האם אפשר להפוך ציוד תקשורת קצה לווירטואלי ולכזה המאפשר שילוב של מספר שירותי תקשורת על גבי מערכת אחת?

טלפון IP חכם של אודיוקודס דגם 440

שילוב של מספר שירותי תקשורת על גבי מערכת אחת

 
בעולם ההופך להיות וירטואלי ובענן ניתן להפוך כל מוצר קצה הקיים בעסק למוצר וירטואלי.

פתרון חדש מבית אודיוקודס יוצא לדרך ומבטל את הצורך במרכזיה.

 

למי הפתרון הזה מיועד?

 

בתערוכת Mobile World Congress המתקיימת בברצלונה ב-22-25 בפברואר 2016, מציגה אודיוקודס מערכת מהפכנית, שתהיה זמינה ללקוחות בגרסת בטא בתחילת הרבעון השני של 2016.

אודיוקודס, חברה ישראלית המפתחת ומספקת פתרונות תקשורת קולית, שמאפשרים לעסקים ולספקי שירותים לעבור לרשתות IP מלאות, מדווחת על השקת מוצר חדש לגמרי בשם Mediant 800B virtual Enterprise CPE (vE-CPE).

האם אפשר להפוך ציוד תקשורת קצה לווירטואלי?

המוצר החדש מגיע בקופסה קטנה, שבה משולב שרת Intel x86 סטנדרטי יחד עם יכולות פיזיות וממשקים pNF עבור ספקי תקשורת טלפוניה בענן ולאינטגרטורים ולמתקיני פתרונות תקשורת וטלפוניה לעסקים.

היכולות של המערכת החדשה הן:
  • פלטפורמת CPE (ר"ת: Customer-premises equipment, דהיינו: ציוד קצה) וירטואלית המאפשרת שילוב של מספר שירותי תקשורת על גבי מערכת אחת.
  • פלטפורמה מתקדמת המשלבת שרת אינטל סטנדרטי (וזול) יחד עם יכולות פיזיות וממשקים הנדרשים לאספקת שירותי תקשורת עסקיים מכל סוג בעסק ובכל שלוחותיו.
  • ה-Mediant 800B vE מותאם בצורה אידיאלית לשירותי תקשורת ענן (UCaaS) ושירותי SIP Trunking, ומציע יכולות משולבות כגון:
    • נתב רשת וממשקי WAN כפולים התומכים ב-3G/LTE (דהיינו: חיבור קווי וסלולרי במערכת אחת).
    • מערכת שלמה לאבטחה, שרידות ותאימות – SBC משולבת ביחד עםMedia Gateway  לטובת תאימות הדדית ל-VoIP, קישוריות, אבטחה וגמישות בתפעול המערכת.
  • המוצר הוא תואם OpenStack (קוד פתוח בתקשורת ענן) ו-NFV (מערכת אפליקציות תקשורת בענן) ותומך באפליקציות VNF (ר"ת: (Virtualized Network Function של כל יצרן המספק אפליקציות בענן. כיום כל הספקים הגדולים בעולם דוגמת VMware נוקיה-אלקטל-לוסנט, ג'וניפר וסיסקו, מספקים אפליקציות VNF.
  • המוצר כולל מעבד עבור אפליקציות VNF הניתן להחלפה קלה בשטח לטובת שדרוגים של המערכת, עם התקדמותה של הטכנולוגיה.

מתג ה-Mediant 800B vE מתאים להתקנה בכל עסק מרמת ה-SME ומעלה ובהמשך הפיתוח יתאים גם לרמת ה-SMB. הוא מתחבר מצד אחד לכל סוגי הטלפונים הקיימים בעסק (כולל לסמארטפונים בגישת ה-BYOD) ללא כל צורך במרכזיה (כי היא אחד מהשירותים שבענן) ומצד שני המתג מחובר לענן ולכל שירותי הטלפוניה ותומכי טלפוניה שבענן ולכל שירותי העבודה הקבוצתית ולמערכות האבטחה, שעברו כולם לענן.

המשתמש יכול לבחור מהענן מקטלוג של תוכנות (בגישת ה-VNF), כל סוג של תוכנה ושירות, שהוא זקוק להם בעסק, והתוכנה או השירות מיד הופכים להיות חלק מהתוכנות המופעלות בעסק ע"י עובדיו, ללא שום צורך בהתקנה מקומית. המערכת מתממשקת בשקיפות לכל מערכת אחת ותואמת לחלוטין למוצר ה-SBC הווירטואלי החדש של אודיוקודס.

לאחרונה, אודיוקודס רכשה את חברת (ACS) Active Communications Europe, חברת תוכנה ותקשורת בענן מהולנד המתמקדת בפיתוח פתרונות תקשורת אחודה עבור פתרונות בענן מבית מיקרוסופט ובדגש על Microsoft Skype for Businesses. הסכם הרכישה עם ACS מציב את אודיוקודס בעמדה טובה יותר לתת מענה למגמה ההולכת ומתעצמת של אימוץ פתרונות: Microsoft Skype for Business, Office 365 ו-Cloud PBX. 

התהליך הזה מחזק את אודיוקודס המפתחת ומוכרת פתרונות מתקדמים לשוקי "התקשורת האחודה" והתקשורת האחודה כשירות (UCaaS). זה משתלב היטב עם התקנת הפתרון החדש של מתג ה-Mediant 800B vE ממש בכניסה לעסק, מה שמחבר את העסק באופן שקוף למערכות הטלפוניה והאופיס של מיקרוסופט בענן.

 

שירותי תקשורת – שורה תחתונה:

 

מומלץ, שבעלי עסקים יבחנו כניסה לעולם התקשורת העתידי הנקרא SDN ו-NFV. אין צורך להיות בקי במונחים הללו, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

במערכות התקשורת החדשות אין צורך בכל מרכזיה בעסק או במקום אחר (למשל בחברות התקשורת דוגמת בזק). רכישת פתרונות מתקדמים לתחום זה, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לתקשורת בענן, המשתלבות במערכות המחשוב והתקשורת של העסק. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

 Customer Testimonial: AudioCodes

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך? שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות