שירות All-In-Box של HOT לעסקים: האם זה הפתרון המומלץ לעסקים וארגונים ברמת SMB SME?

שירות All-In-Box של HOT לעסקים: האם זה הפתרון המומלץ לעסקים?

 

התגברות התחרות בשירותי התקשורת בישראל דחפו את HOT לתמחר זול יותר את הפתרון בשם All-In-Box. האם גם בתמחור החדש הפתרון הזה של הוט הוא בעל ערך בתחרות הקיימת בשוק?

 

קבוצת HOT, במסגרת הרצון שלה לספק שירותי תקשורת כוללים המתחרים בבזק, החלה לקדם את הרעיון של One Stop Shop  לכל צרכי העסק בכל התחומים, עם One Bill באותה גישה של קבוצת בזק. לכן, מגוון השירותים שלה גדל והורחב, כדי לענות על כל צורך קיים ועתידי.

אחד השירותים של HOT הוא שירות All-In-Box לעסקים קטנים, בחיבור של 100 מגה, בנתב ייעודי המכיל את כל צרכי התקשורת לעסק קטן (עד 60 עובדים. השירות הזה הושק ע"י הוט ב-2014 בחבילה הבא: קו תמסורת סימטרי מבוסס חיבור בסיב של 100 מגה  לאינטרנט + ציר PRI  אחד של 30 אפיקי דיבור, עם שיחות ללא הגבלה לקווים נייחים + נתב עסקי מתקדם כשירות מנוהל, ב-2,590 ₪ לחודש (ללא מע"מ) כולל התקנה.

לאור חוסר האטרקטיביות של ההצעה הזו מול התחרות הקיימת (כולל בתוך הוט) בפתרונות אחרים בעולם הטלפוניה, יצאה HOT  לאחרונה בתמחור מחדש של הפתרון הזה, פתרון הנקרא All-In-Box 15: תמורת 1,940 ₪ לחודש, מקבלים חיבור של 100 מגה לאינטרנט עם חצי ציר PRI עד 15 אפיקי דיבור, שיחות ליעדים נייחים בישראל ללא הגבלה, שיחות ליעדים ניידים ב-7.9 אג' לדקה.

מה השתנה? ע"י הורדת מספר אפיקי שיחות ב-PRI, המחיר ירד מתחת ל-2,000 ₪ לחודש (ללא מע"מ).

שירות All-In-Box של HOT לעסקים

האם בכך השירות הזה הופך ליותר אטרקטיבי ללקוחות HOT?

 

בספק רב. זאת, משום שהוט עצמה מציעה חיבורים של 500 מגה (10 מגה בערוץ העולה) במחיר יחסית אטרקטיבי (279 ₪ לחודש), עם נתב מתקדם בשם HotBox3. להוט יש גם חיבור של 200 מגה (5 מגה בערוץ העולה) במחיר של 189 ₪ (כולל מע"מ) עם אותו נתב מתקדם. הוט מציעה חבילות משולבות המותאמות לצרכי הלקוחות בחיבורים הללו, למשל: חיבור של 500 מגה + 4 קווי טלפון עם 4,000 דקות שיחה בחודש, בעלות של 399 ₪ לחודש (ללא מע"מ) .פער עצום מול המחיר של All-In-Box .

אם לא די בכך, להוט בתחום הטלפוניה והאינטרנט 2 פתרונות מתחרים ואטרקטיביים נוספים, כולל בענן.

א. להוט יש מבצע בשירות ענן בשם ,HOT Cloud שמספק שירותי מרכזיה לעסקים ברמת ה-SME בענן של מיקרוסופט. זאת, במערכת Lync עם חיבור שקוף ומלא לכל שירותי הענן של מיקרוסופט, לרבות Office 365 בענן, שניתן כיום בחינם לכל מי שהוא לקוח של Lync ובתאימות מלאה למערכת ההפעלה החדשה והמומלצת: חלונות 10.

דהיינו: השירות בענן של HOT Cloud עם שלל היכולות של שירותי משרד וOffice- מספק מענה הרבה יותר מקיף, זול, ידידותי ומתאים לצרכי העסקים ברמת ה ,SME-מאשר שירות ה.All in Box-

ב. להוט יש שירות נוסף למי שמעוניין בחיבורי PRI  (אפשרי גם ב-SIP) והוא בשת"פ עם תדיראן טלקום בגישת ה-IP-Centrex, במחירים אטרקטיביים, עם "בנקי דקות", שתואם את הצרכים של העסק והיקפי השימוש שלו. דהיינו: בניגוד לגישת ה-All-In-One, שדורשת מרכזיה פיזית בעסק (עם כל המשמעות של הוצאות ותחזוקה על מרכזייה פיזית), בחיבור ישן מסוג PRI, בגישה של תדיראן טלקום, המרכזיה היא וירטואלית אצל הוט עם אפשרות לחיבור ב-SIP.

כ"כ חשוב לשים לב, שהשירות של All-In-Box כולל שיחות ללא הגבלה רק לקווים נייחים, בעוד שכיום רוב השיחות הן לקווים ניידים. דהיינו: הלקוח ישלם ביוקר על כך, שרוב השיחות שלו הן לקווים ניידים, בתשלום נפרד.

מכאן, ש"צרכנות נבונה" היא שם המשחק. אין מה למהר ולקפוץ על כל מבצע דוגמת מבצע All-In-Box של הוט בטרם בודקים אם הפתרון הזה עונה לצרכי העסק, ואם יש בכלל צורך כזה – חובה להשוות את הפתרון הזה לפתרונות מתחרים, כולל נושא רמת השירות ועלויות נלוות.

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי שירותי תקשורת נתונים לעסקים בחינם לחץ כאן!

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות