פתרונות מחשוב ותקשורת חדשים לעסקים ☎ 077-8123111

פתרונות מחשוב ותקשורת חדשים לעסקים: "מיקור חוץ" מלא לשירותי מוקד בישראל

שיחות ועידה בווידאו

פתרונות מחשוב ותקשורת חדשים לעסקים: "מיקור חוץ" מלא לשירותי מוקד בישראל


פתרונות מחשוב ותקשורת

✅ התחרות בשירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למוקדים בענן במגזר העסקי והארגוני בישראל, תופסת תאוצה והיקף הלקוחות המצטרפים נמצא בעלייה תלולה. 

 

✅ מהם שירותי מיקור החוץ החדשים בישראל מבית CGSComputer Generated Solutions?

 

תחום שירותי הענן החל לצבור תאוצה גם בתחום אספקת שירותי מוקד מלאים. כיום, הגישה הטכנולוגית העדכנית ביותר לשירותי מוקד מכונה בשם OmniChannel ("כל ערוצי"), שמשמעה: הלקוח מגיע ומקבל שירות מהמוקד בכל צורה ומעל לכל רשת תקשורת עם שמירה על "חוויית הלקוח".

הלקוחות של היום אינם דומים ללקוחות של העבר, שהסתפקו בתמיכה טלפונית במערכות הטלפוניה האנלוגיות של העבר. הלקוחות של היום מבקשים תמיכה בכל סוגי התקשורת: במסרונים, בצ'טים, בפורטל החברה, בדוא"ל וגם בקול ווידיאו, מעל לסמארטפון שלהם וברשתות חברתיות דוגמת מסנג'ר, סקייפ ו-WhatsApp. גם העובדים של היום יותר מתוחכמים, ורגילים לעבוד ברשתות חברתיות ו"בעבודה קבוצתית".

למשבצת הזו נכנסה לאחרונה חברת CGS האמריקאית שלה מעל ל-7,500 עובדים ברחבי העולם. חברה זו נחשבת לאחת הספקיות הגלובליות המובילות בעולם של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. בנובמבר 2015 השיקה החברה שלוחה ראשונה של החברה בארץ בעיר נתניה, בה מועסקים כיום כ-45 עובדים.

פתרונות מחשוב ותקשורת חדשים לעסקים: "מיקור חוץ" מלא לשירותי מוקד בישראל

הלקוח המשמעותי הראשון של CGS בישראל היא חברת דל (Dell), שלאחרונה רכשה את קבוצת EMC לרבות VMware כדי להגביר את אחיזתה במגזר העסקי והארגוני ברחבי העולם, לרבות בישראל.

המשרד החדש, שנפתח בנתניה, מרחיב את מגוון הקהלים של CGS לקהלים דוברי עברית, רוסית וערבית, לצד תמיכה גם בשפה הצרפתית (נתניה משופעת בדוברי צרפתית). צעד זה נועד לשפר את אספקת שירותי מיקור חוץ ללקוחות קיימים וללקוחות עתידיים בשפות שונות. בשלב זה מדובר בכ-100 מקומות תעסוקה במוקד בנתניה עד סוף 2016.

CGS תומכת כיום ברבים מהמותגים המובילים בעולם, ביניהם קמעונאים גלובליים, ספקי שירותי בריאות, ספקי טכנולוגיה ותקשורת ועוד. סה"כ לחברה יש מעל ל-3,500 לקוחות ארגוניים והיא נמצאת בצמיחה מואצת. פתרונות מיקור החוץ החדשניים של החברה כוללים פתרונות של מרכזי שירות, תמיכה טכנית, טיפול בלקוחות, ניהול מכירות וערוצי הפצה, כספים וחשבונאות.

הכניסה של CGS לישראל יוצרת תחרות נוספת בשוק מאוד תחרותי קיים, שכולל ספקי מיקור חוץ למוקדי שירות (כולל בענן) וטלמרקטינג גדולים דוגמת: בזק או-ליין, קבוצת בינת, טלאול, ביפר, קישורית, Babcom Centers (מקבוצת מטריקס), נטסורס (NetSource) ועוד רבים (יש מעל ל-100 ספקים בתחום הספציפי הזה).

 

מוקדי שירות במיקור חוץ – טיפ

מומלץ לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים ובמיוחד אלה בעלי קשר תקשורתי וטלפוני עם סניפים, שלוחות, או שותפים, שיש להם צרכים של "מוקד שירות לקוחות" ו"טלמרקטינג," עם רצון לתת שירות מקיף לכל הלקוחות בגישת ה-Multichannel וה-OmniChannel, לבחון כניסה לעולם התקשורת החדש מבוסס ענן. אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

מומלץ לא להתפתות אחרי אנשי שיווק ממולחים, שמכנים שירותי תקשורת ישנים, שהם מוכרים, לרבות שירותי Hosting, בשם"שירותי ענן", להתייעץ עם המומחים בתחום זה, שיספקו לעסק את היכולת לקבל החלטות נבונות וכלכליות ומענה מקיף לצרכיו ולתקציביו של בעל העסק. 

 

"מיקור חוץ" מלא לשירותי מוקד בישראל – שורה תחתונה:

 

רכישת פתרונות מתקדמים לתחום שירותי מיקור חוץ למוקדים בענן, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק ובחינת חלופות. השוק מאוד תחרותי והכוח נמצא כיום בידי הלקוחות.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשירותי מוקד במיקור חוץ בענן למגזר העסקי ולבחון בדקדקנות את כל "האותיות הקטנות". בנוסף, יש לשקול את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים