מרכזית פנסוניק IP - KX-HTS32 למשרד קטן בית פרטי – סקירה טכנית! (מידע חדש)

מרכזית פנסוניק IP – KX-HTS32 למשרד קטן בית פרטי – סקירה טכנית!

טלפון IP

מרכזית פנסוניק IPKX-HTS32 למשרד קטן בית פרטי

 

 

פנסוניק (מיוצגת בישראל ע"י יורוקום שנרכשה לאחרונה ע"י תדיראן), מפתיעה את השוק במרכזיית IP קומפקטית והיברידית במחיר מנצח.

 

מה החידוש והאם זה הפתרון המתאים לעסק שלך?

 

 

חברת יורוקום (המייצגת בישראל את המותג פנסוניק), שנמצאת בשורה הראשונה של המתחרות בתחום שירותי הטלפוניה העסקיים לרמת ה-SMBSME בישראל, מביאה לשוק מערכת חדשה וקומפקטית, שבמרכזה נמצאת מרכזיה טלפונית בשם KX-HTS32 המיועדת למגזר החברות הקטנות – SoHo.

המרכזייה נמכרת במחיר מאוד נמוך כ 2500 ₪ בקונפיגורציה בסיסית עד 8 שלוחות (ניתן לגדול עד 30 שלוחות) והיא מיועדת להתחרות בפתרון הסנטריקס של בזק עסקים. כך, שאם פורסים את המחיר של המרכזת ל- 36 תשלומים, המחיר יותר נמוך מהתשלום החודשי לבזק בכל תצורת פתרון שבזק מציעה לעסקים.

מרכזית פנסוניק IP - KX-HTS32

 

מה כוללת מרכזית פנסוניק IP דגם  KX-HTS32 המיועד לשוק ה-SoHo?

המרכזיה החדשה של פנסוניק היא מרכזיית IP קומפקטית והיברידית שמספקת את הכל – All-In-One בתוך מעטפת שירות אחת. המערכת מגיעה בקונפיגורציה בסיסית של 24 שלוחות פנים, מה שמתאים לכל הצרכים של שוק ה-SoHo. ניתן לחבר למרכזיה כל סוג של טלפון IP SIP שיש בשוק.

החיבור החיצוני תומך ב-SIP Trunk ולא נדרש כל מתאם כדי לחבר את המרכזיה לחיבור SIP  חיצוני. ניתן גם להתחבר בחיבורים האנלוגיים הישנים לרשת התקשורת. ניתן לחבר עד 6 קווי SIP Trunk ואו 4 קווים אנלוגיים. אם החיבור החיצוני הוא אנלוגי בלבד, ניתן להפעיל עד 8 שלוחות פנימיות. בחיבור SIP Trunk ניתן להפעיל עד 24 שלוחות SIP פנימיות.

הייחוד של המרכזיה הזו שהיא לא רק מרכזיה, היא גם נתב תקשורת, כלומר יש בה מערכת ניתוב לרשת מקומית, Firewall בסיסי מובנה ורשת WiFi (בתקן n). כלומר: המשתמש לא זקוק לנתב בנפרד מהמרכזייה (חיסכון כספי ותחזוקתי).

יש במרכזיה יכולות מתקדמות, כולל אפשרות לחיבור סמארטפונים ישירות למרכזיה כשלוחות שלה. החיבור של סמארטפונים או טאבלטים סלולריים מאפשר להפוך כל מכשיר נייד לשלוחה של המרכזיה. כך נתן לקבל ולהוציא שיחות כשלוחה של המרכזיה מכל מקום בעולם, על כל רשת סלולרית או רשת WiFi שיש בכל מקום.

המערכת תומכת בהודעות קוליות (עד 24 תאים קוליים), שיחות וידיאו, שיחות ועידה (עד 6 משתתפים), מוזיקת המתנה, IVR, איתותים למכשירי הקצה והכל בגישת ה-Plug & Play. ניתן לחבר למרכזיה הזו גם מצלמות אבטחה מבוססות IP ואינטרקומים.

הגישה לכל היכולות של המרכזיה נעשה בדפדפן כך שקל לתחזק אותה ולשנות בה קונפיגורציות. ממילא אין כמעט מה לכוונן במרכזיה, כי הכל Plug & Play.

בגלל היכולת לחבר מצלמות אבטחה ואינטרקומים, ניתן להפוך את המרכזיה למרכז אבטחה וצפייה מרחוק על הנעשה במשרד מהסמארטפון. ניתן לקבל אינדיקציות מסנסורים שניתן לחבר למרכזיה, כך שהיא הופכת בקלות לפתרון מסוג של "בית משרד חכם", ללא כל צורך בתשלום נוסף על היכולות הללו.

המרכזיה תומכת בטלפוני IP חכמים עם חיבורי גיגה אתרנט ו-PoE, לשיחות ועידה עם מסכי צבע. כ"כ ניתן לשלוט באינטרקומים ובכניסות למשרד כמו גם במצלמות האבטחה המחוברות למרכזיה, באמצעות הטלפון השולחני (אם הוא טלפון IP).

 

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מרכזית פנסוניק ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

האם מרכזית פנסוניק IP דגם  KX-HTS32 מתאימה לעסק שלי?

היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לעסקים קטנים לעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת, תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.

מוצרי פנסוניק מצטיינים בפשטות יחסית, מינימום תחזוקה ובמחיר נוח, מה שהפך אותם לפופולריים בכל רבדי השוק ובמיוחד בתחום ה-SMB/SME. בעולם, מחזיקה פנסוניק כ-20% מהשוק העולמי של המרכזיות בתחום ה-SMB ובישראל היקף זה מוערך בכ-25%.

למעשה, המרכזיה הזו היא מערכת מעבר בין העולם האנלוגי הישן לעולם ה-IP החדש. היא מספקת יכולת לעסקים לשמר את המערכות הישנות (האנלוגיות) והתשתיות האנלוגיות, תוך קבלת כל שירותי עולם ה-IP על אותן תשתיות. המערכת עוצבה כמערכת מודולרית. כך, שניתן להוסיף לה יכולות לפי צרכי העסק ותקציביו. המערכת נמכרת עם מגוון רחב של ציודי קצה, במיוחד טלפונים שולחניים במגוון רחב של דגמים ומחירים.

שוק המרכזיות התקדם מאז העשור הקודם כמה צעדים קדימה, גם לכיוון של מרכזיות וירטואליות מסוגים שונים (דוגמת IP-Center) ומרכזיות בענן בתצורות שונות.

השאלה הראשונה, שכל מנהל אמור לשאול את עצמו: האם יש בכלל צורך במרכזיה פיזית בבית העסק? התשובה כיום היא – לא. המחיר הזול ושפע היכולות שיש במרכזיה החדשה של פנסוניק הוא מפתה מאוד, אבל יש לשקול אותו בזהירות.

אין שום הגיון כלכלי לרכוש בשנת 2017 מרכזיה של פלסטיקה, נורות, ברזלים וחוטים. זה עולם, שנכחד מזמן. בנוסף, הרוכש נכנס ל"מלכודת עכברים" (או ל"חתונה קתולית") בכך, שברכישת המרכזיה הוא רוכש למעשה ברישיון הבסיסי רק מוצר בסיסי. על כל דבר, שמוסיפים במרכזיה, על כל תכונה, תוכנה, חיבור, כרטיס, שלוחה, וכך הלאה, יש לשלם ברכישת רישיון נפרד. רשימת הרישיונות הנפרדים היא מתכון בטוח לחוסר יעילות כלכלית בשימוש במרכזיה כזו. למשל: מי שזקוק להקלטת שיחות, ייאלץ לשלם ולהתקין בנפרד. כך לגבי כל תכונה נוספת דוגמת: Call-Center, חיבור למערכת CRM, "תקשורת אחודה" (UC) ו"עבודה קבוצתית".

בנוסף, העלות של רכישת המרכזיה נחשב כהוצאה הונית, מה שפחות משתלם לעסק, מול תשלום חודשי לשירותי מרכזיה (וירטואלית או בענן), שנחשבת כהוצאה שוטפת.

החלטה על רכישת מרכזית פנסוניק IP דגם  KX-HTS32 – טיפים:

עסקים קטנים כגדולים יכולים להיכנס ללא היסוס לבחינת פתרונות בענן ולזנוח את הטלפוניה האנלוגית או ההיברידית הישנה (אם עדיין קיימת אצלם) וכל פתרון אנלוגי אחר, לפני שוקלים בכלל אם לרכוש את מרכזיית פנסוניק החדשה.

מומלץ להתנסות עם אחד מהפתרונות הקיימים כיום בשוק בתחום שירותי הטלפוניה בענן, שהם זולים, יציבים, דוברי עברית, מכילים יכולות מתקדמות לרבות Call Center, וידיאו חוזי, שילוב סלולר, הקלטת שיחות, ו-UC, פתרונות מתקדמים ומאובטחים לא פחות מפתרונות קנייניים יקרים.

ניתן להתנסות בשירותי ענן בסניף אחד צדדי של העסק ובסניף אחר (אם קיים) או בקבוצת עובדים מוגדרת, ולבחון האם שירותי הענן מתאימים לעסק וצרכיו אם לאו. ניתן גם להחליף ספקי ענן די בקלות אם רמת השירות של ספק שירותי ענן אינה מספקת.

חיבורי ה-SIP המומלצים למרכזיה הם חיבורי SIP Trunk של בזק או הוט (ולחילופין של סלקום או פרטנר). הפתרונות של בזק והוט מבוצעים ברשת סגורה ולא על רשת האינטרנט, מה שמבוצע בסלקום ובפרטנר וגם אצל ספקים מתחרים נוספים בשוק הקווי (ספקים בעלי "רישיון אחוד").

חשוב להקפיד על הסכם רמת שירות – SLA בכל סוג של פתרון בו בוחרים. רמת השירות היא החלק החשוב ביותר בבחירת שירותי מרכזיה.

מרכזיות פנסוניק PANASONIC - טלפון משרדי

שורה תחתונה בתחום מרכזית פנסוניק KX-HTS32 למשרד קטן בית פרטי:

עולם התקשורת נע מהר קדימה, והלקוחות העסקיים מחפשים פתרונות, שיוזילו להם את עלויות התקשורת, יהדקו את הקשר עם הלקוחות ויביאו תועלת עסקית.

אולם, בבחירת מרכזיה לעסק יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום בתחום המרכזיות, שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק.

הפתרון של יורוקום לעסקים קטנים הוא פתרון מקומי (On Premise). לכן, יש לזכור שעל כל תוספת, למשל: הקלטות, יש לרכוש מערכת נפרדת או להתקין מערכת נוספת.

 

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הכי גדולה הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור באמצעות רכישת מרכזית פנסוניק IP דגם KX-HTS32? 

מה אתה יודע על ההבדלים בין מערכת תקשורת בענן מול מערכת תקשורת וטלפוניה מקומית (On-Premise)? 

אם אתה כבר משתמש במרכזית פנסוניק IP דגם KX-HTS32, ממה אתה לא מרוצה מפתרון זה? שתף אותנו. 

איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך בבחירת מערכת טלפוניה עסקית, מערכת המתאימה בדיוק לצרכיך?

 

 Panasonic Compact Hybrid IP-PBX KX-HTS32

 

לקבלת הצעת מחיר מספקי מרכזיות טלפון לעסקים לחץ כאן!

 

 

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מרכזית פנסוניק ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות