פתרון WhatsApp לעסקים ולארגונים מבית תדיראן טלקום. מה החידוש?

פתרון WhatsApp לעסקים ולארגונים מבית תדיראן טלקום. מה החידוש?

מוקדי שירות טלפוני Call Centers

פתרון WhatsApp לעסקים ולארגונים מבית תדיראן טלקום.

 

ההתקדמות של עולם התקשורת יצר שלל פתרונות חדשים ומלהיבים גם על רשת האינטרנט. למשבצת הזו נכנסים פתרונות תקשורת חברתית דוגמת WhatsApp, שעברה התאמה לעולם העסקי.

מה כוללת הגישה החדשה?

 

ההתקדמות המהירה של השוק לפתרונות שאינם מבוססי חומרה, אילצה את תדיראן טלקום (היצרנית) להפוך מחברת פתרונות חומרה לחברת פתרונות תוכנה (כשבמרכזם פתרון ה-Aeonix), ולנסות לשמור על מקומה המוביל בשוק ע"י התבזרות לפתרונות בכל הכיוונים ובכל התחומים (לרבות פתרונות ותיקים דוגמת ה-IP-Centrex עם הוט). תדיראן טלקום לא יכולה להסתפק במתן שירות למרכזיות קיימות מסוג קורל, כי אין בזה עתיד.

פתרון WhatsApp לעסקים ולארגונים מבית תדיראן טלקום.

זו הסיבה מדוע תדיראן טלקום החלה לספק פתרון של WhatsApp לעסקים ולארגונים. הפתרון הזה מגיע מבית חברת Casengo ההולנדית (המתמחה בפתרונות מתקדמים ל-Contact Centers), שמיוצגת בישראל ע"י תדיראן טלקום.

אפליקציית WhatsApp הפכה בשנים האחרונות לאחד מערוצי התקשורת הנפוצים והחביבים בשוק, ואומצה גם על ידי אלה, שאינם חובבי Gadgets ואפליקציות סלולריות אחרות. מדובר בכלי קליל, צעיר וידידותי למשתמש, שהצליח למנף את ההיבט החברתי – תקשורת מהירה ומידית עם קבוצה של חברים, לקוחות, מכרים, עמיתים לעבודה או בעלי עניין משותף.

חברת Casengo לקחה את יישום ה WhatsApp ופיתחה אותו בכיוונים עסקיים המתאימים הן לתקשורת ארגונית פנימית, תוך שמירה על היסטוריית הפניות וניהולן תחת כלי מאגד אחד, והן לסביבת Customer Engagement, שמספקת חווית תקשורת 360 מעלות ללקוחות הקצה באמצעות מוקד השירות.

 

תכונות עיקריות של הפתרון החדש, המתאים לכל סדר גודל של עסק:

  • ניהול רב ערוצי: Casengo מאגדת לכלי ניהולי אחיד את כלל ההודעות הארגוניות (אימייל, צ'אט, רשתות חברתיות) ומספקת יכולות Billing (אם צריך) בכרטיסי אשראי וב-PayPal ישירות מתוך אפליקציית WhatsApp.
    • שמירת האינטראקציות הארגוניות מכל סוג במקום אחד.
    • כלי Live Chat מגוונים המותאמים לצרכים ארגוניים שונים והתאמה מלאה לכל סוגי הפורטלים העסקיים הקיימים ברשת האינטרנט הנייח והנייד.
    • מענה ללקוחות ו/ או לעמיתים בארגון מכל מקום וממגוון כלים ומערכות הפעלה ניידות: Android / iOS / Smartphone / Tablet.
    • אינטגרציה מלאה לסביבות מוקדי שירות, תוך ניהול וניטור תור ה-WhatsApp.

המערכת הזו אינה זולה והיא עולה (בחו"ל) 89 יורו לחודש לכל עמדת מוקדן, או 69 יורו לכל עמדת מוקדן אם מתחייבים לשנה מראש. ניתן להתנסות (מאתר הספק באינטרנט) במערכת הזו ללא כל תשלום או התחייבות למשך 3 ימים.

המערכת החדשה יכולה להיות מערכת עצמאית לשירותי מוקד, או כתוספת לכל מערכת Contac Center קיימת. יודגש, שבשוק יש עוד פתרונות, שאימצו מערכות תקשורת מעולם האינטרנט הפרטי והפכו אותם למערכות תקשורת עסקיות ובכלל זה: Skype של מיקרוסופט (משולב גם עם Lync), Hangout של גוגל וכמובן פתרונות בעולם ה-WebRTC.

 

שורה תחתונה:

עולם מוקדי השירות והקשר עם הלקוחות נע מהר קדימה ומתאים את עצמו לכלים, שאנשים אוהבים להשתמש בהם, דוגמת WhatsApp. מומלץ קודם להחלטה על מעבר למערכת חדישה כזו, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה.

 

 נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP מתאימה לעסק?

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים