מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום פנסוניק

מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום פנסוניק – סקירה טכנית!

מערכת SManager Call Center

מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום פנסוניק

 

לאור התחרות הגוברת בשוק ה-Call Centers, עסקים וארגונים מוצפים בהצעות לרכוש מערכת כאלו בתצורות שונות ומגוונות.

 

איך בוחרים את הפתרון הנכון והמתאים לעסק והאם מערכת SManager Call Center מיורוקום היא הפתרון המתאים לעסק? 

 

לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, שמהווה בדרך כלל ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, יש השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוח ועל רמת שביעות רצון הלקוח.

חברת יורוקום המייצגת בישראל, בין היתר, את קו מוצרי מרכזיות פנסוניק, פיתחה בעצמה את משפחת יישומי Smart הכוללת מגוון יישומים, שפותחו ביורוקום עבור מרכזיות פנסוניק, תוך כדי התאמה מיוחדת לצרכי הלקוחות בישראל והקפדה על קלות ונוחות השימוש והתפעול.

קו מוצרי Smart כולל יישומים ושירותים מבוססי תוכנה ו-IP לצרכים מגוונים ובכלל זה: רישום שיחות ומעקב אחרי הוצאות, ביצוע הקלטת שיחות, שמירת הקלטות וניתוח הקלטות, ניהול ואיתור שיחות טלפון, קישור ל-CRM ול-ERP, ניהול עמדות לבתי מלון, בקרה וניהול הנציגים במוקדי השירות, תכנת תפעול למרכזיות, חייגן סלולרי, ניהול חייגני מצוקה במערכת החינוך ועוד.

מערכת SManager מבית יורוקום היא חלק מסדרת Smart, מערכת המעצימה את יכולות ה-Center Call המובנות במרכזיות פנסוניק ומאפשרת לעסק לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים מחד ופשוטים וקלים לתפעול מאידך. הפיתוח המקומי מאפשר גמישות והתאמה מרבית לצרכי הלקוחות בישראל, תוך כדי שמירה על נוחות וקלות התפעול.

המערכת בנויה בתצורת "שרת – לקוח", שמאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי העסק, ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח. המערכת מאפשרת למנהלי מוקדים ניטור בזמן אמת וכן מדידת ביצועים של מרכז השירות מול רמת שירות הנדרשת ומאפשרת בכך לארגון לשפר את רמת השירות ללקוח, תוך התייעלות וניצול משאבים מרביים.

מערכת SManager Call Center

מהם היתרונות מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום?

 

תכונות עיקריות של המערכת:

  • בקרה וניהול בזמן אמת.
  • תמיכה בנציגים ניידים.
  • תמיכה בחוק "3 הדקות".
  • רישום נציג על פי שם משתמש וסיסמא.
  • מודול להשמעת זמן המתנה משוער ומיקום בתור*.
  • מודול קישור למערכות CRM*.
  • מסכי WallBoard (תצוגת לוח גדול).
  • מודול חיוג חוזר אוטומטי (Back Call)*.
  • מגוון הודעות המתנה ותסריטי ניתוב.
  • אפשרות לצ'אט בין מפקח לנציג.
  • תמיכה בכל מרכזיות פנסוניק.
  • הקלטת שיחות אוטומטית או ע"פ דרישה*.
  • דו"חות היסטוריים בכל חתך אפשרי.
  • אפשרות לריבוי מפקחים.

* – אופציונלי.

"עמדת המפקח" (הנשלטת בדפדפן) מאפשרת למפקח לנהל את מוקד השירות בנוחות וביעילות באמצעות אספקת מגוון כלים כגון: תצוגה (הכל בעברית) בזמן אמת, של מצב התורים ופעילות הנציגים, אפשרות להכניס ו/או להוציא נציגים מהתורים על פי הצורך, קבלת הודעות כתובות מנציגים הזקוקים לעזרה, הפקת דו"חות היסטוריים ועוד.

"עמדת המנהל" (הנשלטת בדפדפן) מאפשרת למנהל מורשה לנטר את איכות השירות הטלפוני בעסק מ"מבט על" באמצעות הצגת נתוני המוקד בזמן אמת באופן יעיל ומרוכז.

ב"מסכי דו"חות" ניתן להפיק דו"חות היסטוריים לקבוצות, שלוחות ופירוט לכל שלוחה. ניתן להגדיר חתכים שונים עם סיסמאות ייעודיות למנהלים מבוזרים ברשת הארגון ומחוצה לה (מחוץ לרשת נדרש (VPN.

 טיפים למערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים:

יש לקחת בחשבון, שכדי לקבל "איכות שירות" ו"איכות עבודה" בפתרונות מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום פנסוניק, צריך גם חיבור תקשורת איכותי (קו עם SLA), במסגרת חבילת תקשורת מתאימה לענן (דוגמת IPVPN), ולא חיבור לאינטרנט בגישת ה-Best Efforts, שיש כיום בחיבורים הפרטיים לאינטרנט (לרבות ב"שוק הסיטונאי"), מה שחלק מהעסקים מיישמים אצלם (כדי לחסוך בהוצאות התקשורת לאינטרנט).

חיבורי ה-SIP המומלצים למרכזיה הם חיבורי SIP Trunk של בזק או הוט (ולחילופין של סלקום או פרטנר). הפתרונות של בזק והוט מבוצעים ברשת סגורה ולא על רשת האינטרנט, מה שמבוצע בסלקום ובפרטנר.

שורה תחתונה בתחום מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום פנסוניק:

הפתרון של יורוקום לעסקים הוא פתרון מקומי (On Premise). הבחירה במערכת כזו חייבת להיעשות רק לאחר בחינת צרכי העסק, בחינת חלופות ותיחור בין ספקים. המערכת הזו מסופקת בתצורה של רישיונות לכל רכיב חומרה, לכל שירות, לכל מודל תוכנה ולכל הרחבה, עם חומרה ייעודית (נתב ושרת) המותקנים בחצרי העסק. על כל תוספת, למשל: הקלטות, יש לרכוש מערכת נפרדת או להתקין מערכת נוספת.

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

 

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור בבחירת הפתרון של מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים? 

 

מה אתה יודע על הפתרונות המתחרים ועל הפתרונות בענן? 

 

איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לחסוך בהוצאות ולהתייעל ע"י שימוש בפתרון של מערכת SManager Call Center למוקדים טלפוניים מבית יורוקום, בחבילה המתאימה לצרכיך?

 

 

 16 Secrets Call Center Employees Won’t Tell You

 

לקבלת הצעת מחיר מספקי מרכזיות טלפון לעסקים לחץ כאן!

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות