מרכזיית פנסוניק KX-NS500 – סקירה טכנית לעסקים

מרכזיות פנסוניק PANASONIC - טלפון חכם

מרכזיית פנסוניק KX-NS500 – סקירה טכנית לעסקים

 

 

פנסוניק, מנסה לחדש במרכזיה עסקית יחסית קטנה, שמשלבת יכולות אנלוגיות עם דיגיטליות.

השאלה, שכל מנהל ובעל עסק אמור לשאול את עצמו: האם זה הפתרון המתאים לעסק שלי?

 

חברת יורוקום (המייצגת בישראל את המותג פנסוניק), שנמצאת בשורה הראשונה של המתחרות בתחום שירותי הטלפוניה העסקיים לרמת ה-SMBSME בישראל, מביאה לשוק מערכת חדשה, שבמרכזה נמצאת מרכזיה טלפונית מדגם פנסוניק בשם KX-NS500 המיועדת למגזר החברות הקטנות עד הבינוניות.   המערכת החדשה של פנסוניק משלבת תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ומאפשרת בכך יישום מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים, תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי (כך לטענת פנסוניק). היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לעסקים לעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת, תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.

טלפוני SIP פנסוניק PANASONIC KX-NS500

 


מרכזיית
KX-NS500, שהיא המשך טבעי לקו מרכזיות Panasonic NCP IP לעסקים ו"האחות הקטנה" של מרכזיית NS1000 (המיועדת לעסקים ברמת ה-SME ומעלה), יכולה לפעול כחלק מרשת תקשורת ארגונית הכוללת מספר מערכות או כמערכת טלפוניה ותקשורת עצמאית המספקת מגוון יישומי תקשורת מתקדמים לעסק כגון: Unified Communication, Unified Messaging, Mobility, Call center ועוד.   מוצרי פנסוניק מצטיינים בפשטות יחסית, מינימום תחזוקה ובמחיר נוח, מה שהפך אותם לפופולריים בכל רבדי השוק ובמיוחד בתחום ה-SMB/SME. בעולם, מחזיקה פנסוניק כ-20% מהשוק העולמי של המרכזיות בתחום ה-SMB ובישראל היקף זה מוערך בכ-25%.

מרכזיית KX-NS500 – תכונות ויכולות טכניות

מרכזיית פנסוניק KX-NS500 מספקת פתרון בסיסי לממשקים של 6 קווי חוץ אנלוגיים, 2 שלוחות דיגיטליות ו-16 שלוחות רגילות בתוך העסק. ניתן להגדיל את המרכזיה ע"י מארז הרחבה בשם NS520 הכולל ממשקים לחיבור של עוד 16 שלוחות רגילות. כ"כ, קיימים כרטיסי הרחבה לצרכים שונים, החל מהקלטות דרך יחידות חיבור לדלתות ושערים וכלה בהוספת שלוחות דיגיטליות, רגילות וקווי חוץ אנלוגיים.   הקיבולת המכסימלית של המרכזיה לשלוחות עם הרחבות היא: 32 טלפונים אנלוגיים ו-128 טלפונים דיגיטליים.   למעשה, המרכזיה הזו היא מערכת מעבר בין העולם האנלוגי הישן לעולם ה-IP החדש. היא מספקת יכולת לעסקים לשמר את המערכות הישנות (האנלוגיות) והתשתיות האנלוגיות, תוך קבלת כל שירותי עולם ה-IP על אותן תשתיות. המערכת עוצבה כמערכת מודולרית. כך, שניתן להוסיף לה יכולות לפי צרכי העסק ותקציביו. המערכת נמכרת עם מגוון רחב של ציודי קצה, במיוחד טלפונים שולחניים במגוון רחב של דגמים ומחירים.

התכונות המרכזיות של המערכת:  

א. חיבור קל בין אתרים הן על קווי PRIISDN והן על קווי IP – SIP. הדבר מאפשר יצירת רשת תקשורת פרטית לעבודה מכל מקום.

ב. איחוד הודעותUnified Messaging. זה כולל ניתוב שיחות, זיהוי פס אוטומטי ודואר קולי של 2 ערוצים, עם אפשרות להרחבה עד 24 ערוצים ו-400 שעות הקלטה. המערכת תומכת ב-Outlook.

ג. תקשורת אחודהUnified Communication. ממשק משתמש אחוד לניהול הטלפון והמחשב על אותה רשת. שילוב מלא ב-Outlook.

ד. ניידות – Mobility. אפשרות שימוש בסמארטפונים וטאבלטים כשלוחות של המרכזיה. כ"כ, תמיכה מלאה במכשירי DECT.

ה. הקלטת שיחות.

ו. ניהול במערכת פשוטה וידידותית, אפשרי דרך דפדפן.

ז. תמיכה מלאה ביכולות CTI, במערכת בשם Communication Assistant. זה כולל יישומי טלפוניה ממוחשבת, עם עמדת מפקח ועמדת מרכזן. ניתן להרחיב את מערכת המרכזן ע"י טלפון וירטואלי – Softphone, לעבודה מעל לכל מחשב בכל מקום.

ח. מוקד – Call Centerמובנה. זה כולל ניהול תורים, חלוקת שיחות חכמה ושליטה בכל מרכיבי המערכת והשיחות.

ט. שפע של יישומים נלווים תחת השם Smart. זה כולל יישומים, שפותחו במיוחד עבור מרכזיה זו ובכללם: רישום שיחות, ניהול הקלטות, מערכת לדיור מוגן, שליטה על גלאים ומצלמות אבטחה, חיבור ל-CRMERP, מערכת לבתי מלון, מערכת לארגון מבוזר, חייגן SIP למכשירי סלולר ועוד.

י. שפע של מכשירי קצה, עשרות דגמים, כולם תומכים ב-SIP, לרבות מכשירי טלפון עם צג מגע, מצלמה לשיחות וידיאו, קול באיכות HD והזנת זרם ב-PoE.    

שורה תחתונה:

בבחירת מרכזיה לעסק יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום בתחום המרכזיות, שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק. אנו, בכל מקרה, עומדים לרשותכם לסייע בבחינת החלופות השונות, הצגת יתרונות וחסרונות של כל חלופה, על מנת שתבחרו בחלופה האופטימלית מבחינתכם.

נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP מתאימה לעסק?

 

KX-NS500 Introduction Movie II:

 

 KX-NS500 Introduction Movie:

 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך? שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות