העתקת חדרי מחשב, ציוד IT, תקשורת ומתח נמוך -איך לבחור בפתרון מתקדם?

העתקת חדרי מחשב, ציוד IT, תקשורת ומערכת מתח נמוך – מה יגרום לך לבחור בפתרון מתקדם עם אמינות של כ-100%?  

העתקת חדרי מחשב, ציוד IT Moving Office

 

תקציר

 

  • עסקים ומשרדים מבצעים העתקות, ניוד והעברה של משרדים, חדרי מחשב, תקשורת, טלפוניה וציוד מגוון אחר, בעיקר בתקופת פגרת הקיץ (כשנפח הפעילות יורד ורבים סוגרים את העסק ויוצאים לחופשה).

     

  • מעוניין לעבור משרד בקלות ומהירות, בלי לאבד את התקשורת עם כולם (כולל לקוחות, ספקים, שותפים), ובלי לאבד לקוחות וגם לחסוך בהוצאות?

     

  • עסקים המשתמשים בשירותי אינטרנט מגוונים, לרבות בשירותי אחסון של מידע וקבצים בענן, או בדאטה סנטר מרוחק, סובלים קצת פחות מהבעיה הזו.

     

  • אילו פתרונות העתקת משרדים וציוד מתאימים לעסק שלי? טיפים מעשיים.

     

  • עם מי אוכל להתייעץ לגבי פתרון העתקת משרדים וציוד עבור העסק שלי?

 

האם ניתן לעבור משרד עם כל התשתיות (תשתיות מחשוב, תשתיות טלפוניה, תשתיות מתח נמוך וכיו"ב) בקלות ובמהירות, תוך שמירת הקשר הרציף עם הלקוחות 24 שעות ביממה?

יש עוד שאלה בסיסית, שמנהלי ובעלי עסקים מתלבטים בה: האם בכלל יש צורך להעביר תשתיות? האם לא עדיף במקום החדש לבנות הכל מאפס (או להעביר את כל מה שניתן – לשירותי ענן)?

גם לעסקים קטנים ובינוניים יש צרכים ורצון לחסוך בהוצאות, לשמור על נאמנות הלקוחות (וגם הספקים והשותפים), מבלי להתפשר על רמת הביצועים והיכולות העסקיות שלהם.

איך מבצעים מעבר של משרד ברמת ה-SMB וה-SME מבלי לפשוט את הרגל ולאבד את הלקוחות, השותפים והעובדים? האם הפתרונות של הספקים הגדולים (דוגמת בזק, הוט ובזק בינלאומי) הם הפתרונות המועדפים והמומלצים בתחום הזה?

 כשארגונים גדולים מעבירים משרדים, יש בהם מחלקות לוגיסטיות, שמתכננות את המעבר הזה, והם אף מסתייעים במומחים חיצוניים ואינטגרטורים, איתם הם עובדים כל ימות השנה בנושאים לוגיסטיים.

אולם, בעסקים קטנים עד בינוניים (SMB עד SME), אין יחידה לוגיסטית ואין שום מעטפת לוגיסטית קבועה. עסקים קטנים צריכים להתמודד עם האפשרות, שהמעבר של המשרד יהפוך לכאוס, ובדרך (בזמן המעבר בין המשרד הישן לחדש, עד שהכול יפעל ויהיה מחובר), הם יאבדו את הקשר עם "שרשרת הערך" שלהם והלקוחות שלהם. כך, שייגרמו נזקים כלכליים של ממש במעבר הזה.

בעסקים גדולים כקטנים חשוב להישאר תמיד מחוברים. לכן, הכנות מדוקדקות מראש לקראת המעבר וחבירה עם ספק תקשורת מתאים, יכולות לסייע לכם כך, שתיהנו ממעבר חלק תוך שמירת רציפות הקשר עם כולם, כולל הלקוחות.

לקבלת הצעת מחיר עבור העתקת חדרי מחשב ציוד IT ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

העתקת חדרי מחשב, ציוד IT

 

מהם שירותי ענן ומי משתמש בהם?

בעולם המערבי, מעל ל-60% עד 80% מהעסקים (תלוי במדינה) עברו כבר באופן מלא לשירותי ענן, לרבות שירות אחסון מידע בענן. בישראל, ההתפתחות הזו החלה מעט מאוחר. אולם, היא תופסת תאוצה, שתלך ותגבר בשנים הקרובות. יש תחומים ושווקים (דומת שוק חברות הייטק, שוק חברות ההזנק ועוד), שבהם כמעט 100% מהעסקים והארגונים בישראל כבר נמצאים בעולם שירותי הענן. המעבר לשימוש בשירותי ענן סוחף את כל תחומי המחשוב והתקשורת העסקית, מה שמאפשר להתייעל ולשנות הרגלי עבודה ישנים.

ישנן סיבות רבות מדוע בעלי עסקים ומנהלים בוחרים לעבור לשירותי ענן. אולם, אין ספק, שחיסכון בהוצאות ,ובמיוחד בהוצאות התקשורת והמחשוב, הוא "צו השעה" בכל עסק וארגון. לכן, שירותי הענן ואחסון מידע בענן – הם ההווה והעתיד של התשתיות העסקיות, גם בישראל.

 רצוי ומומלץ להיעזר ביועץ מומחה, שיודע מה השיגו עסקים מקבילים עם צרכים דומים, אצל אותו ספק שירות ענן. אפשר גם להתעניין בפורומים ובלוגים מקצועיים, כמה שילמו עסקים אחרים על אותם שירותים. חשוב לזכור את המוטו: "אל תהיה פראייר".

טיפ: ניתן ומומלץ להשתמש בכמה עננים במקביל ולאחסן מידע במקביל בכמה ספקי שירותי אחסון בענן, שכל אחד שייך לחברה אחרת וממוקם במתקן Data Center שונה ברחבי העולם. זאת, כי רובם במחירים סבירים, קלים מאוד להפעלה ומגיעים עם נפחי אחסון די גדולים, שנוחים לשימושים עסקיים שונים. השימוש בכמה עננים במקביל גם מסייע להפרדה בין סוגי מידע (למשל הפרדה בין המידע של הנהלת חשבונות, למידע של שיווק ומכירות, למידע הנצבר בסמארטפונים של המנהלים והעובדים). זאת, עם הרשאות גישה שונות לבעלי התפקידים בעסק. העיקר: כדי למנוע נפילה ואבדן מידע דרסטי לעסק, אם שירות ענן אחד אינו זמין או נפגע מכל סיבה שהיא (דבר נדיר ביותר, אבל אפשרי). כך, שמומלץ שלא כל המידע של העסק יהיה מרוכז במתקן אחסון מידע של ספק אחסון אחד בלבד – בענן.  

 

העתקת חדרי מחשב, ציוד IT – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. למה חשוב תכנון מעבר ציוד מחשוב ותקשורת?

מעבר משרד מתוכנן, למשל, עם ספק התקשורת (או אינטגרטור מתאים), יכול לספק לעסק את היתרונות הבאים:

א. להתכונן מראש למעבר בליווי המומחה לנושא.

המעבר מלחיץ אתכם? ניהול נכון ועבודה עם המומחים למעבר יקלו עליכם את המעבר.

ב. מקסימום זמינות.

בעסקים כמו בעסקים, זמן שווה כסף. ספק תקשורת מתאים יוכל לדאוג, שתמיד תישארו מחוברים לרשתות התקשורת, גם כשאתם במעבר.

ג. התייעלות עסקית.

מעבר משרד זה בדיוק הזמן לחשוב על פתרונות תקשורת חדשים לייעול העסק ולחסכון בהוצאות עתידיות. למשל: להעביר את כל מה שניתן לשירותי ענן.

ד. חסכון בעלויות

תכנון והיערכות מראש יחסכו לך הוצאות מיותרות סביב תהליך המעבר.

 

  1. איך לבצע מעבר נכון של משרד, שכולל העברת ציוד מחשוב?

בבחירת ספק שירותי תקשורת (או אינטגרטור) המסייע במעבר משרד, יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק.

קודם כל, יש לקבל החלטה אם בכלל מעוניינים בסיוע של ספק התקשורת, או לבחון בחירת אינטגרטור, או חברה המתמחה בהעברת משרדים, בצורה המתאימה לצרכי העסק, מנהליו, שותפיו, לקוחותיו ועובדיו.

חשוב להימנע מנפילה לטעויות בתהליכי קבלת ההחלטות, בגלל מבצע זמני של ספק זה או אחר, או להתפתות למבצעים אטרקטיביים זמניים של פתרונות להעברת משרד. לכן, בחינה מקצועית של כל צרכי העסק ותיחור בין הספקים נדרשים טרם קבלת החלטה במי לבחור.

 אלה השלבים החשובים של מעבר נכון של משרד, שכולל העברת ציוד מחשוב:

 א. פתרון טוב מתחיל בתכנון.

ניהול נכון של מעבר משרד מחייב עבודה עם  מומחים. יש חברות תקשורת עם מומחים, שילוו אותך בכל פתרונות התקשורת לעסק שלך, מיום ההחלטה, דרך התכנון ועד להפעלת מערכות התקשורת והמחשוב למיקום החדש, שבחרת לעסק.

ב. נשארים מחוברים, גם במעבר.

בעולם העסקים, כל דקה שווה כסף ולכן העסק צריך להיות תמיד מחובר. עם ספק התקשורת הנכון, יום המעבר מתרחש עם מינימום דאגות ומקסימום זמינות עסקית.

זאת, גם בפתרונות מורכבים וגם בפתרונות לעסקים קטנים מאוד. ספק התקשורת (או האינטגרטור) דואג, שהפעלת הקווים תתבצע טרם הגעתך לעסק ואף מקים לך קו חלופי במידת הצורך. המטרה: לעשות את המקסימום כדי שהעסק שלך יישאר תמיד מחובר, בתקשורת קווית ו\או תקשורת סלולרית.

ג. מעבר משרד זו גם הזדמנות נהדרת להתייעל.

מעבר עסק יכול להיות עבורך גם הזדמנות להתייעלות עסקית. לרשותך קיימים פתרונות תקשורת בענן לרבות מעבר לשרתים וירטואליים, מערכות גיבוי בענן ושירותי סייבר בענן. כך, שהיתרונות הם:

  • עוברים למחשוב בענן ומרוויחים (עוברים מ-CAPEX ל-OPEX, עם חשבון הוצאות ידוע ונשלט).
  • חסכון בחשמל, מצברים, שטח, ארונות ומיזוג אוויר.
  • חסכון בציוד, בעלויות ביטוח ובתחזוקה.
  • אבטחת מידע והגנת סייבר ברמה המתאימה לאיומים של היום ומחר.
  • יכולות גיבוי, שרידות ו"התאוששות מאסון" (DR) קלה יותר ומהירה יותר.
  • זמינות מובטחת של קרוב ל-100%.
  • סביבת עבודה מודולרית.
  • אפשרות לנגישות מרחוק לעסק.
  • יכולת חיבור קלה של מכשירי קצה ניידים (מסופונים, טאבלטים, סמארטפונים, לפטופים וכיו"ב) לרשת העסקים ולאפליקציות העסקיות, גם מרחוק ומבכל מקום בעולם ומכל רשת תקשורת.

 

  1. העתקת תשתיות תקשורת ומחשוב.

לקראת המעבר, יש לבחור את סוג תשתיות התקשורת במקום החדש. יש כיום מגוון רחב של פתרונות, ולכן מומלץ להיעזר במומחים, לפני שנופלים בפח בפתרון לא מתאים, שבוחרים אותו רק בגלל המחיר הזול. גם חשוב לתכנן אם מעוניינים באיזו רמת תשתיות חלופיות (למשל גיבוי הדדי בין חיבור קווי לחיבור סלולרי, כדי להבטיח 100% של זמינות תקשורת).

יצוין, שתחום תשתיות התקשורת לעסקים נמצא כיום במהלך של מהפכה מאוד מהירה. מצד אחד מבוצע מעבר לתשתיות מבוססות סיבים במגוון אפשרויות, לרבות פתרונות חדשים דוגמת פתרונות מתקדמים המכונים בשם המקצועי SD-WAN (ר"ת: Software Defines WAN), לרבות הגישה החדש של NaaS – Network as a Service, גישה, שאמורה להחליף בהדרגה את גישת ה-MPLS. אלה שירותים המסופקים כבר בישראל, למשל, ע"י בינת עסקים, בזק בינ"ל ופרטנר, ומצד שני, יש פתרונות אלחוטיים, שכוללים פתרונות סלולר רחב פס, פתרונות של רשתות אלחוט WiFi ולאחרונה הלהיט בשוק הישראלי – חיבורים אלחוטיים בגלים מילימטריים (בתחום ה-60 – 70 גיגהרץ), עם רוחבי פס באוויר עד ל-10 גיגה ויותר, ולמרחקים של מאות מטרים עד כמה קילומטרים.

תקשורת סימטרית (שבה רוחב הפס בערוץ היורד זהה לרוחב הפס של הערוץ העולה), היא סוג תשתית התקשורת המומלץ לעסקים בינוניים ומעלה, או לעסקים התלויים לפרנסתם וניהול עסקיהם בתשתיות תקשורת יציבות, שרידות ומאובטחות.

כתוצאה מהמעבר המהיר של עסקים וארגונים בישראל כמו בכל העולם לשירותי ענן, הערוץ העולה קיבל חשיבות מיוחדת וקריטית, כי הוא הערוץ של החיבור של העסק לענן (כלומר: החיבור ל-Data Center של ספק שירותי הענן בישראל או בכל מקום בעולם). כיום, עסקים עוברים ל"תקשורת אחודה" ויש חשיבות רבה לבחירת תשתיות החיבור המתאימות לסוג כזה של פעילות עסקית.

תשתית תקשורת א-סימטרית (כלומר: שרוחב הפס של הערוץ היורד גדול משמעותית מרוחב הפס של הערוץ העולה), מה שמקובל במגזר הפרטי וב"שוק הסיטונאי", אינה מתאימה לעסקים ולארגונים מכל סוג.

הסיבה: תקשורת א-סימטרית מסוג החיבור הבסיסי לאינטרנט הקיים בישראל (לרבות במסגרת מה שמכונה חיבורי "השוק הסיטונאי"), היא בחיבור לא יציב ולא מובטח (כל החברות מתחייבות רק למינימום של 0.01 מגה, וללא כל אבטחה). מדובר בבדיחה של רמת שירות של חיבור תקשורת, שאינה מתאימה בכלל לעסקים, שעסקיהם תלויים בחיבורים יציבים, שרידים ומאובטחים.

 כיום, ההמלצה לרוב העסקים מרמת העסקים הבינוניים עד רמת העסקים הגדולים היא להשתמש באחד משני החיבורים של רשתות תקשורת של ספקיות תקשורת: IPVPN (ר"ת: (Internet Protocol Virtual Private Network) ו-MPLS. אין הבדלים משמעותיים בין שני הסוגים. זאת, משום שכמעט כל הספקים בישראל מממשים את שירות ה-IPVPN שלהם על בסיס פרוטוקול MPLS. כך, שזה היינו הך. ברוב המקרים זה אותו סוג של חיבור מאוחד (ואז החיבור נקרא VPRN) ולעיתים לא, תלוי בתצורת השירות של הספק.

מדובר בשירות תשתית תקשורת המותאם ביותר לצרכי עסקים קטנים עד בינוניים, במחירים של מאות ₪ ועד אלפי ₪ לחודש, תלוי ברוחבי הפס, באיכות החיבור ובטופולוגית החיבורים. חשוב לבדוק האם החיבור הוא ברשת סגורה על רשת המטרו אתרנט של ספק התקשורת, או על רשת האינטרנט הציבורית (או ברשת אינטרנט, שיכולה לנוע גם על רשת המטרו אתרנט הסגורה של הספק, אבל גם לא).

יודגש, שאצל רוב מוחלט של הספקים בישראל, שירות IPVPN הוא גם שירות MPLS. מה שחשוב זה רוחב הפס הנדרש לעסק והאמינות ורמת השירות של הספק. אלה פרמטרים חשובים יותר מהמחיר.

יודגש גם, שחיבורי VPN לשירותי התקשורת, המחשוב, האירוח והאחסון שבענן (למי שמחליט להשתמש בחיבורי VPN), אפשריים לביצוע גם באמצעות ציוד הקצה, שבידי הלקוח העסקי, ואין צורך לשלם על חיבורים כאלה מחירים מופקעים לספק האינטרנט \ התקשורת \ האינטגרטור. בכלל, אפשר להתחבר למרכזי האחסון על רשתות האינטרנט ובזול ב"פתרונות זמינים מהמדף" וזה הדבר המומלץ ברוב המקרים לרוב העסקים הקטנים עד הבינוניים.

בכל מקרה, מומלץ מאוד בטרם בחירת ספק שירות לחיבורי תשתית סימטריים (וגם לא סימטריים), למשל מסוג MPLS, לבצע תיחור מקצועי בין ספקי השירות ולשקלל לא רק את המחיר, אלא גם את רמת השירות, ה-SLA ("הסכם רמת שירות") המובטח ואת יכולת ההתאמה האישית והגמישות של ספק השירות מול צרכי הלקוח.

מכאן, ש"צרכנות נבונה" היא שם המשחק, כי הכוח נמצא כיום בידי הלקוחות העסקיים.

 

  1. פירוק והעתקת ציוד IT, טיפים חשובים לפני העברת ציוד טכנולוגי.

כמה טיפים מעשיים לתהליך מעבר המשרד:

  • בדקו, שהמשרד החדש מחובר לחשמל ויש בו חיבורים של תשתיות תקשורת, והחיבורים הללו פעילים ותקינים. המבנה והמשרד במקום החדש חייבים להיות במצב פעיל עם חשמל וחיבורי תקשורת.
  • בדקו, שיש מקום להתקנת ציוד תקשורת במקום החדש לפי סוג התקשורת שבחרתם, לרבות גישה לחשמל הנדרש לאותו ציוד תקשורת.
  • הכל מרושת? נדרשת כבילת רשת בתוך המשרד מתיבת התקשורת של הספק דוגמת בזק, אל ארון התקשורת של העסק עצמו ולשקעים המגיעים לכל שולחן ועמדת עבודה. יש להחליט על סוג הכבילה ולהתקין את הרשת הפנימית (LAN) מראש, לרבות גיבוי או תוספת של רשת WiFi במשרד החדש.
  • יש גישה? ודאו, שהגישה למשרד מאפשרת התקנה בפועל. אל תחפשו את המפתחות של דלתות הכניסה לבניין ולמשרד ביום המעבר. המפתחות הללו (או סיסמאות כניסה במקרה של מערכות בקרת כניסה), חייבים להיות בידיכם עוד לפני המעבר.
  • אילו שירותים חדשים כדאי ורצוי להפעיל במשרד החדש? יש לתכנן זאת מראש, כדי שפריסת רשת הכבילה תכסה גם את המוצרים והשירותים החדשים (ולהימנע מקדיחות מיותרות ותעלות חיבור וחוטים חדשים ומיותרים על הקירות, אם נזכרים בהתקנות החדשות אחרי המעבר, במקום לפניו. בכלל זה יש לשקול התקנת: 1) מצלמות אבטחה ומעקב פנימיות וחיצוניות. 2) מערכות אינטרקום ובקרת כניסה מתקדמות, לרבות מערכות ביומטריות. 3) מערכת בקרת וניהול עובדים. 4) רשת אלחוטית WiFi. 5) רשת "משרד חכם" וסנסורים של "משרד חכם" (IoT). 6) מערכות תקשורת מיוחדות דוגמת מערכות לשיחות ועידה בקול ו\או בווידאו. 7) התקנות הנדרשות לחדר ישיבות (לרבות מערכות הקרנה ומסכים).
  • יש עוד ספקים מלבד ספק התקשורת? תתאמו מול כל הגורמים את ההתקנה של מעבר העסק. חפשו חברות המתמחות במעבר משרדים ויודעות לארוז הכל ולשנע הכל במהירות וביעילות. חפשו המלצות למעבירי משרדים. אלה לא חברות ההובלה הרגילות לבתים. ספקים יש למשל באתר הספקים. מחירון מומלץ להעברת משרד: יש כאן. טיפים נוספים יש כאן.

 

מה בזק עסקים מציעה למי שעובר משרד?

לבזק עסקים יש מגוון הצעות לעוברים משרד ובכלל זה מבצעים המתחדשים מפעם לפעם. המבצע האחרון של בזק עסקים:

  • ליווי וסיוע בתכנון המעבר – ללא עלות.
  • התקנת מערכות התקשורת במשרד החדש – ללא עלות.
  • העתקה חינם של 2 עד 5 קווים לשירותים שבמבצע, בכפוף לתקנון.
  • מגוון מוצרים משלימים ובכלל זה: מצלמות אבטחה – Bcam, רשת אינטרנט אלחוטית – Biznet, פתרונות סייבר – Bcyber4D, תקשורת עסקית מאובטחת – Boffice, שירותי מרכזיה בענן, שירותי Fax2Mail ועוד.

 

  1. מהם השיקולים לבחירת מערכת לשירותי אחסון מידע בענן?

  • אבטחת מידע והגנת סייבר היא בראש הרשימה.
  • אמינות, שרידות.
  • מהירות ההעברה של הקבצים בתלות ברוחבי הפס של החיבור לרשת האינטרנט (או לרשת תקשורת פרטית, או רשת תקשורת אלחוטית או סלולרית).
  • קלות השימוש.
  • יכולת תמיכה בעברית (בתפריטים ובכלים).
  • יכולת האצת ביצועים, במקרה של צורך להעברה מהירה של קובץ מסוים.
  • יכולת מעקב ובקרה אחרי ההעברות והאחסון.
  • קבלת דו"חות ונתונים בצורה ברורה ומהירה.
  • אי תלות בספק אחסון מידע אחד (מניעת תופעת "החתונה הקתולית").
  • ככל הניתן: תשלום על השירות רק על פי שימוש במודל SaaS (ר"ת: Software as a Service) וכיום מקובל, שהתשלום יהיה על פי שימוש שעתי (יש ספקים, שעברו לתשלום לפי שימוש לפי דקות). אין צורך לשלם על שירות, שלא נעשה בו שימוש, ולכן יש לדרוש, שהתשלום על האחסון יהיה רק על פי שימוש בפועל, שנמדד ומוצג למשתמש באופן ברור. חברת RightScale האמריקאית חקרה, בדקה (בארה"ב) ומצאה, שנכון למחצית שנייה 2018, עסקים הפסידו כ-35% מחשבון שירותי הענן שלהם, בגלל התנהלות לא מקצועית כלפי ספק שירותי הענן.
  • יכולת התאמה לצרכים ספציפיים של עסק ספציפי.
  • יכולת העברה קלה של קבצי מידע בין עננים שונים. כיום זה צורך אקוטי, בגלל השימוש במספר עננים, מה שמכונה – Multi-Cloud. הנתונים, שנאספו ע"י חברת RightScale בארה"ב, מצביעים על כך, שכ-81% (!) מהארגונים, שהשתתפו בסקר, דיווחו, שהם משתמשים ב-Multi-Cloud (כמה עננים בו זמנית, לצרכים שונים בכל ענן). כך, שגישה זו היא הגישה המובילה כיום ובעתיד בשימוש בשירותי הענן.
  • תאימות לתקנים וסטנדרטים בינלאומיים ומקומיים.
  • מענה לרגולציות החלות על העסק (לרבות בתחום הגנת הפרטיות, הצורך בשמירת מידע, זמני מענה במוקדי שירות וכיו"ב).

 

העתקת חדרי מחשב, ציוד IT Moving Office

 

שורה תחתונה בתחום העתקת חדרי מחשב, ציוד IT, תקשורת ומערכת מתח נמוך:

 

למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים עדיין לא מכירים מספיק את היתרונות בשימוש בשירותים מתקדמים המסייעים במעבר של משרדים.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת ספק שירותי העתקת משרדים וציוד, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון, שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.

בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני חינם בנושא "העתקת חדרי מחשב, ציוד IT, תקשורת ומערכת מתח נמוך" כמענה לצרכים של העסק שלך – הירשם כאן.

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור העתקת חדרי מחשב ציוד IT ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

סרטון: Avnet Israel – Moving to the new offices

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות