האם ניתן לבצע שיחות מאובטחות ובאיכות גבוהה בין עסקים ללקוחותיהם?

טלפוניית IP מבית גוגל - Hangout. למי היא מתאימה?

האם ניתן לבצע שיחות מאובטחות
ובאיכות גבוהה בין עסקים ללקוחותיהם?

 

מנהלים ובעלי עסקים רבים מקיימים את הקשרים העסקיים שלהם בטלפוניה רגילה (קווית או סלולרית), החשופה להאזנות ולגניבת מידע.

פתרונות הצפנת שיחות טלפוניות מאוד יקרים ומתאימים לארגונים גדולים מאוד.
אז מה עושים?

 

חברת פתרונות התקשורת והטלפוניה הישראלית אודיוקודס, מספקת מענה לצורך להבטיח, שהשיחות העסקיות הרגישות תתנהלנה ללא כל חשש מהאזנות ודליפת מידע ותשמורנה על איכות השיחה (עד רמת HD) בשקיפות מלאה למשתמשי הקצה. דהיינו: המשתמשים לא צריכים לעשות דבר כדי לקבל שיחה מאובטחת ובאיכות. הפתרון הזה מבוסס על שילוב ה-SBC (ר"ת: Session Border Control) הווירטואלי של אודיוקודס בתוך המרכזיה בענן.

האם ניתן לבצע שיחות מאובטחות ובאיכות גבוהה בין עסקים ללקוחותיהם?

לאחרונה, פתרון זה נבחר על-ידי Interactive Intelligence)  InIn) עבור שרותי תקשורת הענן (CaaS) שלה. שירותי InIn בישראל מופצים, בין היתר, ע"י תדיראן טלקום.

כך, InIn משלבת את הגרסה הווירטואלית של ה- Mediant SBC – SBC VE של אודיוקודס בשרותי הענן שלה, בעיקר עבור מוקדי שירות, ומאפשרת ביצוע שיחות מאובטחות ובאיכות גבוהה בין עסקים ללקוחותיהם. הפתרון הזה אפשרי לשילוב בכל מרכזיה בענן, לא רק של InIn.

מוצר ה-Mediant SBC VE של אודיוקודס פועל כפונקציה וירטואלית (VNF) כחלק מהרשת הווירטואלית (NFV) וניתן לשלבו באינטגרציה חלקה עם מערכות תואמות ענן רגילות או ייעודיות.

פתרון Mediant SBC VE מאפשר ביצועים גבוהים, יכולת גדילה ועמידות בזמן התקפה ועומס יתר מכל סוג, כפי שאושר על-ידי חברת הבדיקות והטסטים לתחום מוצרי התקשורת – Miercom.

פתרון Mediant SBC של אודיוקודס הוא מרכיב מרכזי באסטרטגיית הענן של אודיוקודס, שנועד להקל על העברת שרותי תקשורת בזמן אמת מהענן, תוך מיקסום יעילות תפעולית, שיפור איכות ושרידות השיחה תוך הפשטת תהליכי ההתקנה והניהול.

כך, המעבר לשירותי ענן בתקשורת יכול לספק לעסקים ולארגונים מכל סדר גודל יכולות שאין במערכות התקשורת הרגילות (במיוחד כשזה עולה הון עתק כדי לממש יכולות כאלו במערכות כבדות המתאימות רק לארגונים מאוד גדולים).

תשומת לב המנהלים, שלא כל מי שטוען, ששירותי התקשורת והטלפוניה שלו הם בענן, אכן הפתרונות שלו הם בענן. למשל, שירותי IP-Centrex אינם שירותי ענן ולא יכולים להיות שירותי ענן, בניגוד לפרסומים של ספקי תקשורת לא מעטים בישראל. אין שום דרך טכנית או אחרת להפוך את שירותי ה-IP-Centrex לשירותי ענן. לכן, גם לא ניתן לחבר אליהם פתרונות וירטואליים בענן, דוגמת ה-Mediant SBC VE של אודיוקודס, כדי לקבל תקשורת מאובטחת בין העסק ללקוחותיו ושותפיו. זו מערכת הפועלת רק בענן (ענן אמיתי: מקומי, ציבורי או היברידי).

 

שורה תחתונה:

מערכות התקשורת והטלפוניה נמצאים בנקודת זמן של מהפכה מוחלטת ומעבר למודל ה-SaaS, תשלום על שירותים בלבד ולפי צריכה בפועל. חלק מההתפתחות הזו היא הוספת שכבת אבטחה על שירותי הענן, מה שהופך את השיחות של העסק למאובטחות ובאיכות שמע גבוהה (HD). אולם, רכישת פתרונות מתקדמים לתחום זה, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לאבטחת הטלפוניה בעסק ולתחר בין הספקים. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

נמאס לך לחפש ספק שירותי ענן וירטואלים לעסק? 

 

SBC Configuration Wizard Introductory Animated Video Clip

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות