פתרון לתקשורת אחודה ובענן מבית אודיוקודס וברודסופט. מה החידוש ולמי זה מתאים?

פתרון חדש לתקשורת אחודה ובענן מבית אודיוקודס וברודסופט. מה החידוש ולמי זה מתאים?

פתרון חדש לתקשורת אחודה ובענן מבית אודיוקודס וברודסופט

 

הטלפוניה העסקית מקבלת אפשרות לקפיצת מדרגה מטלפוניה אנלוגית או היברידית ישנה לעולם שירותי IP בענן בגישת "התקשורת האחודה" ועל כל מכשיר קצה נייח או נייד.

 

למי הפתרון החדש מיועד ומתי נראה אותו בארץ?

 

חברת אודיוקודס הישראלית ביחד עם חברת ברודסופט (BroadSoft) האמריקאית, שמתגיה נמצאים אצל כל מפעילי התקשורת בישראל, החליטו לשלב יכולות ולצאת בפתרון חדש של תקשורת אחודה ובענן. בפתרון זה, מוצרי הניהול ואבטחת התקשורת (SBC) ומוצרי "שערי הגישה" (Gateways) של אודיוקודס ישולבו במערכת הענן החדשה BroadCloud של ברודסופט ובחיבורי SIP Trunking.

 

הפתרון יהיה זמין החל מנובמבר 2015. השירות יאפשר לספקי שירותי תקשורת, שמעוניינים למנף את ההשקעה שלהם במערכות טלפוניה ותיקות (PBX), להציע לעסקים מכל סדר גודל ובכל מקום, פתרונות "תקשורת אחודה" על בסיס פרוטוקול SIP ובעלות משתלמת.

פתרון חדש לתקשורת אחודה ובענן מבית אודיוקודס וברודסופט

המשמעות המעשית: ניתן יהיה לחבר כל מערכת טלפונית (גם ישנה מאוד, גם בקוד פתוח וגם חדשה מכל סוג) לענן של ברודסופט ולקפוץ בבת אחת לעידן המודרני של "תקשורת אחודה" ובענן.

 

בחירתה של ברודסופט במוצריה של אודיוקודס, כחלק משירותי הענן החדשים שלה, באה בעקבות תהליך מיון קפדני והיא חלק מהיכולות, שמספק קו מוצרי ,AudioCodes One Voice כשכל המוצרים מבוססים HD ומספקים גישה חדשה לפתרונות בענן החדשניים של ברודסופט.

 

מערכת ברודסופט בענן מספקת שירותי טלפוניה מקיפים והיא למעשה מערכת מלאה בענן כולל "עבודה קבוצתית" ושילוב שירותים ניידים. זאת, ע"י התקנת מערכת התוכנה (המופעלת בענן) בשם U.C-One, שהיא פלטפורמת "קצה לקצה" הכוללת את כל מגוון השירותים האפשריים, שעסק זקוק לו, החל מ-IVR, דרך עמדות נציגים, שירותי ,WebRTC שירותי וידיאו ושיחות וידיאו, מסרים מידיים ומוקד שירות מלא וכלה בעבודה קבוצתית על כל יישום ועל כל מסמך. למעשה, כל שירות הקיים בעסק יכול להיות מסופק מהענן מעל לפלטפורמה החדשה של ברודסופט.

 

המערכת החדשה תומכת באופן מלא במגמת הBYOD-. כל אחד מביא את הלפטופ והסלולר הפרטי שלו ויכול להשתמש בו לצרכי העבודה. זו גישה, שבה יש מגוון מכשירים ניידים וסלולריים בידי המנהלים והעובדים והם יכולים לגשת בצורה מאובטחת ליישומים של העסק, גם מהמכשיר הנייד שלהם. המערכת תומכת בכל רשת סלולרית ובכל חיבור .WiFi

 

בישראל, ספקי התקשורת טרם החלו לספק שירותי ענן על בסיס פלטפורמות הענן של ברודסופט. כך, שבשלב זה ניתן לנצל את היכולות הללו בעסקים וארגונים, שיש להם שלוחות בחו"ל, אצל ספקי תקשורת מקומיים, בעיקר בארה"ב ובאירופה, עם חיבורי SIP Trunk, שקיימים כבר מחו"ל בחיבורים לישראל ובתוך ישראל.

 

לברודסופט יש כבר מעל ל-6 מיליון קווי SIP המחוברים לשירותי הענן שלה ברחבי העולם. כך, שניתן למצוא ספקים רבים המספקים את היכולות הללו ברחבי עולם. על ידי כך, גם אם בשלוחה של העסק (שנמצאת בכל מקום בעולם) יש מרכזיה מקומית ישנה, ניתן באמצעות הציוד של אודיוקודס לחבר אותה לענן של ספק מקומי המבוסס על הענן של ברודסופט ולעבור ל"תקשורת אחודה", עם כל שלל היכולות והשירותים של "תקשורת אחודה".

 

השירותים בענן הופכים בבת אחת מרכזיה ישנה מכל סוג למערכת הנמצאת בענן, שמסוגלת לעבוד על כל מכשיר קצה נייח או נייד, בכל מקום בעולם ועל כל רשת ולספק יכולות של שילוב מערכות התקשורת עם מערכות ה-IT שמשמשות לצרכי העבודה.

 

סביר להניח, שבמהלך השנה הקרובה נראה שירותי תקשורת בענן של ברודסופט (וגם של מתחרותיה) גם בישראל. כך, שהיכולות הללו תהיינה בכל מקום ולכל עסק.

 

שורה תחתונה: המעבר מעולם הטלפוניה הישן לעולם החדש מבוסס שירותי ענן, מבלי לזרוק את הציוד הישן, היא משימה לא פשוטה. השילוב של אודיוקודס עם ברודסופט מספק תשובה מקצועית ברמה העליונה כמענה על הצורך להתקדם לתקשורת של המאה ה-21, עידן בו כמעט כל העובדים משתמשים במכשירי הסלולר שלהם גם ככלי עבודה ומעוניינים להיות חלק מהרשת הארגונית, גם כשהם בתנועה, בתוך העסק ומחוצה לו.

 

הנגישות לשירותים בענן נעשית מאוד קלה והביצועים משתפרים כל הזמן. התחרות בתחום זה החלה. לכן, מומלץ לבדוק בקפדנות כל הצעה לשדרוג מערכת הטלפוניה בזהירות, אם היא עונה על הצרכים של העסק.

 

מומלץ קודם להחלטה על בחירת פתרון ענן למערכות הטלפוניה, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, ולבדוק המלצות של חברות, שהתנסו בהפעלת מערכות כאלו. זאת, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה.

השאר תגובה

פוסטים נוספים