איך מוסיפים יכולת הקלטת שיחות לפתרון IP Centrex?

מרכזיה בענן - מערכת הקלטת שיחות

איך מוסיפים יכולת הקלטת שיחות לפתרון IP Centrex?

 

 

חברת "פוקוס טלקום" דיווחה אודות השלמת פרויקט הטמעת מערכת הקלטת שיחות VoIP, לפתרון ה-IP Centrex של חברת סלקום. למי הפתרון הזה מתאים?

 

תשובה מפתיעה.

 

אחד החסרונות (ולא היחיד) של פתרונות טלפוניה לעסקים ולארגונים בגישת ה-Hosting (אחסון ותפעול הפתרון מרחוק), הוא היעדר יכולת הקלטת שיחות מובנית בפתרון Hosting דוגמת IP-Centrex. בעולם שירותי הטלפוניה בענן (או בהתקנה מקומית) אין בעיה כזו. לכן, נולד הצורך לפתור את הבעיה הזו, במיוחד כשהרגולציה דורשת כיום מחברות רבות להקליט למשל את השיחות במוקדי השירות, השיווק והתמיכה עם הלקוחות.

 

איך מוסיפים יכולת הקלטת שיחות לפתרון IP Centrex?

קבוצת "פוקוס טלקום" דיווחה על השלמת פרויקט הטמעת מערכת הקלטת שיחות VoIP, לפתרון ה-IP Centrex של חברת סלקום. במסגרת הפרויקט (המתבסס על מערכת של OrecX), תתאפשר היכולת למשתמשי ה-IP Centrex העסקיים של סלקום, שמחויבים רגולטורית וגם לכאלה, שאינם מחויבים להקליט את תעבורת השמע, לשפר את הביצועים העסקיים של מוקדי השירות. זאת, על בסיס הקלטה ותיעוד השיחות המתקבלות, ניתוח והערכה של תפקוד נציגי מוקד השירות ורמת השירות. המערכת אינה מנתחת את השיחה ואת תפקוד הנציג.

המערכת היא מערכת טכנולוגית המיועדת בעיקר לספקי שירות טלפוניה בענן או ב-Hosting, תומכת בפרוטוקול ה-SIPREC, שמוטמע לראשונה בארץ, ובעלת תאימות למתגי טלפוניה רבים ולמתג ה-IP Centrex בפרט, עם יכולת שרידות, גיבוי ואחסון קבצי ההקלטות לטווח ארוך. למערכת יש פורטל ניהול בשפה העברית ידידותי ונח למשתמש, שכולל הרשאות לצורך ניהול, חיפוש וגישה לארכיב ההקלטות. המערכת תואמת באופן מלא לתקנות רגולטוריות להקלטת שיחה.

לסלקום יש מערכת IP Centrex מתקדמת בשוק העסקי בישראל והיא מספקת שירותי מרכזיה לאלפי לקוחות. הרחבת היכולות של השירות הטלפוני ב-Hosting באמצעות השקת מערכת הקלטת שיחות, תאפשר ללקוחות לרכוש מסלקום שירות חודשי, בעלות אטרקטיבית ללא צורך בהשקעות והתקנות מקומיות והתעסקות עם ניהול ההקלטות.

יצוין, שקבוצת סלקום מספקת ללקוחותיה העסקיים סל פתרונות רחב: רשת סלולרית (לרבות מדור רביעי), רשת תמסורת ארצית עצמאית ופתרונות ,IPVPN שירותי טלפוניה נייחת פנים ארצית  ושיחות בינ"ל, שירותי גישה לאינטרנט ברוחבי פס גבוהים, שירותי Data Center הפרוסים בשני אתרים בישראל, שירותי Cloud מתקדמים הכוללים מגוון פתרונות כגון: DDOS, WAF וכו", פתרונות אבטחת המידע וה-Networking הנעשים תוך שותפויות רבות שנים עם היצרנים המובילים בעולם ושירותי אינטגרציה באמצעות צוות IT מנוסה בתחזוקה ובאבטחת תשתיות אחודות.

הפתרון החדש מתאים ללקוחות הקיימים של סלקום ב-IP Centrex, אך אין לו כל משמעות אם הלקוחות מחפשים פתרונות מתקדמים וחדשים בענן. זאת, מפני כשבענן יכולת הקלטת השיחות מובנית בפתרון עצמו, בד"כ ללא כל הוצאה כספית נוספת. יש לסלקום שירותי ענן, כולל שירות בתחום הטלפוניה בשם Easy Phone, אך סלקום משום מה אינה מקדמת שירות זה, מול הקידום של השירות הטלפוני הוותיק – IP-Centrex (שנקרא משום מה "שירות ענן" בפרסומות של סלקום), שירות שנמצא בשוק שנים רבות ועתיד להיעלם מהשוק בשנים הקרובות, כדי לפנות את המקום לשירותי טלפוניה מתקדמים בענן.

מערכת הקלטת שיחות CALL RECORDING NICE

מערכות הקלטת שיחות – טיפ: 

 

במצב בו העסק מתלבט בין פתרון הקלטה מקומית מאחד הספקים הקיימים בשוק או בחירה בשירותי ענן, הדרך הטובה ביותר היא להתנסות. מומלץ לבחור כמה שלוחות (בין בעסק עצמו ובין בשלוחות מרוחקות, למשל בסניף מרוחק) ולחבר אותן באחת מהאפשרויות לתקופת זמן מוגבלת (לכל היותר לחצי שנה) לשירות ענן, ואחר כך להחליף את המערכת למערכת המתחרה (אם יש צורך). האמרה: "אין חכם כבעל ניסיון" בהחלט מתאימה כאן, והמשוב של המשתמשים עצמם במערכת הוא המדד הטוב ביותר להערכת הצלחתה.  

שורה תחתונה:

רכישת פתרונות מחשוב ותקשורת מתקדמים, דוגמת הקלטת שיחות, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.

לפני שבוחרים בפתרון כלשהו, יש להתייעץ ולבצע ניתוח מלא של צרכי העסק, הערכת הצרכים העתידיים של העסק, התחשבות בהשקעה האפשרית בציוד הקצה ותיחור מקצועי בין ספקים. הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, סוכני ביטוח, או של משרד רואי חשבון.

לכן, מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת מוצרי תקשורת מתקדמים מהסוג של הקלטת שיחות, מול פתרונות אחרים הקיימים בשוק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי מערכות הקלטת שיחות בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

מערכת הקלטת שיחות – הקלטת שיחות מהנייד?

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות