שירותי תקשורת לעסקים: סיפור הצלחה של שירותי טלפוניה ו-Contact Center בענן

שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים: סיפור הצלחה של שירותי טלפוניה ו-Contact Center בענן

 שירותי טלפוניה ו-Contact Center בענן

 

שירותי טלפוניה בענן מאפשרים ניהול מרכזי לכלל האתרים של המשתמש, תוך הטמעה של תכונות חדשות למערכות הארגון, ללא רכש חומרה וללא דאגה לקבלת עדכוני גרסאות ו/או תחזוקה שוטפת של המערכת.

 

סיפור הצלחה בעיריית תל-אביב.

 

עיריית ת"א הייתה אולי העיריה הראשונה בישראל (מבין העיריות הגדולות), שעברה לשירות טלפוניה ו-Contact Center באופן מלא בענן. זאת, על בסיס הענן של טלדור תקשורת ובאינטגרציה של גלסהאוס (מקבוצת טלדור).

טלדור תקשורת, שהקימה אצלה תשתית למגוון שירותי ענן, לרבות תאימות לרשת העננים הציבורית של סיסקו ולרשת העננים הציבורית של אלקטל-לוסנט-ארגונים (ALE), יישמה פרויקט טלפוניה בענן עם פתרון Contact Center מלא בעיריית תל אביב.

שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים: סיפור הצלחה

טלדור תקשורת יישמה בעיריית תל-אביב יפו פתרון טלפוניה בענן במתחמי גני ילדים ובתי ספר בכל רחבי העיר. מדובר על פרויקט מאתגר ומורכב טכנולוגית, שמאפשר מימוש יעיל וקל של טלפוניה מתקדמת בקבוצות גני ילדים ובתי ספר.

המדובר בשירות טלפוניה בענן, שמאפשר ניהול מרכזי לכלל האתרים של הלקוח (עיריית ת"א), תוך הטמעה של תכונות חדשות למערכות הארגון, ללא רכש חומרה וללא דאגה לקבלת עדכוני גרסאות ו/או תחזוקה שוטפת של המערכת. פתרון הענן של טלדור תקשורת מאפשר דינמיות וגמישות של הפתרון, חסכון בשטח ובחשמל, מתן מענה זריז לאתגרים העולים אצל הלקוח ומקנה יכולת תמחור עפ"י שימוש בפועל (במודל ה-SaaS).

פתרון  הענן מבוסס על טכנולוגיית Alcatel-Lucent לארגונים (ALE), שמותקן בפריסה עולמית וכולל, בין היתר, רכיבים אפליקטיביים לרבות מערכת Contact Center מבית ALE. היתרון והייחוד של הפתרון הוא בתוספת פיתוחי אפליקציות מבית טלדור תקשורת המשלימים לעולם מוקדי השרות ומעניקים ללקוח פתרון מלא ואופטימלי המותאם לצרכיו.

אחד היתרונות הבולטים בפתרון הוא הפעלת אפליקציית שירותים על גבי התקנים חכמים, כמו טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. ממשק זה מאפשר לקבל הטבות משמעותיות מחוץ לארגון והן: שירותי טלפוניה, שירותי וידיאו, ועידות, נוכחות וזמינות וכל זאת בצורה מאובטחת.

כך, טלדור ריכזה את כלל היתרונות, שמודל הענן מביא עמו, ליצירת פתרון שלם עבור עיריית תל אביב, שמביא ערך מוסף וחסכון רב במשאבים ומעלה את היעילות ופריון העסקי של כל המערכות העירוניות. מדובר בתפירת פתרון Taylor Made המבוסס על מערכת של ספק בינלאומי מתמחה (אלקטל-לוסנט-ארגונים).

פרויקט זה מצטרף להתקנות נוספות, שבוצעו על בסיס המערכות בענן של ALE, שהוטמעו בחברות כגון: צח ביטוחים, פוינטר, חברת הפול ועוד.

 

שירותי טלפוניה ו-Contact Center בענן – שורה תחתונה:

 

רכישת פתרונות מתקדמים לתחום הטלפוניה והתקשורת העסקית, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק ובחינת חלופות.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשירותי טלפוניה ותקשורת עסקית ולבחון בדקדקנות את כל "האותיות הקטנות". בנוסף, יש לשקול את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי שירותי טלפוניה ו-Contact Center בענן לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

 SuccessStory: Alcatel-Lucent Enterprise – ALE 

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים