שנפתחת בערוץ אחד, מאפשרת ללקוח לעבור בקלות לערוץ אחר תוך כדי שיחה ולהשתמש במקביל בכל ערוצי התקשורת גם יחד, כולל העברה וקבלת מסמכים באמצעות שימוש במצלמת הסמארטפון שלו. כעת, הלקוח יכול לקבל חווית שירות רציפה ללא תלות במקום ובזמן.

SimpleChat מאפשר לנציג השירות להעניק ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי בזכות הנגשת ערוצי התקשורת השונים ושימוש בנתוני CRM עם אינטגרציה מובנית ללא פיתוח ממשקים. הנציג מנהל את כלל האינטראקציות במקום אחד וללא צורך במעבר בין מספר מערכות. כמו כן, הוא מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, דבר המאפשר את הגדלת כמות הלקוחות המטופלים, קיצור זמן הטיפול בפנייה, ניתוב השיחה לגורמים הרלוונטיים וחיסכון בעלויות.

בנוסף לכך, היישום מפעיל בוט אוטומטי (צ'טבוט) העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי Self Service ("שירות עצמי"). תעבורת הקבצים הופכת להיות נגישה, פשוטה ויעילה, מתועדת ועומדת בתנאי אבטחת המידע של הארגון.

אפרת גלבוע, מובילת תחום OmniChannel ומנהלת מוצר SimpleChat באלעד מערכות: "החברה זיהתה את הצורך בפתרון, שיספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת מצד הלקוחות לקבל שירות לקוחות בערוצים שונים, בזמן ובפורמט המתאים להם ביותר. SimpleChat מבוסס על גישת הרב-ערוציות, גישת ה-OmniChannel, והופך את התקשורת בין הלקוח לנותן השירות למהירה, רציפה, עניינית ויעילה.

פתרון SimpleChat מיועד עבור מוקדי שירות ומכירה גדולים וקטנים המעוניינים בחוויית לקוח ייחודית, שירותית וחדשנית ומאפשר שיח מידי ונוח עם הלקוחות במגוון ערוצים, כמו פייסבוק, Webchat, SMS, אפליקציות ועוד.

ארגון, שמכין עצמו לעתיד, חייב לתמוך כיום בלפחות 6 מערכות לניהול האינטראקציות עם הלקוחות במקביל, תוך שמירה על הרצף הטיפולי ולכך יש להוסיף גישה לכ-2-3 מערכות של רשתות חברתיות. SimpleChat מאפשר לארגון לעבוד עם מערכת אחת אחודה, לניהול כל הערוצים הדיגיטליים ובו-בזמן מקל על הלקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל זמן ומכל מקום. החברה שמחה לקחת חלק במהפכת השירות ולסייע לארגונים וללקוחות לתקשר בצורה טובה ויעילה יותר".

בעידן הערוצים הדיגיטליים והרשתות החברתיות, אנשים רוצים לדבר עם ארגונים וחברות באותה הדרך שהם מדברים עם משפחה וחברים. לכן, צריך לאפשר ללקוחות לפנות לארגונים ולעסקים בערוץ המועדף להם, ברשת התקשורת המועדפת אליהם (ולא לכפות עליהם חיוג טלפוני רגיל בשיטה הישנה) ולספק להם "מסע לקוח אחיד" ונוח, על פי עקרונות גישת ה-OmniChannel.

רונית אטד, מנכ"לית אלעד מערכות: "אנו חברת B2B2C ומלווים את לקוחותינו במסעם הדיגיטלי ופוגשים אותם במקומות, שבהם הם פוגשים את הלקוחות שלהם. אנו עוזרים להנגיש את המידע הן פנימית בארגון והן החוצה ללקוחות בצורה דיגיטלית כדי לספק חוויה אופטימלית וערך ללקוחות".

באחד הסקרים המעניינים, שנערכו השנה בעולם מוקדי שירות הלקוחות בעקבות ריבוי הערוצים נמצא, ש-3 מכל 4 לקוחות מצפים לשירות לקוחות איכותי כחלק מהמוצר או השירות שרכשו, 6 מתוך 10 לקוחות יעדיפו לרכוש מוצר או שירות אם ידעו, שיקבלו שירות לקוחות מעולה ו-3 מכל 4 לקוחות יספרו למכר כלשהו במידה וחוו שירות לקוחות גרוע.

הסקר הזה בחן את חוויית השירות בעיני הלקוחות הפונים לארגונים לקבל שירות בערוצים השונים ומצפים לקבל שירות טוב ומהיר. לפי ממצאי הסקר, 44% מהלקוחות מרגישים, שחברות אינן מקלות עליהם ליצור איתן קשר בנושאים שונים. בנוסף לכך, הטלפון הוא עדיין הערוץ המוביל "לסגור פניות", וזאת למרות ההימצאות המסיבית של רוב הלקוחות ברשתות החברתיות – שלא סיפקו מענה ל-56% מהלקוחות.

אפרת גלבוע: "אנו יכולים לראות, שאין כיום אחידות בשירות בין הערוצים השונים, כאשר כל ערוץ מספק חוויה אחרת ולעיתים קרובות, כפי שהעידו צרכנים, פניות באמצעים דיגיטליים כמו רשת חברתית או צ'ט, לא נענות כלל, וכמובן שאין המשכיות בטיפול בין הערוצים. למרות ריבוי הערוצים, הלקוח לא מצליח לקבל חווית שירות טובה ושלמה במרבית הערוצים. שירות טוב צריך ללוות את הלקוח לאורך כל המסע שלו בכל הערוצים, שהוא מעוניין בהם.

מנהלי מוקדי שירות מבינים היום, שאופי העבודה של המוקדנים השתנה, היות והלקוחות הפונים אל המוקדים השתנו. הם בוחרים בערוצים דיגיטליים ולא בטלפון. ולמרות זאת, יש לא מעט עסקים, שנשארו מאחור, ללא היכולת להבין מדוע לקוחות נוטשים אותם, או מגלים סימנים של אי שביעות רצון.

הבעיה מתחילה כשאנו רוצים לתקשר עם שירות לקוחות של חברה זו או אחרת. אנו עוברים בין נתבי שיחה ונציגים, נתקלים בזמן המתנה ארוך ומענה איטי. כתוצאה מכך, החוויה הופכת לשלילית לשני הצדדים – צד הלקוח וצד הנציג.

באמצעות יישום גישת ה-OmniChannel, ניתן לשפר את חווית הלקוח ולהפוך אותה לשלמה וטובה יותר. גישת הרב-ערוציות מאפשרת לכל הגורמים בארגון לתת שירות יעיל יותר, לשמר את הקשר עם הלקוח, לאסוף נתונים על הלקוח ולנתח את כל המידע, שנאסף עליו מכל הערוצים. גישת ה-OmniChannel מאפשרת תקשורת משולבת ורציפה בין הערוצים, כאשר כל אחד מהערוצים מודע לערוצים האחרים והמעבר ביניהם קל, חלק ופשוט ללקוח.

 

כך, המוקדנים רואים את כל הפניות של הלקוחות בכל הערוצים והתהליך, שהם עוברים, ועובדים במערכת אחת אחודה ללא צורך במעבר בין מערכות שונות. הנציג מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, לדאוג לשירות איכותי, למנוע נטישת לקוחות ולהשקיע בקידום הערך של הארגון אצל הלקוח".

יאיר פראנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי (לקוח ותיק של אלעד מערכות): "יש כיום גישות וטכנולוגיות חדשניות המקודמות ברשות התקשוב הממשלתי בתחום השירות לאזרח. היום הממשלה מדברת במונחים של 'האזרח במרכז', כאשר הכוונה היא ל'מסע הלקוח'.

יש לנו אזרח, שהוא 'לקוח שבוי'. ולמרות שאנו מונופול, אנו ניתן לו חוויה אחרת לגמרי, כמו שנותנת לו חברה בתחרות. החוויה הזאת אומרת, שאנו רוצים, שכל שירותי הממשלה והמידע הממשלתי יהיו זמינים בכל מכשיר, שהלקוח עושה בו שימוש.

בשלב הבא נבצע השקה שקטה, בה ניתן לכל אזרח 'אזור אישי' אחד. החידוש הוא לבצע אינטגרציה בין מאות רבות של מערכות ועשרות גופים עם מנהלים שונים.

היום האזרח מוצא את עצמו צריך להביא אישורים מסוכנות ממשלתית אחת לסוכנות ממשלתית אחרת. אין לכך כל סיבה ראויה. הממשלה צריכה לדבר בינה לבין עצמה. בנוסף, אנו פותחים את כל מאגרי המידע הממשלתיים. המדינה אמונה לנהל את כל המידע של הלקוח, אבל המידע הזה הוא שלו. בסופו של דבר, המידע הממשלתי יכול להפוך לחברה ענקית, ששווה הרבה כסף, שרוצה להגיע למיליארד משתמשים. Moovit התחילה כהאקאתון, כאשר המידע הראשוני היה מידע ממשלתי".

 

9 כיווני ההתפתחות המשמעותיים ביותר בעולם מוקדי השירות מ-2018 והלאה:

  1.  "טרנספורמציה דיגיטלית". כלומר: תם עידן המערכות האנלוגיות הישנות. הכל דיגיטלי, גם הקול. הפתרונות של היום ומחר הם בגישת ה-OmniChannel ("כל ערוצי") עם "תקשורת אחודה" – UC (Unified Communications), תמיכה ב"עבודה קבוצתית" ומוכנות לעולם ה-IoT ("האינטרנט של החפצים") של המחר. המשמעות היא, שגם כל המערכות הפנימיות בעסק חייבות להיות דיגיטליות, כדי לאפשר מתן מענה באותם הכלים ללקוחות הדיגיטליים שלהם.

 

  1.  כלים אנליטיים ל-Contact Center. המוקד של היום ומחר חייב לכלול בתוכו כלים למדידת כל דבר וניתוח כל דבר. כיום יש כלים די מתקדמים לצורך הזה (BI – Business Intelligence). הכלים חייבים להיות נגישים לכל ערוצי המגע של הלקוחות עם המוקד ולנתח הכל ולהפיק מזה תובנות מידיות.

 

  1. גישת ה-OmniChannel תהפוך לגישה של כולם, גם בתוך העסקים. המבט על הלקוח חייב להיות הוליסטי ולהקיף את כל הערוצים בהם הוא יכול ורוצה ליצור קשר עם העסק. הגישה החדשה הזו מכונה בשם: Unifying customer communications, שמשמעה, שלא חשוב באיזה ערוץ הלקוח מתקשר, הוא יקבל את אותה רמת שירות ויישמר עימו "רצף הטיפול".

 

  1. המעבר לשירותי ענן במוקדי השירות יהיה נפוץ ומקובל. המעבר של מוקדי השירות לענן החל לצבור תאוצה לפני כשנתיים, ובמהלך 2018 יהיה רוב מוצק למעבר של מוקדי השירות לענן (כלומר: רוב מוקדי השירות יהיו בענן). במקומות ובעסקים, שיש בהם צורך במוקד שירות על בסיס של ענן מקומי – פרטי ומאובטח (On-Premise), יהיה מעבר ל"ענן היברידי", כדי לאפשר את הגמישות של טיפול בעומסים בענן הציבורי, תוך שמירת מעטפת ההגנה והשליטה של ענן פרטי.

 

  1. כלים חדשים וברורים למדידת שביעות הרצון של הלקוחות. תחום "חווית הלקוח" ושביעות רצונו עלה לעדיפות ראשונה בכל מוקד שירות ולכן מפותחים כיום כלים חדשים ומתקדמים כדי למדוד אם אכן יש ללקוח "חווית שירות" והאם הוא מרוצה מהשירות, ואם לאו – מה יש לתקן. דוגמה לכלי חדש כזה היא מערכת Negative Response Rate) NRR), שפותחה ע"י אמזון. מערכות המדידה החדשות הן שקופות למשתמשים ואוטומטיות. לא צריך להתקשר ללקוחות כדי לתשאל אותם לגבי שביעות הרצון שלהם מהשירות שקיבלו.

 

  1. יגבר השימוש בעובדי מוקד המופעלים מרחוק (אפילו מהסמארטפון שלהם). הגברת השימוש בכלים, שמאפשרים לעובדי המוקד להיות בכל מקום, תאפשר שימוש הולך וגובר באנשי מקצוע, שאינם דווקא עובדי מוקד קבועים, שיוכלו לתת מענה לבעיות קשות או מקצועיות, בכל מקום שבו הם נמצאים, גם מהסמארטפון שלהם.

 

  1. יגבר השימוש בכלים של "שירות עצמי" (Self Service). הכלים הללו מורידים נטל ממוקדי השירות, כי הלקוחות יכולים להגיע לפתרון בלי לדבר עם איש, בזכות כלי מענה אוטומטיים וחכמים, שמספקים להם מידע מתאים ומענה מתאים לצרכים שלהם. גישת DIY (ר"ת: Do It Yourself) תגבר ותתעצם בכלים חדשים.

 

  1. יגבר השימוש בשיחות עם הלקוחות ברשתות חברתיות (דוגמת WhatsApp, מסנג'ר, סקייפ, WeChat וכיו"ב). כלומר, הלקוחות בכלל לא יחייגו למוקד התמיכה ושירות הלקוחות. הם ינהלו את השיחות שלהם (בקול או בווידאו) ישירות מהאפליקציה החברתית הנמצאת על הסמארטפון שלהם. ברשת החברתית אפשר להעביר תמונות ומסמכים מצד לצד. כך, שהשירות הוא מאוד יעיל ומתקדם. הגישה הזו מעצימה את "חווית השימוש" של הלקוחות ומספקת להם תשובות ומענה לצרכיהם במהירות, תוך הגברת שביעות הרצון שלהם.

 

  1. התחום של "בינה מלאכותית" (AI) ישולב באופן הדוק במוקדי שירות ובכל מגע עם הלקוחות. המשמעות היא, שלרשות המוקדנים יעמדו כלים, שיוכלו לספק להם הכוונה בזמן אמת על הלקוחות ועל הצרכים שלהם, כבר מהשנייה הראשונה של יצירת הקשר עם הלקוח, בכל ערוץ תקשורת. הכלים הללו גם ינתחו את הצרכים העתידיים של הלקוחות. כך, שהם יוכלו לקבל "הצעות ערך" (Up-Selling), שמתאימות בדיוק לטעם שלהם ולצרכים המידיים שלהם. תחום ה-AI ייכנס לכל המערכות של מוקדי השירות בכל הרבדים, כולל בניתוב שיחות ובניתוח המדיה (קול, מסמכים ווידאו) העוברת בכל ערוצי התקשורת.

 

מוקדים טלפונים chatbot

 

המלצה לרוכשים \ למשדרגים (או מחליפים) את מוקד השירות הטלפוני –  CALL CENTER של העסק שלהם:

מומלץ מאוד לדרוש SLA (ר"ת: Service Level Agreement) מספק השירות בכל תחום שייבחר (בין אם מדובר במערכת שירות לקוחות הנמצאת בעסק עצמו, או ב"מיקור חוץ" של השירות הזה, אצל ספק שירותי Call Center). ספק, שאינו מוכן לספק הסכם SLA, מומלץ לא להתקרב אליו. החלק החשוב ביותר ב"הסכם רמת שירות" כזה אינו היקף ההסכם ועלויותיו, אלא הקנסות \ החזרים \ זיכויים על אי עמידה בהסכם. אין לחתום הסכם עם ספק, שאינו מוכן להגדיר מול ההתחייבויות שלו את הקנסות \ זיכויים \ החזרים כספיים, שהוא חייב בהם עקב אי עמידה בהסכם.

אין לקבל את טיוטת ההסכם כ"כזה ראה וקדש". כל חוזה הוא בסיס למו"מ. בנוסף לדברים הברורים, שיש להגדיר בהסכם עפ"י רמת השירות הנדרשת (זמני תגובה לתקלות, עלויות, כיסוי ועלויות של סעיפי תקלות ושירות שאינם בהסכם, וכיו"ב), חובה לציין מול כל סעיף מה ההחזר \ זיכוי \ קנס, שהספק ישלם אם הוא אינו עומד בהתחייבויות שלו. אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך הזה, כי מדובר ב"מסע" מול ספק השירות ולא בפעילות חד-פעמית.

 

שורה תחתונה בתחום התפתחות השיפור והעצמת "חווית השירות" באמצעות "תקשורת רב-ערוצית" במוקד שירות ובכל יחידות העסק שלך:

יישום מערכת תמיכה ושירות לקוחות מתקדמים בכל עסק בגישת ה-OmniChannel, מומלץ שייעשה רק לאחר בחינת צרכי העסק וצרכי המשתמשים בשירותי התמיכה של העסק. מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשיפור חווית השימוש בשירות לקוחות ולתחר בין הספקים. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק.

על פי מחקר של פורסטר, שיחה או צ'ט עם מוקדן אנושי עולה (בארה"ב) בין 6 דולרים ל-12 דולרים לכל מגע עם הלקוח (תלוי באורך השיחה וברמה האישית – מקצועית של המוקדן. מוקדנים בתחומים טכניים וטכנולוגים מורכבים עולים למעסיק הרבה יותר כסף). לעומת זאת, שיחה עם צ'טבוט (כיום זה עובר ממש לרובוטים) או עם מערכת Visual IVR (בארה"ב מכונה בשם IRT = Interactive Response Technology), עולה עד 25 סנט לכל מגע עם הלקוח. בחלק מהפתרונות זה בסביבות עד 10 סנט לכל מגע עם הלקוח. כך, שברור כאן, שמדובר בחיסכון עצום בהוצאות, שיש ליישם אותו בחוכמה ובתכנון נכון.

כיום, כל הספקים הגדולים, שקיימים בשוק התקשורת והטלפוניה, מספקים כבר פתרונות של מוקד שירות בענן מלא וכולל הכל. יחד עם זאת, הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, או של משרד רואי חשבון.

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור בבחירת פתרון של מוקד שירות מתקדם המספק "תקשורת רב-ערוצית"?

 אם אתה כבר משתמש בשירותי "תקשורת רב-ערוצית" בענן, ממה אתה לא מרוצה מהשירות הזה? שתף אותנו.

 איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לשפר ולהעצים את חווית שירות הלקוחות שלך ולחסוך בהוצאות התקשורת ולהתייעל, ע"י שימוש בפתרון "תקשורת רב-ערוצית" מתקדם ובענן המתאים לצרכיך?

לקבלת הצעות מחיר למוקדים טלפונים / שירות לקוחות בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111
 

 

סרטון: SimpleChat

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
האם נמצא הפתרון ל"תקשורת רב-ערוצית" לעולם שירות הלקוחות ולמוקדים טלפונים?, 8.0 out of 10 based on 1 rating
פורסם בקטגוריה מרכזיות IP, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *