מערכת שיחות ועידה: מה יגרום לך לקפוץ לדור החדש של המערכות לשיחות ועידה בענן

מערכת שיחות ועידה לעסקים: מה יגרום לך לקפוץ לדור החדש של המערכות לשיחות ועידה ב-USB ובענן?

מערכת שיחות ועידה לעסקים קטנים - Video Conferencing

 

תקציר:

 

  • איך בוחרים פתרונות מתקדמים ולא יקרים למערכת שיחות ועידה המתאימים לצרכי העסק?

     

  • מהם החידושים בתחום זה המתאימים לעסקים? כמה טיפים מעשיים.

     

  • ממי אפשר לקבל ייעוץ ותשובות לגבי פתרונות למערכת שיחות ועידה לעסק שלי?

 

עולם הפתרונות של מערכת שיחות ועידה וציוד תקשורת, טלפוניה ווידיאו לעסקים, שמבצעים שיחות ועידה, עובר טלטלה ושינויים מהירים ביותר.

שיחות ועידה בווידאו, שמתקיימות בעיקר בחדרים ייעודיים דוגמת "חדרי ישיבות", מניעות את העסקים המודרניים להצלחה באמצעות ייעול התקשורת והפחתת העלויות. שיחות ועידה הן מוצר הנדרש לעסקים מכל סדר גודל ובכל תחום.

במציאות של השוק העסקי הישראלי, חלק לא קטן מבעלי העסקים בישראל, אינם מעכלים עדיין את העובדה, שהטלפון החכם – הסמארטפון, שיש להם ולעובדיהם ביד, יכול להיות גם השלוחה של הטלפון העסקי שלהם ומחובר למרכזיה העסקית וניתן לקיים בו שיחות ועידה, בדיוק כמו כל מערכת עסקית שולחנית משוכללת, ואין צורך בכפילות הזו. כך, גם הצורך בחדרי ישיבות יקרים ומשוכללים עם מסכים וציוד קצה יקר לשיחות ועידה – פשוט נעלם.

 בנוסף, חלק מהתקשורת בין אנשים ובמיוחד בסביבה העסקית טמון במה שלא נאמר. לכן מנהלים מוודאים, שהם יוכלו לראות כל תגובה ולשמוע כל מילה, כדי לקבל את ההחלטות הנכונות וזה אפשרי רק בשיחת וידיאו. הכיוון היום, שמומלץ לכל בעל עסק ומנהל: מחק את המרחקים באמצעות טכנולוגיה שעובדת, ללא תלות בפלטפורמה, שבה אתה משתמש ובמיקום, שבו אתה משתמש בכלים הללו.

ניתן כיום לספק שיחות ועידה באיכות של חדר ישיבות מתוך חדרים צפופים ורועשים, אך גם מהרכבת, מהרחוב ועד למשרד הפתוח – וכל המרחב ביניהם.

עם טשטוש הגבולות בין הבית למשרד, הפתרונות החדשים מאפשרים לשמוע, לשתף ולראות בקלות רבה יותר מכל מקום ובכל עת. הפתרונות החדשים מגיבים להתנהגות אנושית ונעשים מתוחכמים יותר כל הזמן. כלי ניהול הענן של היום למערכות של שיחות ועידה מספקים נתונים אנליטיים (AI) לתובנות – כעת ועוד הרבה מעבר לכך – מחר.

רבים מעוניינים לשלב את מערכת שיחות הועידה עם מערכות העבודה הקבוצתית ועם הכלים החברתיים, שכה שימושיים היום בסמארטפונים. השילוב המבוקש ביותר כיום בעולם כמו גם בישראל, הוא שילוב של שיחות ועידה עם מערכת Microsoft Teams (המערכת המחליפה את Skype, שתצא במהלך של כמה שנים מהשוק העסקי). הפתרונות החדשים של קבוצת ארגוקום, שנציג כאן בהמשך, עונים גם על הצורך הזה.

בנוסף, טלפוני IP השולחנים העסקיים של הדור החדש, הפכו להיות סוג של "מכשיר סלולרי" קבוע המונח על השולחן במשרד, משום שהטלפונים הללו הפכו להיות מבוססי מסך מגע צבעוני ומערכת הפעלה אנדרואיד, בדיוק כמו בסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, שכמעט כל אחד מחזיק בידו. כך, שגם הם הפכו לכלי של שיחות ועידה, ללא צורך בציוד נפרד וייעודי לשיחות ועידה.

עסקים רבים מדי בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן ולחיבורי SIP-Trunk, למרות שהם כן מסכימים להתחבר בחיבורי IP-PRI. זה בדיוק אותו דבר. לכן, הם בוחרים (גם בגלל אי ההבנה הזו) לרכוש מרכזיית טלפון פיזית ומערכות שיחות ועידה פיזיות אצלם בעסק. כך, הם גם רוכשים פתרון ישן ומוגבל ביכולותיו וגם משלמים עליו פי כמה וכמה מהחלופות הקיימות של מערכות טלפוניה ושיחות ועידה וירטואליות ובענן.

עסקים מגלים את היתרונות בהכנסת מערכות אודיו ווידיאו מתקדמות לחדר\י ישיבות (שיכולים להיות חדר נפרד בעסק, או שכל חדר \ משרד בעסק יכול להפוך בשניות לחדר ישיבות הכולל שיחות ועידה, בזכות המעבר לענן), ומעבר של המנהלים והעובדים בעסק לשיטות "עבודה קבוצתית".

לכל עסק וארגון, קטן כגדול, יש לפחות חדר ישיבות אחד (או משרד אחד לפחות, שניתן להפכו לחדר ישיבות), והצורך של העסק לייצר מפגשים איכותיים ובעלי משמעות עסקית לכל המשתתפים בישיבות בחדרי הישיבות הוא ממשי ואף אקוטי.

תשומת לב, שעולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות (וגם המנהלים והעובדים) לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה מתקדמות ואיכותיות.

לכן, חדרי ישיבות, כולל משרדים קטנים וגדולים, שמשמשים אף הם כ"חדרי ישיבות" לכל עניין וצורך, מקבלים שדרוג והופכים ל"חדרי ישיבות חכמים" עם מערכות AV (אודיו וידיאו), שמשלבות שירותי מולטימדיה בענן ושירותי תצוגה על מסכים (קטנים כגדולים), עם יכולת גישה איכותית מכל מכשיר קצה, מכל מקום, גם ממנהלים ועובדים הנמצאים בנסיעה בדרכים או בחו"ל.

חדר ישיבות חכם ואינטראקטיבי משנה את כל שיטת העבודה בעסק, משנה את התצוגה של מצגות, מסמכים, סרטונים וכל מידע בחדר הישיבות. כך, "עבודה שיתופית" ויעילה הופכת לדבר קל, פשוט וגם מהנה.

ההתקדמות הטכנולוגית הפכה את היכולת לשתף אנשים בישיבות גם באופן וירטואלי לדבר ממשי ומוחשי וכבר כיום יש יכולת לשלב משתתפים במערכות וירטואליות תלת-ממדיות הקרויות VR – Virtual Reality. בשוק העולמי יש פתרונות מלהיבים לא מעטים בתחום הזה, דוגמת שירות Facebook Spaces, עם פוטנציאל לשימושים עסקיים רבים, ושירותים נוספים מתחרים בתחום "העבודה הקבוצתית" דוגמת אלה של חברת Slack.

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מערכת שיחות ועידה ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

מה החידושים מבית ארגקום בתחום מערכת לשיחות ועידה?

 

חברת ארגוקום (Ergocom) מראשון לציון, שהיא "מובילת שוק" בישראל בעיקר בתחום טלפוניIP  מתקדמים לעסקים ולארגונים, מציגה, בין היתר,, 2 קווי פתרונות בתחום הזה: קו מוצרי Yealink וקו מוצרי AVer. קווי המוצרים הללו משלימים זה את זה ויכולים לעבוד במשותף באופן שקוף.

סקירה של מכשיר הטלפון העסקיים החדשים של ארגוקום, שמשמשים גם לצרכי מערכת לשיחות ועידה, נמצאת כאן.

החידוש המרכזי הן מערכות לשיחות ועידה המבססות על חיבור USB. כלומר: חיבור תקני, קל לתפעול ולא דורש שום תחזוקה או קונפיגורציה. תוקעים כל מכשיר קצה לנתב שיחות הועידה (או לנתב העסקי) בחיבור ה-USB וזה מיד עובד (כי הכל מסונכרן בענן).

נציג כאן לדוגמה 2 פתרונות מקו הפתרונות של ארגוקום למערכת לשיחות ועידה מבוססת חיבורי USB:

א. מצלמת שיחות וידיאו של Aver מסוג VC520:

המצלמות הללו משתלבות במערכת של Yealink ללא כל צורך בהתאמות. יש מגוון רחב של מצלמות בעיקר מצלמות מבוססות חיבור מהיר של USB, החל ממצלמות עממיות וכלה במצלמות יוקרה מתקדמות.

המצלמה הכי פופולרית היא: AVer VC520 All-in-One Video and Audio USB Conference Camera System. מחירה בארה"ב קרוב לאלף דולרים וכך גם מחירה בישראל (לא כולל עלויות התקנה ועלויות ביטוח ותחזוקה).

מערכת שיחות הוועידה VC520 היא כלי חיוני לשיתוף וידאו לעסקים המנהלים שיחות ועידה מבוססות אינטרנט או ענן. VC520 מתאימה לחדרי הישיבות מכל הגדלים, מחדרים צפופים ועד חדרי ישיבות גדולים.

הערכה כוללת מצלמה בעלת זום עוצמתי ודיבורית מתקדמת, מכשירים המספקים תמונות איכותיות ועשירות בפרטים ואיכות צליל גבוהה המספקת את הצרכים של מרבית העסקים.

ממשק ה-Plug-and-play שלה מאפשר לקיים שיחת וידאו באיכות גבוהה, באמצעות חיבור למחבר USB פשוט.

 בסדרת המצלמות הקטנות בקו הזה, מצלמות USB לשיחות ועידה, המצלמה המתקדמת והפופולרית ביותר: CAM340, שמחירה בארה"ב וגם בישראל כ-340 דולרים. אין צורך בהתקנה כי מאוד פשוט להתקין את המערכת הזו לבד, כי הכל Plug & Play.

 

ב. מערכת שיחת ועידה בווידיאו מלאה, של Aver, מסוג VB342:

מדובר במערכת חדשנית עם כל מה שצריך לחדר ישיבות (Huddle Room), באיכות צילום של 4K. מחירה בארה"ב כאלף דולרים (לא כולל עלויות התקנה ועלויות ביטוח ותחזוקה).

החיבור של המערכת הזו לרשת הוא בחיבור USB מהיר (Type C), כמו כל הקו החדש של מוצרי שיחות ועידה מבית ארגוקום.

אין צורך בכל ידע טכני מוקדם כדי להתקין ולתפעל את המערכת הזו. הכל Plug & Play.

המערכת כוללת מצלמת סוני מתכווננת (PTZ) באיכות 4K, 2 רמקולים איכותיים בעוצמה של 2.5 וואט כל אחד (ואופציה לחיבור באס עמוק חיצוני – להעשרת חוויית השמיעה), מערכת של 2 מיקרופונים רגישים הקולטים כל דובר במרחק של עד כ-6 מטרים מהמכשיר, שלל חיבורים מאחור, כולל חיבור HDMI לכל מסך איכותי ועוד. המערכת מגיעה עם שלט רחוק וניתן להציב אותה בכל מקום או לתלות אותה על הקיר.

המערכת תואמת לכל מערכות שיחות ועידה מתחרות, לכל מערכות "עבודה קבוצתית" המקובלות בשוק, כולל תאימות מלאה לטכנולוגיות התקשורת הכי מתקדמות הקיימות בשוק דוגמת WebRTC. המערכת ניתנת להתחברות ישירות, או דרך הענן, לכל מחשב, לפטופ, טאבלט וסמארטפון.

 

מערכת שיחות ועידה לעסקים

 

יש מתחרים בתחום מערכת שיחות ועידה לעסקים?

 

בהחלט. ארגוקום היא לא החברה היחידה בשוק הזה בישראל (של הפצה ומכירה של טלפונים עסקיים פיזיים ומרכזיות פיזיות, לרבות מערכות לשיחות ועידה), גם קבוצת גטר (שבין היתר, רכשה את קו המוצרים של פוקוס טלקום) מפתח-תקווה, מייבאת ומוכרת כמות דומה (ואולי אף גדולה יותר) של טלפונים פיזיים ומרכזיות פיזיות לעסקים בישראל לרבות בתחום שיחות הועידה, לכמות שמייבאת ומתקינה קבוצת ארגוקום. גטר-טק, מקבוצת גטר, מתמחה בקו המוצרים הטלפוניים של המותגים: Snom, Positron ו-Grandstream. יש עוד יבואנים רבים בתחום זה בישראל, אבל הם די קטנים (יחסית) ודי זניחים, מול גטר וארגוקום, שהן מובילות את השוק הזה בישראל.

 

מי עוד מספק בישראל מערכת לשיחות ועידה, כולל מערכות ניהול, מולטימדיה, תקשורת אודיו \ וידאו לחדרי ישיבות חכמים?

 

רוב העסקים יעדיפו לקבל שירות מלא "קצה לקצה" כולל התקנת כל האביזרים הנלווים בחדר הישיבות החכם (כולל מסכים, רשת אלחוטית, חשמל, תוכנות שליטה על המקרן וכיו"ב), מספק \ אינטגרטור אחד, שמספק פתרון   All-In-One. יש מתחרים נוספים בשוק הזה (חלק מספקים את הפתרונות דרך מפיצים ואינטגרטורים ולא ישירות ללקוחות הקצה): ,Cisco Spark Board קרמר (Kramer) מירושלים,  ,DM – Dedicated Microsקרסטרון   (Crestron), לדיקו-בוש, ,Oricon ,CSP ,Avcom לוגיטק, ,Surf Communications מוטורולה ארגונים, ,One1SaMBa גרינוייר טכנולוגיות, Skype Room System (שם המערכת הזו עודכן לאחרונה ל- Microsoft Teams Rooms, לאור ההחלטה ש-Teams תהיה הפלטפורמה המובילה לעסקים מבית מיקרוסופט ובענן בשם Azure ובעננים נוספים), אודיוקודס, גולדטופ, סוני, אוויה, תדיראן-טלקום, ריסקו, בינת מערכות יישום, iDigital, בזק, בזק בינלאומי, ויש קו מוצרים די מצליח: פתרונות של Poly (לשעבר פוליקום), שנמכרים בארץ ע"י מגון רחב של יצרנים, מפיצים ספקי תקשורת וגם ע"י אינטגרטורים המתמחים בשיחות ועידה דוגמת: חברת ועידן מקבוצת סלקום, חברת "נקסטל מערכות", קבוצת "בינת תקשורת מחשבים" ועוד.

 

מערכת שיחות ועידה – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. מה נדרש לבדוק טרם רכישת מערכת לשיחות וידיאו למשרד?

טרם הרכישה מומלץ לבצע את הפעולות והבדיקות הבאות:

  • לבדוק את צרכי העסק בתחום שיחות הוועידה, התקשורת והטלפוניה במבט של 5 שנים קדימה (לפחות).
  • לשאול את השאלה הבסיסית הראשונה: האם לא כדאי לחבר את הסמארטפונים של העובדים למרכזיה העסקית ולמערכת שיחות הוועידה, שתהיה בענן?
  • להחליט אם העסק זקוק למערכות תקשורת (מרכזיות טלפון) מקומיות (On Premise), או וירטואליות (דוגמת IP-Centrex, Hosted PBX ו-VPS), או טלפוניה בענן (מה שמומלץ כיום בצורה בולטת על פני כל חלופה אחרת).
  • להחליט אם בעסק יהיה שימוש כעת או בקרוב במערכות טלפוניה חברתיות – עסקיות דוגמת "סקייפ לעסקים", המוחלפת ע"י Microsoft Teams"", שמשולבות עם "אופיס 365" (או מערכות חברתיות מספקים מתחרים הקיימים בתחום הזה).
  • להחליט מהן התכונות הנדרשות מהמרכזייה ומהטלפונים הנלווים למרכזיה לצרכי העבודה ולשיחות ועידה, ובמיוחד בתחום "העבודה הקבוצתית" ומעבר ל"תקשורת אחודה". למשל:
  • תאימות מלאה לתקן SIP. זה תנאי בסיסי מחייב לכל מערכת שיחות ועידה, לכל מרכזיית IP ולכל טלפון IP מכל סוג.
  • תמיכה מלאה בעברית (חובה, ברוב העסקים בישראל).
  • תאימות לסקייפ וגם ל- Teams (או למערכת VoIP אחרת) – בכל מקום, שבו כבר נעשה או ייעשה בקרוב שימוש ב-Office 365 ובשירותי הענן של מיקרוסופט (או של כל חברה מתחרה).
  • מערכת אבטחה והגנה מלאה ומקיפה מובנית במערכת, או כשירות נלווה למערכת.
  • רמת שרידות והתאוששות מתקלות (או מאסון) מהירה.
  • יכולת הקלטת שיחות מובנית (דרישה רגולטורית, שכבר קיימת בתחומי פעילות עסקית רבים). אם שיחות הוועידה הם חלק ממוקד שירות (Call Center), יש לבדוק היטב האם הרגולציה החדשה של "חוק 6 הדקות" חלה על השירות הזה.
  • יכולות של Call Center בסיסיות עם ממשק CTI – "ממשק טלפוניה" (נדרש בכל עסק המספק גם שירות ותמיכה טלפונית).
  • תאימות מלאה לרגולציות קיימות במיוחד בתחום ההגנה על הפרטיות (דוגמת GDPR).
  • יכולות של BI (ר"ת: Business Intelligence) ו-AI (אינטליגנציה מלאכותית), כדי להפיק תועלת עסקית מהמערכת ויכולת ניתוח והסקת מסקנות מהתעבורה העוברת בה.
  • תאימות ומוכנות לטכנולוגיות טלפוניה חדשות (ובמיוחד טכנולוגית WebRTC).
  • תמיכה בווירטואליזציה: VMWare או Hyper-V (תלוי במה שמשתמשים במערכות המחשוב בעסק) ותאימות לכל המערכות העסקיות המשלימות שיש בעסק, במיוחד מערכות CRM ו-ERP.
  • לשאוף שהמצלמות במכשירי הקצה תהיינה ברמת איכות של 4K והשמע מהרמקולים ממכשירי הקצה ברמת איכות של HD.
  • חיבור לנתב שיחות (אם נתב השיחות אינו חלק מובנה במערכת).
  • חיבור קל ומהיר לשלוחות סלולריות בסמארטפון (וברשתות WiFi, היכן שיש).
  • תכונות נוספות הנדרשות לפי צרכים ספציפיים של העסק ועובדיו: אפשרות לחיבור ל-LDAP עסקי, יכולת חיבור ל-Outlook, אפשרות תמיכה מלאה ב"תקשורת אחודה" (Unified Communication-UC), אפשרות לזיהוי קולי (ולניתוב שיחות קולי), אפשרות תמיכה מלאה ב"עבודה קבוצתית", אפשרות לניהול עצמי בפורטל אינטרנטי, כולל ניהול יכולות המתקדמות דוגמת: Fax2Mail, העברת הודעות תא קולי למייל, ניהול קל של המספרים והתאים הקוליים של כל העובדים, פורטל אישי לכל עובד בשליטתו המלאה, חיבור קל לשירותים נוספים ומקבילים ולמערכות מקבילות דוגמת: מערכות פיקוח כניסה, מצלמות אבטחה, מערכות אבטחה אלקטרוניות, מערכות כיבוי אש וגילוי עשן, מערכות כריזה ועוד.

 

  1. מהם היתרונות בשימוש במערכת הנמצאת בענן?

היתרונות של שימוש במערכת בענן, שתספק שירותים לכל השלוחות והסניפים בכל מקום בארץ ובעולם, הם די ברורים:

  • כל השיחות (לרבות שיחות וידיאו באיכות) בתוך העסק ובין כל שלוחותיו הן שיחות פנימיות (בד"כ ללא עלות, או בעלות אפסית).
  • ניתן לשלוט יותר בקלות על ההוצאות של העסק על הוצאות הטלפוניה והתקשורת מקומית ובינ"ל, שנדרשת לצרכי שיחות ועידה.
  • ניתן להגן טוב יותר על שיחות רגישות וחשובות.
  • ניתן לשלוט טוב יותר על איכות השיחות, קצה לקצה.
  • שירותי ערך מוסף דוגמת: הקלטת שירות, Call Center, ניידות בשימוש בסמארטפונים, הגנות סייבר, גיבוי ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהשירות (ובעלויות אפסיות) ולא דורשים אינטגרציה מספקים חיצוניים.
  • ניתן לשלב טוב יותר מערכות ל"עבודה קבוצתית" הנפוצות כיום בעולם העסקי (דוגמת Slack, Jive, Workplace, WhatsApp for Business, סקייפ לעסקים, G Suite, Rainbow, Quip, Yammer, Microsoft Teams, Cisco Jabber, Cisco Spark, IBM Connections ועוד). כאמור לעיל, מיקרוסופט החלה לדחוף את הפתרון של Microsoft Teams (מגיע גם בחבילת אופיס 365), שיחליף במהלך הדרגתי, שייקח כמה שנים, את הפתרונות האחרים של "עבודה קבוצתית" דוגמת Yammer וסקייפ לעסקים. מול אלה יש את הפתרון בשם Rainbow של ALE, שהוא חינמי לחלוטין לעסקים ברמת ה-SMB, עם יכולות מתקדמות ביותר, והפתרון של פייסבוק דוגמת Workplace הזוכה בשנתיים האחרונות להצלחה עצומה בקרב עסקים קטנים עד בינוניים בכל רחבי העולם. החלק החשוב ביותר בשירות Workplace של פייסבוק: השירות הזה, ברמה הבסיסית שלו, הוא חינמי לחלוטין. ניתן להתנסות 90 יום ללא עלות בשירותי הפרימיום, ולהחליט אם לקחת את חבילת הפרימיום, שמסופקת במחירים מצחיקים: 3 דולרים לחודש לכל משתמש קצה עד 1,000 משתמשים, 2 דולרים לחודש מ-1,000 משתמשים עד 10,000 משתמשים, ו-1 דולר לכל משתמש נוסף מעל ל-10,000 משתמשים. לרוב העסקים ברמת ה-SMB וה-SME, החבילה הבסיסית והחינמית מספקת, למעשה, כמעט את כל הצרכים שלהם ל"עבודה קבוצתית" ותקשורת עסקית.
  • ניתן לשלב במערכת בענן מערכות עיבוד וניתוח נתונים חכמות (AI, ML, BI).
  • אפשרות לשלב בקלות טכנולוגיות תקשורת וטלפוניה מתקדמות (שהן העתיד של הטלפוניה העסקית) דוגמת WebRTC ומערכות VR (ר"ת: Virtual Reality) ו-AR (ר"ת: Augmented Reality), טכנולוגיות שתתפוסנה מקום חשוב ומרכזי בחדרי שיחות ועידה בשנים הקרובות.
  • אין הוצאות הכרוכות בניהול של מערכת פיזית בעסק ובכלל זה: הקצאת שטח למערכת, חשמל, מיזוג אוויר, מסכים מיוחדים, כבלים, תחזוקה שוטפת, ביטוח, חלפים, רישיונות, שדרוגים, עלויות הקלטות, עלויות הגנה (גם פיזית וגם מפני סייבר והונאות) וכיו"ב. בקיצור: "בור בלי תחתית" של הוצאות בלתי נשלטות, לאורך זמן, למי שנשאר "בעולם הישן" של מרכזיות פיזיות בעסק.

 

מערכת שיחות ועידה לעסקים קטנים - Video Conferencing

 

  1. האם צריך תשתית נפרדת למחשוב ולטלפוניה (כולל שיחות ועידה) בעסק?

לא. ספקי השירות הוותיקים מעוניינים להנציח את המצב, שבו לעסק יש לפחות 2 תשתיות (למחשוב וטלפוניה).

כך, העסק ממשיך להיות "פרה חלבת" עבור הספקים הללו.

ספק, שאינו מציע לעסק לעבור לתשתית אחת אחודה, אינו ראוי להיות הספק של העסק. זאת, כי טובת העסק כלל לא עומדת מול עיניו, מעניין אותו רק זרם ההכנסות, שהוא יכול להמשיך לקבל לנצח מהעסק.

קל (יחסית) לשלב מכשירים ניידים (סמארטפונים, טאבלטים ומכשירים חכמים ניידים אחרים דוגמת: מסופונים, שעונים וצמידים חכמים ועוד) במערכת שיחות ועידה בענן. למעשה, זו הדרך הטובה ביותר לספק שירותי שיחות ועידה בענן לכל העובדים והמנהלים, גם כשהם בתנועה בכל מקום בארץ וברחבי העולם.

 על פי מחקר של ZK Research, בממוצע כ-15 דקות הראשונות של כל ישיבה בחדר הישיבות מתבזבזות ע"י עיסוק בבעיות טכניות שונות הקשורות בהפעלת האביזרים השונים המצויים בחדר, החל מהמקרן, דרך המחשב וכלה במסך. כך, במקום לעבוד ולדון בנושא שלמענו התכנסו כל המשתתפים בחדר הישיבות, הם מתעסקים במציאת הכבל הנכון לחיבור המחשב למקרן, מנסים לפתור את הבעיה למה התמונה לא מוצגת נכון על המסך, למה אין חיבור לאינטרנט, או למה אין קול בסרטון המוצג על המסך. לכן, מנהלים ובעלי עסקים בכל העולם מחפשים פתרונות של Plug & Play, שבהם הכל מופעל מיידית, בקלות וללא כל עיכובים טכניים. זה אפשרי כשעובדים במודל של שירותי ענן.

 

שורה תחתונה בתחום מערכת שיחות ועידה לעסקים:

 

למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים (מנהלים ועובדים מכל סוג) עדיין זקוקים לטלפונים כדי לענות לשיחות טלפון ולקיים שיחות וידיאו, רצוי בלי רעשי רקע. יש רמות שונות של מערכות שיחות ועידה חדישות בהתייחס למחיר, אמינות ונוחות.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת מערכת שיחות ועידה לעובדים ומנהלים בעסק, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון, שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.

בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

בעת קבלת ההחלטה על רכישת מערכת שיחות ועידה לעסקים, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או משרד של רואי חשבון.

 

נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP, מערכת מתקדמת לשיחות ועידה וטלפונים לשיחות ועידה המתאימים לעסק שלך? – לחץ כאן!

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מערכת שיחות ועידה ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

מערכת שיחות ועידה: VB342 How-to Video

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות