מערכות זיהוי דיבור בענן וגם לא בענן – סיפורי הצלחה של VocaNOM ו-VocaONE

מערכות אזעקה אלחוטיות

מערכות זיהוי דיבור בענן וגם לא בענן

 

 

שליטה בהוצאות התקשורת והתייעלות עסקית עומדים בראש סדר העדיפות של עסקים קטנים וגדולים בכל העולם.

 

איך משיגים התייעלות וחיסכון בהוצאות הטלפוניה העסקית?

כמה סיפורי הצלחה למערכות ניתוב קולי החדשות מבית אודיוקודס.

 

 

שירותי הטלפוניה והתקשורת בעסקים קטנים בינוניים ואף גדולים היו, למעשה, "בור תקציבי" בלי כל תחתית. בשנה האחרונה התחרות בשוק העסקי יצאה לדרך, וניתן להשיג חיסכון בהוצאות התקשורת הטלפונית בתכנון נכון וזהיר. 

אחד הספקים, שמציג יכולות לחיסכון בהוצאות התקשורת תוך התייעלות עסקית, זו חברת אודיוקודס מישראל. לאודיוקודס קו מוצרים רחב ביותר לכל מטרה, ובכלל זה 2 מוצרים המבוססים על זיהוי קולי:

  • שירות VocaNOM, שכבר פועל בשוק כמה שנים עם כמות לקוחות יפה – כמה מאות לקוחות בארץ ובעולם, לניתוב שיחות נכנסות ללא IVR, רק בזיהוי קולו של המתקשר. הפתרון יכול להיות מופעל בענן ציבורי או בענן פרטי או בהתקנה מקומית (ללא ענן).
  • שירות VocaONE, שירות חדש לגמרי, שהוא המשך של VocaNOM, שמבצע ניתוב קולי לכל סניף ממספר טלפון נכנס אחד. המדובר במותג חדש עבור השירות של אודיוקודס לניתוב לקוחות לסניפים בזיהוי דיבור, בעיקר עבור רשתות קמעונאות, ערים ורשויות מקומיות, עם מספר נכנס אחד, ללא IVR.

מדובר בחיסכון של עד 75% בזמן ההמתנה למתקשרים עם דיוק של 95% בזיהוי הדיבור של המתקשר. החיסכון בכוח אדם תלוי בהיקף השימוש בניתוב שיחות ידני או ב-IVR, שיש בעסק לפני השדרוג לזיהוי קולי.

 

מערכות זיהוי דיבור בענן

מערכות זיהוי דיבור – כמה סיפורי הצלחה:

 

  • רשת אופטיקנה. זהר וילנצ'יק, מנהל המחשוב ברשת אופטיקנה: "שירות VocaONE מאפשר באופטיקנה חיוג מהיר לכל חנות ברשת. כל שצריך לעשות כדי להגיע לחנות הוא להגיד את שמה כדי להגיע ישירות ליעד. ההתקנה הייתה מהירה, ופרט לשינויים במבנה החנויות אין כל צורך בתחזוקת השירות".
  • רשת יינות ביתן. נועם קלר, מנהל שירות לקוחות ופעילות אינטרנט, רשת יינות ביתן: "הניתוב הקולי של VocaONE נותן מענה מהיר ואיכותי יותר ללקוחות החיצוניים של הרשת הפונים לקבל שירות. VocaONE הופך את השירות שלנו לנגיש, מהיר וזמין יותר מבעבר".
  • רשת אופיר טורס. יוני וקסמן, סמנכ"ל מערכות מידע וסגן יו"ר אופיר טורס: "הניתוב הקולי של VocaONE שדרג משמעותית את השירות ללקוחות שלנו. הוא קיצר עבור הלקוחות זמני המתנה ומאפשר חוויית שירות מתקדמת וחדשנית. לצד שיפור החוויה בצד הלקוח, שירות VocaONE מנגיש עבורנו מידע עסקי חשוב, אודות הרגלי השיחות של הלקוחות והעדפותיהם, ובכך מאפשר אופטימיזציה למערך הפרסום שלנו".
  • יישום מוצלח של VocaNOM בארגונים גדולים. כמה דוגמאות: טבע, אוסם, פלאפון, ישכר (ISCAR) ועוד. צחי נוסבאום, ראש חטיבת תקשורת ו-IT, תאגיד ISCAR העולמי: “שירות VocaNOM חסך לארגון שלנו כ-10 עובדים. גם חסכון כספי עצום וגם חסכון בזמן. פשוט הפכנו ליעילים יותר".

 

מערכות זיהוי דיבור – שורה תחתונה:

 

עולם התקשורת נע מהר קדימה, והלקוחות העסקיים מחפשים פתרונות, שיוזילו להם את עלויות התקשורת, יהדקו את הקשר עם הלקוחות ויביאו תועלת עסקית.

אחד הפתרונות המובילים בתחום זה הוא פתרון ניתוב שיחות שמבוסס על זיהוי קולי, שמבטל את הצורך ב-IVR. הפתרון יכול להיות מותקן בכל סוג ענן וגם ללא ענן – בהתקנה מקומית.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת מערכת זיהוי דיבור עבור העסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם ניתן ליישם את הפתרון בשדרוג לשירותי ענן, כדי לקבל את מירב היתרונות של שירותים בענן.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת מוצרי תקשורת מתקדמים מהסוג של זיהוי קולי. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

 נמאס לך לחפש ממערכות זיהוי דיבור מתאימה לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

 

 מתחברים ברגע עם VocaNOM 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים