פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים לעסקים: מערכת הקלטה ל-IP-Centrex

פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים לעסקים: מערכת הקלטה ל-IP-Centrex

מרכזיה עסקית

פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים לעסקים: מערכת הקלטה ל-IP-Centrex

 

בעולם פתרונות IP-Centrex, שמסופק ע" בזק, הוט, פרטנר וסלקום, חסר מרכיב מאוד חשוב: שירותי הקלטת שיחות.

 

איך פותרים את הבעיה הזו?

 

למרות כניסת שירותי ה-Hosted PBX הווירטואליים ושירותי התקשורת בענן בהיקף משמעותי לשוק התקשורת הישראלי, עדיין כמות די גדולה של לקוחות ועסקים בשוק משתמשת בשירותי IP-Centrex אותה מובילה קבוצת בזק ומסופקת גם ע"י הקבוצות: הוט, פרטנר וסלקום.

אחד החסרונות של פתרונות IP-Centrex הוא, שנושא ההקלטות (לרבות BI הנובע מניתוח ההקלטות), אינו חלק מהשירות ויש להוסיף אותו בנפרד. נושא ההקלטות הפך להיות חובה ע"י הרגולטורים השונים במספר רב של ענפי משק, כדוגמת סוכני ביטוח, במיוחד בתחומים של "עסקאות מכר מרחוק" ובטלפון. חברת VoiPe Telecom מציגה פתרון למערכות הקלטה ממשפחת VoIPe CR ל-IP Centrex ולמערכות Boffice של בזק.

פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים לעסקים

מדובר במערכת להקלטה ואחזור של שיחות טלפון התומכת ב-IP-Centrex ומבצעת ההקלטות באופן שקוף מכל מערכות ה-VoIP. ניתן לבזר את ההקלטות במספר מכשירי הקלטה (דיסקים קשיחים) וכל הדיווחים מתרכזים לתוך מסד נתונים בודד וממשק משתמש אחד. המערכת תומכת במספר מערכות של מסדי נתונים כגון: MySQL, PostgreSQL ו-MS-SQL.

מערכת VoIPe CR מכילה את הפונקציות הבאות:

 

  • אפשרות הקלטת שיחות VoIP RTP ע"י שמיעה סלקטיבית לרשת. שני הצדדים בשיחה מוקלטים ומעורבבים ביחד, וכל שיחה נשמרת בקובץ סאונד נפרד.
  • את ההקלטות ניתן לבצע בצורה רגילה: טלפון עם מיקרופון או שפורפרת. ניתן להקליט מספר ערוצי שמע בו זמנית, כאשר כל הקלטה נשמרת בקובץ נפרד.
  • התוכנה מבוססת על דפדפן ולכן יכולה להתממשק למערכות חיצוניות ברשת המקומית.
  • ההקלטות נשמרות עם הפרדות צליל. כך, שניתן יהיה להשתמש ולפצל את קבצי הצליל ולהרכיב אותם מחדש במועד מאוחר יותר.
  • תמיכה במקודדים של קול מכל הסוגים הקיימים כיום בשוק. 

העלויות:  הלקוח משלם דרך חשבון בזק העסקי שלו או ישירות ל-VoiPe. כל המחירים ללא מע"מ.
289 ₪ לחודש + 600 ₪ עלות התקנה חד פעמית, עבור חצי מיליון דקות שיחה מוקלטות (על דיסק של הלקוח) בתמיכה בעד 20 שלוחות מקבילות. יש התחייבות ל-36 חודש. קיימת אפשרות להדרכה באתר הלקוח בעלות של 340 ₪ לשעה ראשונה ו-240 ₪ לכל שעה נוספת. ממשק הניהול בגישה דרך דפדפן בפורטל ייחודי לכל לקוח, בגישה מוצפנת  דרך רשת האינטרנט. ניתן לבצע אינטגרציה למערכות: CRM, BI, CTI ו-IVR בעלויות נוספות לפי היקף ההתאמה.

 

מערכת הקלטה ל-IP-Centrex  – שורה תחתונה:

הקלטת שיחות במערכות IP-Centrex הוא פתרון משלים, שאינו מספק במערכות הללו ע"י ספק השירות דוגמת בזק. חברת VoIPe Telecom מרחובות מציעה פתרון מקיף, שנעשה בשת"פ בזק לתחום זה. יחד עם זאת, רכישת פתרונות מתקדמים לתחום זה, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.

לפני שבוחרים בפתרון כלשהו, יש להתייעץ ולבצע ניתוח מלא של צרכי העסק, הערכת הצרכים העתידיים של העסק, התחשבות בהשקעה האפשרית בציוד הקצה ותיחור מקצועי בין ספקים. הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, או של משרד רואי חשבון.

לכן, מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים להקלטת שיחות וניתוחן, שמשתלבות במערכות המחשוב והתקשורת של העסק. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

לקבלת הצעות מחיר מספקי מערכות הקלטה ל-IP-Centrex לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

מרכזיות לעסקים, IP Centrex, מרכזיות IP, מרכזיות טלפון 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים