זיהוי קולי מבית אודיוקודס - חידושים אחרונים ולמי זה מתאים? (מידע חדש)

זיהוי קולי מבית אודיוקודס – חידושים אחרונים ולמי זה מתאים?

מרכזיות טלפון מרכזיה IP לעסקים קטנים וירטואלית

זיהוי קולי מבית אודיוקודס – חידושים אחרונים ולמי זה מתאים?

 

 

עסקים רבים מפעילים מערכות ניתוב טלפוני (IVR) ישנות, שמעצבנות את הלקוחות, העובדים ושרשרת הערך של העסק.

 

איך ניתן לשפר את התקשורת עם העסק במעבר לשירות טלפוני מבוסס זיהוי קולי המנוהל בענן?

 

 

הסיפור של שירות VocaNOM הוא סיפור של הצלחה. בעקבות ההצלחה הזו נולד שירות המשך הנקרא VocaONE. העיקרון ב-2 השירותים זהה: ניתוב השיחות לעסקים על פי פקודות בקולו של הדובר, תוך "זיהוי הדיבור" של המתקשר. אין צורך להשתמש במקשים (IVR). זה מצוין לעידן, שבו כולם מתקשרים מהסמארטפון שלהם.

המערכת, שמבוססת על "זיהוי דיבור", נמצאת בענן (לפי בחירת הלקוח) ותומכת בעברית ובמבחר שפות נוספות לפי צרכי הלקוח. המערכת היא מבית אודיוקודס, ששוכן באזור התעשייה ליד נתב"ג, וכוללת סדרת פתרונות בתחום זיהוי דיבור וניתוב שיחות אוטומטי לעסקים וארגונים.

מערכת זיהוי קולי מבית אודיוקודס

אפשר להתנסות במערכת לזמן קצוב ללא עלות ולהתרשם מיכולותיה בטרם קבלת החלטה על רכישתה. מדובר במערכת עם מנוע זיהוי דיבור בפיתוח עצמאי, עם המתמחות מיוחדת בשמות אנשי-קשר, מחלקות, פונקציות ארגוניות וסניפים, ברמת דיוק מאוד גבוהה.

יש למערכת כבר מעל ל-100 לקוחות בישראל מכל השווקים ובכל הגדלים. בין הלקוחות ניתן למנות את: טבע, אוסם, פלאפון, ישכר, עיריית תל-אביב, עיריית אשדוד, הטכניון, אגד, בי"ח תל השומר ועוד.

למעשה, המערכת הזו מתאימה לכל עסק המפעיל אצלו IVR (וכמעט כל העסקים והארגונים בישראל מכל סדר גודל, מפעילים IVR).

המערכת מבוססת על רכישת NSC (סטארטאפ, שעסק בתחום זיהוי דיבור) וכעת הפיתוח נעשה פנימית בתוך אודיוקודס. למערכת יכולת אינטגרציה פשוטה ומידית מול כל מרכזיה אנלוגית או IP וחיבור לכל שירותי AC Voca ומול כל מערכת  IVR אם קיימת כבר בעסק.

המערכת יכולה להיות מותקנת בענן (למשל בענן של אמזון), או בהתקנה בענן מקומי פרטי, או בהתקנה מקומית – On-Premise בתוך העסק, רצוי עם AudioCodes SBC להגנה על התקשורת בעסק.

מה התחדש במערכת זיהוי קולי בשנה האחרונה?

 

כיום, מהאפליקציה על הסמארטפון לא רק שאפשר לחייג ולהגיע ליעד באמירת השם של היעד בקול, אלא גם לשלוח מסרי ווטסאפ, מסרונים רגילים (לרבות SMS ו-MMS), דוא"ל ועוד. למעשה, המערכת הפכה למערכת המשלבת יכולות של "עבודה קבוצתית" ו"תקשורת אחודה", עם יכולות של רשתות חברתיות.

כך, המערכות הללו של אודיוקודס כל הזמן מתפתחות, לאור הצרכים המשתנים של העסקים בישראל. בנוסף, ניתן לשפר ROI של קמפיינים שיווקיים באמצעות שימוש בכלי ה-BI המסופקים עם המערכת.

חידוש נוסף הוא שירות VocaONE, שירות חדש יחסית, שהוא שירות מבוסס זיהוי קול בהמשך של VocaNOM, שירות, שמבצע ניתוב קולי לכל סניף ממספר טלפון נכנס אחד. המדובר במותג חדש עבור השירות של אודיוקודס לניתוב לקוחות לסניפים בזיהוי דיבור, בעיקר עבור רשתות קמעונאות, ערים ורשויות מקומיות, עם מספר נכנס אחד, ללא IVR.

מדובר ב-2 המערכות הללו (VocaNOM ו-VocaONE) בחיסכון של עד 75% בזמן ההמתנה למתקשרים, עם דיוק של 95% בזיהוי הדיבור של המתקשר. מהניסיון שנצבר, מדובר בחיסכון של כ-50 ₪ לחודש לכל עובד ומנהל בעסק.

החיסכון בכוח אדם תלוי בהיקף השימוש בניתוב שיחות ידני או ב-IVR, שיש בעסק לפני השדרוג לזיהוי קולי. בישקר, למשל, נחסכו 10 משרות במעבר לשירות הזיהוי הקולי.

יש כבר לא מעט סיפורי הצלחה לשירות VocaONE היחסית חדש דוגמת: רשת אופטיקנה, רשת יינות ביתן, רשת אופיר טורס, בי"ח שיבא תל-השומר, פלאפון, סופרגז ועוד. כיום, השירות מתחיל לתפוס תאוצה ברשויות המקומיות ורשויות אחרות בישראל, בהן יש חשיבות לניתוב המקומי של השיחה עם מספר נכנס אחד מוביל.

VocaSDK - זיהוי קולי בסמארטפון

שורה תחתונה בתחום זיהוי שיחה נכנסת וניתובה בקולו של המתקשר:

 

הלקוחות, שמתקשרים כיום לעסקים ולארגונים, עושים זאת מהסמארטפון הקיים בידם. לכן, זה מעצבן אותם כשהם נדרשים להקיש ספרות בגישת ה-IVR  המיושנת, שהתאימה לעידן מכשיר הטלפון הישן עם כפתורי מספרים  גדולים.

השוק של הטלפוניה הניידת רווי מתחרים והכוח מצוי בידי הצרכנים. לכן, אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. מומלץ, בכל מקרה, לדרוש מהספק הסכם SLA (הסכם רמת שירות).

 

מכאן, אתה כמנהל או בעל עסק אמור לשאול את עצמך כמה שאלות:

  • מה הבעיה כי גדולה בעסק שניתן לקדם אותה באמצעות ביטול ה-IVR ומעבר לתקשורת מבוססת זיהוי קולי?
  • איך המעבר לשירותי תקשורת בענן יכול לעזור לקדם את העסק ולהצליח במימוש המטרות של העסק?
  • כמה כסף ניתן לחסוך במעבר לשירות תקשורת ניידת בענן ובמה זה יעזור וישפר את התפקוד של העסק?
  • איך אתה חושב שאני יכול לעזור לך בתחום הזה?

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

VocaNOM Video Guide – Office Phone 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות