איך עוברים לשירותי טלפוניה בענן ומשלבים את סקייפ כחלק מהפתרון העסקי? - מרכזיות טלפון לעסקים

איך עוברים לשירותי טלפוניה בענן ומשלבים את סקייפ כחלק מהפתרון העסקי?

טלפוניית IP מבית גוגל - Hangout. למי היא מתאימה?

איך עוברים לשירותי טלפוניה בענן ומשלבים את סקייפ כחלק מהפתרון העסקי?

 

הציבור עובר לחיות בסביבה של סמארטפונים וטאבלטים המחוברים כל הזמן לעננים שונים. זה כלי התקשורת העיקרי של כולנו. אז למה להישאר כבול בעסק למרכזיה פיזית בעסק (או וירטואלית אצל מי מספקי התקשורת – IP-Centrex)?

 

האם לא הגיע הזמן, שגם את התחום הזה נעביר לענן עם שירות מלא לסמארטפונים? חשיפת פתרון חדשני לתחום החיבור בין סקייפ לעסקים ולמרכזיות בענן.

 

החברה הישראלית המצליחה אודיוקודס מציגה פתרון חדש ומאפשרת מעבר חלק של משתמשים
מ-On-premises Lync, בשילוב סקייפ לעסקים, או מרכזיות PBX ותיקות ל-Cloud PBX של מיקרוסופט, עם קישוריות PSTN/SIP. כך, ניתן להגר בצורה חלקה לענן, מבלי לזרוק את מערכות הטלפוניה הישנות, ובמקביל לקבל את כל היכולות החדשות של העולם הנייד ובענן.

הפתרון מציע, בין שאר תכונותיו, את רמת האבטחה הנדרשת לארגונים, יכולות חיוג נרחבות, תמיכה במכשירים אנלוגיים וגמישות, ברמה, שעסקים וארגונים גם הרגישים ביותר לרמת האבטחה זקוקים לה. מדובר בפתרון אידיאלי לסביבות היברידיות, למשרדים מרכזיים וסניפים של ארגונים, שתומך בשירותי אחסנה ושירותים מנוהלים. הפתרון כולל תוכנת ניהול מכשירי קצה וכן פתרון גיבוי ושחזור מלאים לשרידות מרבית.

שירותי טלפוניה בענן ושילוב סקייפ כחלק מהפתרון העסקי?

בנוסף, ללקוחות המעוניינים להטמיע מערכות היברידיות הכוללות כבר סקייפ לעסקים יחד עם Cloud PBX, מציעה אודיוקודס את CloudBond 365, שהיא מערכת היברידית המשלבת בין 2 הפתרונות בצורה שקופה.

כך, שערי הגישה (Gateways) וה-Session Border Controllers SBCs של אודיוקודס, שמשולבים בתצורות המומלצות של גרסת ה-Cloud Connector של מיקרוסופט, מספקים תשתית קישוריות On-premises ומשלבים בין העולם הפיזי הקיים כבר בעסק, לעולם הווירטואלי החדש בענן.

שירות CloudBond 365 מתבסס על ההצלחה המפתיעה של  פתרון One Box 365 של אודיוקודס. מדובר בדור חדש של חבילת הפתרונות AudioCodes’ One Voice for Skype for Business המשולבת בסקייפ לעסקים.

ארכיטקטורת ה-VoIPerfectHD, שפיתחה אודיוקודס, מבוססת על יכולותיה בטכנולוגיות ה-DSP, קידוד ועיבוד קולי. טכנולוגיות ומוצרי ה- High Definition של אודיוקודס, מגבירים את המובנות התקשורתית ומשפרים את חוויית המשתמש בתקשורת קולית. כך, גם משתמשי סקייפ עסקי יכולים לקבל שירותי קול ברמת HD, בשירותי הענן של מיקרוסופט בגרסת Cloud Connector.

אודיוקודס הא מובילת שוק בתחום ציוד קול על פרוטוקול אינטרנט ורשתות משולבות של קול ונתונים ומוצריה פרוסים ברחבי העולם בשימושי תקשורת פס-רחב, סלולר, כבלים, רשתות ארגוניות ובתים פרטיים. מכאן, שניסיונה בפתרונות מסוג זה מבטיח רמת בצועים, שארגונים ועסקים, גם אלה הרגישים ביותר לאמינות, שרידות ובטיחות התקשורת שלהם, יכולים לקבל.

 

שירותי טלפוניה בענן  – שורה תחתונה:

המעבר לשימוש בפתרונות טלפוניה בענן משולבות עם סקייפ לעסקים (מבלי לזרוק את המערכות הישנות), מקפיץ את התחום הזה לעולם המאה ה-21 מבוסס הסמארטפונים.

אולם, רכישת פתרונות מתקדמים לתחום זה, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק ובחינת חלופות.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשירותי טלפוניה המשולבים בפתרונות ענן. יש לשקול את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי שירותי טלפוניה בענן  לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

AudioCodes One Voice for Microsoft Skype for Business 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות