האם יש עדיין צורך ב"מערכות ראש" למרכזיות טלפון בעסקים?

מערכת הקלטת שיחות CALL CENTER

האם יש עדיין צורך ב"מערכות ראש" למרכזיות טלפון בעסקים?

 

 

המעבר למערכות טלפוניה ניידות (לרבות בסמארטפונים) לא ביטל את הצורך ב"מערכות ראש", במיוחד למי שעיקר עיסוקו זו טלפוניה (למשל ב-Call Center).

 

אילו "מערכות ראש" מתאימות לעסקים קטנים עד בינוניים?

 

מנהלים ועובדים משתמשים ב"מערכות ראש" לצרכי הטלפוניה העסקית שלהם מהסיבות המרכזיות הבאות:

 

  • כתחליף לטלפון פיזי על השולחן. יש מערכות ראש המאפשרות לדבר בעמידה ובהליכה ברחבי המשרד.
  • כתחליף לרמקול ולמיקרופון (של המחשב הנייח או הנייד). "מערכת ראש" מתאימה מאוד למערכות של מרכזיות טלפוניה וירטואלית (דוגמת IP-Centrex) וטלפוניה בענן, בה בעסק אין מרכזיה פיזית ומערכת הטלפוניה העסקית מופעלת בפועל בגישת ה-.Softphone ה-Softphone הפופולרי ביותר בשוק העסקי כיום הוא סקייפ. השימוש ב"מערכת ראש" נוח יותר מאשר השימוש במיקרופון והרמקול של המחשב (הנייח או הנייד).
  • מערכת ראש היא למעשה חובה לכל מי שעבודתו היא בטלפון (בעיקר הכוונה למוקדנים במוקדי שירות לקוחות, לאנשי שיווק ומכירות טלפוניים ולמרכזניות).
  • מערכת ראש יכולה להיות נלווית לשימוש בסמארטפון, במקום שרוצים לדבר בסמארטפון בלי להחזיק אותו ביד, בלי להשתמש ברמקול של הסמארטפון ומבלי להפריע לאנשים הנמצאים בסביבת הדובר (או כדי לשמור על פרטיות או סודיות השיחה מפני אנשים בסביבת הדובר).

מהם השיקולים בבחירת "מערכת ראש" למרכזיה?

 

כמו בכל מערכת תקשורת, לניסיון ולהתמחות בתחום ספציפי יש יתרון, מאשר רכישה של עודפי ציוד מסוחר ממולח מהמזרח הרחוק, שמציע מבצעים אטרקטיביים ל"מערכות ראש" ונעלם מהר מאוד מהשטח כשמבקשים ממנו תמיכה ושירות.

 

מערכות ראש למרכזיות בעסקיםה

הפרמטרים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת ראש לעסק:

 

  • עמידות. זה הפרמטר החשוב ביותר בבחירה, חשוב יותר מאיכות השמע. עסקים מעדיפים לשלם לעיתים מעט יותר, כדי להיות בטוחים, שמערכות הראש תחזקנה מעמד לאורך זמן רב מבלי הצורך לתקנם שוב ושוב ולמנוע מצב של חוסר זמני במערכת ראש למוקדן העושה בהם שימוש יום יומי. עמידות (משמע מינימום תקלות) היא הדאגה הגדולה ביותר של מנהלי מוקדי טלפונים. הם רוצים מערכות ראש, שאינן מתקלקלות בקלות וכן שבעת הצורך ניתן לתקנן במהירות. חשוב שלספק תהיה יכולת לתת שירות מהיר של החלפה ותיקון ובזמינות גבוהה, כולל מעבדת תיקונים (בישראל) למערכות הראש ומלאי חלפים זמין לכל סוגי מערכות הראש המשווקות על ידו.
  • נוחות. השימוש במערכת ראש חייב להיות נוח למשתמשים, אחרת הם ייטו להיפטר מהמערכת די מהר, או לקלקל אותה.
  • איכות ועוצמת השמע. מה שחשוב ביותר הוא: האם המשתמשים יכולים לשמוע את המתקשרים ולהפך בעוצמה ובאיכות גבוהה (רצוי איכות HD). המשמעות היא, שעוצמת השמע חזקה מספיק משני צידי הקו ואיכות השמע מתקרבת למצב של שיחה פנים מול פנים.
  • מחיר. סעיף חשוב ביותר. המחיר יכול להשתנות באופן משמעותי בין סוגים שונים של מערכות ראש ובהתאם לאיכותם. יש לבדוק אם מערכות הראש מספק מסוים מתאפיינות ביחס עלות תועלת מכסימלי, ובמחיר תחרותי.
  • אחריות. יש לצפות לאחריות של שנתיים לפחות לכל מערכת ראש. הכוונה לאחריות המכסה על כל נזק או תקלה במערכת הראש, למעט נזק שנגרם בזדון ע"י המשתמש, או כוח עליון (מה דורש ביטוח הציוד).

מי מוביל את השוק בישראל בתחום מערכות הראש?

חברת ארגוקום מראשון לציון היא הספק המוביל בישראל בתחום מערכות הראש לעסקים. אלפי מערכות ראש נמכרות מידי שנה לעסקים והחברה צברה ניסיון רב שנים בתחום ומפעילה מעבדת תיקונים מקומית לכל סוגי המכשירים.

ארגוקום היא המפיצה הבלעדית של חברת Dasan מדרום קוריאה, אחת מיצרניות מערכות הראש המובילות בעולם (בסדרת מוצרים המכונה בשם FreeMate). החברה מספקת מגוון רחב של מערכות ראש עבור טלפונים, מחשבים, טלפונים ניידים – לשימוש משרדי, ביתי, במרכזי שירות לקוחות ועוד. מערכות הראש של ארגוקום מתאפיינות באיכות שמע גבוהה, נוחות מכסימלית לשימוש יום יומי ממושך, אמינות גבוהה, אחריות לשנתיים ומחיר תחרותי. מערכות הראש של חברת ארגוקום פועלות במספר רב מאד של מוקדי שירות ומכירה של החברות המובילות בתחומן בארץ.

 

מהם דגמי מערכות הראש המבוקשים בעסקים בישראל?

 

יש 3 סוגים שהם הכי מבוקשים בעסקים בישראל:

  • מערכת ראש למחשב מדגם ER-037 USB, מערכת בסיסית ביותר ומאוד זולה, מתאימה לכל יישומי Softphone וקיימת ב-2 גרסאות: לאוזן אחת או ל-2 אוזניים.
  • מערכת ראש לטלפון ולמחשב מדגם ER-027 (ודגמים נוספים ברמות מחיר שונות מסדרת ER), שמוצעת ב-2 גרסאות: לאוזן אחת או ל-2 אוזניים. המערכת מתאימה במיוחד לשימוש בסביבת עבודה רועשת כגון מוקדי שירות לקוחות וטלמרקטינג, בנוסף באמצעות מתאם USB (אופציונאלי), מערכת הראש מתאימה גם לשימוש עם יישומי VoIP.
  • מערכות ראש אלחוטית מתקדמות לטלפון הנייד (סמארטפון) ולמחשב נייח או נייד מדגמי DA-579 ו- DW-779, שהן "ספינות הדגל" של מערכות ראש. מערכת הראש כאן פועלת בטכנולוגיית Bluetooth‎ מיועדת לאוזן אחת, מתאימה מאוד למנהלים ולעובדים (למשל אנשי שיווק ומכירות), שלא מעוניינים להיות כבולים בחוטים לשולחן או למחשב. זו מערכת ראש אלחוטית לשימוש עם מחשב נייח או נייד, או עם טלפון נייד (בחיבור בלוטוס'). המדובר במערכת ראש נוחה לשימוש יום יומי ובעלת צליל באיכות גבוהה. יש לה בסיס טעינה והסוללה מאפשרת עד 15 שעות שיחה ללא צורך בטעינה. טווח הפעולה של המערכת: עד 10 מטר מבסיס השידור (דגם DA-579) או עד 100 מטר מהבסיס (דגם DW-779). מערכת הראש DW-779 כוללת מתג הרמת שפופרת אלקטרוני (EHS) אינטגרלי, שמאפשר לקבל או לנתק את שיחות הטלפון ללא הצורך להיות סמוכים לשולחן העבודה וזאת באמצעות שימוש במתג On/Off המוצב על גבי מערכת הראש.

 

שורה תחתונה בתחום "מערכות ראש" / אוזניות:

 

למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים עדיין זקוקים ל"מערכות ראש" כדי לענות לשיחות טלפון. יש רמות שונות של מערכות ראש ברמת מחיר, אמינות ונוחות מגוונות.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת מערכת ראש לעובדים ומנהלים בעסק, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.

בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

 נמאס לך לחפש מערכות ראש / אוזניות לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

 

 

 

Wireless Headset Compatible With Cisco IP Phone 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות