מרכזיה לעסק – איך מיישמים תקשורת אחודה וטלפונית IP?

טלפון אלקטל לוסנט 8082 Alcatel Lucent

מרכזיה לעסק – איך מיישמים תקשורת אחודה וטלפונית IP?

 

עסקים רבים אינם יודעים כיצד להעביר את מערכות התקשורת והטלפוניה שלהם לתשתית IP "קצה לקצה" וליצור "תקשורת אחודה" ומתקדמת.

יש בשוק פתרונות מעשיים ומהירים.  

 

ההתקדמות המהירה של מערכות המחשוב והתקשורת לתצורות של רשתות שירותי ענן, יוצרות קושי בעסקים ובארגונים רבים, שלא ברור להם כיצד ניתן לשדרג את תשתיות התקשורת הוותיקות
לתשתיות IP מלאות – "קצה לקצה" ולפעול בגישה "התקשורת האחודה".

התשתיות הוותיקות בעסקים בישראל, ברוב המקרים, מבוססות על טכנולוגיות אנלוגיות וטכנולוגיות ISDN המכונות בישראל בשם PRI. גם חיבורי IP-PRI הם למעשה אמולציות של ISDN, ולא Pure IP קצה לקצה. כדי לקבל את כל היתרונות של עולם ה-IP והיכולות הקיימות בשירותי הענן, יש צורך, שמערכות ה-IP תהיינה Pure IP "קצה לקצה", תוך חיסול הרשתות הכפולות, שמייצרות הוצאות כפולות לבעלי העסק.

המעבר לתשתיות IP  "קצה לקצה" הוא תהליך שאינו קל, מהיר או פשוט. לעיתים, צריך להחליף את כל התשתיות הפיזיות, כולל מתגים וחיווט.

מרכזיה לעסק - איך מיישמים תקשורת אחודה וטלפונית IP?

לכן, חברת Comm-IT מפתח-תקווה השיקה סדרת פתרונות חדשים בתחום התקשורת האחודה וטלפונית IP.

הפתרונות הללו הם פרי מרכז הפיתוח של החברה בתחום, מרכז פיתוח, שהוקם לפני כשנה בתחום התקשורת, ומפתח פתרונות לארגונים ולעסקים בכל סדרי הגודל ובמגוון תצורות מורכבות ופריסות גיאוגרפית, בהם פתרונות על פי דרישת לקוח, ופתרונות משלימים לאלה המוצעים כיום בשוק.

מרכז הפיתוח הזה מספק, בין היתר, פתרונות תפורים ללקוחות בתחומי: NFV ,SDN ,IoT ו-UC ומפתח פתרונות בתחום "התקשורת האחודה" המשלימים את פתרון CUCM (ר"ת: Cisco Unified Communications Manager) של חברת סיסקו לארגונים.

 

בין הפתרונות המשלימים ש-Comm-IT מציעה:

  • Unified Call Waiting – שירות שיחה ממתינה. מאפשר להשמיע צליל המתנה או מוזיקה בעת שהמנוי כבר נמצא בשיחה אחרת, בעוד שארגונים רבים במצב זה יוצרים צליל חיוג תפוס.
  • Unified CallerID – שירות לזיהוי שם מתקשר על בסיס מסד נתונים חיצוני (אפשרי בענן, תוך הסתייעות בנתונים מרשתות חברתיות ומרחבי רשת האינטרנט) או Active Directory ארגוני. מאפשר לזהות את שם המתקשר על מסך הטלפון, גם אם חייג ממספר חסוי.
  • Unified LogIn – מאפשר למשתמש לבצע כניסה או יציאה לפרופיל הטלפון באופן אוטומטי על ידי Log In למחשב נייח או נייד.
  • Unified BLF Provisioning – שירות ניהול חיוג מקוצר, שמאפשר להגדיר חיוג מקוצר על גבי ממשק WEB או ישירות מהטלפון.

השירותים החדשים מבוצעים בשת"פ עם יצרני תקשורת מובילים דוגמת סיסקו, על מנת לענות על צורך הולך וגובר לפיתוח פתרונות מתקדמים לעולם ה- Software Defined Networks) SDN), לאוטומציות ולפיתוחים משלימים לפתרונות המדף הקיימים כבר בשוק.

כך, הפתרונות הללו מוספים לפורטפוליו הפתרונות הקיימים בשוק, מרחיבים את היכולות של המערכות המותקנות בארגונים ומאפשרים לענות על הצרכים של משתמשי "התקשורת האחודה" ולשפר את תהליכי העבודה הארגוניים.

 

שורה תחתונה:

מעבר ארגונים ועסקים מתשתיות תקשורת אנלוגיות ו-ISDN ישנות (לרבות IP-PRI) לתשתיות Pure IP "קצה לקצה" הופכת לקלה, מהירה ואפשרית בפתרונות החדשים שיש כיום בשוק. תשומת לב, שרכישת פתרונות מתקדמים לתחום זה, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים להגירת תשתיות תקשורת ל-IP, תשתיות הכוללות שירותים מתקדמים הנמצאים בענן. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות IP לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

Unified Communications and Collaboration
creating new possibilities

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות