מרכזיות סיסקו לעסקים – זו הסיבה שתוותר על מרכזיה פיזית בעסק ותעבור ל"עבודה שיתופית" בענן!

מרכזיות סיסקו לעסקים

 

תקציר:

  • בלב הפתרון העסקי של חברת סיסקו מצויה כיום מערכת Webex Teams, שמתחרה במערכת "אופיס 365" המשולבת כיום עם Microsoft Teams.

     

  • סיסקו מרחיבה כל הזמן את היכולות של מערכות התקשורת, הטלפוניה ו"העבודה הקבוצתית" שלה, לאור התפתחות הצרכים של העסקים בשוק.

     

  • האם מרכזיות סיסקו לעסקים הם הפתרונות המתאימים לעסק שלי?

     

  • כמה טיפים מעשיים למנהלים ובעלי עסקים.
     

  • מי מתאים ויכול לסייע לי לבחור במערכת הטלפוניה העסקית משולבת ב"עבודה קבוצתית" המתאימה לעסק שלי?

 

הפלטפורמה החדשה והמובילה כיום לתקשורת ארגונית נעשית כולה בענן, דרך רשת האינטרנט. זו פלטפורמה המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מכל מקום ובכל זמן.

הפתרון החדש של העולם העסקי החדש כולל שירות תקשורת מלא: שירותי מרכזיה מתקדמת, פלטפורמת ניהול שיחות ועידה מכל התקן באיכות הגבוהה ביותר, מערכות וידאו לשיחות ועידה והתאמה מלאה לכל סוגי חדרי הישיבות בארגון והעיקר: עבודה קבוצתית במתכונת של עבודה ברשת חברתית המוכרת לכל אחד מהסמארטפון שלו.

יש כיום מספר מערכות מובילות בשוק. מס' 1 בשוק העולמי כמו גם הישראלי זו מערכת אופיס 365 משולבת עם "סקייפ לעסקים" שכיום מוחלפת ע"י מערכת Microsoft Teams. המתחרה הגדולה של מיקרוסופט בתחום הזה בעולם היא חברת Slack.

מערכת מתחרה חזקה נוספת היא מערכת של סיסקו, שהייתה מובילה עולמית ועדיין יש לה מקום מכובד ומוביל בתחום. המערכת החדישה של סיסקו קרויהWebex Teams  והיא חלק מהפתרון הכולל תחת שם המותג: Webex.

 

השוואה מלאה של התכונות והיכולות בין 3 המערכות המתחרות הגדולות בעולם:

מיקרוסופט – Teams, Slack וסיסקו – Webex (מנקודת הראות של סיסקו) יש כאן.

אגב, ניתן להתנסות בחינם לתקופה מוגדרת (חודש) וללא כל התחייבות, בכל אחת מ-3 המערכות המתחרות הללו ולבחון לבד מה מתאים לעסק, למנהליו, עובדיו ולקוחותיו (אם יש בעסק בעל מקצוע, שיכול לבצע את ההשוואה המאוד מקצועית הזו).

 

המרכזיה של סיסקו כוללת 3 מודולים ראשיים ועוד הרבה יכולות נלוות:

  • Webex Meetings – פגישות מקוונות וחכמות.
  • Webex Teams – סביבת עבודה שיתופית.
  • Webex Calling – שיחות מרובות משתתפים במקום אחד.

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות סיסקו לעסקים ישירות למייל – השאירו פרטים כאן


מסביב יש עוד הרבה מערכות תומכות ומשלימות לפי הצרכים של כל עסק, למשל:

  • Webex DX80 – מסך חכם של 23 אינץ' לשיחות ועידה. יכול לשמש גם כטלפון שולחניIP  עם מסך גדול.
  • Webex Room Kit – מתג לשיחות ועידה השולט בכל המכשירים הפיזיים הנמצאים בחדר ישיבות. מערכת הניהול נמצאת בענן.
  •  Cisco Webex Board – מערכת השליטה והניהול על חדר \ חדרי ישיבות בארגון בינוני ומעלה. המערכת מנוהלת בענן. ניתן להפעיל את כל המערכת מטאבלט או אף מסמארטפון.
  • Cisco Webex Control Hub – מערכת אבטחה והגנת סייבר מבית סיסקו להגנה על כל המערכות, לרבות תאימות לכל הרגולציות ויכולות BI ו-AI (בינה ואינטליגנציה מלאכותית).
  • Cisco Webex Calling – מערכת לקיום שיחות עסקיות כולל שיחות וידיאו ושיחות ועידה מכל מכשיר קצה (ובמיוחד מסמארטפונים). אין צורך בכל מרכזיה בעסק, כי הכל מנוהל מהענן. זו מערכת מרכזיה שלמה וירטואלית לחלוטין, מבוססת אפליקציה. ניתן להתקין את האפליקציה הזו על כל מכשיר קצה (כולל כל סמארטפון או טאבלט וגם על כל מכשיר קצה שולחני דוגמת טלפוני IP, טלפונים מבית סיסקו או מכשירים התואמים למפרט של סיסקו). האפליקציה משתלבת באופן שקוף ותומכת באופן שקוף בכל המערכות האחרות של Webex.

 

מרכזיות סיסקו לעסקים

 

טיפ:

לעסק חדש, שנכנס לתחום הטלפוניה העסקית, מומלץ לדלג ישירות למערכת Webex או Teams. לעסק, שיש לו כבר מערכת סקייפ לעסקים, מומלץ להתחיל לבדוק את תהליכי המעבר למערכת  Teamsאו Webex (מערכת Slack לא פופולרית בישראל אולי בגלל היעדר התמיכה בעברית) ולהתנסות בשימוש במערכת הזו, לקבוצה קטנה ומוגדרת של משתמשים, במיוחד, כשהגרסה הבסיסית שלה היא עדיין חינמית.  

 

מה כוללים מרכיבי פתרון המרכזיה של סיסקו Webex?

א. Cisco Webex Calling – המערכת כוללת שיחות מרובות משתתפים במקום אחד. מערכת הטלפוניה האירגונית של סיסקו (Collaboration) משלבת יכולות של מרכזיה מסורתית עם אפליקציות ארגוניות מתקדמות המאפשרות ביצוע צ'ט, שיתוף שולחן עבודה, שיחות וידאו והצגת נוכחות בענן. אינטגרטורים ומפיצים דוגמת בזק בינלאומי (בשת"פ סיסקו) מקנה ללקוחות פתרון Contact-Center מתקדם ומנוהל בענן (כמו בענן של בזק בינלאומי) המאפשר מתן שרות ברמה גבוהה בקול סנטר.

ב. Cisco Webex Meetings – פגישות מקוונות חכמות, שהן פתרון אירגוני המאפשר שיחות וידאו החל משיחות מרובות משתמשים וכיתות ווירטואליות ועד שידור חי של אירועים מקוונים. ממשק משתמש הוא חדשני וקל לתפעול עם מגוון אפשרויות תצוגה: הרחבת כמות המשתתפים, יכולות הקלטה ושידור חי בשיתוף רשתות חברתיות. אביזרים נוספים – ניתן ליהנות ממגוון רחב של מערכות וידאו לכל צורך, מערכות All-In-One הכוללות מסך, מצלמה, רמקולים ומיקרופונים, פנל שליטה מתקדם ומערכות Room Kit המותקנות על כל מסך קיים. בנוסף: Webex Board – לוח מגע מתקדם מסוגו, ההופך כל חדר ישיבות לחדר "חכם".

ג. Cisco Webex Team – סביבת עבודה שיתופית הכוללת פלטפורמת מסרים מידית מאובטחת העומדת בתקני אבטחת מידע המחמירים ביותר. פלטפורמה זו מאפשרת צ׳טים, שיתוף קבצים, שיחות ווידאו, שיתוף לוח מקוון, אינטגרציה לאפליקציות וכן התממשקות לשירותי Webex והטלפוניה האירגונית. כל זאת, מאפליקציה אחת ומכל התקן.

 

מרכזיות סיסקו לעסקים – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. למה בוחרים בפתרון Office 365 של מיקרוסופט ולמה מיקרוסופט הפכה למובילה בתחום זה?

בישראל, די בדומה לעולם המערבי, חבילת "אופיס 365" היא חבילת התוכנה המבוקשת ביותר, בקרב עסקים ברמת ה-SoHo, SMB וה-SME, כלומר: עסקים קטנים ובינוניים, שהם הרוב מוחלט של העסקים בישראל, כמו גם בעולם.

 

שירות Teams Microsoft כחלק מחבילת "אופיס 365" הופך בהדרגה לפלטפורמת הטלפוניה העסקית המובילה מ-2019 והלאה ומערכת זו תחליף כמה מערכות עסקיות של מיקרוסופט ובכלל זה את מערכת סקייפ לעסקים (Skype for Business).

 

בשנת 2018 הוסיפה מיקרוסופט מגוון כלים משלימים לחבילות התוכנה העסקיות שלה, כשהחבילה של אופיס 365 היא הפופולרית ביותר בקרב עסקים ובין השירותים והמערכות החדשות נכלל, כאמור, שירות Microsoft Teams (שירות לעבודה קבוצתית בצ'אטים ובצ'אטבוטים) המצטרף לכלי הפופולרי Yammer, שמספק בעיקר יכולות של עבודה קבוצתית ותקשורת יעילה פנים ארגונית.

מערכת נוספת, שנוספה בשנת 2018 לחבילה הזו, היא Meeting Room Systems, כששם המערכת עודכן לאחרונה ל- Microsoft Teams Rooms, לאור ההחלטה, ש-Teams תהיה הפלטפורמה המובילה לעסקים. זו מערכת All-In-One המספקת שליטה וניהול של חדרי ישיבות בענן, בעיקר באמצעות טאבלט, עם יכולת לחבר לדיון בקול או בווידיאו כל מחזיק בכל מכשיר קצה המחובר לאינטרנט, שנמצא בכל מקום בעולם.

ההצלחה של מיקרוסופט נובעת, בין היתר, מהמחיר (האפסי), קלות ופשטות ההפעלה והשילוב המלא בין תוכנות אופיס לרבות אופיס 365 עם מערכות הטלפוניה העסקית (סקייפ ו-Teams).

המציאות היא, שרוב השוק העסקי בישראל (ובמדינות רבות בעולם) בוחר במיקרוסופט. הסיבה המרכזית מבחינה מעשית מנקודת הראות של מנהלים בעסקים: החיבור ההדוק, הנוח והשקוף בענן, בין מערכות העסקיות (אופיס 365) למערכות התקשורת והטלפוניה (סקייפ לעסקים ו-Teams), למרכזיות IP מכל סוג, לדוא"ל (אאוטלוק), ל-CRM, ל-ERP ו"העבודה הקבוצתית".

למיקרוסופט יש חבילות אופיס 365 המתאימות לקהלי יעד ספציפיים. רק לשם הדוגמה: חבילת אופיס 365 המותאמת ספציפית לסטודנטים בשם: Microsoft Students Toolbox.

סיבה לא פחות חשובה: זה זול יותר מניהול של שרת אופיס מקומי (כולל שרת דוא"ל מקומי). בנוסף, בתחרות "ראש בראש" מול פתרון מתחרה, למשל Google G Suite, היתרונות של המערכת של מיקרוסופט הם די בולטים.

 

  1. מתי מנהלים ובעלי עסקים מתעניינים ברכישת אופיס 365 ו-Teams (או Webex)?

בעיקר כשהם מעוניינים להחליף שרת, להחליף מרכזיה, להתחבר למערכות דוא"ל ו"עבודה קבוצתית" מתקדמות, או כשיש להם גרסאות קודמות של אופיס מבית מיקרוסופט.

סיבה לא פחות חשובה: התחרות גדלה והם נדרשים לספק מענה מתקדם וידידותי יותר ללקוחותיהם ועובדיהם.

המחירון של מיקרוסופט אופיס 365 הוא גלוי, ונע בין 5 דולרים לחודש למשתמש ועד 12.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה. המחירון של Webex מעט יותר יקר ומתחיל מ-13.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה.

אולם, מדובר במחירים של התקנה עצמית ותחזוקה עצמית. המחיר הסופי מותאם לעסק ע"י הספק \ אינטגרטור, אם העסק לא מתקין את המערכות הללו לבד (ברוב המקרים אין לעסקים הקטנים עד הבינוניים הידע והניסיון המתאימים והנדרשים כדי להתקין את המערכות הללו לבד).

לכן, למי שאין לו את היכולות ואנשי המקצוע המתאימים להתקנה עצמית ולתחזוקה עצמית, מומלץ לבחור באחד מהמשווקים והאינטגרטורים הרשמיים הרבים של מיקרוסופט וסיסקו בישראל.

המחיר אצל האינטגרטור מעט יותר גבוה ממחיר המחירון המקוון של מיקרוסופט או סיסקו, בגלל השירות, שהאינטגרטור מספק לעסק, ובכלל זה: התקנה, תחזוקה ותמיכה שוטפת, אינטגרציה עם מערכות עסקיות המצויות בעסק, הגנות נוספות, שירותי פורטל עסקי, ניהול השדרוגים, תמיכה בחיבורי מכשירי סלולר וטאבלטים מסוגים ספציפיים הקיימים בעסק, שילוב כלים חדשים דוגמת צ'טבוטים ורובוטים, שילוב יכולות "זיהוי דיבור" לרבות בניתוב שיחה, שילוב גאדג'טים חדשים דוגמת Alexa (ומתחרותיה), שילוב יכולות AI (אינטליגנציה מלאכותית), שילוב מערכות "שיחות ועידה" מגוונות, שילוב מערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, סנסורים (IoT – בית ועסק חכם), בקרת כניסה וניהול עובדים, קופה רושמת, חיבור לרשתות תקשורת מהדור החדש דוגמת רשתות SD-WAN, ועוד.

ניתן לתחר ולבחור את המשווק \ אינטגרטור המספק את השירות הזה בצורה ובמחיר המתאימים לצרכי העסק, לאחר ניתוח הצרכים של העסק.

 

  1. האם אופיס 365 (ומתחרתה: מערכת Webex) היא מערכת בטוחה, שרידה ומוגנת?

בהחלט. אין מה לחשוש בכלל. המערכת של מיקרוסופט (וגם זו של סיסקו) עונה לכל דרישות הרגולציות הכי מחמירות הקיימות בישראל וב-EU. בנוסף, הפתרון של מיקרוסופט (וגם של סיסקו) מגיע עם SLA (הסכם רמת שירות), כדי לספק "שקט נפשי" לבעל העסק.

אולם, זה לא מוריד מהצורך בנקיטת אמצעי הגנה מקומיים נוספים בעסק, בהתאם לרמת הסיכונים של כל עסק, אותם יש לנתח ולרענן לפחות אחת לשנה. ניתן להוסיף הגנות ספציפיות לעסקים בעלי מידע רגיש ביותר ולהוסיף הגנות בתחום מניעת הונאות וגניבת מידע במערכות הטלפוניה, לאור ניתוח צרכי העסק.

 

  1. האם אפשר לחבר את הסמארטפונים שבידי המנהלים והעובדים לאופיס 365 או ל-Webex?

בהחלט. זה אחד מהיתרונות הבולטים של המערכות הללו.

 

טיפ:

לעסק, שיש בו מערכות מחשוב ותקשורת ישנות (מעל ל-5 שנים), מומלץ, בכל מקרה, לשקול מעבר ל-Teams של מיקרוסופט או ל- Webex של סיסקו – כבר כעת!  

 

מרכזיות סיסקו לעסקים

 

שורה תחתונה בתחום מרכזיות סיסקו לעסקים ומתחרתה מיקרוסופט:

 

רכישת פתרונות מתקדמים של טלפוניה עסקית בענן המשולבת עם "עבודה קבוצתית" ובדגש על המערכות החדשות: Microsoft Teams, שמחוברים לענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure) או לכל ענן תואם אחר, או אף ענן מתחרה, ומערכת Webex Teams של סיסקו, ששוכנת בכל ענן של סיסקו או בכל ענן תואם, כמו כל רכישה בעסק, דורשת בדיקה מוקדמת של צרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

אם בוחרים ספק שירות \ ספק תקשורת \ אינטגרטור לשירותים עסקיים בענן. אפשר לרכוש את השירות ישירות מהאתר של ספק שירותי הענן, ללא ספק שירות מקומי או אינטגרטור, אך יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק \ אינטגרטור ואם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

בעת קבלת ההחלטה על רכישת פלטפורמת Teams לעסק (בין ממיקרוסופט ובין מסיסקו), יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או של משרד רואי חשבון.

 

לקבלת הצעות מחיר להתקנת מרכזיות סיסקו לעסקים בחינם – לחץ כאן!

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות סיסקו לעסקים ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 A Day in the Life of Cisco Webex Teams

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות