TripleC שירותי ענן - השוואת הצעות מחיר מספקי תקשורת בענן!

TripleC שירותי ענן שירותי תקשורת עיסקית גלובליים – השוואת מחירים ❗

שירותי ענן לעסקים בישראל

TripleC שירותי ענן שירותי תקשורת עיסקית גלובליים

 

TripleC שירותי ענן מספקת ללקוחותיה מגוון שירותים הקשורים בתחום התקשורת והטלפוניה העסקית, החל משירותי ספק אינטרנט לעסקים, שירותי ענן מחשוב ציבוריים ופרטיים, שירותי אירוח ומרכזיות טלפוניה בענן ועוד.

 

TripleC שירותי ענן – מרכזיות לעסקים


אודות חברת
TripleC 

חברת TripleC היא חברה המספקת שירותי תקשורת מתקדמים ומבוססי רשת אינטרנט לעסקים ולפרטיים. בין השירותים המוצעים על ידי החברה תמצאו, שירותי ספק אינטרנט ביתי ועסקי, שירותי ענן מחשוב (ציבוריים או פרטיים), שירותי אירוח, שירותי אינטגרציה לפתרונות מחשוב ועוד. שירותים נוספים שהחברה מציעה הם בין השאר מתקן אירוח משוכלל, ענן המחשוב הציבורי הראשון בארץ, אינטגרציה ושרות לתשתיות מחשוב מגוונות ואירוח לסביבות ייצור וסביבות חירום. חלק אינטגרלי משירותי החברה הוא שירות מרכזיית ענן בשם קול סנטר Xpresso, אשר מיועדת בעיקר לניהול מוקד. המרכזייה היא מרכזייה IP ייחודית לחברת TripleC.

סוגי מרכזיות TripleC שירותי ענן המשווקות בארץ

מרכזיית קול סנטר Xpresso היא המרכזייה המשווקת על ידי  TripleC והיא מיועדת לניהול מוקד, מכיוון שהיא מעניקה למשתמש מגוון רחב של פונקציות לניהול, שליטה ובקרה במוקדי המכירה והשירות של העסק, כל זאת תוך שימוש בממשק ידידותי למשתמש. בתוך מערכת המרכזייה של  TripleC תוכלו למצוא למעשה את כל הרכיבים, אשר נדרשים כדי לנהל בצורה חכמה יותר את המוקד וזאת באמצעות ניתוח מידע עדכני בזמן אמת. באמצעות מרכזיית הקול סנטר של TripleC שירותי ענן גם עסקים קטנים יכולים להעניק שירות מלא ואיכותי ללקוחות שלהם, זאת באמצעות שימוש בפונקציות המתקדמות שמאפשרת מרכזייה מהסוג הזה. המערכת תומכת בפרוטוקול SIP, עם ממשקים למערכות CRM ושלוחות ואתרים מרוחקים מבוססי VOIP. באמצעות המרכזייה החכמה של  TripleC שירותי ענן ניתן למעשה לנהל מגוון רחב של אגפים ומחלקות כמו למשל שירות לקוחות, שיווק ומכירות ואפילו הנהלת חשבונות. כך למעשה הלקוחות ינותבו בצורה הנכונה למחלקה המתאימה, כאשר ניתן לבחור להשמיע לכל סוג לקוח מידע שונה, להגדיר זמני המתנה שונים ואפילו לקבוע שפות ואפשרויות ייחודיות של ניתוב בתוך המערכת של המרכזייה.

TripleC שירותי ענן – מרכזיות לעסקים


תכונות מרכזיית
TripleC 

מערכת המרכזייה של TripleC מציעה תמיכה במגוון פעילויות העסק. היתרון הבולט של המרכזייה הנ"ל הוא היכולת שלה להוביל לירידה משמעותית בעומסים על מוקד השירות וזאת באמצעות ממשק מענה ממוחשב, אשר מאפשר ללקוח לקבל בצורה ממוחשבת מידע שיווקי רלוונטי, או לבצע פעולות שונות ללא צורך בנציג. מרכזיית הקול סנטר של TripleC מיועדת למגוון רחב של מוקדים, החל מהקטנים ביותר שמכילים שמונה עד עשרה מוקדנים וכלה במוקדים גדולים המכילים מאות נציגים. כחלק מהמערכת תוכלו ליהנות ממסכי תצוגה, מערכת דוחות איכותית ומיידית, הודעות מתפרצות, מוזיקת המתנה ועוד. ניתן ליהנות מהמערכת בשני מסלולים. מסלול אחד שמתאים למוקד שיחות יוצאות בלבד ומוקד לשיחות נכנסות ויוצאות.

TripleC שירות לקוחות

לחברת TripleC שותפים עסקיים גדולים ומוכרים ביניהם HP, בזק, IBM ועוד.
טלפון שירות הלקוחות של טריפל סי /  TripleC הוא *6440.

לקבלת הצעות מחיר עבור שירותי ענן לעסקים – הירשמו כאן!

השאר תגובה

פוסטים נוספים