מערכת SRecorder View למרכזיות פנסוניק מבית יורוקום (השוואת מחירים)

מערכת SRecorder View למרכזיות פנסוניק מבית יורוקום – האם זה שירות חיוני וכדאי?

טלפון SIP פנסוניק PANASONIC

מערכת SRecorder View למרכזיות פנסוניק מבית יורוקום

 חברת יורוקום מפתחת מערכות תוכנה תחת השם Smart עבור המרכזיות, שהיא משווקת ומתקינה מתוצרת פנסוניק. האם זה שירות נחוץ לעסקים?

 

מרכזיות פנסוניק הן "מובילות שוק" בישראל בתחום ה-SMB עד ה-SME בישראל. לאחרונה הוציאה יורוקום (נציגת פנסוניק בישראל), כמה חידושים בתחום זה, גם בתחום המרכזיות עצמן וגם בתחום טלפונית הקצה.

אחד החידושים הוא פיתוח מערכת תוכנה בעברית, שנקראת בשם ,Smart שמשולבת במרכזיות ובטלפוני ה-IP של פנסוניק,

יורוקום השיקה בסוף פברואר 2015 תוכנה בשם SRecorder View, שהיא חלק ממשפחת התוכנות Smart למרכזיות פנסוניק. התוכנה מסופקת ללא תשלום ללקוחות יורוקום וניתן להורידה מאתר יורוקום.

תוכנת SRecorder View היא יישום נוסף, שפותח ביורוקום למרכזיות פנסוניק, בהתאמה לצרכי הלקוחות בישראל, תוך הקפדה מיוחדת על קלות ונוחות השימוש והתפעול. התוכנה מעצימה את יכולות שרת הקלטת השיחות המובנה במערכות התקשורת של יורוקום-פנסוניק מסדרת KX-NS ומאפשרת לכל עסק או ארגון לנהל ארכיון הקלטות ממוחשב תוך כדי שימוש בממשק מתקדם לאיתור ושמיעת הקלטות.

למעשה, כל עסק, שיש לו מרכזיה עסקית, זקוק לשירותי הקלטת שיחות ושמירתן בהיקף משתנה לפי היקף השירותים והשימוש במערכות הטלפוניה בעסק.

בנוסף, יש עסקים, שנושא ההקלטה מוטל עליהם כחובה במסגרת הרגולציה חלה עליהם (למשל: בנקים ומוסדות פיננסיים, סוכני ביטוח, עסקים בעולם שירותי הרפואה, ספקי תקשורת, עסקים שמניותיהם נסחרות בבורסה ועוד).

 

מערכת SRecorder View למרכזיות פנסוניק מבית יורוקום | טלפונים חכמים פנסוניק PANASONIC

מהן היכולות החדשות בפתרון של יורוקום?

המערכת SRecorder View מאפשרת לעסק לארגן ולנהל ארכיון הקלטות ממוחשב לצרכי תיעוד, בקרה, הדרכה, שיפור איכות השירות (למשל של מוקדנים) ועוד. המערכת מותקנת בתצורת שרת-לקוח ומאפשרת גמישות והתאמה בהתאם לצרכי העסק. ניתן לשדרג את המערכת הזו באמצעות הוספת מודול רישום שיחות המאפשר בקרה ומעקב על השיחות ועלותן, ניתוחים סטטיסטיים ואיתור חריגים.

המערכת בנויה בעברית וקלה לשימוש. ניתן לאתר כל הקלטה בכלי חיפוש קל לתפעול. ניתן לשמור הקלטות מקומית וניתן לשלוח הקלטות בדוא"ל תוך שילוב מלא באאוטלוק. זאת, תוך קביעת רמת הרשאות ורמות גישה להקלטות, עם יכולת התחברות לעד 4 שרתי הקלטה ועד 9 משתמשים במערכת במקביל. המערכת מופעלת על מחשבים ושרתים רגילים הקיימים בשוק.

 

האם יש מתחרים?

יש לא מעט מתחרים, שיש להם פתרונות שונים וברמות איכות שונות. הכיוון המועדף כיום בעולם כמו גם בישראל הוא מתן שירותי הקלטה למרכזיות בענן בגישת ה-SaaS. יש ספקים בענן, ששירותי ההקלטה הם חלק בלתי נפרד מהשירות ואין עליו עלות נוספת. ביורוקום, התוכנה אמנם ניתנת בחינם, אולם, השימוש בה לפי הצרכים שונים של העסק עולה כסף. המודל העסקי של יורוקום-פנסוניק הוא בגישה הוותיקה של רישיונות לכל דבר ולכל שירות ורמת שירות, וכל תוספת יכולת או הרחבת יכולת קיימת, נדרשים עבורן רישיון אחר או נוסף, במחיר נוסף.

מכאן, שמומלץ לבצע ניתוח צרכים והשוואת חלופות, בכל שירותי הטלפוניה העסקית, כשנושא ההקלטות הוא רכיב אחד במערכת השיקולים לקבל ההחלטה באיזו מרכזיה לבחור.

 

מאמרים שיכולים לעניין אותך:

מרכזיות  פנסוניק יורוקום Pure IP NCP – כיצד לבחור מרכזיה לעסק שלך?

 

מרכזיית פנסוניק NS1000 – סקירה טכנית

 

לקבלת שירות למרכזיות יורוקום פנסוניק Panasonic – לחץ כאן

 

 נמאס לך לחפש מרכזיית פנסוניק PURE IP NCP לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

 

 10 דברים טובים שמרכזיית טלפון אופטימלית עושה לעסק שלך



השאר תגובה

פוסטים נוספים