מרכזיות IP בשירותי טלפוניה לעסק שלך - האם נוכל לנחש שתעבור למרכזיה בענן?

מרכזיות IP בשירותי טלפוניה לעסק שלך – האם נוכל לנחש שתוותר על מרכזיה פיזית בעסק ותעבור למרכזיה בענן?

מרכזיות IP

 

תקציר:

 

  • האם עסקים קטנים ובינוניים זקוקים עדיין למרכזייה בעסק שלהם?

     

  • בלב הפתרון העסקי של מרכזיית IP (ר"ת: Internet Protocol) – נמצאת פלטפורמת התקשורת העסקית הווירטואלית בענן.

     

  • האיכות והיכולות המתקדמות הובילו לפופולריות של הפתרונות הללו בתשתיות מחשוב ענן.

     

  • מי הם המתחרים בשוק? כמה טיפים מעשיים למנהלים ובעלי עסקים.

     

  • מי מתאים ויכול לסייע לי לבחור במערכת הטלפוניה העסקית משולבת ב"עבודה קבוצתית" ובענן, המתאימה לעסק שלי?

 

המחירים של פתרונות מסוג של מרכזיות IP  מאוד זולים, במיוחד תעריפי השיחות והמסרונים (ולכן הגישה של מרכזיות IP בענן זוכה לפופולריות רבה). היות בגישה זו, השירותים מסופקים בענן, אין הפתעות בעלויות החודשיות של הלקוחות, כי כמעט רוב השירותים הם במודל SaaS ("תוכנה כשירות" בתעריף חודשי ידוע, שכולל הכל). ניתן להתנסות בחינם בכל שירות של מרכזיה IP בענן ללא התחייבות, כדי להיות בטוחים, שזה הפתרון המתאים לצרכים של העסק.

הפתרונות של מרכזיית IP בענן מתאימים לכל: החל ממשתמש בודד בעסק זעיר העובד מביתו -SoHo , דרך עסקים ברמת הSMB- וה-SME ועד חברות בינלאומיות וארגוני ענק (Big Enterprises).

 

כמה חידושים למשתמשים במרכזיות IP (לרבות במרכזיות IP בענן):

 

  1. כוכבית לעסק. התחרות בתחום הזה מתעצמת ולשוק המקומי נכנסה מתחרה חדשה בשם MVoice, שמציעה מספר כוכבית לעסק במחיר של 199 ₪ לחודש.
  1. מספר אחד לכל מקום בעולם. חברת ההזנק Viber הישראלית, שנרכשה ע"י הענקית היפנית Rakuten ונקראת כיום Rakuten Viber, מציעה ללקוחותיה מספר אחד, שיפעל בכל העולם, ובכל מדינה משלמים את התעריף המקומי (ללא עלויות נדידה). המדובר בשירות של שיחות איכותיות עם המון יכולות נלוות דוגמת: שיחות וידיאו, צ'טים, חיבור לרשתות חברתיות בשיחה, צפייה בסרטנים ועוד. הכל ברמת אבטחה של הקצה העליון.

הפעלת השירות באמצעות אפליקציה לסמארטפון (או אפליקציה למחשבים ניידים ונייחים). בשם Viber Local Number. מדובר בשירות פרימיום בתשלום חודשי, שמאפשר למשתמשי האפליקציה ליצור לעצמם מספר טלפון מקומי דרכו תנותבנה אליהם השיחות לכל מקום, שבו הם נמצאים ברחבי העולם. המתקשר לאותו מספר לא חייב להשתמש באפליקציית Viber, וישלם עלות, שאינה עולה על שיחה מקומית בארץ בה הוא נמצא.

בנוסף, תומך המספר המקומי גם בקבלת הודעות טקסט (SMS). מספר השיחות וההודעות, שאותה ניתן לקבל דרך השירות אינה מוגבלת. בViber- סבורים, שהשירות יוכל להועיל במיוחד לאנשים השוהים בחו״ל למשך תקופות ארוכות ומעוניינים לשמור על קשר עם משפחתם בבית, או לאנשי עסקים המעוניינים להקל על שותפים במדינות זרות ליצור עמם קשר באמצעות מספר מקומי אליו יוכלו להתקשר.

בשלב ההשקה, ניתן ליצור מספרים מקומיים ב-3 מדינות: אנגליה, ארצות הברית וקנדה. החברה מאמינה, שתוכל להרחיב את הרשימה בעתיד הקרוב. עלות השירות עומדת על 4.99 דולרים בחודש, אך ל-10,000 הנרשמים הראשונים יוצע תעריף מופחת של 1.99 דולרים לחודש, שיוסיף להיות בתוקף כל עוד לא יבחרו לנתק את השירות.

 

  1. מצטייני מרכזיות IP בעולם (המבוססות, בין היתר, על קוד פתוח) ל-2018. חברת Eastern Management Group ביצעה סקר (בארה"ב) בין אלפי מנהליIT והשוותה בין 16 מרכזיות  (PBX) מכל הסוגים (מקומיות, בענן מקומי, בענן ציבורי, בענן היברידי), על פי 10 פרמטרים של בדיקה. בראש הטבלה נמצאת לא אחרת מאשר קסורקום – Xorcom הישראלית מהגליל, עם שביעות רצון של הלקוחות הגבוהה ביותר ומובילה בכל הפרמטרים שנבדקו. בכך, היא הובילה בהפרש ניכר מכל המתחרות המוכרות לנו דוגמת: אוויה, סיסקו, ועוד. אחריה נמצאות החברות: RingCentral ו- ,Vertical Communicationsשלא פועלות בישראל.
  1. חברה חדשה בתחום טלפוניית IP מבוססת WebRTC (שימוש בדפדפן לתקשורת): חברת Callstats.io מפינלנד, מציעה מערכת חדשה לתקשורת מלאה ב-WebRTC , כולל "מוקד שירות" מלא ומתקדם בענן בגישת ה-WebRTC, במחירים מאוד אטרקטיביים. ניתן להתקין את המערכת בכל ענן עם תאימות מלאה לענן של אמזון. מתאים מאוד לעסקים עם כמות דקות בינלאומיות בהיקף גדול.
  1. Smart Digital Conversations (שיחה דיגיטלית חכמה) מבית נייס. נייס הכריזה על עידן חדש בשירות דיגיטלי ומאפשרת לארגונים להתקדם ל-Smart Digital Conversations. נייס ממשיכה את מהפכת הענן בהובלת CXone עם הרכישה של חברת Brand Embassy. בעקבות ההכרזה של נייס על מהפכת ה -Smart Digital Conversations, ארגונים יכולים לספק מעכשיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה ללקוחותיהם.

החל מההכרזה הזו, יוכלו ארגונים בכל גודל לתקשר באופן דינמי וחכם עם כל לקוח בערוץ תקשורת לפי בחירתו. יכולת זו תתאפשר בזכות הרכישה של Brand Embassy, חברה מובילה בתחום חוויית הלקוח הדיגיטלית. רכישה זו תשלב את הטכנולוגיה פורצת הדרך של Brand Embassy וגישת Digital-first המוכחת שלה, עם יכולות האנליטיקס והבינה המלאכותית החזקות של CXone, פלטפורמת חוויית הלקוח בענן המובילה בתעשייה.

CXone בשילוב Brand Embassy מסירה את המכשולים, שבעבר האטו את המהפכה הדיגיטלית של חוויית הלקוח, ומאפשרת לארגונים להציב את הערוצים הדיגיטליים כאופציה המובילה באינטראקציה עם לקוחותיהם.

חיבור זה הופך את CXone לפלטפורמת חוויית המשתמש היחידה המשלבת טווח מלא של ערוצי תקשורת, ומאפשרת לכל ערוץ דיגיטלי להיות משולב באופן חכם וכולל במערך שירות הלקוחות, עם תמיכה בלמעלה מ-30 ערוצים דיגיטליים הכוללים Facebook Messenger, Twitter, Apple Business Chat, WhatsApp, LinkedIn, SMS, Email, Chat.

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות IP ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

השילוב הייחודי של CXone ו-Brand Embassy מספק כמה יתרונות פורצי דרך:

 

  • שירות דיגיטלי רציף ללא צורך בהקמת צוותים נפרדים ייעודיים לערוצים השונים – פרדיגמה חדשה של “push/pull” המאפשרת לטפל בצורה הוליסטית באינטראקציות מכל ערוץ בזמן אמת (טלפון/צ'ט) באמצעות ממשק אחיד חכם.
  • ניהול מלא של ערוצי שירות דיגיטליים על פני כל מערך שירות הלקוחות – הפלטפורמה הראשונה והיחידה שהיא אחודה ומשלבת באופן מלא ניהול אינטראקציות דיגיטליות, WFO, ואנליטיקס עם בינה מלאכותית.
  • חוויה דיגיטלית יעילה – מעל 30 ערוצים דיגיטליים המשולבים באופן מלא עם פלטפורמת ענן מתקדמת, עם גמישות מקסימלית ומודל עסקי של תשלום פר שימוש.

ברק עילם, מנכ"ל נייס: "CXone היא הפלטפורמה המובילה לשירות לקוחות בזכות השילוב של WFO ואנליטיקס הטובים בתעשייה. זה הופך את CXone לבחירה המושלמת והטבעית עבור ארגונים בכל הגדלים במעבר שלהם לפתרונות מתקדמים בענן. שילוב הרכישה של Brand Embassy המביאה פריצת דרך טכנולוגית מוכחת עם CXone, מובילה ארגונים לעידן חדש של Digital-first תחת פלטפורמה אחודה ומרחיב משמעותית את שוקי המטרה של נייס".

 

למה מרכזיות IP עברו לענן?

יודגש, שהפלטפורמה החדשה והמובילה כיום לתקשורת עסקית בעולם כמו גם בישראל נעשית כולה בענן, דרך רשת האינטרנט. אפילו משרדי הממשלה וגופי הסמך הממשלתיים עברו ועוברים לענן, בפרויקט בשם "שירלי", שמבוצע באינטגרציה של בינת עם פלטפורמת הענן של סיסקו וספקי שירותי ענן נוספים.

תקשורת בענן זו פלטפורמה המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מכל מקום ובכל זמן. זה מאפשר לייצר מוקד שירות וירטואלי ללקוחות, ליצר מזכירה וירטואלית לכל אחד ולספק יכולות "עבודה קבוצתית" על "תשתיות אחודות", מכל מכשיר קצה ובכל מקום בעולם, מעל לכל רשת תקשורת.

הפתרון החדש של העולם העסקי החדש כולל שירות תקשורת מלא: שירותי מרכזיה IP מתקדמת, פלטפורמת ניהול שיחות ועידה מכל התקן באיכות הגבוהה ביותר, מערכות וידאו לשיחות ועידה, התאמה מלאה לכל סוגי חדרי הישיבות בארגון והעיקר: עבודה קבוצתית במתכונת של עבודה ברשת חברתית המוכרת לכל אחד מהסמארטפון שלו. זאת, תוך הגנה מלאה על כל המערכות, תאימות לכל הרגולציות, גיבויים על כל המערכות ושרידות של 99.999% מהזמן.

בעבר, כאשר אדם החליט לפתוח משרד, הוא היה צריך גם חדר תקשורת ושרתים. היום, המשרדים כבר מרושתים והכל עובר דרך הענן. כבעל עסק אתה יכול להיכנס לפורטל וירטואלי ולבחור את השירותים, שאתה רוצה עבור המשרד שלך, בין אם זה שיחות רגילות או וידאו, תמלול, הקלטות, כמות השלוחות וכד'. ואם העסק שלך משתנה אתה יכול להרחיב או להקטין את השירותים אונליין והכל דרך הענן.

יש 2 ספקיות בעולם של שירותי תקשורת בין אפליקציות למשתמשים המוכרות במעל 100 מיליון דולרים וכל השאר הספקיות מוכרות בפחות מ-10 מיליון דולרים. 2 הספקיות הן: Twilio שפחות מוכרת בישראל, וVonage-, עם מעל ל-100 אלף חברות בכל רחבי העולם וגם בישראל, שמשתמשות בשירותי הענן שלה, במיוחד חברות המפתחות אפליקציות למשתמשי קצה ומספקות שירותים באמצעות אפליקציות קצה.

כל משרד צריך להיות עם חיבוריות בין כל הטלפונים. מרבית בעלי העסקים צריכים, שהשיחות תהיינה מוקלטות ושמורות, והמוצר של טלפוניה בענן מאפשר לדבר עם כולם בשיחות אודיו/וידאו ותקשורת פנים ארגונית. אחד המוצרים, ש-Vonage מספקת, נקרא WORLD OFFICE, משרד וירטואלי, שבו אתה לא תלוי במקום ויכול לנוע ממשרד למשרד עם השירותים וה-Data שלך בלי לדאוג להעברות של תשתיות ושרתים, וכל תכונה, שאתה רוצה להוסיף או לגרוע מהמשרד שלך, בין אם הם שיחות וידאו או תמלול והקלטה, זה נעשה באמצעות לוח וירטואלי בלחיצת כפתור ובזמן אמת.

היתרון האמיתי במעבר לתקשורת בענן הן הגמישות והיכולת לבצע שינויים בפורטל וירטואלי. כך, אתה או אנשי ה-IT שלך לא צריכים להיות במשרד כדי לעשות התאמות.

דור העובדים של היום פחות מרותק למשרד. העובדים יותר חופשיים ורגילים לעבוד בכל מקום עם מחשב נייד, טאבלט וסמארטפון והענן נותן לך את החופש הזה.

תשומת לב, שעולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות (וגם המנהלים והעובדים) לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה מתקדמות ואיכותיות.

עסקים רבים מדי בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן ולחיבורי SIP-Trunk, למרות שהם כן מסכימים להתחבר בחיבורי IP-PRI. זה בדיוק אותו דבר.

לכן, הם בוחרים (גם בגלל אי ההבנה הזו) לרכוש מרכזיית טלפון פיזית ומערכות שיחות ועידה פיזיות אצלם בעסק. כך, הם גם רוכשים פתרון ישן ומוגבל ביכולותיו וגם משלמים עליו פי כמה וכמה מהחלופות הקיימות של מערכות טלפוניה ושיחות ועידה וירטואליות ובענן.

 

האם יש מתחרים בתחום שירותי "מחשוב ענן" לצרכי תקשורת ומרכזיות IP?

 

בהחלט. יש כיום מספר מערכות מובילות בשוק. מס' 1 בשוק העולמי כמו גם הישראלי זו מערכת אופיס 365 משולבת עם "סקייפ לעסקים", שכיום מוחלפת ע"י מערכת Microsoft Teams. המתחרה הגדולה של מיקרוסופט בתחום הזה בעולם היא חברת Slack, שזוכה לפופולריות בכל העולם, אבל לא בישראל.

פתרון נוסף הוא, כאמור לעיל, של חברת Vonage, שיש לה נוכחות בישראל. המדובר בשירותי תקשורת מבוססי ענן, שירותים המכסים את כל הצרכים של עסק מכל סוג, אותם ניתן לבחור בקלות בקליק של עכבר מפורטל וירטואלי לשירותים, שמיועדים בעיקר ללקוחות ארגוניים ולמפתחים ומאוד מתאימים לחברות המספקות שירות וקשר עם לקוחותיהן (ועובדיהן ושותפיהן) באמצעות אפליקציות, תוך שימוש מסיבי בסמארטפונים.

מערכת מתחרה חזקה נוספת היא מערכת של סיסקו, שהייתה מובילה עולמית ועדיין יש לה מקום מכובד ומוביל בתחום. המערכת החדישה של סיסקו קרויהWebex Teams  והיא חלק מהפתרון הכולל תחת שם המותג: Webex.

השוואה מלאה של התכונות והיכולות בין 3 המערכות המתחרות הגדולות בעולם: מיקרוסופט – Teams, Slack וסיסקו – Webex (מנקודת הראות של סיסקו) יש כאן.

אגב, ניתן להתנסות בחינם לתקופה מוגדרת (חודש) וללא כל התחייבות, בכל אחת מ-3 המערכות המתחרות הללו ולבחון לבד מה מתאים לעסק, למנהליו, עובדיו ולקוחותיו (אם יש בעסק בעל מקצוע, שיכול לבצע את ההשוואה המאוד מקצועית הזו).

 

מרכזיות IP

 

טיפ:

לעסק חדש, שנכנס לתחום הטלפוניה העסקית, מומלץ לדלג ישירות למערכת Vonage, Webex או Teams. לעסק, שיש לו כבר מערכת סקייפ לעסקים, מומלץ להתחיל לבדוק את תהליכי המעבר למערכת  Teamsאו Webex או Vonage (מערכת Slack לא פופולרית בישראל אולי בגלל היעדר התמיכה בעברית) ולהתנסות בשימוש במערכת הזו, לקבוצה קטנה ומוגדרת של משתמשים, במיוחד, כשהגרסה הבסיסית שלה היא עדיין חינמית.  

 

מרכזיות IP – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. למה בוחרים בפתרון Office 365 של מיקרוסופט בשילוב טלפוניית IP, ולמה מיקרוסופט הפכה למובילה בתחום זה?

בישראל, די בדומה לעולם המערבי, חבילת "אופיס 365" היא חבילת התוכנה המבוקשת ביותר בקרב עסקים ברמת ה-SoHo, SMB וה-SME. כלומר: עסקים קטנים ובינוניים, שהם הרוב מוחלט של העסקים בישראל כמו גם בעולם.

שירות Teams Microsoft כחלק מחבילת "אופיס 365" הופך בהדרגה לפלטפורמת הטלפוניה העסקית המובילה מ-2019 והלאה ומערכת זו תחליף כמה מערכות עסקיות של מיקרוסופט ובכלל זה את מערכת סקייפ לעסקים (Skype for Business).

בשנת 2018 הוסיפה מיקרוסופט מגוון כלים משלימים לחבילות התוכנה העסקיות שלה, כשהחבילה של אופיס 365 היא הפופולרית ביותר בקרב עסקים ובין השירותים והמערכות החדשות נכלל, כאמור, שירות Microsoft Teams (שירות לעבודה קבוצתית בצ'טים ובצ'טבוטים) המצטרף לכלי הפופולרי Yammer, שמספק בעיקר יכולות של עבודה קבוצתית ותקשורת יעילה פנים ארגונית.

מערכת נוספת, שנוספה בשנת 2018 לחבילה הזו, היא Meeting Room Systems, כששם המערכת עודכן לאחרונה ל-Microsoft Teams Rooms, לאור ההחלטה, ש-Teams תהיה הפלטפורמה המובילה לעסקים. זו מערכת All-In-One המספקת שליטה וניהול של חדרי ישיבות בענן, בעיקר באמצעות טאבלט, עם יכולת לחבר לדיון בקול או בווידיאו כל מחזיק בכל מכשיר קצה המחובר לאינטרנט, שנמצא בכל מקום בעולם.

ההצלחה של מיקרוסופט נובעת, בין היתר, מהמחיר (האפסי), קלות ופשטות ההפעלה והשילוב המלא בין תוכנות אופיס לרבות אופיס 365 עם מערכות הטלפוניה העסקית (סקייפ ו-Teams).

המציאות היא, שרוב השוק העסקי בישראל (ובמדינות רבות בעולם) בוחר במיקרוסופט. הסיבה המרכזית מבחינה מעשית מנקודת הראות של מנהלים בעסקים: החיבור ההדוק, הנוח והשקוף בענן, בין מערכות העסקיות (אופיס 365) למערכות התקשורת והטלפוניה (סקייפ לעסקים ו-Teams), למרכזיות IP מכל סוג, לדוא"ל (אאוטלוק), ל-CRM, ל-ERP ו"העבודה הקבוצתית".

למיקרוסופט יש חבילות אופיס 365 המתאימות לקהלי יעד ספציפיים. רק לשם הדוגמה: חבילת אופיס 365 המותאמת ספציפית לסטודנטים בשם: Microsoft Students Toolbox.

סיבה לא פחות חשובה: זה זול יותר מניהול של שרת אופיס מקומי (כולל שרת דוא"ל מקומי). בנוסף, בתחרות "ראש בראש" מול פתרון מתחרה, למשל Google G Suite, היתרונות של המערכת של מיקרוסופט הם די בולטים.

 

  1. מתי מנהלים ובעלי עסקים מתעניינים ברכישת אופיס 365 ו-Teams (או Webex, או Vonage)?

בעיקר כשהם מעוניינים להחליף שרת, להחליף מרכזיה, להתחבר למערכות דוא"ל ו"עבודה קבוצתית" מתקדמות, או במקרה של מיקרוסופט, כשיש להם גרסאות קודמות של אופיס מבית מיקרוסופט ומעוניינים להתקדם ולשדרג.

סיבה לא פחות חשובה: התחרות גדלה והם נדרשים לספק מענה מתקדם וידידותי יותר ללקוחותיהם ועובדיהם.

המחירון של מיקרוסופט אופיס 365 הוא גלוי ונע בין 5 דולרים לחודש למשתמש ועד 12.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה. המחירון של Webex מעט יותר יקר ומתחיל מ-13.5 דולרים לחודש למשתמש, בהתחייבות לשנה.

אולם, מדובר במחירים של התקנה עצמית ותחזוקה עצמית. המחיר הסופי מותאם לעסק ע"י הספק \ אינטגרטור, אם העסק לא מתקין את המערכות הללו לבד (ברוב המקרים אין לעסקים הקטנים עד הבינוניים הידע והניסיון המתאימים והנדרשים כדי להתקין את המערכות הללו לבד).

לכן, למי שאין לו את היכולות ואנשי המקצוע המתאימים להתקנה עצמית ולתחזוקה עצמית, מומלץ לבחור באחד מהמשווקים והאינטגרטורים הרשמיים הרבים של מיקרוסופט וסיסקו או  Vonage בישראל.

המחיר אצל האינטגרטור מעט יותר גבוה ממחיר המחירון המקוון של מיקרוסופט, Vonage או סיסקו, בגלל השירות, שהאינטגרטור מספק לעסק, ובכלל זה: התקנה, תחזוקה ותמיכה שוטפת, אינטגרציה עם מערכות עסקיות המצויות בעסק, הגנות נוספות, שירותי פורטל עסקי, ניהול השדרוגים, תמיכה בחיבורי מכשירי סלולר וטאבלטים מסוגים ספציפיים הקיימים בעסק, שילוב כלים חדשים דוגמת צ'טבוטים ורובוטים, שילוב יכולות "זיהוי דיבור" לרבות בניתוב שיחה, שילוב גאדג'טים חדשים דוגמת Alexa (ומתחרותיה), שילוב יכולות AI (אינטליגנציה מלאכותית), שילוב מערכות "שיחות ועידה" מגוונות, שילוב מערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, סנסורים (IoT – בית ועסק חכם), בקרת כניסה וניהול עובדים, קופה רושמת, חיבור לרשתות תקשורת מהדור החדש דוגמת רשתות SD-WAN ועוד.

ניתן ומומלץ לתחר ולבחור את המשווק \ אינטגרטור המספק את השירות הזה בצורה ובמחיר המתאימים לצרכי העסק, לאחר ניתוח הצרכים של העסק.

 

  1. האם אופיס 365 (ומתחרותיה: מערכת Webex, מערכת Vonage) היא מערכת בטוחה, שרידה ומוגנת?

בהחלט. אין מה לחשוש בכלל. המערכת של מיקרוסופט (וגם זו של סיסקו ו-Vonage) עונה לכל דרישות הרגולציות הכי מחמירות הקיימות בישראל וב-EU. בנוסף, הפתרון של מיקרוסופט (וגם של סיסקו ו-Vonage) מגיע עם SLA (הסכם רמת שירות), כדי לספק "שקט נפשי" לבעל העסק.

אולם, זה לא מוריד מהצורך בנקיטת אמצעי הגנה מקומיים נוספים בעסק, בהתאם לרמת הסיכונים של כל עסק, אותם יש לנתח ולרענן לפחות אחת לשנה. ניתן להוסיף הגנות ספציפיות לעסקים בעלי מידע רגיש ביותר ולהוסיף הגנות בתחום מניעת הונאות וגניבת מידע במערכות הטלפוניה, לאור ניתוח צרכי העסק.

 

  1. האם אפשר לחבר את הסמארטפונים שבידי המנהלים והעובדים לאופיס 365 או ל-Webex או ל-Vonage?

בהחלט. זה אחד מהיתרונות הבולטים של המערכות הללו.

 

טיפ:

לעסק, שיש בו מערכות מחשוב ותקשורת ישנות (מעל ל-5 שנים), מומלץ, בכל מקרה, לשקול מעבר ל-Teams של מיקרוסופט, או ל-Webex של סיסקו, או ל-Vonage, כבר כעת!  

 

מרכזיות IP

 

שורה תחתונה בתחום מרכזיות IP החדשות במתכונת "מחשוב ענן":

 

רכישת פתרונות מתקדמים של מרכזיות IP בענן המשולבת עם "עבודה קבוצתית" ובדגש על המערכות החדשות, כמו כל רכישה בעסק, דורשת בדיקה מוקדמת של צרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

אם בוחרים ספק שירות \ ספק תקשורת \ אינטגרטור לשירותים עסקיים בענן. אפשר לרכוש את השירות ישירות מהאתר של ספק שירותי הענן, ללא ספק שירות מקומי או אינטגרטור, אך יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק \ אינטגרטור ואם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

בעת קבלת ההחלטה על רכישת פלטפורמת Teams לעסק ממיקרוסופט ובין אם בוחרים במערכת מתחרה למשל של סיסקו או Vonage, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, של משרד סוכני ביטוח ופיננסים, או של משרד רואי חשבון.

 

לקבלת הצעות מחיר עבור מרכזיות IP ובענן לעסקים בחינם – לחץ כאן!

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות IP ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

NICE inContact CXone – Say goodbye to your old infrastructure

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות