פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים: ממי לקחת את שירותי הטלפוניה בענן?

מוקד טלפוני בענן

פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים:
ממי לקחת את שירותי הטלפוניה בענן?

 

התחרות בעולם השירותים הטלפוניים בענן במגזר העסקי מתרחבת והספקים הגדולים מציעים מגוון שירותים מאוד מתקדם ואטרקטיבי.
תדיראן טלקום מציעה ללקוחות העסקיים את פתרון
איוניקס (Aeonix).

למי זה מתאים?

 

מערכת הטלפוניה בענן איוניקסAeonix של תדיראן טלקום, מקבוצת אפקון, שבבעלות  "קבוצת שלמה", זכה בפרס מוצר השנה (2015) בתחרות המוצרים של  המגזין היוקרתי לעולם הטלפוניה בענן: Cloud Computing בארה"ב.

פאנל השופטים של מגזין Cloud Computing בבעלות TMC בחר את Aeonix כפתרון "תקשורת אחודה" על תשתית ענן כזוכה בפרס ה-Product of the Year Award. הפרס מוענק על פיתוח  מוצרים חדשניים, שימושיים, מועילים בתשתיות ענן, שחדרו לשוק בשנה החולפת.

מערכת ה –Aeonix  היא מערכת תוכנה המאפשרת לשלב יישומים עסקיים רבים על תשתית תקשורת אחת ובענן. המערכת פותחה באופן המאפשר התאמה אופטימלית לצרכים המשתנים של הלקוח עם תמחור בגישת ה-SaaS (ר"ת: Software as a Service).

פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים: ממי לקחת את שירותי הטלפוניה בענן?

למערכת Aeonix יכולות מהמתקדמות ביותר בעולם התקשורת והיא מאפשרת תקשורת אחודה (שמע, וידאו, שיתוף), רמה גבוהה של עמידות וממשק ניהול אינטואיטיבי. המערכת מתאימה להפעלה הן על גבי ענן מחשוב פרטי והן על רשת הארגון המקומית או על תשתית ענן ציבורית דוגמת הענן של אמזון (AWS). בגלל הגמישות של המערכת, היא מתאימה לעסקים בכל סדר גודל ובמיוחד לעסקים ברמת ה-SMB וה-SME.

מערכת איוניקס נמכרה עד כה בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם לגופים מוסדיים, גופי חינוך, תחבורה וחירום בארה"ב, סין, הודו, רוסיה, אוסטרליה ומדינות נוספות באפריקה ובדרום אמריקה.

חשוב לציין, שמערכת Aeonix מאפשרת ללקוחות קיימים חיבור מרכזיות קורל  (Coral)  לתשתית החדשה ובכך להפחית משמעותית את ההשקעה במערכת תקשורת מתקדמת וחדשנית תוך שמירה על ציוד הקצה הקיים של העסק.

בנוסף, תדיראן טלקום יצאה לשוק במבצע של ריכוז כל נושא השירות תחת קורת גג אחת. תדיראן טלקום פונה אל עסקים וארגונים, שמחזיקים במערכת תקשורת מבית: Avaya ,Cisco או Alcatel-Lucent ומציעה להם מעטפת שירות ותמיכה במוקד אחד. כך, שעסקים בעלי מערכות תקשורת וטלפוניה מלפחות 2 יצרנים מבין ה-3 הללו, מומלץ שישקלו מעבר לקבלת שירות מספק אחד, שמספק שירות ל-3 סוגי יצרני הציוד.

השירות המקיף לכל היצרנים של תדיראן טלקום כולל מוקד תמיכה 24X7, מערך טכנאים בפריסה ארצית עם זמינות סביב השעון, עם הסמכות מלאות של כל היצרנים הללו. תדיראן טלקום בעצמה היא שותף מוסמך של היצרנים הללו. כך, שיש לה את כל הידע, הציוד, החלפים והתוכנות הנדרשות כדי לתחזק ולתקן כל תקלה מתוצרת היצרנים הללו. תדיראן טלקום מספקת SLA מול לקוחות השירות כולל אסקלציה בטיפול עם הבטחה לחוויית שירות מעולה.

המתחרות העיקריות של תדיראן טלקום בתחום שירותי הענן לטלפוניה בישראל הן :מיקרוסופט (עם כמה שותפים דוגמת: Triple C ואודיוקודס), אלקטל לוסנט, בזק, בזק בינלאומי, סיסקו (עם כמה שותפים) ובינת עסקים. יש עוד שפע של מתחרים קטנים יותר ובקרוב ייכנסו לתחום זה ספקי שירותי טלפוניה בענן נוספים, דוגמת קבוצת פרטנר, שהשירות החדש שלה מבוסס על מערכת Aeonix.

 

שורה תחתונה:

רכישת פתרונות טלפוניה בענן, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק ובחינת חלופות. התחרות בשוק מאוד גדולה והכוח נמצא כיום בידי הלקוחות.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת למערכות תקשורת וטלפוניה בענן לעסקים דוגמת Aeonix ולבחון בדקדקנות את כל "האותיות הקטנות". בנוסף, יש לשקול את רמת האמינות של הספק והאם יש ניסיון של לקוחות שלו בתחום האחריות והשירות ברמה נאותה (SLA), שהספק מבטיח. כל זאת, בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות IP לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

סרטון: Tutorial: Launching Aeonix on AWS

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות