פתרונות תקשורת מבית אודיוקודס לעסקים

WebRTC

פתרונות תקשורת מבית אודיוקודס לעסקים – מהם החידושים האחרונים?

 

 

אודיוקודס בשת"פ עם מיקרוסופט חשפה שני פתרונות תקשורת חדישים: שילוב WebRTC ב-Lync וחווית תקשורת מתקדמת באמצעות ניהול טלפוני IP.

מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה?

 

עולם התקשורת בענן מאפשר לעסקים ולארגונים ליהנות משפע של חידושים, שהם פרי היכולת לפתוח וליישם במהירות יכולות חדשות בענן. מיקרוסופט, שנחשבת כמובילה עולמית (עפ"י גרטנר) בתחום הטלפוניה העסקית וה-UC (ר"ת: Unified Communications) בזכות מערכת Lync הפועלת בענן, פועלת בשת"פ מלא עם חברת אודיוקודס הישראלית כדי לספק פתרונות מלאים ללקוחות הקצה.

אודיוקודס משלימה את מיקרוסופט בכל התחומים בהם מיקרוסופט לא מצויה בהם ובכלל זה: ציוד קצה מכל סוג, ציוד רשת מכל סוג לרבות מתגים ונתבים, מתגים לאבטחת מערכות התקשורת הטלפוניות (מכונה בשם המקצועי: SBC = Session Border Control) ומערכות לניהול ושיפור חוויית המשתמש.

שני החידושים האחרונים של אודיוקודס נחשפו בתערוכת Enterprise Connect באורלנדו ארה"ב במחצית מרץ 2015, הם יהיו זמינים כבר ממחצית 2015 גם ללקוחות בישראל והם כוללים:

א. חיבור של כל דפדפן (מכל מכשיר קצה) למערכת Lync של מיקרוסופט ביחד עם מימוש SBC  על אותו חיבור. מדובר ביישום הגישה של WebRTC (ר"ת: Web Real-Time Communication), של טלפוניה מעל לדפדפן עם מערכת אבטחה קשיחה לאותה טלפוניה.

קישוריות בין WebRTC ל-Microsoft Lync (שכולל בתוכו את כל מרכיבי שירותי אופיס בענן, זיהוי קולי וניתוב קולי בענן), מאפשרת לחברות ומרכזי שירות לחבר לרשת ה-Lync משתמשי רשת, שמגיעים מכל כיוון, למגוון מטרות, כגון: התקשרות למרכז השירות ישירות מהאתר באינטרנט מכל מכשיר קצה, התקשרות מלינק טלפוני בחתימת מייל והתחברות לשיחת ועידה מקישור ישיר (Link) המצוי בדף של מסמך, בעמוד באתר או במייל, במקום להידרש להתקנת תוכנת צד שלישי. כל זאת, ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, שניתן לספק.

 

ב. פתרון חדש לניהול טלפוני IP, שמתוכנן לספק חוויית תקשורת קולית אמינה ובאיכות גבוהה (HD) למשתמשים בארגונים. פתרון הניהול החדש משלב תכונות מפתרונות טלפוניית ה-IP לעסקים של אודיוקודס עם אלמנטים מחבילת פתרונות הניהול של החברה, One Voice Operations Center. פתרונות ניהול טלפוניית ה-IP של אודיוקודס מבטיחים למנמ"רים יכולת ניטור ושליטה מלאה על מערך הטלפוניה של הארגון – החל מהטמעת המערכת וניהול הקצאות מערכת, ניטור יומיומי, תפעול תקלות ועדכוני הגדרות ותוכנה.

הפתרון הזה משלים לפתרון הראשון, מכיוון שלא מעט ארגונים מאמצים פתרונות תקשורת אחודה (UC) על מנת להגדיל את היעילות בארגון. באמצעות אינטגרציה של טכנולוגיית WebRTC מסירים את הצורך במרכיבים חיצוניים לביצוע כל המשימות הללו, מה שמאפשר להפוך את Lync לזמינה באמצעות תקשורת מקוונת מעל לכל דפדפן נייח או נייד, תוך פישוט הארכיטקטורה של הפתרון ושדרוג איכות השירות. פתרונות טלפוניית ה-IP מספקים למנמ"רים פתרון ניהול חזק ואיכותי, על מנת לספק שירות באיכות גבוהה וכדי להגדיל את היעילות של כל עובדי הארגון.

פתרונות תקשורת לעסקים

 

 

יש מתחרים?

בהחלט. אולם המתחרים החזקים ביותר לפתרונות מתקדמים כאלה של מיקרוסופט ואודיוקודס הם לא המתחרים שכבר נמצאים בעולם הענן עם מערכות UC (דוגמת סיסקו, אוויה, תדיראן טלקום, Voicenter, אלקטל-לוסנט ועוד), אלא הפתרונות המאחזים את עיני המנהלים בישראל בטענה, שאלה הם שירותי ענן מתקדמים, מה שרחוק מאוד מהמציאות. מדובר בכל הפתרונות של מרכזיות פיזיות ומרכזיות וירטואליות בגישת ה-VPS, דוגמת IP-Centrex, ושאר תרגילים ההופכים באופן מילולי בפרסומות השיווקיות המטעות, שירותים וירטואליים לשירותי ענן, מה שלא קיים במציאות ולא יכול להתקיים במציאות.

 

לאן הכיוון הזה מתפתח?

מדובר כאן במהפך מחשבתי, כלכלי, ארגוני ותפעולי העובר על עולם התקשורת והטלפוניה הארגוני. שיעור השימוש בשירותי תקשורת זמן-אמת באינטרנט (WebRTC) גדל בקצב מהיר ביותר ועמו גדל גם הצורך בחיבור השיחות הללו לרשתות התקשורת הקיימות. עפ"י דו"ח שלDisruptive Analysis על שוק הWebRTC-, יהיו עד 2019 יותר מ-6 מיליארד מכשירים (טאבלטים, סמארטפונים, מחשבים שולחניים ואחרים), שיתמכו ב-WebRTC  ולמעלה מ-2 מיליארד משתמשים עסקיים, שישתמשו בשרותי  WebRTC בעולם.

דהיינו: עד סוף העשור, הטלפוניה העסקית בכלל לא תהיה דומה למה שאנו מכירים כאן היום. זה לא חלום חסר סיכוי להגשמה, משום שחברות התקשורת הגדולות ביותר בעולם, דוגמת AT&T, החלו לספק שירותי WebRTC ללקוחות העסקיים והארגוניים שלהם. חברות התקשורת והאינטגרציה הגדולות ביותר בעולם החלו להציע וליישם פתרונות SDN ו-NFV, שהם השלמה לפתרונות המוצעים ע"י מיקרוסופט ואודיוקודס, ע"י העברת כל מרכיבי הרשת, לא רק את הטלפוניה, קצה לקצה, לענן.

 

שורה תחתונה: מומלץ, שבעלי עסקים יבחנו כניסה לעולם התקשורת העתידי. אין צורך להיות בקי במונחים הטכנולוגיים, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

 

לקבלת הצעת מחיר מספקי מרכזיות טלפון לעסקים לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

סקירת ווידאו- הסבר על מרכזיות טלפונים לעסקים?

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות