Vonage מרחיבה את סל שירותיה לתחום התקשורת האחודה בענן (מידע חדש)

Vonage מרחיבה את סל שירותיה לתחום התקשורת האחודה בענן לעסקים קטנים

AVAYA 5410 IP PHONE

Vonage מרחיבה את סל שירותיה לתחום התקשורת האחודה בענן

 

 

חברת Vonage (בעלת מרכז פיתוח בישראל) רכשה את חברת SimpleSignal כדי לספק שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים בכל העולם. מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה?

 

ארגונים ועסקים רבים בישראל עדיין אינם מכירים את פתרונות תשתיות תקשורת מחשבים החדשות, שכבר נפרסות בכל רחבי העולם. המהפכה הזו היא מהפכה משלימה ומקבילה למהפכת הענן והווירטואליזציה, שעברו מערכות המחשבים וה-IT בעסקים ובארגונים. כיום, כמעט כל עסק חדש המוקם בישראל אינו מתקין יותר "חדר שרתים" אצלו בעסק. זה הפך ליקר ומיותר. ניתן לרכוש את משאבי המחשוב לכל יישום – בענן. גם עסקים ותיקים מתחילים להכיר את המהפכה הזו וכמות העסקים הוותיקים העוברת לשירותי ענן נמצאת בצמיחה מואצת בכל ענפי המשק.

אולם, תחום תקשורת המחשבים ופריסתה נשאר בישראל די מאחור, בעיקר מחוסר ידע ומאחר שספקי התקשורת לא מציעים לעסקים שירותים כאלה. הם מעדיפים להשאיר את המגזר העסקי בטכנולוגיות קנייניות וישנות, כי זה "מכונה להדפסת כסף" עבורם.

לכן, אין כל סיבה, שמנהלים ובעלי עסקים ימשיכו להיות "מחלבת כספים" בתחום התקשורת והטלפוניה העסקית.

חברת Vonage האמריקאית-ישראלית, ספקית שירותי תקשורת בענן עבור השוק הצרכני והעסקי, בכל הקשור להתקנים מחוברים, הודיעה על רכישתה של חברת SimpleSignal, ספקית אמריקאית לתקשורת מסוג UCaas (שירותי תקשורת אחודה בענן. ר"ת: Unified Communications as a Service) ופתרונות שת"פ לעסקים קטנים ובינוניים.

רכישת SimpleSignal מעמיקה את חדירתה של Vonage לתחום ה-UCaaS, עם פתרונות עשירים בתכונות, כאלה הנדרשים ע"י עסקים קטנים ובינוניים-גדולים, שמבינים, שהעובדים כמו גם הלקוחות, השותפים והספקים, הפכו לניידים ומחזיקים בידם סמארטפונים וטאבלטים.

הפתרון החדש כולל מגוון רחב של שירותים ניידים: שירותי קול, וידיאו ויישומים המספקים מענה לצרכים המתפתחים של עסקים קטנים ובינוניים.

עפ"י תפיסתה של Vonage, בקטגוריה של העסקים שזקוקים לפתרונות כאלה, נכללים עסקים עם 1 עד 1,000 עובדים. SimpleSignal משתמשת בפלטפורמת BroadWorks BroadSoft כדי לספק רכיב VoIP בפתרונות התקשורת המאוחדת. זוהי פלטפורמה מבוססת BroadSoft, שמצויה כבר בשימוש ע"י Vonage, וכתוצאה מכך, קלות האינטגרציה עבור לקוחותיה היא מהירה. ל-SimpleSignal יש בסיס חזק של 1,600 לקוחות ושותפים והיא מספקת פתרונות כוללים ברמת "ספק ברשת MPLS".

פתרונותיה של Vonage מנוהלים על גבי חיבור הפס הרחב הקיים של הלקוח. דרך Telesphere (חברת הבת לשירותי ענן), מציעה Vonage שירות עם ביצועים ברמת "ספק ברשת פרטית לאומית" של פס רחב – MPLS, שמתאימה במיוחד כדי לענות על הצרכים של עסקים קטנים כגדולים, עם מספר משרדים ושלוחות הדורשים הסכמים מאוד קפדניים ברמת השירות (SLA).

SimpleSignal היא אחת מהחברות הראשונות בעולם, שהרחיבה את שירותי טלפוניה PBX ווידאו על מכשירים ניידים דוגמת: iPads, מכשירי iPhone ומכשירים ניידים היכולים להתחבר עם כל ציוד שיחות ועידה בווידיאו. הפתרונות של SimpleSignal מחוברים באינטגרציות עם Microsoft Lync ,Google Apps ופתרונות SaaS אחרים. כך, שניתן לשלב כל פתרון קיים במערכת של Vonage.

Vonage מרחיבה את סל שירותיה לתחום התקשורת האחודה בענן

 

האם ניתן ליהנות מהשירותים הללו בישראל?

בהחלט. כמובן שיש יתרונות ברורים לעסקים, שיש להם סניפים בעולם או עובדים ושותפים הנמצאים איתם בקשר מתמיד ברחבי העולם. היתרונות המרביים הם לעסקים, שיש להם שלוחות ברחבי ארה"ב בה יש ל-Vonage נוכחות חזקה.

השירותים של Vonage נרכשים ברשת האינטרנט ומנוהלים ברשת האינטרנט כי הם בענן. החיבורים יכולים להיות מסוג MPLS רגיל על כל רשת אינטרנט של ספק אינטרנט (ISP) או ברשת חלופית ל-MPLS המקובל, דוגמת זו, שמציעה אינטרנט בינת עם Aryaka. זו תשתית MPLS בלי קופסאות, בלי התקנות ובלי בעיות של ניהול ושדרוגים. זאת, באמצעות שירות מבוסס ענן בינלאומי של Aryaka.

המחירים של Vonage הם תחרותיים ביותר. ניתן לחבר לרשת הטלפוניה שלה כל מכשיר IP, בין אם הוא טלפון IP  מכל סוג ובין אם אלו תוכנות IP הפועלות על כל מכשיר קצה ניידים. Vonage הייתה גם בין הראשונות בעולם ספקי התקשורת הטלפונית להציע פתרונות של WebRTC. לאחרונה, נכנסה AT&T לתחום ה-WebRTC כדי לנסות ולהוביל אותו במקום Vonage.

 

שורה תחתונה: מומלץ, שבעלי עסקים ובמיוחד אלה בעלי קשר תקשורתי וטלפוני עם סניפים בארה"ב, לבחון כניסה לעולם התקשורת החדש מבוסס ענן. אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

 

מחפש פתרון מרכזית טלפון / Cloud PBX? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

 שרותי ענן (cloud services) – חלק א':

Deploying VoIP in the Cloud or rolling your own "hosted PBX":

 


השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות