מרכזית פנסוניק NS1000 – בשביל מה צריך שרת תקשורת ארגוני בעסקים קטנים?

מרכזית פנסוניק NS1000 – בשביל מה צריך "שרת תקשורת ארגוני" בעסקים קטנים ובינוניים?

מרכזיות פנסוניק PANASONIC

מרכזית פנסוניק NS1000 – בשביל מה צריך "שרת תקשורת ארגוני"?

 

עסקים רבים מחפשים דרכים להוזלת עלויות התקשורת שלהם, במיוחד בתחום המרכזיה העסקית, ולאיחוד מערכות המחשוב והטלפוניה למערכת אחת – אינטגרטיבית.

 

מרכזיית פנסוניק KX – NS1000 כ"שרת תקשורת ארגוני".

 

שילוב של שירותי תקשורת תחת מעטפת שירות אחת בקופסה אחת, הפך ללהיט בקרב לא מעט עסקים וארגונים בעיקר ברמת ה-SMB וה-SME.

שילוב תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית מאפשרים לארגון מגוון פתרונות ויישומי תקשורת מתקדמים תוך כדי התייעלות וחיסכון כלכלי.

שרת התקשורת NS1000 – KX החדש מבית פנסוניק (חברת יורוקום) הוא שרת המספק תקשורת מתקדמת, נוחה ויעילה מכל מקום ובכל זמן הן לארגון קטן בעל מספר משתמשים מצומצם והן לארגונים גדולים ומבוזרים הפרוסים על פני מספר רב של אתרים (עד 16 אתרים נפרדים עם עד אלף משתמשים מבוזרים).

לקבלת הצעת מחיר למרכזית פנסוניק NS1000 ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

מרכזית פנסוניק NS1000 – בשביל מה צריך שרת תקשורת ארגוני?

NS1000 מספק את כל שירותי התקשורת בארגון כגון: שרת טלפוניה, שרת איחוד הודעות כולל הודעות דוא"ל, מסרים מידיים ופקס – Unified Messaging, שרת תקשורת אחודה – Unified Communication, עבודה שיתופית (ומרחוק), שיחות ועידה ושרת הקלטות בסיסי.

השרת ניתן להתקנה הן כשרת עצמאי באתר בודד והן כמערכת מבוזרת המורכבת ממספר רב של שרתים המנוהלים ופועלים כמערכת אחת.

מוצרי פנסוניק מצטיינים בפשטות יחסית, מינימום תחזוקה ובמחיר נוח, מה שהפך אותם לפופולריים בכל רבדי השוק ובמיוחד בתחום ה- .SMB/SME בעולם, מחזיקה פנסוניק כ- 20% מהשוק העולמי של המרכזיות בתחום ה- SMB ובישראל היקף זה מוערך בכ-25%.

מרכזית פנסוניק NS1000 – תכונות עיקריות של שרת התקשורת:

 

  • שרת אחד לכל יישומי התקשורת.
  • מערכת "איחוד הודעות" מובנית.
  • אינטגרציה עם Outlook.
  • ממשק ניהול Web.
  • התאמה פשוטה לצרכי הארגון עם גמישות והרחבה בהתאם לצורך.
  • תקשורת אחודה לעד 1000 משתמשים.
  • תקשורת ארגונית אחידה ללא תלות במיקום הפיזי.
  • מגוון יישומים מתקדמים.
  • מגוון יחידות קצה מתקדמות.
  • חיסכון באנרגיה, תחזוקה קלה ופשוטה.
  • פתרון Call Center מובנה.
  • נתב מובנה כולל תמיכה ב-VPN.

המערכת מאפשרת אספקת ממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. ניתן להשתמש ביישום ייעודי  Communication Assistant או להשתמש בתוכנת Outlook כממשק תקשורת מאוחד. המשתמש יכול לבחור את אופן ההתקשרות הרצוי – שיחת טלפון, שליחת דוא”ל, פקס, צ’אט, הודעה קולית וכו’, לראות את זמינות אנשי הקשר – Presence, לנהל שיחות ועידה, להקליט את השיחה ועוד, ישירות מה- Outlook וללא צורך בהפעלת אמצעים או יישומים נוספים.

שימוש במחשב נייד, טלפון סלולרי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון. כמו כן, ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות DECT IP המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון, באתרים מרוחקים או באתרים בהם לא קיימת תשתית טלפוניה קווית.

המערכת מאפשרת יצירת קישור VPN מאובטח בין המערכות באתרים השונים בצורה קלה ופשוטה באמצעות הפעלת רישיון בלבד וללא צורך בציוד חיצוני נוסף. כמו כן, המערכת כוללת Media Relay Gateway המאפשר הפעלת טלפוני IP באתרים מרוחקים וכן משתמשים ניידים: סמארטפון, טאבלט וכו’, על גבי רשת האינטרנט ללא צורך ב-VPN. התכונות הנ”ל מאפשרות ניהול רשת תקשורת ארגונית עצמאית באופן קל פשוט וללא צורך בציוד חיצוני.

מערכת NS1000 כוללת פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים טלפוניים: מוקדי שירות, מוקדי הזמנות, מרכזי תמיכה, מוקד זימון תורים, טלמרקטינג וכו’.

המערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרות לבקר את פעילות המוקד בזמן אמת וכן להפיק דו"חות היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד וכן תכונות נוספות כגון השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, הקלטת שיחות וכו’. תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד וכן למדוד את ביצועי המוקד ולשפר את רמת השירות ללקוח. מעבר לפתרון המובנה ניתן לשלב מערכות Call Center חיצוניות, במידת הצורך.

פנסוניק NS1000 מאפשרת לבחור מגוון יחידות קצה מתקדמות העומדות בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר של בקרת איכות, שפותחו מתוך נקודת מבט, שעיקרה שימוש קל ונוח, תוך שילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המגוון הרחב בתוספת התמיכה ביחידות קצה SIP וביישומי טלפון – “סופטפון” מיצרני צד שלישי וכן היכולת לשלב טלפונים אנלוגיים ו/או דיגיטליים מאפשרים שילוב והתאמה לצרכי הארגון.

המערכת הבסיסית מגיעה עם קיבולת מובנית של מקסימום 30 שלוחות PRI ו-2 חיבורים אנלוגיים, רישיון ל-8 שלוחות IP ו-2 ערוצי Unified Messaging. על מנת להרחיב את הקיבולת הבסיסית ולהוסיף ממשקי עורק אנלוגיים/דיגיטליים, שלוחות IP/SIP, עורקי IP/SIP, תכונות מתקדמות, Unified Messaging, משתמשי CA Pro, שלוחות סלולריות, הקלטת שיחות וכו’, נדרש להוסיף כרטיסים ורישיונות בהתאם לתכונות ולקיבולת המבוקשים.

 

 

מרכזית פנסוניק NS1000 – סיכום:

מומלץ קודם להחלטה על בחירת פתרון "שרת תקשורת" בקופסה אחת לעסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, ולבדוק המלצות של חברות, שהתנסו בהפעלת מערכות כאלו. זאת, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. המעבר לשרת תקשורת מלא, דורש לא רק תכנון מדוקדק, אלא בחינת כל ההשלכות של תפעול העובדים ומערכות התקשורת, בכל מקום. אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

לקבלת הצעת מחיר למרכזית פנסוניק NS1000 ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

 מרכזית פנסוניק  NS1000

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים