מרכזיות פנסוניק לעסקים - מה יגרום לך לוותר על מרכזיה פיזית בעסק ולעבור לענן?

מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים – מה יגרום לך לוותר על מרכזיה פיזית בעסק ולעבור למרכזיה בענן?

מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים

 

תקציר:

 

  • תדיראן טלקום, שמייצגת כיום את פנסוניק בישראל, מציעה לעסקים קטנים מערכת All-in-One מקומית במחיר של כ-2,550 ₪ ללא מע"מ. האם זו המערכת המתאימה לעסק שלי?

     

  • האם עסקים קטנים ובינוניים זקוקים עדיין למרכזייה בעסק שלהם?

     

  • בלב הפתרון העסקי של מרכזיית IP (ר"ת: Internet Protocol) של הדור החדש, נמצאת פלטפורמת התקשורת העסקית הווירטואלית בענן.

     

  • המחיר והיכולות המתקדמות הובילו לפופולריות של הפתרונות הללו בתשתיות מחשוב ענן.

     

  • מי הם המתחרים בשוק? כמה טיפים מעשיים למנהלים ובעלי עסקים.
     

  • מי מתאים ויכול לסייע לי לבחור במערכת הטלפוניה העסקית משולבת ב"עבודה קבוצתית" ובענן, שמתאימה לעסק שלי?

 

פנסוניק, מותג ויצרן יפני ענק ומוביל, יוצג בישראל במשך שנים רבות ע"י חברת יורוקום, שהייתה מזוהה עם המותג הזה, תחת השם יורוקום-פנסוניק. הבעיות של העבר, שמקורן בפשיטת הרגל של קבוצת יורוקום, הסתיימו, אחרי שהמותג פנסוניק בישראל נרכש ומוזג לתוך תדיראן טלקום מקבוצת אפקון, אחת החברות המובילות בישראל בתחום שירותי התשתיות בכלל ושירותי תקשורת וטלפוניה עסקית בפרט.

 

מה החידוש של תדיראן טלקום בתחום מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים?

 

תדיראן טלקום מציעה פתרון תקשורת לכל עסק וצורך בשם: Panasonic KX-HTS32. זו מערכת תקשורת "הכל כלול" לחברות ועסקים קטנים.

המפרט המלא של המרכזיה מצוי כאן, לרבות מוצרים משלימים דוגמת: טלפוני IP מדגמים שונים, מערכת תוכנה ל-UC ("תקשורת אחודה" בתוספת "עבודה קבוצתית") ויחידות דלת ואינטרקומים מבוססי IP המחוברים למרכזיה הזו.

מערכת KX-HTS32 מבית Panasonic היא מערכת תקשורת IP מתקדמת המאפשרת לעסקים קטנים ליהנות מיכולות תקשורת מתקדמות, באמצעות שימוש בפלטפורמה אחידה, שמספקת הן את שירותי התקשורת והן את שירותי המחשוב תוך כדי התייעלות וחיסכון כלכלי.

המערכת מאפשרת חיבור של עד 24 שלוחות בפרוטוקול SIP סטנדרטי, שמאפשר ללקוח לבחור את יחידות הקצה מיצרנים שונים בהתאם לצרכים ולתקציב הנדרש וכן שימוש במחשב או סמארטפון כשלוחה של המערכת.

המערכת כוללת גם נתב (ראוטר) המשמש לחיבור רשת המחשוב המקומית לרשת האינטרנט וכן מספקת שירותי רשת אלחוטית (WiFi). כך, שכל שירותי התקשורת והמחשוב מסופקים ומנוהלים בצורה מרוכזת באופן קל פשוט וללא צורך במשאבי ניהול ותחזוקה נוספים.

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות פנסוניק לעסקים למייל – השאירו פרטים כאן

 

 

מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים

 

הפתרון הזה נמכר בכ-2,550 ₪ (ללא מע"מ) אצל מפיצים, בגישת "הכל כלול":

 

במחיר הזה מקבלים רישיון מובנה ל-6 קווי SIP-Trunk ו-24 שלוחות ,SIP פתרון הכולל את התכונות הבאות:

  • 4 קווי חוץ ו-8 שלוחות אנלוגיות כולל שיחה מזוהה – אפשרות הרחבה לעד 8 קווי חוץ ו-24 שלוחות רגילות. מקסימום קיבולת: 8 קווי חוץ ו-24 שלוחות​.
  • 4 ערוצי נתב/דואר קולי מובנה, כולל שעתיים הקלטה ושליחת הודעות קוליות לדוא"ל.
  • נתב מובנה כולל WiFi.
  • תמיכה בשיחות וידאו.
  • חדר ועידה לעד 6 משתתפים.
  • מערכת איחוד הודעות (Unified Messaging).
  • ניידות (Mobility): שימוש במחשב נייד, טלפון סלולרי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת. מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון. ניתן להשתמש לשם כך באפליקציה ייעודית של פנסוניק, או במגוון אפליקציות SIP של יצרנים שונים.
  • חדר ועידה: חדר ועידה המאפשר חיבור של עד 6 משתתפים בחדר, כולל תמיכה בהקשת קוד אישור להצטרפות לוועידה, בקול או בווידאו.
  • ניהול פשוט וקל: המערכת מנוהלת באמצעות ממשק ניהול אינטרנטי, שמאפשר ניהול עצמי ברמת מנהל מערכת, או משתמש, מכל מקום באופן פשוט וקל וללא צורך בהתקנת תוכנות ניהול ייעודיות. ניתן לגבות את הגדרות המערכת וכן את קבצי ההודעות הקוליות והקלטת שיחות לדיסק חיצוני באמצעות ממשק USB מובנה, או לשרת אחסון חיצוני.

 

האם מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים המותקנות בתוך העסק (On-Premise) הן הפתרון המתאים לעסק שלי?

המחירים של פתרונות מסוג של מרכזיות IP  מאוד זולים, במיוחד תעריפי השיחות והמסרונים (ולכן הגישה של מרכזיות בענן זוכה לפופולריות רבה). היות שבגישה זו, השירותים מסופקים בענן, אין הפתעות בעלויות החודשיות של הלקוחות, כי כמעט רוב השירותים הם במודל SaaS ("תוכנה כשירות" בתעריף חודשי ידוע, שכולל הכל). ניתן להתנסות בחינם בכל שירות של מרכזיה בענן ללא התחייבות, כדי להיות בטוחים, שזה הפתרון המתאים לצרכים של העסק.

הפתרונות של מרכזיית IP בענן מתאימים לכל: החל ממשתמש בודד בעסק זעיר העובד מביתו -SoHo , דרך עסקים ברמת הSMB- וה-SME ועד חברות בינלאומיות וארגוני ענק (Big Enterprises).

עסקים ברמת ה-SMB וה-SME (קטנים עד בינוניים), מוצפים בשנים האחרונות בהצעות לרכוש פתרונות של מרכזיה טלפונית לעסק שלהם, ופתרונות מחשוב של שרתים וירטואליים, בשפע של פתרונות, שיכולים לבלבל כל בעל עסק ומנהל בעסק, שאמור להחליט על רכישת מערכת כזו, או על שדרוג של מערכת הטלפוניה העסקית, משום שהיא התיישנה ולא מספקת את צרכי העסק של היום ומחר.

ניתן לחסוך עד אלפי ₪ לחודש בבחירה בפתרון הנכון והמתאים לעסק.

יש סיבה ברורה לכך, שבעלי העסקים הקטנים עד הבינוניים לא מקבלים הצעות לעבור לשירותי ענן מהספקים הוותיקים שלהם: מחוסר ידע ואנשי מקצוע מתאימים בתוך העסק, בעלי העסקים הקטנים הם "טרף קל" עבור הספקים הוותיקים. הם פשוט הפכו ל"פרה חולבת" נצחית לספקים הללו. לכן, היוועצות עם מומחים היא חובה.

יודגש, שלתדיראן טלקום עצמה, יש פתרונות בענן. יש לה כבר מעל ל-30 לקוחות בשירותי הענן החדשים שלה (שירותי Tadiran CloudBiz הממוקמים בישראל, בניגוד לשירות הענן הוותיק של איוניקס, שהיה ממוקם בענן של אמזון, אי שם ברחבי העולם, וזכה וזוכה לכמות יפה של לקוחות, בארץ ובעולם).

בתדיראן טלקום מקדמים כיום את תחום מרכזיות בענן, בדגש על מכירת מרכזיות איוניקס, מרכזיות פנסוניק לעסקים (יש גרסאות בענן), אלקטל (ALE) בענן ועוד. על פי הסקרים (של שביעות הרצון של הלקוחות), לתדיראן יש מוקד תמיכה ושירות למרכזיות טלפון מהטובים ביותר בארץ, מבוסס על טכנאים ותיקים ומנוסים ועל פי המסתמן, גם בענן מוקד התמיכה הוא מתקדם ומוביל בשוק הזה בישראל.

בנוסף, עולם הטלפוניה העסקית הולך כיום לכיוון של טלפוניית IP מבוססת WebRTC (שימוש בדפדפן לתקשורת). ניתן להתקין מערכות חדשות לתקשורת מלאה ב-WebRTC, כולל "מוקד שירות" מלא ומתקדם בענן בגישת ה-WebRTC, במחירים מאוד אטרקטיביים. תמונת מצב של טכנולוגיית WebRTC נכון למחצית 2019 ניתן לקרוא כאן.
כבר כיום, כמעט כל העסקים הקטנים והבינוניים (גם בישראל) עברו לשירותי ענן. לא להתבלבל: אלה שירותי ענן מבוססי שרתים וירטואליים, לא VPS. הסיבה די ברורה: נמאס לבעלי העסקים לנהל בעצמם ולשפוך כסף בלי חשבון על שרתים מקומיים. לכן, הם עוברים לענן ומגלים, שיש להם יותר אפשרויות והרבה מרווח להתפתחות עסקית. בענן גם קל יותר לתפעל את הלינוקס. בעבר, כל מי שהשתמש ב-SQL, היה כבול לתשתיות של מיקרוסופט. היום, SQL רץ גם על לינוקס. בדיוק אותו דבר. עולם התוכנה נפתח ויש יותר אפשרויות חדשות לכל סוגי הצרכנים ולכל סוגי האפליקציות.

כדי לענות לדרישות עסקיות חדשות, ארגונים מחפשים פתרונות לעומסי עבודה חדשים, החל מבינה מלאכותית (AI) עד לאינטרנט של דברים (IoT), כדי ליצור ולקדם יתרונות תחרותיים בשווקים צפופים.

פריסות ענן היברידי וריבוי עננים הן עתה תקן תעשייה. IDC צופה, שב-2020 תהיה ליותר מ-90% מהארגונים הגלובליים אסטרטגיית ריבוי עננים. הפלטפורמה החדשה מפשטת פריסות ענן היברידי וריבוי עננים כדי להאיץ את האופן בו ארגונים מטמיעים יישומים חדשים, ומסייעת לארגונים להצליח ולבדל את עצמם בתוך מערך גדל מתמיד של שווקים תחרותיים.

 יש בשוק הישראלי בעלי עסקים ומנהלים רבים המחפשים להעביר את התוכנות העסקיות שלהם לענן ובפרט תוכנות דוגמת: מערכת Priority או SAP (ל-ERP), מערכת אופיס עסקי ושירותי תקשורת, לרבות שירותי הטלפוניה העסקית. אולם, ההחלטה על המערכת, שתבצע את ההגירה הזו, היא לא החלטה פשוטה. עסקים ברמת ה-SMB וה-SME (קטנים עד בינוניים), מוצפים בשנים האחרונות בהצעות לרכוש פתרונות של שירותי מחשוב וירטואליים לרבות מרכזיה טלפונית לעסק שלהם, בשפע של פתרונות, שיכולים לבלבל כל בעל עסק ומנהל בעסק, שאמור להחליט על רכישת מערכת כזו, או שדרוג של מערכת המחשוב והטלפוניה העסקית שלו, משום שהן התיישנו ולא מספקות את צרכי העסק של היום ומחר. יש חשיבות עליונה לא ליפול בפח.

 

לאן מתפתח תחום הטלפוניה העסקית, גם בישראל?

 

העסקים והארגונים בעולם עברו מזמן לשירותי מחשוב, תקשורת וטלפוניה בענן ולחיבורי סיבים אופטיים לתשתיות האינטרנט הללו. קרוב ל-90% מכל ההתקנות החדשות של תשתיות תקשורת וטלפוניה בעסקים בארה"ב וברוב מדינות העולם המערבי הן בענן (ענן פרטי, ציבורי או היברידי, כשבשנה האחרונה עולה חשיבותו ותפוצתו של שירות הענן ההיברידי).

רשת האינטרנט הפכה להיות רשת התקשורת, הטלפוניה והמחשוב המרכזית של העסק המודרני, גם בישראל.

לא צריך להיות מומחה להנהלת חשבונות וכספים, כדי להבין, שריבוי רשתות הוא גם ריבוי הוצאות. המדובר בהוצאות ההופכות להיות בלתי נשלטות עם הזמן, עם תלות הולכת וגוברת באינטגרטורים וספקי תחזוקה רבים. לכן, ככל שתשתיות התקשורת מסוגלות לספק יותר שירותים על תשתית אחת, כך החיסכון בהוצאות גדל והיעילות של הפעלת הרשת הזו גוברת.

פתרונות התקשורת לעסקים אמורים להיות מותאמים כבר היום לעידן הענן. המשמעות: סיבים אופטיים בכל מקום, גם בתוך העסק וגם בחיבור של העסק לרשת האינטרנט המובילה לענן, או לרשת הפרטית המובילה לשירותי הענן.

אך באפריל 2019, רשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה סיימה תהליך הערכה ומיפוי כהערכות להעברת שירותי הממשלה לענן. המעבר של המערכות הממשלתיות (שכבר חלקן הגדול בענן) וגופי הסמך הממשלתיים לשירותי ענן מלאים יהיה מהיר מאוד ומפורט כאן. זה ישפיע על כל הגופים העושים עסקים עם הממשלה או מושפעים משירותי הממשלה.

גם הממשלה עצמה (על כל זרועותיה ויחידות הסמך) נמצאת במעבר מהיר לשירותי טלפוניה בענן, בפרויקט בשם "שירלי" המבוצע באינטגרציה של קבוצת בינת על בסיס פתרון שירותי הענן של סיסקו וחברות נוספות.

הגישה המובילה כיום וגם מחר: שרתים וגם מרכזיות IP בענן.

חשוב להבין: יש הבדלים עצומים בין סוגי השרתים והמרכזיות ובמיוחד בסעיף ההוצאות לעסק. לדוגמה: מרכזיה בענן נמכרת במחיר של פורט לחודש ועל פי צריכה בפועל (מודל הנקרא SaaS), כיום במחירם של הרבה פחות מ-10 ₪ לפורט לחודש, כולל כמעט הכל, ומה שחסר עולה במחיר אפסי לחודש, והעסק שולט על ההוצאות בצורה מלאה וזו למעשה ההוצאה העיקרית בתחום התקשורת הטלפונית (לרבות "קול סנטר" ו"שיחות ועידה").

מבחינת עלות לעסק, זו השיטה הזולה ביותר המביאה את הערכים המוספים המרביים לעסק. אולם, טרם הטמעת הגישה הזו יש לדאוג להתאמת הרשת העסקית הפנימית והחיבורים החיצוניים לסוג כזה של מרכזיה.

תקשורת בענן זו פלטפורמה המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מכל מקום ובכל זמן. זה מאפשר לייצר מוקד שירות וירטואלי ללקוחות, ליצר מזכירה וירטואלית לכל אחד ולספק יכולות "עבודה קבוצתית" על "תשתיות אחודות", מכל מכשיר קצה ובכל מקום בעולם, מעל לכל רשת תקשורת.

הפתרון החדש של העולם העסקי החדש כולל שירות תקשורת מלא: שירותי מרכזיה מתקדמת, פלטפורמת ניהול שיחות ועידה מכל התקן באיכות הגבוהה ביותר, מערכות וידאו לשיחות ועידה, התאמה מלאה לכל סוגי חדרי הישיבות בארגון והעיקר: עבודה קבוצתית במתכונת של עבודה ברשת חברתית המוכרת לכל אחד מהסמארטפון שלו. זאת, תוך הגנה מלאה על כל המערכות, תאימות לכל הרגולציות, גיבויים על כל המערכות ושרידות של 99.999% מהזמן.

בעבר, כאשר אדם החליט לפתוח משרד, הוא היה צריך גם חדר תקשורת ושרתים. היום, המשרדים כבר מרושתים והכל עובר דרך הענן. כבעל עסק אתה יכול להיכנס לפורטל וירטואלי ולבחור את השירותים, שאתה רוצה עבור המשרד שלך, בין אם זה שיחות רגילות או וידאו, תמלול, הקלטות, כמות השלוחות וכד'. ואם העסק שלך משתנה אתה יכול להרחיב או להקטין את השירותים אונליין והכל דרך הענן.

היתרון האמיתי במעבר לתקשורת בענן הוא הגמישות והיכולת לבצע שינויים בפורטל וירטואלי. כך, אתה או אנשי ה-IT שלך לא צריכים להיות במשרד כדי לעשות התאמות.

דור העובדים של היום פחות מרותק למשרד. העובדים יותר חופשיים ורגילים לעבוד בכל מקום עם מחשב נייד, טאבלט וסמארטפון והענן נותן לך את החופש הזה.

תשומת לב, שעולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות (וגם המנהלים והעובדים) לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה מתקדמות ואיכותיות.

עסקים רבים מדי בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן ולחיבורי SIP-Trunk, למרות שהם כן מסכימים להתחבר בחיבורי IP-PRI. זה בדיוק אותו דבר.

לכן, הם בוחרים (גם בגלל אי ההבנה הזו) לרכוש מרכזיית טלפון פיזית ומערכות שיחות ועידה פיזיות אצלם בעסק. כך, הם גם רוכשים פתרון ישן ומוגבל ביכולותיו וגם משלמים עליו פי כמה וכמה מהחלופות הקיימות של מערכות טלפוניה ושיחות ועידה וירטואליות ובענן.

 

האם יש מתחרים בתחום שירותי מרכזיה לצרכי תקשורת וטלפונית IP?

 

בהחלט. יש כיום מספר מערכות מובילות בשוק. מס' 1 בשוק העולמי כמו גם הישראלי זו מערכת אופיס 365 משולבת עם "סקייפ לעסקים", שכיום מוחלפת ע"י מערכת Microsoft Teams. המתחרה הגדולה של מיקרוסופט בתחום הזה בעולם היא חברת Slack, שזוכה לפופולריות בכל העולם, אבל לא בישראל.

פתרון נוסף הוא של חברת Vonage, שיש לה נוכחות בישראל. המדובר בשירותי תקשורת מבוססי ענן, שירותים המכסים את כל הצרכים של עסק מכל סוג, אותם ניתן לבחור בקלות בקליק של עכבר מפורטל וירטואלי לשירותים, שמיועדים בעיקר ללקוחות ארגוניים ולמפתחים ומאוד מתאימים לחברות המספקות שירות וקשר עם לקוחותיהן (ועובדיהן ושותפיהן) באמצעות אפליקציות, תוך שימוש מסיבי בסמארטפונים.

מערכת מתחרה חזקה נוספת היא מערכת של סיסקו, שהייתה מובילה עולמית ועדיין יש לה מקום מכובד ומוביל בתחום. המערכת החדישה של סיסקו קרויהWebex Teams  והיא חלק מהפתרון הכולל תחת שם המותג: Webex.

השוואה מלאה של התכונות והיכולות בין 3 המערכות המתחרות הגדולות בעולם: מיקרוסופט – Teams, Slack וסיסקו – Webex (מנקודת הראות של סיסקו) יש כאן.

אגב, ניתן להתנסות בחינם לתקופה מוגדרת (חודש) וללא כל התחייבות, בכל אחת מ-3 המערכות המתחרות הללו ולבחון לבד מה מתאים לעסק, למנהליו, עובדיו ולקוחותיו (אם יש בעסק בעל מקצוע, שיכול לבצע את ההשוואה המאוד מקצועית הזו).

 

טיפ:

לעסק חדש, שנכנס לתחום הטלפוניה העסקית, מומלץ לדלג ישירות למערכת Vonage, או TadiranCloudBiz, או Webex, או אוויה, או Teams. לעסק, שיש לו כבר מערכת סקייפ לעסקים, מומלץ להתחיל לבדוק את תהליכי המעבר למערכת  Teamsאו Webex או Vonage (מערכת Slack לא פופולרית בישראל אולי בגלל היעדר התמיכה בעברית) או Tadiran CloudBiz ולהתנסות בשימוש במערכת הזו, לקבוצה קטנה ומוגדרת של משתמשים, במיוחד, כשהגרסה הבסיסית שלה היא עדיין חינמית.  

 

מרכזיות פנסוניק לעסקים – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. מתי מנהלים ובעלי עסקים מתעניינים ברכישת אופיס 365 ו-Teams (או Webex, או Vonage, או אוויה, או TadiranCloudBiz)?

בעיקר כשהם מעוניינים להחליף שרת, להחליף מרכזיה, להתחבר למערכות דוא"ל ו"עבודה קבוצתית" מתקדמות, או במקרה של מיקרוסופט, כשיש להם גרסאות קודמות של אופיס מבית מיקרוסופט ומעוניינים להתקדם ולשדרג.

סיבה לא פחות חשובה: התחרות גדלה והם נדרשים לספק מענה מתקדם וידידותי יותר ללקוחותיהם ועובדיהם.

המחירון של מיקרוסופט אופיס 365 הוא גלוי ונע בין 5 דולרים לחודש למשתמש ועד 12.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה. המחירון של Webex מעט יותר יקר ומתחיל מ-13.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה.

אולם, מדובר במחירים של התקנה עצמית ותחזוקה עצמית. המחיר הסופי מותאם לעסק ע"י הספק \ אינטגרטור, אם העסק לא מתקין את המערכות הללו לבד (ברוב המקרים אין לעסקים הקטנים עד הבינוניים הידע והניסיון המתאימים והנדרשים כדי להתקין את המערכות הללו לבד).

לכן, למי שאין לו את היכולות ואנשי המקצוע המתאימים להתקנה עצמית ולתחזוקה עצמית, מומלץ לבחור באחד מהמשווקים והאינטגרטורים הרשמיים הרבים של מיקרוסופט וסיסקו או  Vonage בישראל.

המחיר אצל האינטגרטור מעט יותר גבוה ממחיר המחירון המקוון של מיקרוסופט, Vonage, תדיראן טלקום, אוויה, או סיסקו, בגלל השירות, שהאינטגרטור מספק לעסק, ובכלל זה: התקנה, תחזוקה ותמיכה שוטפת, אינטגרציה עם מערכות עסקיות המצויות בעסק, הגנות נוספות, שירותי פורטל עסקי, ניהול השדרוגים, תמיכה בחיבורי מכשירי סלולר וטאבלטים מסוגים ספציפיים הקיימים בעסק, שילוב כלים חדשים דוגמת צ'טבוטים ורובוטים, שילוב יכולות "זיהוי דיבור" לרבות בניתוב שיחה, שילוב גאדג'טים חדשים דוגמת Alexa (ומתחרותיה), שילוב יכולות AI (אינטליגנציה מלאכותית), שילוב מערכות "שיחות ועידה" מגוונות, שילוב מערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, סנסורים (IoT – בית ועסק חכם), בקרת כניסה וניהול עובדים, קופה רושמת, חיבור לרשתות תקשורת מהדור החדש דוגמת רשתות SD-WAN ועוד.

 

ניתן ומומלץ לתחר ולבחור את המשווק \ אינטגרטור המספק את השירות הזה בצורה ובמחיר המתאימים לצרכי העסק, לאחר ניתוח הצרכים של העסק.

 

  1. האם אופיס 365 (ומתחרותיה: מערכת Webex, מערכת Vonage, מערכת TadiranCloudBiz) היא מערכת בטוחה, שרידה ומוגנת?

בהחלט. אין מה לחשוש בכלל. המערכת של מיקרוסופט (וגם זו של כל השאר) עונה לכל דרישות הרגולציות הכי מחמירות הקיימות בישראל וב-EU. בנוסף, הפתרון של מיקרוסופט (וגם של סיסקו, תדיראן טלקום, אוויה ו-Vonage) מגיע עם SLA (הסכם רמת שירות), כדי לספק "שקט נפשי" לבעל העסק.

אולם, זה לא מוריד מהצורך בנקיטת אמצעי הגנה מקומיים נוספים בעסק, בהתאם לרמת הסיכונים של כל עסק, אותם יש לנתח ולרענן לפחות אחת לשנה. ניתן להוסיף הגנות ספציפיות לעסקים בעלי מידע רגיש ביותר ולהוסיף הגנות בתחום מניעת הונאות וגניבת מידע במערכות הטלפוניה, לאור ניתוח צרכי העסק.

 

  1. האם אפשר לחבר את הסמארטפונים שבידי המנהלים והעובדים לאופיס 365 או ל-Webex, או לאוויה, או לתדיראן טלקום, או ל-Vonage?

בהחלט. זה אחד מהיתרונות הבולטים של המערכות הללו.

 

מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים

 

  1. אילו תשתיות צריך להכין בעל עסק או מנהל, שמעוניין לעבור לשירותי תקשורת וטלפוניה עסקית בענן?

הכיוון של השוק הוא: Unified Infrastructure, "תשתית אחודה" לכל צורך. מכנים זאת בשם: xTTx, "תשתית לכל", החל ממתח נמוך דרך האינטרנט, כולל הזנת חשמל. כל מי שדורש להעביר ביטים של מידע לכל צורך ולכל מקום, יכול העביר את הביטים הללו על כבל יחיד ללא הצורך, שהיה עד היום, לסלול לכל מערכת רשת נפרדת של תשתיות חיווט וכבלים בעסקים. זה נגמר.

"שיטוח" הרשת הפנימית בפתרון אתרנט "קצה לקצה" מוביל ליתרונות נוספים: כך, מבטלים את הצורך לרשתות נפרדות והיררכיה של רשתות לשימושים השונים. כל הרשת נעשית "שטוחה" באמצעות מתג בטכנולוגיית Campus Fabric (מתג רשת).

כך, כל הרשת מנוהלת במערכת אחת וקל לבצע בה שינויים והתאמות לפי הצרכים המתפתחים בעסק ללא צורך בטכנאי ומהנדסי רשת לכל שינוי. ה-TCO (עלות הבעלות הכוללת) של הרשת מוזל בעד 75% במעבר ל"רשת שטוחה".

 

טיפ:

לעסק, שיש בו מערכות מחשוב ותקשורת ישנות (מעל ל-5 שנים), מומלץ, בכל מקרה, לשקול מעבר ל-Teams של מיקרוסופט, או ל-Webex של סיסקו, או ל-Vonage, או לתדיראן טלקום, או לאוויה, כבר כעת!  

 

שורה תחתונה בתחום מרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים:

 

רכישת פתרונות מתקדמים של טלפוניה עסקית בענן (או לא בענן) המשולבת עם "עבודה קבוצתית" ובדגש על המערכות החדשות, כמו כל רכישה בעסק, דורשת בדיקה מוקדמת של צרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

אם בוחרים ספק שירות \ ספק תקשורת \ אינטגרטור לשירותים עסקיים בענן. אפשר לרכוש את השירות ישירות מהאתר של ספק שירותי הענן, ללא ספק שירות מקומי או אינטגרטור, אך יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק \ אינטגרטור ואם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

בעת קבלת ההחלטה על רכישת פלטפורמת Teams לעסק ממיקרוסופט ובין אם בוחרים במערכת מתחרה למשל של סיסקו, אוויה, תדיראן טלקום או Vonage, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, של משרד סוכני ביטוח ופיננסים, או של משרד רואי חשבון.

 

לקבלת הצעות מחיר למרכזיות פנסוניק לעסקים קטנים ו/או מרכזיות IP בענן לעסקים בחינם – לחץ כאן!

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות פנסוניק לעסקים למייל – השאירו פרטים כאן

 

 Panasonic Unified Communication

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות