ניתוב שיחות לעובדים ולקוחות באמצעות זיהוי קולי - האם זה באמת עובד?

ניתוב שיחות לעובדים ולקוחות באמצעות זיהוי קולי

מערכות אזעקה אלחוטיות

ניתוב שיחות לעובדים ולקוחות באמצעות זיהוי קולי –
האם זה באמת עובד?

 

שליטה בהוצאות התקשורת עומדת כיום בראש סדר העדיפות של עסקים בכל העולם. הצורך להיות תחרותי וגמיש מוביל לפתרונות של חיוג קולי וניתוב שיחות IP חכם ברשתות תקשורת מורכבות.

האם זה כה מוצלח?

 

החברה הישראלית אודיוקודס, שמשתפת פעולה, בין היתר, עם מיקרוסופט בתחום של פתרונות תקשורת, מספקת פתרון תקשורת קולית, שמאפשר לעסקים ולספקי שירותים לעבור לרשתות IP מלאות בגרסה חדשה (יחסית) בענן, גרסה וירטואלית של פתרון החיוג הקולי הארגוני הקרוי VocaNOM.

VocaNOM הוא פתרון חיוג קולי המתבסס על מנוע זיהוי דיבור מתקדם, שמוטמע במרכזיות ארגוניות ומאפשר לעובדי הארגון לחייג לעמיתיהם בארגון ומחוצה לו באמצעות פקודה קולית. כך, פתרון  VocaNOM מייעל ומאיץ את התקשורת הארגונית ומגדיל את פריון העבודה. הפתרון מייתר את הצורך וחוסך את העלויות הנגזרות מניתוב שיחות באמצעות תפריטים אוטומטיים או באמצעות טלפן אנושי.

ניתוב שיחות לעובדים ולקוחות באמצעות זיהוי קולי

 

לקבלת הצעת מחיר לניתוב שיחות ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

פתרון החיוג הקולי של אודיוקודס אף מצמצם את העיסוק והקשת מספרים בטלפון הנייד בעת נהיגה, ומשפר מהותית את בטיחות הנהיגה. מחוץ למשרד, משלימה את הפתרון אפליקציית .VocaNOM האפליקציה משפרת את בטיחות הנהיגה באמצעות חיוג קולי מהסמארטפון לאנשי קשר פרטיים וזמינה להורדה לניסיון ללא עלות בגרסאות iOS ואנדרואיד, עם תמיכה מלאה בעברית.

פתרון VocaNOM מותקן כיום בלמעלה מ-200 לקוחות בינוניים וגדולים בישראל ונותן מענה למאות אלפי משתמשי קצה, שמפעילים שירותי תקשורת בקולם בלבד, בלי לחיצה על שום מקש. כמות הלקוחות הרבה, שהצטרפה לשירות בפרק זמן די קצר (כשנה), מעידה, שהשירות הזה כנראה מאוד מוצלח.

חברת ישקר, חברה עם כ-3,000 עובדים באזור התעשייה תפן בצפון, מדווחת, שהצליחה לחסוך כ-10 עובדים רק כתוצאה מהמעבר לשירותי טלפוניה מבוססי VocaNOM. זו העדות הדרמטית ביותר על החיסכון, שארגונים ועסקים יכולים להשיג כתוצאה ממעבר לניתוב שיחות המבוסס על זיהוי קולי. חברות גדולות נוספות דוגמת טבע, אוסם, פלאפון מדווחות גם הן על חיסכון כספי ניכר וחיסכון בכוח אדם, כתוצאה מהמעבר לניתוב שיחות ארגוני חכם.

היתרון המרכזי: גרסת הענן מאפשרת למנהלי מערכות מידע בארגונים להירשם ולהתנסות בפתרון במהירות וקלות דרך ממשק מקוון, במודל תוכנה כשירות (SaaS), ללא צורך או תלות בהתקנת תוכנה כלשהי על מערכות המחשוב. ממשק כזה מנגיש את השירות הארגוני בענן להתחברות מידית באמצעות האינטרנט (מומלץ לבצע את החיבור הזה ב- (IPVPN). כך, מנהל IT יכול להפעיל שירותי זיהוי דיבור עבור הארגון שלו בלחיצת כפתור מהסלון בבית.

VocaNOM בענן רץ על פלטפורמת AWS של Amazon, מה שמאפשר גם תמחור אטרקטיבי וגם עדכונים ותחזוקה בזמן-אמת, בלי לתאם פגישות ובלי שום עבודה פיזית בצד הלקוח.

יתרונות נוספים של VocaNOM עבור ארגונים: חסכון בעלויות בחיוג בינלאומי בין עובדים, התממשקות פשוטה למרכזיה ולספר הטלפונים הארגוני המעודכן, זמן התקנה קצר ואפס תחזוקה, יכולות דיווח וניתוח תנועת שיחות – מי מתקשר ולאן בארגון – בזמן אמת. אם ציוד הקצה, שבידי המשתמשים, תומך בכך, רמת איכות הקול היא HD.

שירות VocaNOM לארגונים וחברות מגיע עם פלטפורמת Web המייצרת דיווחים אוטומטיים אודות השימוש במערכת. בעזרת VocaNOM ניתן לעקוב אחר התנהגות והרגלי המשתמשים הארגוניים המחוברים לשירות בכל רגע נתון ולהסיק מכך מסקנות והנחיות מתאימות.

 

החלטה על רכישת מערכת ניתוב שיחות חכם – טיפ:

למי שמהסס להיכנס לעולם ניתוב שיחות חכם מבוסס זיהוי קולי בשירותי ענן, מומלץ להתחיל "בקטן". דהיינו: לבחור מרכזיה של סניף יחסית קטן ולהעביר את השירות של ניתוב השיחות בה לענן, או לבחור יישום אחד, שיועבר לקבלת השירות עם זיהוי קולי בענן, כולל במכשירי הסלולר. בחירה בפתרון הנכון דורשת ייעוץ מהמומחים לנושא.

צריך להתחיל בקטן, להתנסות וללמוד איך זה עובד, להפיק לקחים ולהשתפר, עם מבט רחב ומפוקח על המעבר המלא לענן, לאורך ציר זמן של שנה עד שנתיים. זה הכיוון. הטיפ החשוב ביותר כאן הוא: חובה להתנסות בשירותים של ספק שירותי תקשורת מכל הסוגים ובענן, גם אם זה נעשה בקנה מידה מצומצם. ההתנסות בקנה מידה קטן בענן תוכל להוסיף מידע לתהליך קבלת ההחלטות של הארגון.

 

ניתוב שיחות – שורה תחתונה:

בבחירת ספק שירות ניתוב קולי לעסק יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של העסק. מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום, שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק.

אנו, בכל מקרה, עומדים לרשותכם לסייע בבחינת החלופות השונות, הצגת יתרונות וחסרונות של כל חלופה, על מנת שתבחרו בחלופה האופטימלית מבחינתכם.

 

 נמאס לך לחפש מערכת ניתוב שיחות באמצעות זיהוי קולי לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

 

לקבלת הצעת מחיר לניתוב שיחות ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

ISCAR – VocaNOM Video Case Study

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים