שירותי IVR מתקדמים לעסקים: סיפורי הצלחה של Visual IVR (מידע חדש)

שירותי IVR מתקדמים לעסקים: סיפורי הצלחה של Visual IVR

visual ivr

שירותי IVR מתקדמים לעסקים: סיפורי הצלחה של Visual IVR

 

הצורך בהקשה על מספרים ושמיעת תפריטים קוליים (IVR = Interactive Voice Response), בפנייה אל מוקדי שירות ובחיוג לעסקים בכל סדר גודל, הופך לנחלת העבר.

 

סיפורי הצלחה של ג'קדה (Jacada) הישראלית.

 

התהליך הכי בסיסי של IVR הוא בלחיצה על מקשי הטלפון, כמענה להודעה מוקלטת מראש, שמדריכה את המחייג לגבי איזה מספרים עומדים לרשותו כדי לנתב את השיחה (כמו לדוגמה: להנהלה הקש 1, למכירות הקש 2, לתמיכה הקש 3). התהליך הזה מעצבן את כל מי שמתקשר לעסק, מכל סיבה שהיא.

לכן, השיטה הזו הגיעה לסוף דרכה בפתרון ה-Visual IVR בענן של ג'קדה הישראלית. הפתרון של ג'קדה מאפשר לצמצם את משך זמן הטיפול בכל שיחה ומסוגל לעודד שימוש וקבלת המענה ישירות באמצעות מכשיר המובייל ולשפר מאוד את חוויית המשתמשים, במיוחד משתמשי הסלולר (שהם כיום רוב מוחלט של המשתמשים). הפתרון הזה, שמתממשק בקלות לכל סוג של מרכזיה קיימת, מסייע לעסקים לשפר את קשרי לקוחות ולהגדיל שביעות רצון והכנסות לעסק.

כך, הפתרון Jacada Visual IVR, מעניק למשתמש דרך קלה וידידותית להתחבר עם העסק. זאת, באמצעות מכשיר הסמארטפון, שמאפשר קבלת מענה מיידי לפנייתו. הפתרון החזותי תוכנן לאפשר למחייגים להתחבר באופן יעיל ואישי ישירות עם בעלי התפקידים הנכונים לפנייתו בחברה. ה-Visual IVR מחזק את נאמנות הלקוחות, מפחית עלויות שירות ומספק חוויית לקוח כללית טובה הרבה יותר.

הפתרון הזה מכוון בעיקר לשווקי העולם בנוסף לישראל. בישראל, מערכת זו מותקנת גם בקרב כמה חברות ישראליות מובילות, ביניהן: דואר ישראל, UPS, חברת כרטיסי אשראי גדולה, חברת הוט ואחרות.

 

שירותי IVR מתקדמים לעסקים

שני סיפורי הצלחה טריים לפתרון הזה:

 

א. ג'קדה חתמה הסכם עם מערכת הרווחה של ארה"ב במדינת קליפורניה, לאספקת פתרון ה-Visual IVR, שפותח בישראל, למערכת שירותי הרווחה. זאת, כדי לספק לאזרחים אפשרות לשירות עצמי המפשט את השימוש וקבלת מענה מהיר וישיר לתביעותיהם.

באמצעות המערכת המדינה יכולה כעת לספק את המידע הנדרש לאזרח בכל מחוז במדינת קליפורניה. משך העלייה לאוויר מיום ההזמנה ארך כחודשיים. באמצעות הפתרון של ג'קדה, יתאפשר לכל אזרח לעשות שימוש בפלטפורמה החזותית, שפותחה במיוחד כדי לאפשר שירות עצמי נוח וקל לשימוש בהגשת בקשות, בדיקת הסטטוס שלהן, הגשת מסמכים ועוד.

הפתרון מספק לצרכנים יכולת התחברות קלה עם חברות ורשויות במדינה, באמצעות מכשיר הסמארטפון (או האינטרנט), כדי לקבל תשובות מיידיות ללא המתנה. בנוסף, ניתן באמצעות הפלטפורמה להגיע את האנשים הנכונים באופן יעיל ואישי. השימוש בפלטפורמה מגביר את יעילות התקשורת בין המדינה לאזרחיה, מצמצם משמעותית את העלויות ומספק חוויית שימוש כללית טובה יותר באופן משמעותי. במסגרת הפרוייקט סיפקה ג'קדה כלים עסקיים המאפשרים ללקוח לשנות את חווית הלקוח באופן עצמאי ללא צורך בתמיכה. כל זאת, ללא צורך בהורדת תוכנה או אפליקציה ע"י המשתמש.

האינטראקציה, שנעשית דרך תפריטים חזותיים, מתאימה את המערכת גם לפעילותם של אנשים בעלי מוגבלויות שמיעה ודיבור ומסייעת גם לסובלים מהפרעות קשב וריכוז. הטכנולוגיה מאפשרת לצרכן לתקשר עם הארגון בכל ערוץ ומדיה כגון: ניווט ויזואלי, שיחה קולית, אימייל, צ'ט, וידאו וכיו"ב, תוך דילוג בין הערוצים ושמירה על המשכיות במעבר בין הערוצים.

ב. ספקית ביטוחי הבריאות המובילה בארה"ב (השם נשאר חסוי) בחרה בפתרון ה-Visual IVR של ג'קדה הישראלית. הפתרון של ג'קדה נבחר כדי לצמצם את משך זמן הטיפול בכל שיחה, לעודד שימוש וקבלת המענה ישירות באמצעות מכשיר המובייל ולשפר את חוויית המבוטחים.

הפתרון החזותי הוכיח. שהוא הביא לשיפור פעילות מוקדי הלקוחות וחוויית המבוטחים באופן ניכר. ספקית ביטוחי הבריאות האמריקאית, שמטפלת בכמה מיליוני שיחות מידי חודש, באמצעות אלפי סוכנויות ביטוח במדינה, שאפה לצמצם את משך זמן הטיפול בשיחות המתקבלות במוקדים, לעודד את המבוטחים לבצע את הפניות באמצעות המכשיר הנייד והאינטרנט ובתוך כך לייעל את כל תהליך מתן השירות למבוטחים.

Jacada Visual IVR מעניק לצרכן המבוטח דרך קלה וידידותית להתחבר עם חברת הביטוח שלו באמצעות מכשיר הסמארטפון, שמאפשר קבלת מענה מיידי לפנייתו. הפתרון החזותי תוכנן לאפשר ללקוחות להתחבר באופן יעיל ואישי ישירות עם בעלי התפקידים הנכונים לפנייתו בחברת הביטוח. ה-Visual IVR מחזק את נאמנות הלקוחות, מפחית עלויות שירות ומספק חוויית לקוח כללית טובה הרבה יותר.

הפתרון הזה מאפשר לחברות הביטוח להציע למבוטחים רמה גבוהה ורחבה יותר של סל שירותים במגוון נושאים, דוגמת: בדיקת מצב תביעה, שאלות בנוגע לתעודת הזהות, יכולת צפייה ביתרונות הגלומים בפוליסה שלהם, טיפול בתלונות לקוח ואף לאתר ספקים דרך מכשיר המובייל של המבוטח. ה-Visual IVR של ג'קדה כבר מספק בהצלחה יתרונות משמעותיים לחברות בסדר גודל כזה דוגמת חברות ביטוחי בריאות וממשיך לקבל משובים חיוביים מאד מהמשתמשים הרבים בו ברחבי העולם.

 

 

Visual IVR – שורה תחתונה:

 

רכישת פתרונות מתקדמים לתחום הטלפוניה והתקשורת העסקית, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק ובחינת חלופות.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשירותי טלפוניה ותקשורת עסקית דוגמת Visual IVR ולבחון בדקדקנות את כל "האותיות הקטנות". בנוסף, יש לשקול את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי Visual IVR לעסקים בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

Healthcare – Omnichannel solution with Visual IVR Jacada 

\

השאר תגובה

פוסטים נוספים