מרכזיות טלפון IP - המדריך לחיסכון בעלויות תקשורת ומרכזיות טלפון (טיפים לעסקים)

המדריך לחיסכון בעלויות תקשורת ומרכזיות טלפון

מרכזיות פנסוניק PANASONIC

 

חיסכון בעלויות תקשורת באמצעות מעבר ל VoIP ?

 

מרכזיות טלפון הפכו בשנים האחרונות לכלי אפקטיבי בכל ארגון או חברה, המבקשים לשמור על איכות השירות והתקשורת עם הלקוח ולייעל באופן מקסימאלי את שיטת העבודה.

מרכזיית טלפון היא למעשה מערכת קווים מודולארית המספקת ניתוב של שיחות יוצאות ונכנסות, תוך התממשקות אל מערכות התקשורת בארגון כדוגמת טלפונים, פקסים, מחשבים.

חיסכון בהוצאות מרכזיות טלפון

לפני שאתם בוחרים מרכזיית טלפון, חשוב מאוד להבין מהן האופציות העומדות בפניכם ולהבין מתוך כל מרכזיות הטלפון המוצעות בשוק, מהי מרכזיית הטלפון המתאימה ביותר לאופי העסק ולא פחות חשוב, לאופי ההתנהלות שלכם בארגון.

אחת המרכזיות הפופולאריות והנוחות ביותר היא מרכזיית טלפון מבוססת IP . מעבר ליתרונות טכנולוגיים ברורים, מרכזיות טלפון IP מאפשרות להנהיג חיסכון משמעותי בעלויות התקשורת בארגון ולקבל לא רק מענה מקצועי ואיכותי, אלא גם לאזן את תקציב הוצאות התקשורת.

  • מרכזיות טלפון מבוססות IP מאפשרות לנהל שחות טלפון בעליות נמוכות יחסית, בעיקר בשל היותה מערכת   המורכבת על תשתית אינטרנט ובהיותה מקושרת לכל אמצעי התקשורת בארגון.
  • מרכזיות טלפון IP עובדות על חיבור תשתית האינטרנט בארגון ולפיכן ניתן לנהל שיחות פנים ארגוניות ללא תשלום. יתרון ברור, המאפשר לחסוך בהוצאות השיחות ועלויות התקשורת הפנים ארגוניות.
  • אם יש לכם מרכזיית טלפון IP תוכלו לנהל באמצעותה שיחות וידיאו ובכך לחסוך את ההוצאות הכרוכות בנסיעות ובפגישות פנים מול פנים. מדובר ביתרון משמעותי בניהול חכם ואפקטיבי של זמן העובדים והמנהלים בארגון וכמובן בחיסכון רב לטווח הארוך. זמן שמבוזבז על נסיעות, חניה ופגישות, יכול להפוך לזמן עבודה פרודוקטיבי שיניב יותר רווחים לארגון.
  • מרכזיות טלפון IP מאפשרות ניתור וניהול שיחות ברמה הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בפרמטרים שונים של זמן, עומס, הגעה ישירה ליעד המבוקש וכיוצ"ב. היות ומדובר במרכזיית טלפון המונהגת על תשתית האינטרנט, מרכזיות טלפון IP מאפשרות אבטחת איכות לקו הטלפון, מה שיכול למנוע תקלות, עיכובים ובכך לחסוך הוצאות תפעול, תמיכה ותחזוקה בקווי טלפון רגילים.
  • היות ומרכזיות טלפון Ip  עובדות על תשתית אינטרנט, ניתן להתחבר אליה מכל ארץ ולא רק מישראל ובכך למעשה להתקשר לכל מקום בעלות שיחה מקומית רגילה.
  • היות וכל המידע שזורם דרך מרכזיות טלפון, מנוטר ומאוחסן בכל עת ברשת התקשורת, ניתן לשמור אותו בצורה אפקטיבית לכל שימוש עתידי ובכך לחסוך זמן אשר היום מוקדש למציאת ואיתור המידע. מדובר בחסכון שמוביל להתנהלות קצרה וחכמה יותר בארגון, שהרי זמן שווה בסופו של דבר כסף.

מרכזייה וירטואלית בענן

אין ספק שמרכזיות טלפון הן חלק חשוב ממערך ניהול התקשורת בארגון ומאפשרות ניהול חכם ויעיל יותר, ניהול אשר מוביל לחסכון לא רק בעלויות ישירות אלא גם לחסכון עקיף, הבא לידי ביטוי בייעול שיטות העבודה ובחלוקת המשאבים בארגון.

מרכזיות טלפון IP תופסות מקום של כבוד בתחום מרכזיות הטלפון ומהוות בחירה הגיונית וריאלית לכל חברה, עסק או ארגון המבקש להתקדם עם הטכנולוגיה ולקבל הרבה יותר תפוקה, בהרבה פחות השקעה של כסף ומשאבים.

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות טלפון בחינם לחץ כאן!

 

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות