פתרונות טלפוניה בענן לעסקים מבית וויספין VoiceSpin. מה החידוש ולמי זה מיועד?

מרכזיות טלפון VOIP

פתרונות טלפוניה בענן לעסקים ולארגונים מבית וויספין VoiceSpin.

 

ההתקדמות המהירה של עולם התקשורת יצרה שלל פתרונות חדשים בענן. וויספין החלה לספק שירותי תקשורת מתקדמים ללקוחותיה בענן, לרבות טלפוניה על בסיס קוד פתוח. מה כוללת הגישה החדשה?

חברת וויספין VoiceSpin מגבעתיים החלה ב-2006 לספק פתרונות טלפוניה עסקית על בסיס פתרונות בקוד פתוח – אסטריסק (Asterisk). לוויספין למעלה מ-500 לקוחות ישראליים ובינלאומיים הכוללים חברות eCommerce, מסחר, פיננסים, הייטק, גופי ממשל, משרדי עורכי דין, עסקים גדולים, חברות פרטיות, מוסדות אקדמיים, רשויות מקומיות, קופות חולים, מוקדי שירות ועוד.

עם השנים, מערכת האסטריסק התקדמה וכיום היא פועלת באופן מלא בענן וגם מספקת יכולות WebRTC.

פתרונות טלפוניה בענן לעסקים ולארגונים מבית וויספין VoiceSpin

וויספין בנתה ללקוחותיה כמה אפשרויות לבחירה בתחום שירותי הענן:

 

א. ענן ציבורי (על בסיס העננים הציבוריים הגדולים המוכרים, כגון של אמזון או גוגל).

ב. ענן פרטי, על בסיס תשתיות, שוויספין מתקינה בחצר הלקוח.

ג. ענן קהילתי – זה ענן פרטי של וויספין עצמה, שעומד לרשות חברות בפלחי שוק, שיש להם צרכים דומים. משמעות הדבר היא, שחברות בתעשיית המזון, לדוגמא, יכולות לחלוק ענן עם מסעדות, סופרמרקטים וספקי מזון, מאחר שלכולם יש צרכים דומים וכלי מחשוב דומים. השירותים הניתנים בענן קהילתי מותאמים אישית, בדומה לענן פרטי, אך ניתן לאחסן בו מידע בנוגע לחברות רבות. תשתית הענן הפרטי של וויספין יכולה לשמש כענן קהילתי בגלל היכולות המותאמות לפתרונות התקשורת של וויספין. זאת, תוך כדי מתן שירות משודרג ללקוחות בענן פרטי ומאובטח.

ד. ענן משולב (היברידי). שירות ענן משולב המשלב את השירותים של הענן הפרטי של וויספין (שהוא למעשה ענן ציבורי) יחד עם פתרון הענן הפרטי הקיים של החברה. במודל המשולב, חברות יכולות לשלב פתרונות תקשורת חדשים בלי לפגוע בתשתית הקיימת. מעבר בין ענן ציבורי לפרטי נעשה בקלות וללא הבדל ברמת השירות ללקוח או לחברות עצמן.

בכל הפתרונות, התשתית המחשובית מבוססת בעיקר על פתרונות חדישים של VMware וכל הפתרונות מוצעים בגישת התמחור של SaaS (“תוכנה כשירות”). דרך השילוב של מחשוב ענן, חברות יכולות ליהנות ממקום אחסון רב ושרתים בלי להזדקק לחומרה המותקנת בבית העסק.

על ידי הטמעת פתרונות התקשורת הנמצאים על הענן של וויספין, העסק יכול לשפר את חווית הלקוח, להקטין את עלויות התפעול ולהשיג יעדים, מבלי להתפשר על איכות, אבטחה או אמינות. השירותים של וויספין כוללים: מוקד השירות, IP PBX, הקלטת שיחות, חייגנים אוטומטיים, מערכת ניתוב שיחות אוטומטיות ועוד. זאת, עם אינטגרציה מלאה לכל מערכות ה-CRM הקיימות בשוק. כל אלה יכולים להשתלב בקלות בתוך הענן הפרטי המאובטח של וויספין, או לתשתית ענן קיימת השייכת לעסק. בין אם מדובר בתשתית ענן פרטית, ציבורית או משולבת, התוצאה הסופית היא: שירות ענן בטיחותי ומאובטח המסופק דרך חומרה ברת שחזור, מוגנת, אמינה וסקלבילית (יכולה לגדול או לקטון, לפי צרכי העסק המשתנים עם הזמן).

מרכזיות VoIP מבוססות ענן מציעות סל שירותים שלם וקל מאוד לניהול. אירוח בענן מציע פתרון החוסך לעסק את ההוצאות הלא הכרחיות הכרוכות באחזקת ציוד ובתחזוקתו. מכיוון שהשירותים מאוחסנים על הענן, העסק לא צריך לדאוג מהשקעות, שתהפוכנה למיושנות במהרה. העסק יכול להמשיך וליהנות מעדכוני המערכת מתמשכים ללא עלות כחלק מתפיסת שירותי הענן.

מערכות הענן מציעות לכל עסק בכל סדר גודל שירות “הכל כלול” המאפשר לחסוך כסף על משאבי IT וחומרה במקום לבזבז אותם על ניהול שוטף של מערכות הטלפוניה הישנים.

המערכות המתקדמות מאפשרות גם לעסקים גדולים ולעסקים מרובי סניפים למצוא פתרון אחד, שמאחד את כל מערכות התקשורת שלהם (טלפון HD, פקס, וידיאו ,HD אינטרנט ושיחות ועידה) בכל הסניפים, ברמת פריסה גלובלית בלי צורך לרכוש ציוד יקר, להתעסק עם קונפיגורציות ולהגדיל את הוצאות התחזוקה השוטפת. הפתרונות הללו מתחרים "ראש בראש" בפתרונות הענן של: בינת עסקים, סיסקו, תדיראן טלקום, בזק בינלאומי, אלקטל-לוסנט-ארגונים, מיקרוסופט ועוד.

 

פתרונות טלפוניה בענן לעסקים – שורה תחתונה:

 

עולם התקשורת נע מהר קדימה, והכוח עבר לידי הלקוחות. מומלץ קודם להחלטה על בחירת ספק תקשורת בענן לעסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה.

 

 נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP מתאימה לעסק?

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות