Tikalnetworks Virtual Pbx - כיצד להתקדם בקו ישיר עם הקדמה הטכנולוגית

Tikalnetworks Virtual Pbx – כיצד להתקדם בקו ישיר עם הקדמה הטכנולוגית

שירותי אינטרנט לעסקים תשתית + ספק

Tikalnetworks Virtual Pbx – כיצד להתקדם בקו ישיר עם הקדמה הטכנולוגית

 

Tikalnetworks Virtual Pbx – כיצד בוחרים מרכזייה לעסק שלנו שתהיה בעלת יכולות ופונקציות מתקדמות, אך גם תוזיל עבורנו את עלויות התקשורת בארגון?


הבחירה במרכזיות מבוססות טכנולוגיית ענן היא אפשרות מתקדמת עבורכם.

אודות שירות Tikalnetworks  Virtual Pbx

העולם שלנו משתנה סביבנו בקצב מסחרר. רק בשנים האחרונות תחום המחשוב, האינטרנט והתקשורת האירגונית, הפך למורכב ויעיל יותר. כיום כל בעל עסק מעוניין להשאיר רושם חיובי על הלקוחות שלו ולהיתפס בעיניהם כמתקדם  מבחינה טכנולוגית, במיוחד אם אתם מחזיקים מחלקת שירות לקוחות ומכירות בארגון שלכם. ככל שנשתכלל בנושא התקשורת הפנים והחוץ אירגונית נוכל לייעל את התהליכים בארגון, את שירות הלקוחות, מהירות התגובה שלנו וניהול הנתונים שלנו באופן יעיל יותר. Tikalnetworks Virtual Pbx היא מרכזיה המבוססת על טכנולוגיית ענן, אשר מאפשרת לבעלי העסקים לנהל מערכת מוקד טלפוני שמבוסס על  Asterisk TM. מערכת זו מאפשרת לנו בין השאר, לנהל באופן אפקטיבי יותר את מוקדי השירות והמכירות של הארגון וכמו כן מאפשרת לנו לנתח מידע מסוים בזמן אמת, לצורך התייעלות ושיפור מחלקות אלה בארגון שלנו.

Tikalnetworks Call Center

תכונות Tikalnetworks Virtual Pbx

מרכזיית טיקל נטוורקס בענן מאפשרת למשתמשיה מגוון רחב של תכונות ביניהן מערכת ניתוב שיחות, אשר מאפשרת הקלטת מענה קולי לפי ניתובי שיחה שונים, זאת ללא מגבלת כמות שיחות או עומק התפריט הראשי. כמו כן תכונה חשובה נוספת היא השיחה המזוהה. תכונה זו חשובה למערכת של שירות לקוחות, לצורך מידע ישיר ומידי לגביי הלקוח הפונה אלינו. בנוסף ישנה מערכת הקלטת הודעות, כאשר אין מגבלה על כמות תאים לפי כמות משתמשים. תכונות נוספות וחשובות הן היכולת לבצע שיחת ועידה, הקלטת שיחות, מה שחשוב למרבית בתי העסק, המעוניינים לבצע מעקב אחרי העובדים ונותני השירות הטלפוני שלהם. כמו כן ניתן להקליט את כל השיחות ברצף, ללא הגבלת מקום וזאת בזכות היכולת לאחסן את השיחות על גביי מערכת הענן המתקדמת. אפשרויות נוספות במערכת הTikalnetworks  Virtual Pbx  הן, מוזיקה בזמן המתנה, מנויי מערכת מרוחקים ועוד.

יתרונות Tikalnetworks  Virtual Pbx

מערכת Tikalnetworks Virtual Pbx מאפשרת לבעלי העסקים לחסוך מעצמם את הצורך בתחזוק מרכזיית מוקד יקרה. היתרונות הידועים שלה הם היכולת להוסיף ולהוריד שלוחות על בסיס חודשי. ניתן להוסיף קווי טלפון ללא הגבלה וכמו כן היא חוסכת בעלויות השיחה, אשר מבוצעות באמצעותה בטכנולוגיית voip. יתרונות נוספים הם השליטה במערכת הפועלת בטכנולוגיית ענן. הגישה לנתונים מהירה ופשוטה והיכולת שלנו לנתח נתונים בזמן אמת, חשוב לאופן שבו אנחנו נתפסים בעיני הלקוח שלנו ולייעול העבודה הפנימית של הארגון.

שירות לקוחות Tikalnetworks

 

משרדי חברת  Tikalnetworks  Virtual Pbx ממוקמים ברחוב האודם 3, פתח תקווה. טלפון שירות הלקוחות הוא  03-220-9000. ניתן לפנות לחברה בשאלות לגביי המרכזייה המוצעת על ידם ולקבל ניסיון חינם במרכזיית ענן או להתעניין לגביי המערכת.

Mobile IP Centrex | Virtual PBX
מערכת ניהול מוקד טלפוני CALL CENTER בענן
מערכת הקלטת שיחות – איך לבחור את המערכת המתאימה?

 

לקבלת הצעות מספקי מרכזיות טלפון  Virtual Pbx בענן בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים