מקליט שיחות טלפון אוטומטי בפתרון וירטואלי בענן - כמה זה עולה? - מרכזיות טלפון לעסקים

מקליט שיחות טלפון אוטומטי בפתרון וירטואלי בענן – כמה זה עולה?

מערכות אזעקה אלחוטיות

מקליט שיחות טלפון אוטומטי בפתרון וירטואלי בענן. כמה זה עולה?

 

יותר ויותר עסקים נדרשים להקליט את השיחות, שהם מקיימים עם לקוחותיהם. בנוסף, הקלטת שיחות טלפוניות עם לקוחות, ספקים ושותפים, מהווה עבור עסקים רבים כלי חיוני וחשוב, גם לצורך תיעוד ועמידה בדרישות רגולטוריות, גם לצורך מעקב ובקרת איכות וגם לשיפור השירות והפרודוקטיביות.

 

איך מיישמים זאת בקלות, בפשטות ומבלי לפשוט את הרגל? כמה זה עולה?

 

הצורך בהקלטת שיחות מלחיץ עסקים רבים בישראל, בגלל החמרת הרגולציה, תביעות ייצוגיות ועליית הרגישות של הצרכנים לרמת השירות ולקיום ההבטחות, שניתנו להם בשיחה עם העסק.

עסקים וארגונים רבים רוכשים (או משדרגים) את המרכזיות שלהם ומגלים, שבמרכזיות החדשות אין יכולות הקלטת שיחות. למשל: אין בפתרונות IP-Centrex יכולות הקלטה מובנות בפתרון (בכלל).

מקליט שיחות טלפון אוטומטי בפתרון וירטואלי בענן

חברת אומניטלקום (Omnitelecom) מרמת-גן מפתיעה את השוק ומציעה מרכזיה וירטואלית מלאה בענן במחיר של 8.50 ₪ לחודש לשלוחה, ללא מינימום של שלוחות (אבל עם מינימום של 50 ₪ לחודש בחשבונית לעסק).

מדובר במרכזיה המספקת שירותים מלאים כולל הקלטת ואחזור שיחות ללא כל צורך בהחלפת חומרה או בהחלפת ספק התקשורת, עם התאמה לצרכים של כל עסק (פרסונליזציה מלאה), שליטה מלאה בשלוחות חכמות ובמכשירי טלפון חכמים מכל סוג, שליטה מלאה בכל מכשיר סמארטפון או טאבלט, שירותי תמיכה 24 שעות וללא כל התחייבות מראש.

המערכת כוללת הכול, לרבות IVR, ניהול תורים, הקלטות, נתב שיחות חכם, שיחות ועידה, מוזיקה בהמתנה, Fax2Mail ועוד. הכול במחיר של 8.50 ₪ לחודש לשלוחה. כך, שאין כל עלות נפרדת לשירות ההקלטות.

אומניטלקום היא חברה ותיקה המתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. אומניטלקום היא בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות, ומנתבת כיום אחוז ניכר מתעבורת השיחות הבינלאומיות בישראל.

תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה כוללים פתרונות IVR – Interactive Voice ,Respond  מספרי טלפון בעולם וכרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי ,IP שירותי חייגן חכם, פתרונות זיהוי דיבור חכמות המופעלות מהענן ועוד.

בין הלקוחות הגדולים של החברה ניתן למנות את: קופת חולים מכבי, מכבידנט ובית חולים רמב"ם בחיפה (משתמשים אצל הלקוחות הללו במערכת לניהול ותזכור תורים).

 

מקליט שיחות טלפון – שורה תחתונה:

שירות הקלטת שיחות אינו חייב להיות דבר יקר. למעשה, אפשר לקבל את השירות הזה ללא כל עלות, כחלק משירותי המרכזיה הווירטואלית בענן. יש בשוק מתחרים רבים בתחום ובכללם חברת אומניטלקום.

יחד עם זאת, מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים להקלטת שיחות כחלק ממרכזיות המצויות בענן. לפני שבוחרים בפתרון כלשהו, יש להתייעץ ולבצע ניתוח מלא של צרכי העסק, הערכת הצרכים העתידיים של העסק, התחשבות בהשקעה האפשרית בציוד הקצה ותיחור מקצועי בין ספקים. הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, סוכני ביטוח, או של משרד רואי חשבון.

אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA) לאורך זמן, בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות IP לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

Omni Telecom

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות