מרכזיה וירטואלית בענן ושירותי טלפוניה בענן במחירים אפסיים – האם זה הפתרון המתאים לעסק שלך?

מרכזיה וירטואלית בענן ושירותי טלפוניה בענן במחירים אפסיים

 

 

מנהלים ובעלי עסקים רבים בישראל מתלבטים כיום בין רכישת מרכזיה פיזית בעסק לבין רכישת שירות מרכזיה בענן.

 

מה כדאי יותר לבעל עסק ומה מציעה חברת Hallo015?

 

סביבת העבודה שלנו נעשית יותר ויותר מתוחכמת וממוחשבת והמוצרים והשירותים הקיימים בשוק נעשים כל הזמן יותר מורכבים וממחושבים, והם כולם עוברים לענן. התחרות בתחום הזה הולכת וגדלה והמחירים נמצאים בנפילה חופשית.

אחת המתחרים המעניינים החדשים בשוק זו חברת Hallo015 המציעה מגוון פתרונות לטלפוניה עסקית. חברת הלו 015 מציעה לעסקים גדולים ובינוניים ליהנות משירותי מרכזיית PBX מתקדמים בענן ובכך לשפר את השירות ללקוח, לחסוך בהוצאות ולייעל את התנהלות העסק באופן משמעותי.

מרכזיית PBX בענן היא מרכזיה וירטואלית, שפועלת על גבי השרתים של החברה ומנוהלת באמצעות תקשורת אינטרנטית. שימוש במרכזיית PBX בענן חוסך את עלויות התפעול וההקמה של שירותי מרכזיה לעסק ומנגישה עבור עסקים פתרון תקשורת נוח, פשוט ומתקדם, עם יכולות מגוונות ועלויות קטנות בהרבה לעומת התקנת מרכזייה בבית העסק, וגם מול מרכזיית IP-Centrex.

מרכזיית PBX בענן מייעלת את חווית השירות של הלקוח ובמקביל מאפשרת ניהול חכם וטוב יותר לעסק או הארגון, וכן מאפשרת תקשורת תוך כדי ניידות מלאה, הן לכל אנשי השטח המחוברים לרשת של החברה והן לסניפי הרשת השונים. כך, שתמיד ניתן לספק מענה מהיר, זמין ואיכותי, בכל מקום בארץ ובעולם.

מרכזיה וירטואלית בענן

מה כוללת המרכזיה בענן?

  • עקוב אחרי – צלצול למספר שלוחות או מספרי טלפון מחוץ לארגון – בכל מקום בעולם.
  • צלצול בו זמני – אפשרות לצלצול הטלפון הנייד / הבית כאשר מתבצע חיוג למשרד.
  • משרד מרחוק – המשרד הוא עכשיו בכל מקום בו המשתמש נמצא, בכל מקום אליו הוא הולך, בכל מקום בעולם.
  • רישום אוטומטי לשלוחות – בחירת מחלקה או שלוחה ע"י תפריט קולי.
  • ווקי טוקי – תקשורת מידית בין המשרדים.
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה – אפשרות התאמה אישית של הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה.
  • הודעת מיוחדות לחגים וכו' – התאמה אישית עבור הודעות ייחודית לחגים ובסופי השבוע.
  • שילוב שירות תא קולי, דואר אלקטרוני מתקדם – אפשרות מעבר הודעות קוליות לדואר האלקטרוני מוגדר.
  • הגדרות מערכת – הגדרות באמצעות אתר אינטרנט ידידותי למשתמש.
  • סינון שיחות – אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
  • העברת שיחה – העברת שיחות בצורה קלה לכל מספר נבחר.
  • דו"חות – דו"חות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
  • הקלטות – אפשרות להקלטת שיחות בזמן אמת ושמירה במחשב.
  • החלפה בין משרדים – אפשרות מהירה ונוחה להחלפת שלוחות בין המשרדים.
  • המתנה נעימה – אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
  • האזנות – אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות, כאשר המתקשר לא ישמע את המאזין.
  • שיחות ועידה – אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
  • ממשק Call Center מלא.

המרכזיה הכי בסיסית בענן בשירות הזה עולה 39 ש"ח לחודש עבור שירותי מרכזיה מלאים (כולל Call Center) עם 4 שלוחות. זה כולל גם: הקלטות, שילוב במערכות שולחן ומשרד אחורי, שיחות ועידה ועוד.

 

בנוסף, הלו 015 מציעה מספר רב של שירותים משלימים:
  • פתרון "מספרים וירטואליים", שניתן לרכוש למשל בכ-60 מדינות בעולם מ-Hallo 015. השירות מאפשר לעסקים לקבל מספר מקומי בארץ היעד של העסק. בצורה הזו יכולים הלקוחות (או השותפים והספקים) להתקשר למספר מקומי בארצם, בקלות ובעלות שיחה מקומית, והשיחה מנותבת ע"י Hallo 015 אל העסק כאן בישראל, וכל זאת בעלויות נמוכות. במסגרת השירות מציעה החברה מספרים בצפון אמריקה בעלות של 1 עד 2 דולרים לחודש ובאירופה ב-2 עד 4 דולרים לחודש, כאשר השיחות מתומחרות במודל של "דיברת שילמת", במסגרתו משלמים אך ורק על השיחות המתקיימות ואין צורך לרכוש חבילת דקות או להתחייב לטווחי זמן ארוכים. דקת שיחה עולה 1 סנט בניתוב ליעד קווי בישראל ועד 3 סנט לניתוב ליעד סלולרי בישראל. ההרשמה מקוונת ונעשית באופן מיידי דרך אתר החברה בענן. ניתן להקליט שיחות כחלק מהשירות. הרישום לשירות עולה 1 דולר (חד פעמי).
  • אפליקציית 015Global לסמארטפונים עם גרסאות לאנדרואיד ולאייפון. האפליקציה מאפשרת שיחות בחינם בארץ ובעולם בין השלוחות, מספר ישראלי אחד במתנה, שיחות מוזלות לחיוג מישראל – רק 1 סנט לדקה לטלפון קווי, 3 סנט לדקה לטלפון סלולארי לכל יעד בעולם, עיקרון "דיברת שילמת" – התשלום הוא בעבור ביצוע שיחות בלבד, לא דיברת לא שילמת ולהיפך. שיחות נכנסות חינם (למספר הישראלי), שיחות חינם בין מספרים ישראליים באפליקציה, שליחת הודעות בין האפליקציות חינם, חיוג ישיר – החיוג נעשה באופן ישיר באמצעות רשימת אנשי הקשר מתוך הטלפון שלך ללא קו גישה, אפשרות הקלטת שיחות למכשירי האייפון והאנדרואיד, אפשרות רכישת מספר נוסף ב- 60 מדינות, שיחות מוזלות לחיוג מהעולם לכל יעד ועוד. ניתן להפעיל את האפליקציה ללא כל התחייבות וללא מרכזיה. בהורדת האפליקציה מקבלים 5 דולרים מהלו-015 אשראי על החשבון.
  • שיחות לחו"ל מוזלות בקידומת 015.
  • קו טלפון סלולרי Pre-Paid עם סים בחינם, בחבילות הכוללות שיחות, מסרונים וגלישה המשולמות מראש, ללא התחייבות, ללא דמי מנוי, במהירות ובקלות. חבילת 5 גיגה גלישה עם שיחות ומסרונים ללא הגבלה עולה 59 ₪, 9 גיגה גלישה עם שיחות ומסורנים ללא הגבלה עולה 79 ₪.

 IP CENTREX בזק – מרכזיה וירטואלית

מרכזיה וירטואלית בענן – שורה תחתונה:

 

אין כיום כל הצדקה כלכלית (או אחרת) לרכוש מרכזיה פיזית בבית העסק. אולם, בתהליך של שדרוג עסק לשירותי תקשורת וטלפוניה בענן יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק ולקוחותיו ולאחר בדיקת המוכנות הטכנית של העסק למעבר לענן.

מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום בתחום, שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק.

אנו, בכל מקרה, עומדים לרשותכם לסייע בבחינת החלופות השונות, הצגת יתרונות וחסרונות של כל חלופה, על מנת שתבחרו בחלופה האופטימלית מבחינתכם.

לקבלת הצעות מחיר למרכזיה וירטואלית בענן לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

מרכזיה וירטואלית בענן – Introduction to Cloud Telephony

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים