פתרון חיוג קולי מהענן – סיפור הצלחה מפתיע

שירותי תקשורת משולבים בקול

חיוג קולי מהענן – סיפור הצלחה מפתיע

 

פתרון VocaNOM מותקן כיום בלמעלה מ-100 לקוחות בינוניים וגדולים בישראל ונותן מענה לכ-100 אלף משתמשי קצה, שמפעילים שירותי תקשורת בקולם בלבד, בלי לחיצה על שום מקש.  

 

החברה הישראלית אודיוקודס, שמשתפת פעולה. בין היתר. עם מיקרוסופט בתחום של פתרונות תקשורת, חשפה פתרון תקשורת קולית המאפשר לעסקים ולספקי שירותים לעבור לרשתות IP מלאות, בגרסה חדשה בענן, גרסה וירטואלית של פתרון החיוג הקולי הארגוני הקרוי VocaNOM.

VocaNOM הוא פתרון חיוג קולי המתבסס על מנוע זיהוי דיבור מתקדם, שמוטמע במרכזיות ארגוניות ומאפשר לעובדי הארגון לחייג לעמיתיהם בארגון ומחוצה לו באמצעות פקודה קולית. כך, פתרון  VocaNOM מייעל ומאיץ את התקשורת הארגונית ומגדיל את פריון העבודה. הפתרון מייתר את הצורך וחוסך את העלויות הנגזרות מניתוב שיחות באמצעות תפריטים אוטומטיים או באמצעות טלפן אנושי.

פתרון החיוג הקולי אף מצמצם את העיסוק והקשת מספרים בטלפון הנייד בעת נהיגה, ומשפר מהותית את בטיחות הנהיגה. מחוץ למשרד, משלימה את הפתרון אפליקציית VocaNOM. האפליקציה משפרת את בטיחות הנהיגה באמצעות חיוג קולי מהסמארטפון לאנשי קשר פרטיים, וזמינה להורדה לניסיון ללא עלות ב-AppStore ו-Google Play.

חיוג קולי מהענן – סיפור הצלחה מפתיע

גרסת הענן החדשה מאפשרת למנהלי מערכות מידע בארגונים להירשם ולהתנסות בפתרון במהירות וקלות דרך ממשק מקוון, במודל תוכנה כשירות (SaaS), ללא צורך או תלות בהתקנת תוכנה כלשהי על מערכות המחשוב. ממשק כזה מנגיש את השירות הארגוני בענן להתחברות מידית באמצעות האינטרנט (מומלץ לבצע את החיבור הזה ב – IPVPN). מנהל IT יכול כעת להפעיל שירותי זיהוי דיבור עבור הארגון שלו בלחיצת כפתור מהסלון בבית.

יתרונות נוספים של VocaNOM עבור ארגונים: חסכון בעלויות בחיוג בינלאומי בין עובדים, התממשקות פשוטה למרכזיה ולספר הטלפונים הארגוני המעודכן, זמן התקנה קצר ואפס תחזוקה, יכולות דיווח וניתוח תנועת שיחות – מי מתקשר ולאן בארגון – בזמן אמת. אם ציוד הקצה שבידי המשתמשים תומך בכך, רמת איכות הקול היא HD.

פתרון VocaNOM מותקן כבר בלמעלה מ-100 לקוחות משמעותיים בישראל ונותן מענה למעלה מ-100 אלף משתמשי קצה בחברות וארגונים דוגמת: אינטל ישראל, ישקר, אסם, בית החולים תל-השומר, מכבי שירותי בריאות, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת ת"א, יינות ביתן, מוטורולה, עיריית ת"א-יפו, עיריית אשדוד, בנק לאומי, אופיר-טורס, רפא"ל ועוד.

 

שורה תחתונה: עולם פתרונות התקשורת לעסקים נע במהירות קדימה והכוח מצוי כיום בידי הלקוחות, בגלל התחרות החריפה הקיימת בשוק. יש לא מעט סיפורי הצלחה בתחום זה, לרבות שירותים קוליים בענן.

מומלץ קודם להחלטה על מעבר לספק תקשורת בענן, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך הזה.

 פתרון זיהוי קולי בענן VocalNOM 

 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות