מרכזיה לעסקים בכל סדר גודל לפתרון תקשורת מלא – כולל שילוב סקייפ מבית אודיוקודס

מרכזיה לעסקים בכל סדר גודל לפתרון תקשורת מלא

 

מרכזיה לעסקים הופכת חיש מהר למרכז תקשורת שלם המכיל כל מה שעסקים בכל סדר גודל זקוקים לו כעת ובשנים הבאות. הסכם הפצה חדש גלובלי בין אודיוקודס עם ענקית התקשורת Fujitsu Networks מספק פתרון תקשורת בינלאומי כולל ומקיף.

 

עסקים ברמת ה- SMB וה- SME שיש להם שלוחה או שלוחות בעולם, או קשרים הדוקים עם שותפים ומפיצים בעולם, שרוצים ליהנות מהיכולות של שירותי המחשוב והתקשורת של ארגוני הענק הפרוסים ברחבי העולם, יכולים לקבל מעתה פתרון מ- Fujitsu Networks שחתמה לאחרונה על הסכם הפצה גלובלי עם חברת אודיוקודס, להפצה ולהטמעה של פתרון AudioCodes One Voice.

שיתוף הפעולה מתבסס על שילוב בין מוצריה של אודיוקודס יחד עם מערכי המכירות והמומחיות הטכנית של פוג'יטסו נטוורקס ברחבי העולם. החוזק של פוג'יטסו נטוורקס הוא בעיקר במדינות אסיה ובצפון אמריקה. יחד עם זאת, יש לה סניפים ביותר מ-100 מדינות, לרבות בישראל. כך, שהיא יכולה לספק חיבורים ושירותי תקשורת וטלפוניה מקיפים כמעט בכל נקודה על פני הגלובוס. במסגרת השת"פ החדש, יופץ פתרון One Voice  למשתמשים עסקיים בסקייפ וכן פתרונות תקשורת קולית נוספים, לכל עסק הזקוק לתקשורת מתקדמת המחברת סניפים, שותפים, מפיצים ולקוחות ברחבי מדינות שונות בעולם.

פתרון אודיוקודס One Voice מיועד למשתמשים עסקיים המעוניינים להשתמש בסקייפ בגרסה העסקית, כולל מוצרים, פתרונות ושירותים בעלי הסמכה ממיקרוסופט. המוצרים הללו כוללים:

 

  • פתרון AudioCodes One Box 365 בשילוב עם All-in-one Microsoft UC.
  • התקן התקשורת הקולית AudioCodes One Box 365TM למשתמשים עסקיים בסקייפ.
  • Session Border Controllers – SBC להגנה מקיפה על כל מערכות התקשורת.
  • שערי גישה (Gateways) לחיבור בין מערכות תקשורת וטלפוניה שונות מכל סוג.
  • טלפוני IP מתקדמים ממגוון דגמים ולכל מטרה.
  • פתרון הקלטת השיחות SmartTAP.
  • יישומי תוכנה לכל צורך.
  • חבילת הניהול One Voice Operations Center.

מרכזיה לעסקים בכל סדר גודל לפתרון תקשורת מלא

 

פתרון One Box 365 של אודיוקודס בשת"פ עם מיקרוסופט הוא כיום הפתרון הטוב ביותר הקיים בשוק למתן שירותים משולבים בחבילה אחת. יש בשוק הישראלי לא מעט חבילות של All-In-One המספקות בהתקנת נתב אחד קטן בבית העסק, את כל מה שהוא צריך במכשיר אחד (פס רחב, טלפוניה ושירותי תוכנה מגוונים לעסק דוגמת Office). יש לבחון פתרונות כאלה בזהירות, שכן חלקם מבוסס על טכנולוגיות ישנות ויקרות, שכובלות את העסק ב"חתונה קתולית" יקרה לאורך זמן. אולם, הפתרון של אודיוקודס עם מיקרוסופט, הוא פתרון מומלץ ונשען על שירותי הענן של מיקרוסופט ושותפותיה ברחבי העולם.

השיטה הנכונה כיום לשלם על שירותי תקשורת וטלפוניה: לשלם על פי צריכה בפועל של שירותי ומשאבי המחשוב והתקשורת, שזו גישת ה-SaaS (ר"ת: Software As A Service), שעומדת במרכז תפיסת העולם של שירותי הענן. החיבור לתשתיות הענן המומלץ היום הוא IPVPN, שהוא זול, אמין ומאובטח יותר מכל חלופת תקשורת עסקית אחרת. פתרונות מחשוב ותקשורת בענן זולים ב-80% לפחות מול כל פתרון אחר לאותם צרכים של העסק.

העלות של פתרון One Box 365 הוא מ-2.60 $ למשתמש לחודש (בהתחייבות לשנה למיקרוסופט) בענן של מיקרוסופט, ועוד עלות הקופסה (המחיר תלוי בגרסת הקופסה וכמות משתמשי הקצה). מעל זה יש עלויות התקנה (חד פעמי), חיבור לאינטרנט ורכישת חבילות דקות שיחה. בהחלט חבילה אטרקטיבית.

שירות One Box 365 הוא השירות היחיד המתאים מבין כל הפתרונות המתחרים, לעסקים בכל סדר גודל, עד 5,000 משתמשים (יש לאודיוקודס 3 סוגי נתבים: האחד לעד 200 משתמשים, השני לעד 500 משתמשים והשלישי לעד 5,000 משתמשים). מדובר בפתרון קל מאוד להתקנה, קל לתפעול והכל במעטפת ניהולית אחת בקופסה אחת.

הפתרון של One Box 365  הוא למעשה פתרון היברידי כולל, שמספק את כל הנדרש (תוכנה, חומרה ושירותים), כדי לספק כל צורך קיים ועתידי בתחום התקשורת של העסק או הארגון, בכל סדר גודל ולכל צורך.

יחד עם זאת, מנהלים רבים בוחרים להשאיר מרכזיה פיזית לעסקים אצלם בעסק. הם "לא סומכים על הענן". זו תפיסת עולם לא תמיד מציאותית, הן בהיבטים של העלויות והן בהיבטים של היכולות והשירותים הנדרשים לצרכי העסק, שלא להזכיר את נושאי הסייבר, ההמשכיות העסקית והשרידות.

יודגש, שהמעבר לשירותי ענן משירותי תקשורת ישנים מבוססי ציוד ישן של מרכזיה פיזית בעסק, אינו תהליך קל או מיידי (פרט למקרים של חברות חדשות המתחילות בשימוש בשירותי ענן משלב הקמתן). זאת, עקב הצורך לקבל החלטות על רמת הסיכונים מפני התקפות סייבר, לבצע התאמות של הרשת הפנימית, להחליט על ציוד מתאים (למשל טלפוני  IP ותוכנות לסמארטפונים ולטאבלטים), לשנות שיטות עבודה ונהלי עבודה, לשנות תפיסות עולם ומודלים עסקיים, להחליט על רמת השרידות, ההמשכיות העסקית וההתאוששות מאסון של העסק ועוד.

אולם, בגלל שפע המתחרים, יש לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרון הענן המתאים מהספק המתאים. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

מרכזיה לעסקים כולל שילוב סקייפ – שורה תחתונה:

 

רכישת שירותי תקשורת ומרכזיה לעסק, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי העסק והמשתמשים בעסק. לא כל עסק צריך מרכזיה ואו שירותי ענן. לכן, יש לשקול בזהירות את המעבר לשירותי ענן, שייתכן ויהיו מיותרים או לא מספיק יעילים בתחומים מסוימים, במיוחד למי זקוק ליישומי "זמן אמת" קריטיים, שדי קשה להעביר אותם לענן. אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

.
 נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP מתאימה לעסק?

 


השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות