מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎‏ - מדריך!

מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎‏

שירות למרכזיות פנסוניק יורוקום

מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎

 

מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎ – מרכזיות לא רק לעסקים גדולים‏.

 

מהן מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎‏?

עסקים קטנים רבים בטוחים שמרכזית IP מתקדמת היא נחלתם של עסקים גדולים ולרוב הם בכלל לא מתעניינים בה. אך האמת היא שכיום, בעידן בו שוק מרכזיות הטלפוניה פורץ גבולות ומתפתח בקצב מסחרר, ניתן להתאים את המרכזיה לגודלו של העסק ולא רק שזה לא יעלה לנו הרבה כסף, אלא שמהלך זה גם יוכל לחסוך לנו לא מעט בעלויות התקשורת של העסק. מרכזיות טלפון אלקטרוניות לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎ הן חלק מהמרכזיות הללו שפותחו והותאמו במיוחד לצורך של העסקים הקטנים. מרכזיות אלו מאפשרות לנו לייעל את שגרת העבודה במשרד, להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלנו ולחסוך לא מעט כסף בזכות זאת. 

תכונות מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגםTEA308 / TES824 ‎:

מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎ מתאפיינות לרוב בשלושה קווי חוץ ובנוסף גם בשמונה שלוחות פנימיות. למרות זאת אין בעיה להגדיל את מספר השלוחות הנ"ל, זאת באמצעות כרטיסים ייחודיים, שמסייעים לנו להתאים את המרכזייה לצרכי העסק. מרכזיות אלו מתאימות בעיקר למשרדים קטנים ובתי עסק קטנים, אשר יש להם צורך במרכזיה מתוחכמת וגמישה, אך בגודל המתאים ואינם מעוניינים לשלם סכום כסף גבוה לחינם. מרכזיות טלפון אלקטרוניות לעסק קטןPanasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎ מספקות ללקוחותיהם מגוון של תכונות מתקדמות ויתרונות רבים, ביניהם נמצא למשל נתבי שיחות עם הנחיה קולית, מערכת דואר קולי מובנת במרכזיה, שיחה מזוהה גם בטלפון רגיל ועוד.

מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן

תכונות מרכזיות טלפון פנסוניק לעסק קטן ‏Panasonic‏ מדגם TEA308 / TES824 ‎:

למרכזיות הטלפון האלקטרוניות של פנסוניק, אשר מותאמות במיוחד לעסקים קטנים ישנן תכונות ייחודיות, אשר מתאימות במיוחד לצורך שלמענו הן קיימות. התכונה הראשונה היא נתב השיחות, שמאפשר לנו הנחיה קולית של הלקוח אשר מתקשר לטלפון שלנו. באופן הזה נוכל לחסוך את הצורך במרכזנית ובמענה לשלוחה לא נכונה. בזכות תכונה זו לא נזדקק לקו מיוחד לפקס ונוכל לחבר אותו לתוך המרכזיה. תכונה נוספת היא מערכת הדואר הקולי המובנת במרכזיה. כך למעשה לא נצטרך להשקיע במערכת נוספת חיצונית, מה גם שהממשק שלה יהיה נוח ופשוט יותר לתפעול ישירות מתוך המרכזיה שלנו. תכונה נוספת וחשובה לא פחות היא השיחה המזוהה. באמצעות שיחה מזוהה נוכל לא רק לזהות את הלקוח המתקשר אלינו, אלא גם נוכל להבדיל באמצעות צלצולים שונים בין שיחות נכנסות, אינטרקום או פקס. באופן הזה נוכל לחסוך זמן יקר במענה על השיחות הנכנסות אל הארגון ולשפר את רמת השירות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו.

מאמרים שיכולים לעניין אותך:

מרכזיות  פנסוניק יורוקום Pure IP NCP – כיצד לבחור מרכזיה לעסק שלך?

 

מרכזיית פנסוניק NS1000 – סקירה טכנית

 

לקבלת שירות למרכזיות יורוקום פנסוניק Panasonic – לחץ כאן

 

לקבלת הצעות מספקי  מרכזיות פנסוניק PANASONIC בחינם!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

השאר תגובה

פוסטים נוספים