מערכת הקלטת שיחות טלפון - פתרונות תקשורת לעסקים חייגו 077-8123111!

מערכת הקלטת שיחות – חשובה בכל עסק – איזו מערכת הקלטה מתאימה למרכזיה שלך?

מערכת הקלטת שיחות CALL CENTER

מערכת הקלטת שיחות – חשובה בכל עסק

 

מערכת הקלטת שיחות היא אחת המערכות החשובות במרכזיית הטלפוניה בכל עסק. היא מאפשרת לנו להקליט שיחות ולבצע בקרה שוטפת על התנהלות העסק.

 

אודות שירות מערכת הקלטת שיחות

מערכת הקלטת שיחות הינה מערכת חובה בכל עסק, אשר מספקת שירותים לצרכים חשובים רבים. ראשית המערכת מאפשרת לנו לבחון בצורה חכמה יותר תלונות של הלקוחות שלנו, כמו כן היא מאפשרת לנו לבדוק את עצמנו ביחס לעובדים שלנו, הספקים שלנו ועוד. למערכת הקלטת שיחות יש חשיבות משפטית בתביעות שונות כנגד העסק שלנו על ידי הלקוחות שלנו. היא מהווה מערכת שמאפשרת לנו להוכיח האם תביעות הלקוח נכונות או שיקריות. מערכת הקלטת שיחות מאפשרת לנו לאמת עסקאות רכישה שמבוצעות ללא חתימה על מסמכים, כגון מכירת שירות, מוצרים דרך הטלפון וכו'. באמצעות מערכת זו נוכל לשפר את עבודת מוקדי המכירות והשירות שלנו ולהדריך את הנציגים שלנו כיצד לנהל שיחה מול לקוח ולבחון התנהלות כללית של העובדים שלנו בטלפון. כמו כן נוכל לפקח בצורה סמויה וגלויה אחרי כל השיחות הנכנסות והיוצאות בעסק והיא מהווה גורם הרתעה חשוב לצורך יעילות העסק ופעילותו. מערכת הקלטת שיחות מאפשרת לנו למעשה לגבות באמצעות דרכים שונות את כלל השיחות המבוצעות בעסק לכל מטרה.

 

מערכת הקלטת שיחות CALL CENTER


תכונות מערכת הקלטת שיחות

 

בבואנו לבחור את מרכזיית הטלפון האידיאלית לעסק שלנו, חשוב שנבחן את האפשרות של מערכת הקלטת שיחות. התכונות העיקריות שמתאפשרות במערכת זו, הן ראשית מערכת לצורך הקלטת שיחות טלפון יוצאות או נכנסות וזאת במספר עמדות כנדרש. ההקלטה מתאפשרת בצורה מרוחקת אל שרת העסק, או אל שרת ענן במידת הצורך. ניתן לקבל מערכת הקלטת שיחות מרכזית, אשר לרוב תתאים למוקדי שירות ומכירה של העסק. כמו כן מערכת הקלטת שיחות מאפשרת לנו לרוב להקליט גם דיונים חשובים או התנהלות בחדר ישיבות ואת תוכן הדיון. תוכנת ניהול קשרי לקוחות לרוב תכלול גם מערכת הקלטת שיחות. מערכת הקלטת השיחות מאפשרת לנו להקליט שיחות חשובות בהן מבוצעת מכירת שירות, פוליסת ביטוח, או מוצר ללא החתמת הלקוח וכך למעשה נוכל למנוע אי הבנות עתידיות ולבחון את טענות הלקוח בכל הקשור להתנהלות השיחה המקורית המוקלטת. מערכת הקלטת שיחות נוחה לשימוש גם בהקלטות שיחות המשמשות לצורך ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי בכל הקשור לשוק ההון למשל. מערכת זו מאפשרת למעשה הקלטה אוטומטית ללא צורך במגע אדם וכך אנו יכולים להיות בטוחים שכלל השיחות יוקלטו, יגובו וימוינו באופן שיקל עלינו את החיפוש לאחר מכן במידת הצורך. קיימות גם מערכות שאינן מקליטות בצורה אוטומטית את כלל השיחות המבוצעות בעסק, אלא באמצעות לחיצה ידנית. חלק מהמערכות מאפשרות משלוח נתוני השיחה בצירוף ההקלטה שלה ישירות למייל.

מערכת הקלטת שיחות CALL RECORDING NICE

 

ספקים בשוק שמעניקים שירות מערכת הקלטת שיחות

 

בשוק הטלפוניה העסקית קיימות מספר חברות שמציעות שירות של מערכת הקלטת שיחות כחלק ממרכזיית הטלפוניה של העסק. חברות כמו NICE,  VERINT וארגוקום הן החברות המובילות בארץ, אשר מציעות ללקוחותיהם שירות זה. במרבית העסקים שירות הקלטת שיחות הוא חיוני והכרחי לצורך התנהלות העסק. הוא מאפשר לעסק להימנע מתביעות סרק, לעקוב אחר התנהלות העובדים ולשמש כיכולת בקרה עצמית והתייעלות של העסק.

מערכת הקלטת שיחות – שירות לקוחות

 

חברת NICE ממוקמת ברחוב הפנינה 8, רעננה. טלפון שירות הלקוחות בחברה הוא 09-7753777.
חברת VERINT ממוקמת ברחוב משכית 33, הרצליה. טלפון שירות הלקוחות הוא 09-9622300.

מערכת הקלטת שיחות – איך לבחור את המערכת המתאימה?

 

 נמאס לך לחפש פתרונות מערכות הקלטת שיחות לעסק שלך? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות