מרכזיות IP לעסקים קטנים | פתרונות תקשורת מתקדמים חייגו 077-8123111

מרכזיות IP – כיצד לבחור ספק תקשורת?

מרכזיות טלפונים IP

 

מרכזיות IP לעסקים – קביעת ה- SLA:

 

הבעיה הקשה ביותר למנהל IT היא קביעת ה- SLA – Service Level Agreement, לרמת האיכות המצופה משירותי IP. כאמור לעיל, בעל עסק או מנהל IT בישראל כמו גם בעולם, לא יעז להפקיד את שירותי הטלפוניה שלו בידי ספק תקשורת, אם לא תובטח לו האמינות של המערכת. ה- SLA שנותנים בארה"ב בהחלט יכול לספק את הצרכים של השוק הישראלי. ההמלצות כאן אינן בבחינת רשימה סגורה, ולא נכתבו לפי סדר חשיבות מסוים. מדובר בנושא, שמצוי בתחילת דרכו בשוק המקומי. לעומת זאת, בהסכם המתגבש עם ספק התקשורת, יש חשיבות לקיום מו"מ על מירב הפרמטרים, לרבות פרמטרים נוספים, שהארגון חושב, שהם חשובים לו.

פתרונות תקשורת לעסקים:

מרכזיות טלפונים IP

הפרמטרים הטכניים ל- SLA, שמומלצים למרכזיות IP לעסקים:

א. איכות קול של MOS 3.8 ומעלה.

ב. זמינות לקישור של 100%, או הכי קרוב ל- 100% (דהיינו: זמינות הקישור של חמש תשיעיות: 99.999%, ולא פחות מארבע תשיעיות: 99.99%).

ג. שיהוי בשיחה מקומית: 40 עד 50 מילי-שניות לכל היותר.

ד. שיהוי בשיחה בינלאומית (לאירופה וארה"ב): עד 90 מילי-שניות.

ה. מניעת אבדן מנות מידע: 99.5% עד 99.9% ממנות המידע תגענה ליעדן.

ו. התאוששות מנפילה: לא יותר מ- 10 שניות ולכל היותר עד 15 דקות בתקלה רצינית. זמן מיתוג שיחה לנתיב חלופי ברשת הספק (בנפילת מתג): לא יותר מ- 50 מילישניות.

ז. מניעת התקפות DoS -Denial of Service: לפחות 95% תוך 15 דקות.

ח. Jitter (שינוי בשיהוי) בשיחות מקומיות: לא יותר מ – 1 מילי-שניות, או לכל היותר לפי תקן G8235.

ט. תקן מקטעים לקול: G.703 או שווה ערך, עם תקן איכות G.821sG.826.

י. מערכות גיבוי לחשמל לרבות גיבוי מצברים לשירות ל- 10 שעות הזנה לפחות.

י"א זמן תגובה מרבי להקמת שיחה מרגע הרמת שפופרת: עד 6 שניות.

בנוסף, יש לדרוש מספק מרכזיות IP לעסקים שירותים נלווים כדלהלן:

א. פורטל Web, שכולל גישה מאובטחת מכל מקום בעולם דרך האינטרנט, לגישה למי שהוסמך בעסק, לצורך שינוי כל פרמטר וכל תכונה בשירות המנוהל מרחוק.

ב. אספקת תוכנות ל- SoftPhone לכל הפלטפורמות המיחשוביות שיש בעסק ולכל מערכות ההפעלה שיש בעסק.

ג. אספקת מכשירי IP ומתאמי IP טלפוניים לפי צרכי העסק.

ד. יכולת קישוריות לסלולר ולרשתות נוספות שקיימות בעסק, לרבות רשתות אלחוטיות.

ה. ביצוע כל שינויי האבטחה הנדרשים מהמעבר ממרכזייה פנימית לשירותים מנוהלים מרחוק, לרבות התקנת מערכת שליטה על מערכות האבטחה, וטיפול בהשפעת השימוש בשירות החדש על מערכות ה- Firewalls הקיימות כבר בעסק, בהתאם לדרישות שתסוכמנה במו"מ ספציפי.

ו. ביצוע בדיקות השפעה של השינוי על ביצועי הרשתות הקיימות בעסק ועל היישומים הקיימים בעסק. ניטור קבוע של הביצועים, תוך אספקת דוחות ביצוע תקופתיים לעסק.

ז. שילוב השירות המנוהל החדש עם שאר יישומי IP ו- VoIP, אם הם כבר קיימים בעסק.

ח. שילוב השירות המנוהל עם שירותי Legacy ישנים, שעדיין קיימים בעסק או בסניפיו.

ט. מענה לצרכי גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית, בהתאם לרמת הסיכונים של העסק ונחיצות השירות הטלפוני או הווידיאו עבורו, במידה וידרשו על ידי העסק.

י. זמינות של מרכז תמיכה וטכנאים 24X7, ותיקון תקלות בשעות היום תוך שעתיים, ותוך 4 שעות ממועד פתיחת קריאת התקלה במוקד הטלפוני בשעות הלילה ובשבתות וחגים.

י"א. התקנת שירות: שבוע עד חודש, תלוי בקונפיגורציה.

י"ב. שירותי בקרה תקופתיים לרבות בקרה שנתית לציוד, לממשקים ולכל המקטעים.

י"ג. פיצוי על אי עמידה ב- SLA: יש חובה לקבוע מפתח ברור וכתוב של פיצוי עקב אי עמידה בתנאים מצד ספק התקשורת. במיוחד אמור הדבר לגבי תקלות ממושכות ואי עמידה ברורה ב- SLA. הקנסות על הפרת ה- SLA צריכים להיות משמעותיים (עד החזר מלא של כל התשלומים ללקוח. במקרה של חריגה משמעותית: פיצוי ממשי העולה בגובהו על תשלומי הלקוח).

מרכזיות טלפון המובילות בשוק:

 

מרכזיות IP קורל. מרכזיות IP פנסוניק. מרכזיות IP CISCO. מרכזיות IP AVAYA. מרכזיות IP אלקטל לוסנט.

 

 

לקבלת שירות למרכזיות טלפון IP לעסקים במחירים הנמוכים ביותר בשוק – לחץ כאן

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות IP לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

מרכזיות IP לעסקים בזק


השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות