התקנת מרכזיה על גבי ענן מספק מערכת תקשורת וטלפוניה חדש בשוק. למי עוד זה מתאים?

גיבוי בענן - השוואת מחירים

התקנת מרכזיה על גבי ענן מספק מערכת תקשורת וטלפוניה חדש בשוק

 

חברת פרטנר הטמיעה מרכזיה על גבי ענן במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בפתרון של חברת מיטל (Mitel).

 

האם הפתרונות של חברת מיטל בענן מתאימים לעסק שלך?

 

 

קבוצת פרטנר סיימה באחרונה פרויקט להטמעת מערכות טלפוניה וציוד קצה של מיטל Mitel)) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. היקף הפרויקט נאמד בכחצי מיליון ₪ וכולל, מלבד ההטמעה, מתן שירותים שוטפים ותמיכה.

מדובר בפתרון כולל, שמשלב בין ציוד בעולם המרכזיות הטלפוניות, כלי ניהול בזמן אמת ותפעול באמצעות טכנולוגיות ענן. זאת, לצד תמיכה מקצועית וליווי המלון ע"י מומחי פרטנר.

חברת מיטל (Mitel) היא חברת פתרונות תקשורת קנדית, שנוסדה ב-1973, ונכנסה לישראל ב-2012 בנציגות של חברת אבאלון טלקום. ב-2017 מיטל החלה להיות משווקת גם ע"י פרטנר.

בשנה שעברה (2016) פרטנר סיימה לבנות Data Center חדש בראש-העין והעתיקה אליו את כל שירותי 012-סמייל, שהיו עד אז בפתח-תקווה. במסגרת בניית ה-Data Center החדש בראש-העין, נבנה שירות ענן חדש וחברת מיטל נבחרה להיות ספק שירותי מרכזיית IP בענן, שמחוברת לטלפונים חכמים ולמרכזיות אחרות (אם יש בעסק), באמצעות חיבור של קווי SIP Trunks ע"ג רשת האינטרנט (או בחיבורים פרטיים ברשת הסיבים של פרטנר).

שירותי התקשורת הוותיקים של 012 לעסקים עדיין מסופקים מראש-העין (ובכלל זה שירותי מרכזיות, למשל בשת"פ עם יורוקום-פנסוניק, שירותי IP-Centrex, שירותי VoB לעסקים קטנים ו-SoHo, שירותי PRI, ועוד). במקביל, מוצע ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים להגר לשירותי התקשורת החדשים בענן. יודגש, שפרטנר בלעה לתוכה את חברת 012, שנשארה למעשה רק מותג שיווקי.

במסגרת שירותי הענן החדשים של פרטנר, מסופקים מספר שירותים דוגמת: גיבוי בענן, שירותי Office 365, ולאחרונה לרשימה הזו נוסף השירות של טלפוניה בענן מבית מיטל.

המערכת החדשה, שהוטמעה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל: Mitel Connected Guest, כוללת מעל ל-1,000 שלוחות, שמשרתות את אורחי המלון, הקבלה ומערך השירות והתפעול. היא פועלת על גבי הענן הווירטואלי של המלון ומאפשרת גישה דרך המערכת המלונאית (Opera) לממשקים הנדרשים לאורחיו: צ'ק אין, צ'ק אאוט, השכמות, חיוב שיחות ותאים קוליים.

בנוסף, המערכת מאפשרת למרכזני המלון גישה נוחה ויעילה למערכות המידע הקיימות, באופן המאפשר ניצול נכון יותר של כלל משאבי המלון.

כחלק מהפרויקט הוטמעה מערכת MiCollab, שמאפשרת חיוג לשלוחות הטלפון של בית המלון, כולל שירות חדרים והקבלה, מכל מכשיר נייד של הלקוח – למשל סלולרי, לפטופ וטאבלט. השילוב בין מערכת הווירטואלית לציוד הקצה יוצר יכולות תפעול ואפשרות להטמעת טכנולוגיות חדשות בכל עת.

 

מרכזיה בענן

מהם היתרונות של הטמעת מרכזיית IP בענן?

שירות מרכזיה חכמה בטכנולוגית ענן המהווה תחליף מלא למרכזיה הפיסית בעסק. השירות מאפשר לכל בעל עסק לחסוך בעלויות ובמשאבים וליהנות ממגוון של תכונות המתאימות במיוחד לצרכי העסק שלו. הפתרון מתאים לעסקים קטנים וגדולים, שמעוניינים להתקדם ולעבור לטלפוניה בענן המאפשרת גם קידמה טכנולוגית וגם חיסכון כספי.

 

יתרונות מרכזיים של השירות בענן:

  • חסכון – מרכזיה וירטואלית חוסכת את ההשקעה הראשונית בציוד יקר ומאפשרת לשלם כל חודש תשלום קבוע וידוע מראש רק על השירותים בשימוש.
  • פשטות ונוחות – השירות מנוהל באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי ונוח ומלווה בתמיכה ממוקד השירות והתמיכה הטלפוני העומד תמיד לרשות הלקוחות לפניה בכל שאלה ועזרה בהפעלת המערכת.
  • גמישות מקסימלית – במציאות העסקית של ההווה והעתיד, העסק זקוק לגמישות בשירותים. שירות וירטואלי נותן מענה לכל גודל עסק ולכל סוג עיסוק: מאפשר להוסיף או להוריד שלוחות בהתאם למספר העובדים וגודל העסק, או לשנות תכונות בהתאם לצרכים חדשים ולאופי הפעילות העסקית. את פתרון התוכנה של Mitel אפשר להריץ על הפלטפורמה הווירטואלית, למעשה בלי הזדקקות לשינוי תצורה בכל פעם, שבעלי העסק מוסיפים או גורעים שרתים וללא קשר לשאלה, אם השרתים האלה שייכים לעסק, או שהם מסופקים כשירות ענן ע"י ספק זה או אחר, גם בכל ענן אחר.
  • מגוון תכונות – השירות מספק מגוון רחב של תכונות מתקדמות ביותר הנדרשות לניהול עולם הטלפוניה בעסק: שלוחה מרוחקת, צלצול סדרתי, שיחת ועידה מרובת משתתפים, כריזה, מוסיקה בהמתנה ועוד.
  • סניפים וירטואליים – מרכזיות וירטואליות אינן מחייבות התקנה של מרכזיה במקום פיזי, אלא רק שימוש בטלפון חכם או מחשב וטלפון רגיל, או טלפון סלולרי. המיקום הפיזי של העסק לא רלוונטי וניתן להעסיק עובדים, שעובדים מהבית או ניידים אצל לקוחות, בכל מקום בעולם.

 

מה עוד התחדש בתחום מרכזיות וירטואליות בענן בישראל?

פרטנר נכנסה לשוק רווי מתחרים (חלקם ותיקים יחסית) דוגמת: תדיראן טלקום עם פתרון Aeonix, בינת עסקים, אלקטל-לוסנט-ארגונים (ALE) באמצעות מספר אינטגרטורים המספקים שירותי ענן בישראל, סיסקו באמצעות מספר אינטגרטורים, אוויה באמצעות מספר אינטגרטורים, Voicenter, מיקרוסופט בשת"פ כמה אינטגרטורים ופתרונות משלימים דוגמת אלה של אודיוקודס ועוד.

כיום, הדגש של כל היצרנים הגדולים בעולם הוא של שירותי Unified Communications  והנושא של הטלפוניה הוא רק חלק מהפתרון הכולל המסופק בענן.

לאחרונה, נכנסו לשוק הישראלי של שירותי טלפוניה בענן כמה שחקנים חדשים ובכלל זה: Triple C, הלו-015 ואומניטלקום, שהשיקה לאחרונה שירות חדש (מעבר למרכזיה בענן): פתרון Call Center מתקדם בענן. הפתרון המיועד לגופים וארגונים המפעילים מוקדי מכירה, שירות או מוקדי טלמרקטינג. למעשה, מרכזיות טלפון בענן לספקי מוקדי שירות לקוחות הפכו כמעט לחובה בישראל.

הפתרונות של המתחרים החדשים בענן מאוד אטרקטיביים. לדוגמה: באומניטלקום שלוחה עולה 8.5 ₪ לחודש כולל הכל (אך ללא Call Center. זאת, ללא מינימום של שלוחות וללא התחייבות ארוכת טווח). בהלו-015 משלמים 39 ₪ לחודש ל-4 שלוחות כולל הכל, לרבות שירותי Call Center. בינת עסקים מציגה באתר שלה מחיר של 13.5 ש"ח לחודש לפורט, כולל מכשיר טלפון IP הנכלל במחיר הזה.

מכאן, ש"צרכנות נבונה" היא שם המשחק כי הכוח נמצא בידי הלקוחות העסקיים.

שורה תחתונה בתחום בחירת פתרונות מרכזיה טלפונית בענן:

רכישת פתרונות טלפוניה בענן, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA).

לכן נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הכי גדולה הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור באמצעות מעבר לטלפוניה בענן?

 

אם אתה כבר משתמש במערכת טלפוניה בענן, ממה אתה לא מרוצה מפתרון הזה? שתף אותנו. 

מה אתה יודע על ההבדלים בין ענן ציבורי, ענן פרטי וענן היברידי ואיך ניתן להשתמש בכל סוג של ענן בשירותי הטלפוניה והתקשורת של העסק? 

איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך בבחירת מערכת של טלפוניה ועבודה קבוצתית בענן המתאימה לצרכיך?

 

אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה החשוב הזה בטלפון 077-8123111.

 

 

Partner Business – תקשורת ומחשוב לעסקים מחוברים

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn  

קטגוריות