נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות IVR – חשיבות ההגעה אל היעד הנכון

נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות IVR – חשיבות ההגעה אל היעד הנכון

שיחות ועידה בווידיאו

נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות – חשיבות ההגעה אל היעד הנכון

 

נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות היא מערכת קריטית לכל עסק וחשיבות התאמתה באופן נכון לעסק היא עצומה הן להצלחת העסק, אך גם כדי להשביע את רצונם של הלקוחות והספקים שלנו.

 

מהו נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות IVR?

 

בעידן המודרני התקשורת משחקת תפקיד חשוב במידת ההצלחה של העסק שלנו. כל עסק מצוי בכל רגע נתון במצב של צורך תמידי בהשגת מטרות הן בהקשר של לקוחות, ספקים, גביה ושירותים שונים. למימד של כיצד מתבצעת התקשורת יש חשיבות גדולה ולכן עולה חשיבותה של המרכזיה בעסק שלנו. מרכזיות IP מתקדמות מאפשרות לנו, בין השאר, שימוש בנתב שיחות טלפון, אשר מאפשר כניסת שיחות סדירה ונכונה אל השלוחות השונות בעסק שלנו. לכן מערכת לניתוב שיחות הינה אחת המערכות החשובות ביותר במרכזית העסק שלנו, שכן היא מאפשרת לנו לנתב את השיחות שאנו מקבלים ישירות לשלוחות אליהן הן מיועדות ובכך לחסוך זמן יקר, הן ללקוחות שלנו והן לעובדים שלנו, שאמורים להעניק להם שירות מסוים. אנשים רבים חושבים, שכמו בתחומים אחרים גם בתחום ניתוב שיחות, ככל שנרכוש את המערכת המשוכללת והטובה ביותר כך יהיה טוב יותר, אך האמת היא שבתחום של ניתוב שיחות חשוב להתאים את המערכת לעסק ולצרכיו הספציפיים, מכיוון שמערכת שאינה מתאימה לאופי העסק ולגודלו יכולה להסב יותר נזק מתועלת.

מערכת לניתוב שיחות. נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות :)


סוגי
נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות IVR:

 

קיימים בשוק מספר סוגים שונים של מערכות לניתוב שיחות. ברוב המקרים מערכות אלה יתחלקו לשני סוגים. מערכות מהסוג הראשון יהיו קטנות יותר ויתאימו לעסקים קטנים עד בינוניים, בהם יש צורך בתפריט ראשי בלבד ללא תתי סעיפים בנתב השיחות. תכונות מערכות אלה לרוב יהיו פשוטות ולא מורכבות, כך שיוכלו לענות בו זמנית לעד שתי שיחות. תינתן אפשרות להקליט הודעות שונות בהתאם לשעות הסגירה והפתיחה של העסק, אפשרות לשלוחות מקוצרות ומהירות ואפילו הקלטת הודעות במקרה של אין מענה. הסוג השני של מערכות ניתוב שיחות הינו מורכב יותר ומתאים בעיקר לבתי עסק גדולים. ההבדל העיקרי בינו לבין הסוג הראשון, הוא היכולת לייצר לא רק תפריט ראשי, אלא תתי תפריטים ומצבים של ניתוב שיחה במצב תפוס או שאין מענה ישירות למרכזיה ראשית, לתפריט הראשי, חזרה מאוחר יותר ועוד. לסוג זה של מערכת ניתוב שיחות יש אפשרות לקבל בו זמנית של עד 4 שיחות והיא מאפשרת תפריטים קוליים רבים יותר, לצורך ניתוב של שיחות מקיף ויעיל יותר. מערכות אלא יכולות לזהות מצבים של עמדה תפוסה או לא זמינה ולאפשר ללקוח הממתין על הקו את האפשרות המועדפת ביותר והקלה ביותר לצורך קיצור זמני ההמתנה והורדת העומס על מרכזיית העסק.

חשיבות התאמת נתב שיחות טלפון / מערכות לניתוב שיחות לעסק שלך

 

על פניו נשמע כי הסוג השני של מערכות ניתוב שיחות הוא הכדאי והנוח ביותר, זאת משום שהוא מעניק מגוון רחב של פונקציות ואפשריות, אך האם הא מתאים לכל בית עסק? התשובה היא בהחלט משתנה. לא כל בית עסק זקוק למערכת ניתוב שיחות משוכללת ומורכבת. חשוב לזכור שמערכת שכזו יכולה לא פעם לייאש את הלקוח ולגרום לו לכעוס עוד בטרם יגיע לנציג אנושי. מערכות מורכבות בבית עסק, שבו אין צורך בכמות שלוחות או ניתוב מורכב, יכולות לסבך את הלקוחות שלנו ולהקשות עליו להגיע למחוז חפצו. בנוסף חשוב לזכור שמערכות מורכבות יותר עולות לנו יותר ולא תמיד העלות תהיה משתלמת. כל אלה הן סיבות לבחירת מערכת ניתוב שיחות מותאמת לבית העסק שלנו ולא במערכת המשוכללת והמתקדמת ביותר.

מאמרים נוספים בנושא:

IP Centrex – פתרון תקשורת מנוהל למול רכישת מרכזית  IP

 

מרכזיית פנסוניק NS1000 – סקירה טכנית

 

 

נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP מתאימה לעסק? לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

 10 דברים טובים שמרכזיית טלפון אופטימלית עושה לעסק שלך

השאר תגובה

פוסטים נוספים