מרכזיות בענן – מרכזיה מתקדמת לעסקים

מרכזיה וירטואלית בענן

מרכזיות בענן – מרכזיה מתקדמת לעסקים

 

מרכזיות בענן הן חידוש מרענן בתחום מרכזיות הטלפוניה. בזכותן אנו יכולים ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות ואפשריות וזאת במינימום של השקעה, ציוד ותחזוקה.

 

מרכזיות בענן

 

כל בעל עסק מכיר את מושג המרכזיה. הכוונה היא כמובן למרכז לניתוב השיחות הנכנסות והיוצאות אל ומבית העסק. המרכזיות חוסכות את הצורך במרכזנית שמנווטת את השיחות וכך נחסך זמן רב שמתבזבז במענה טלפוני קלוקל בעמדת המזכירות. מרכזיות בענן הן מרכזיות שתפקידן הנו כמו המרכזיות המוכרות רק בהבדל אחד ומשמעותי, כל המערכת מנווטת בצורה וירטואלית לאחסון ענן, כלומר, אחסון וירטואלי שנמצא באופן פיזי אצל נותן השרות, או בבית העסק, אך בצורה של מחשב ענן או שרת, שגודלם קטן ועצמתם ויכולתם חזקים בהרבה משל המרכזיות הישנות.

מרכזיות בענן – מרכזיה מתקדמת לעסקים

 

 

יתרונות מרכזיות בענן 

מרכזיות בענן נותנות מענה מתקדם למשרד והכל בשירות מרוחק, כלומר המערכת בעצם ממוקמת אצל ספק השירות, אלא אם תבחרו אחרת ונותנת מענה דרך ממשק אינטרנט הזמין לכל המשרד או רק למורשה גישה. המערכת יודעת לנתב את השיחות הנכנסות והיוצאות ואף לתעד ולהקליט את השיחות בקווים נבחרים או בכל המערכת. יתרון ברור נוסף בהקמת מערכת מרכזיות בענן הוא שהיא תמיד מעודכנת, שכן כחלק מהשירות שמציע הספק, מערכות הענן מעודכנות באופן שוטף. באופן קבוע הגרסה החדשה ביותר תוצע ללקוח לרוב ללא תוספת תשלום ולעיתים מבלי שהוא ירגיש. המערכת יודעת לזהות בעיות ותקלות, ובאמצעות פיקוח מתמיד מרחוק של הספק, ניתן לתקן את הבעיות מבלי ידיעת משתמשי הקצה. מערכות אלו גם חוסכות את הצורך בשימוש בחדר כלשהו במשרדי החברה לצורך הקמת מערכת מרכזייה בצורת שרת או חדר מחשוב גדול. בנוסף ניתן למצוא יתרון בכך, שגם אם החברה נאלצת לעבור למיקום חדש או לשנות את תצורת המבנה, אין צורך לבצע חיווט מחדש הדורש פירוק והרכבה מחדש של חלל העבודה ובכך לגזול זמן יקר מהעובדים ומתפוקת המשרד. טכנאי מערכת יכולים לבצע השתלטות מרחוק ולסדר את הקווים כך שיתאימו לתצורה החדשה או למשרד החדש. יתרון נוסף משמעותי של מרכזיות בענן הוא הכסף. במרכזיות אלו, לעומת מרכזיות מתקדמות אחרות, התשלום נקבע לפי השימוש. כך לדוגמא, אם לא נרשמה גישה לענן, לא יחויב המשתמש, אך אם כן נעשה שימוש, המשתמש יחויב רק לפי צרכיו ולא באופן חודשי קבוע כמו במרכזיות מסוגים אחרים.

מרכזיות בענן במשרד

כאשר אנו מחליטים להקים שרת ענן במשרד, אנו בעצם מתכוונים להכנסת מחשב אחד או אפילו רק הארד דיסק, אשר יכול להתחבר באופן עצמאי לרשת של המשרד וכך בעצם אנו יכולים לקדם את היכולת הטלפונית במשרד מבלי להשתמש בנפח מסיבי של המשרד. היתרון שקיים בשימוש ביכולות של מרכזיות בענן  בתוך במשרד, הוא בעיקר בכך שמה שקורה במשרד נשאר במשרד ולאלו אשר חוששים מפריצות מבחוץ, כך למעשה קטן הסיכוי לחשש שמא מישהו מעובדי העסק ישתמש בחומר מוקלט באופן שירע למשרד. מלבד זאת זה חוסך גם את העלות של הספק שמפעיל את המערכת עבורנו מבחוץ.

מרכזיות IP בענן – מדריך לעסקים

 

נמאס לך לחפש מרכזיות IP בענן מתאימה לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים