מרכזיית טלפון אלחוטית ללא חוטים מדגם פנסוניק - האם זה בכלל אפשרי?

מרכזיית טלפון אלחוטית ללא חוטים מדגם פנסוניק – האם זה בכלל אפשרי?

מרכזיית טלפון אלחוטית ללא חוטים

 

תקציר:

  • עסקים מכל סדר גודל ובכל העולם עוברים לשירותי ענן, גם בתקשורת וטלפוניה.

     

  • איך בוחרים את פתרון שירותי התקשורת המתאים לעסקים ברמת ה-SMB וה-SME מבלי לפשוט את הרגל?

     

  • האם הפתרונות החדשים של פנסוניק – מרכזיית טלפון אלחוטית ללא חוטים, מתאימים לעסק שלי?

     

  • לאן צועד עולם שירותי התקשורת והטלפוניה העסקית?

 

פנסוניק, מותג ויצרן יפני מוביל, יוצג בישראל במשך שנים רבות ע"י חברת יורוקום, שהייתה מזוהה עם המותג הזה, תחת השם יורוקום-פנסוניק.

אולם, אלפי לקוחות מוצרי פנסוניק בישראל, מותג, שהיה חלק מקבוצת יורוקום (של שאול אלוביץ'), קבוצה, שפשטה את הרגל, היו "תלויים באוויר" במשך חודשים רבים ללא "אבא ואמא". כעת, אחרי רכישת קו הפעילות הזה מכונס הנכסים, תדיראן טלקום מטמיעה את פתרונות פנסוניק בתוך קו מוצריה המאוד מגוון.

תדיראן טלקום היא חברה ותיקה (50 שנה) וגדולה בתחום העסקי בישראל ובעולם ולאחרונה השיקה 2 שירותי ענן לציבור הלקוחות שלה ואף איחדה את 2 הזרועות הוותיקות שלה (היצרנית והמשווקת), שהתנהלו במשך שנים רבות כחברות נפרדות, לחברה אחת בניהול אחד .

ממש לאחרונה הסתיים תהליך ההטמעה של קו פתרונות פנסוניק בתוך תדיראן טלקום ומנהלי פנסוניק (שמרכזה ביפן) נתנו את "ברכת הדרך" לקו החדש הזה, בבית החדש של פנסוניק בישראל, בתוך חברת תדיראן טלקום, שהמרכז שלה ממוקם בפתח-תקווה.

ככל הידוע, יש לתדיראן טלקום כבר מעל ל-30 לקוחות בשירותי הענן החדשים שלה (שממוקמים בישראל, בניגוד לשירות הענן הוותיק של איוניקס, שהיה ממוקם בענן של אמזון, אי שם ברחבי העולם). בתדיראן טלקום מקדמים כיום את תחום מרכזיות הענן, בדגש על מכירת מרכזיות איוניקס, פנסוניק ואלקטל (ALE).

על פי הסקרים (של שביעות הרצון של הלקוחות), לתדיראן מוקד תמיכה ושירות למרכזיות טלפון מהטובים ביותר בארץ, מבוסס על טכנאים ותיקים ומנוסים ועל פי המסתמן, גם בענן מוקד התמיכה הוא מתקדם ומוביל בשוק הזה בישראל.
תדיראן טלקום היצרנית ההיסטורית של פתרונות חומרה – היא כיום בית תוכנה ולכן זה היה טבעי לשלב את פתרונות פנסוניק בחברה, שמבוססת כבר על פתרונות מתקדמים בתוכנה, לפתרונות של תקשורת עסקית מבית פנסוניק, שמשלבים חומרה ותוכנה.

הסינרגיה בין המוצרים היא מצוינת. פנסוניק מאוד חזקה בתחומים, שלא היו בליבת העשייה של תדיראן טלקום, דוגמת עסקים קטנים עד בינוניים. עד רכישת פנסוניק, היו לתדיראן טלקום בישראל כ-1,500 לקוחות עסקיים ומעל ל-100 אלף לקוחות בכל רחבי העולם, כשבישראל יש מעל ל-1 מיליון פורטים, בנוסף לכ-250 מערכות CES למוקדי שירות לקוחות גדולים בישראל.

הלקוחות נשארים נאמנים במשך שנים וממליצים על תדיראן טלקום בפני לקוחות חדשים, בעיקר בגלל שהיא מספקת תמיכה 24X7 ללקוחות בכל פינה בארץ, כדי לוודא, שמערכות התקשורת של כל לקוח תתפקדנה בכל מצב ובכל זמן. מערך השירות של החברה הוא הנכס הגדול ביותר של החברה. בשאלוני משוב, שמעבירים מידי שנה בין לקוחות החברה, רואים את התפתחות שביעות הרצון בעיקר מהשירות.

רכישת פנסוניק ע"י תדיראן טלקום היא צעד אסטרטגי, שאמור לפתוח פלחי שוק, שלא היו בעברה של תדיראן טלקום, בעיקר בשוק הבינוני והבינוני-גבוה, שבו פנסוניק הייתה מאוד חזקה, וגם בשוק הנמוך, עם פתרונות מתקדמים של תקשורת אחודה לעסקים קטנים. כך, החברה תגיע לכל פלחי השוק העסקי, כי לפנסוניק יש פתרונות לכל רבדי השוק ויש סגמנטים של השוק, שפנסוניק הוא ממש מותג חזק ושולט בישראל, למשל בבתי מלון, ברישום שיחות, במוקדי שירות, בקיבוצים, בלחצני מצוקה וחירום, ברשויות מקומיות ועוד.

רכישת פנסוניק כללה בתוכה גם את רכישת פתרונות התוכנה, שפיתחה יורוקום בשת"פ עם פנסוניק, פתרונות תוכנה דוברי עברית, במערכת הנקראת Smart, שיש בה מגוון רחב של יישומים המתאימים כמעט לכל פלחי השוק בישראל כמו גם בעולם.

 

את פתרונות התוכנה המתקדמים הללו משלבים ללקוחות ב-2 קווי פתרונות, שמוצעים לשוק העולמי והמקומי:

 

  1. תדיראן Big Cloud, פתרונות לשוק הנמוך עד הבינוני. בארה"ב זה כבר זוכה להצלחה, עם כמות גדולה של לקוחות, שעברו לשירותי הענן הללו. בישראל זה בתחילת הדרך עם צפי לצמיחה.
  1. פתרונות Contact Center בענן, עם מספר ספקים המספקים פתרונות למוקדי שירות לכל סדר גודל, עם גרסאות חדשות לאור ההתפתחות העולמית, של מעבר לענן ולשירות בסמארטפונים. פתרון SManager, שהוא חלק ממערכת Smart של פנסוניק, משתלב היטב בפתרון למוקדי השירות.

תדיראן טלקום משלבת את כל הפתרונות במגוון יכולות, כי עי"כ מציעים ללקוחות פתרונות תקשורת מלאים 'קצה לקצה', כולל תשתיות פסיביות ואקטיביות, פתרונות של 'רשת לפי דרישה' בשת"פ אלקטל – ALE, מערכות בקרת כניסה עם מצלמות אבטחה, טלפוני IP עם צגי מגע צבעוניים, פתרונות סייבר מגוונים ועוד. כך, שאפשר לקבל מהחברה מענה אינטגרטיבי לכל הצרכים, תחת מעטפת שירות אחת.

 

מרכזיית טלפון אלחוטית

 

מה התחדש בתחום מרכזיית טלפון אלחוטית מבית פנסוניק?

 

הפתרון החדש מכונה בשם המקצועי: KX-TPA68 SIP Cordless Desk Phone. מדובר במוצר, שהוא חלק ממשפחה רחבה של מוצרים אלחוטיים, שנקראת KX-TGP600, כמופיע בתמונה הבאה:

מרכזיית פנסוניק אלחוטית ללא חוטים

 

החיבורים האלחוטיים של המוצרים הללו מבוססים בעיקר על טכנולוגיית DECT המוכרת מהטלפונים האלחוטיים הוותיקים, טכנולוגיה, שעברה שדרוג ל-SIP.

המכשיר KX-TPA68 נמכר במבצעים בכ-160 דולרים ליחידה. ניתן לרכוש מספר רב של אביזרים משלימים, גם כן מבוססי אלחוט – DECT, דוגמת מערכות ראש, רמקולים, מגבירי טווח אלחוטי, מערכות לשיחות ועידה, מכשירי DECT דמויי סמארטפון, נתבים, בסיסי שידור אלחוטיים ועוד.

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיית טלפון אלחוטית ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

המאפיינים העיקריים של מכשיר מרכזיית טלפון אלחוטית מסוג KX-TPA68:
  • מסך צבעוני בגודל 3.5 אינץ'.
  • 18 כפתורים לתכנות פעולות מהירות.
  • 4 כפתורים לחיוג מהיר.
  • איכות קול מעולה (722) – HD.
  • יכולת חיבור מערכת ראש.
  • יכולת השקטת רעשים לשמיעה משופרת.
  • תאימות לכל סוגי המרכזיות, מקומיות, וירטואליות או בענן שתומכות ב-SIP.
  • חיבור לעד 8 שלוחות חיצוניות (8 קווי SIP).
  • מגוון יחידות קצה במחירים אטרקטיביים לכל צורך עסקי.

 

מרכזיית טלפון אלחוטית  – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. לאן מתפתח תחום החיבורים הקווים העסקיים גם בישראל?

העסקים והארגונים בעולם עברו מזמן לשירותי מחשוב, תקשורת וטלפוניה בענן ולחיבורי סיבים אופטיים לתשתיות האינטרנט הללו. קרוב ל-90% מכל ההתקנות החדשות של תשתיות תקשורת וטלפוניה בעסקים בארה"ב וברוב מדינות העולם המערבי הן בענן (ענן פרטי, ציבורי או היברידי, כשבשנה האחרונה עולה חשיבותו ותפוצתו של שירות הענן ההיברידי בגישת ה-Multi-Cloud – "עננים מרובים").

 

רשת האינטרנט הפכה להיות רשת התקשורת, הטלפוניה והמחשוב המרכזית של העסק המודרני, גם בישראל.

 

לא צריך להיות מומחה להנהלת חשבונות וכספים, כדי להבין, שריבוי רשתות הוא גם ריבוי הוצאות. המדובר בהוצאות ההופכות להיות בלתי נשלטות עם הזמן, עם תלות הולכת וגוברת באינטגרטורים וספקי תחזוקה רבים.

לכן, ככל שתשתיות התקשורת מסוגלות לספק יותר שירותים על תשתית אחת, כך החיסכון בהוצאות גדל והיעילות של הפעלת הרשת הזו גוברת.

 

פתרונות התקשורת לעסקים אמורים להיות מותאמים כבר היום לעידן הענן. המשמעות: סיבים אופטיים בכל מקום, גם בתוך העסק וגם בחיבור של העסק לרשת האינטרנט המובילה לענן, או לרשת הפרטית המובילה לשירותי הענן.

 

  1. איך עוברים לשירותי התקשורת לעסקים בענן?

חיסכון בהוצאות (ובמיוחד בהוצאות התקשורת והמחשוב) הוא "צו השעה" בכל עסק וארגון.

כל התהליכים הללו מחייבים מנהלים ובעלי עסקים לשקול החלפה או שדרוג של רשתות התקשורת הפנימיות – LAN, או החיצוניות – WAN. אם אפשר, להחליף הכל בו זמנית וב"מכה אחת".

 

התשתיות הוותיקות בעסקים בישראל, ברוב המקרים, מבוססות על טכנולוגיות אנלוגיות וטכנולוגיות ISDN המכונות בישראל בשם PRI, או טכנולוגיות נל"ן ישנות אחרות (דוגמת SDH). גם חיבורי IP-PRI הם למעשה אמולציות של ISDN, ולא Pure IP קצה לקצה. כדי לקבל את כל היתרונות של עולם ה-IP והיכולות הקיימות בשירותי הענן, יש צורך, שמערכות ה-IP תהיינה Pure IP "קצה לקצה".

 המגמה היום היא, שהכול דיגיטלי, והגבולות הטכנולוגיים בין ה-LAN וה-WAN מיטשטשים. לכן, ספקי התקשורת המובילים בכל העולם מתקדמים ועוברים לטכנולוגיות וירטואליות, שנקראות בשם SD-WAN, שמשמעותן: מהענן הנמצא ב-Data Center אי שם בעולם ועד לפורט המחשב או הטלפוניה בתוך העסק בכל פינה של העסק, הכל אותו דבר, עם אותם פרוטוקולים, יכולות והגנות, "קצה לקצה".

אם עוברים לאתרנט קצה לקצה, ניתן לשלב ממש הכל "קצה לקצה" בתשתית אחודה כולל: תשתיות המחשוב, הטלפוניה, הווידיאו (למשל ממצלמות אבטחה), ה-WiFi, מערכות "עסק חכם", מערכות חיבור לסלולר, שירותי אינטרנט, אבטחת סייבר ועוד.

 מי שרוכש כיום מרכזיה מבוססת IP (ותקשורת SIP) מבטיח לעצמו תאימות מלאה למתגי התקשורת של ספק התקשורת שלו, לטלפוני ה-IP שלו ולכל המוצרים האחרים המתחברים למרכזיה. זאת, משום שכל מרכזייתIP , מקומית או בענן, דורשת חיבור לספק תקשורת לפחות אחד, כדי לצאת לרשתות התקשורת הוותיקות (הנייחות והניידות) בארץ ובעולם, בד"כ בחיבור מסוג SIP, שמאחד את כל המוצרים התומכים בתקן זה.

 

  1. מה המצב בתחום שירותי תקשורת בענן בישראל לרבות בתחום מרכזיית טלפון אלחוטית?

שירותי מרכזיות בענן בישראל מסופקים בד"כ באמצעות אינטגרטורים גדולים דוגמת: טלדור, בזק, בזק-בינלאומי, מלם-תים, ווי-אנקור, פרטנר, הוט, סלקום, טריפל-סי, MedOne, בינת עסקים, אוויה ועוד, שמפעילים את שירותיהם באמצעות שימוש בעננים פרטיים, היברידיים וציבוריים, עננים, שמפעילים אותם אינטגרטורים גדולים ב-,Data Centers שבבעלותם ובתחזוקתם, או בתחזוקת עסקים המתמחים בבניה ובתחזוקה של Data Centers גדולים (דוגמת MedOne שיש לה, כמו בינת, פרטנר ובזק בינלאומי, כמה Data Centers ענקיים ברחבי הארץ. אצל MedOne זה מיושם על בסיס תשתית הענן של Dimension Data הגלובלית, חברת בת של NTT – חברת הטלקום הגדולה בעולם).

 

סה"כ יש כבר בישראל כמה עשרות (מעל ל-45) מתקני ענן ציבוריים והיברידיים. כך, שמדובר בשוק מאוד תחרותי הצומח במהירות. אין שום סיבה מדוע עסקים קטנים ובינוניים לא יצטרפו למהפכה הזו (שהחלה בעשור הקודם מהסטארטאפים ומהעסקים הקטנים עד הבינוניים בארה"ב).

 

בנוסף, יש שירותים מעננים ציבוריים והיברידיים של חברות ענק דוגמת: אמזון, מיקרוסופט, Alibaba Cloud וגוגל, שהעננים שלהן לא נמצאים פיזית בישראל, אבל ניתן לקבל את השירות שלהן בישראל ללא כל בעיה, בגלל שימוש במערכות מקומיות (המכונות בשם CDN) המקושרות למתקנים הבינלאומיים של החברות הללו. למיקרוסופט יש אינטגרטורים המספקים את שירותי הענן שלה בישראל דוגמת טריפל-סי, בזק בינלאומי והוט. בקרוב, גם בזק עצמה תקים Data Centers חדשים משלה ותציע שירותים מתחרים.

יש גם עננים מקומיים לחברות נוספות המספקות פתרונות תקשורת וטלפוניה, דוגמת חברת ALE (אלקטל-לוסנט-ארגונים), אוויה (ענן בינלאומי וענן מקומי בתפעול של אבנט) וכן תדיראן טלקום, שיש לה, כאמור לעיל, כבר 2 עננים מקומיים בישראל (בנוסף לשירותי הענן הוותיקים שלה במערכות איוניקס, על תשתיות הענן של חברת אמזון – AWS).

כך, שהלקוח של שירותי התקשורת והטלפוניה של העולם החדש, מאחד מהאינטגרטורים הגדולים (וגם הלא גדולים) הקיימים בשוק, מקבל שירות מלא –  End-to-End Solution מאינטגרטור אחד ומתוך מתקני שירותי ענן הנמצאים בישראל (או בעולם) והעונים על כל הרגולציות הישראליות המחמירות ביותר בתחומי התקשורת, השרידות והגנת הסייבר.

 

  1. אילו תשתיות צריך להכין מי שמעוניין לעבור לשירותי תקשורת עסקית בענן?

הכיוון של השוק הוא: Unified Infrastructure, "תשתית אחודה" לכל צורך. מכנים זאת בשם: xTTx, "תשתית לכל", החל ממתח נמוך דרך האינטרנט, כולל הזנת חשמל. כל מי שדורש להעביר ביטים של מידע לכל צורך ולכל מקום, יכול העביר את הביטים הללו על כבל יחיד ללא הצורך, שהיה עד היום, לסלול לכל מערכת רשת נפרדת של תשתיות חיווט וכבלים בעסקים. זה נגמר.

"שיטוח" הרשת הפנימית בפתרון אתרנט "קצה לקצה" מוביל ליתרונות נוספים: כך, מבטלים את הצורך לרשתות נפרדות והיררכיה של רשתות לשימושים השונים. כל הרשת נעשית "שטוחה" באמצעות מתג בטכנולוגיית Campus Fabric (מתג רשת).

כך, כל הרשת מנוהלת במערכת אחת וקל לבצע בה שינויים והתאמות לפי הצרכים המתפתחים בעסק ללא צורך בטכנאי ומהנדסי רשת לכל שינוי. ה-TCO (עלות הבעלות הכוללת) של הרשת מוזל בעד 75% במעבר ל"רשת שטוחה".

 

מרכזיית טלפון אלחוטית ללא חוטים

 

  1. האם הפתרונות של תקשורת וטלפוניה, שמסופקים במלואם בענן, לרבות מרכזיית טלפון אלחוטית, מעניינים גם עסקים ברמת ה-SMB וה-SME?

בהחלט. לעסקים קטנים, בדיוק כמו לעסקים גדולים, יש לעיתים אותם צרכים בתחום התקשורת והטלפוניה. זאת, במיוחד כאשר יש לעסקים הללו שלוחות וסניפים, בין ברחבי הארץ ובין ברחבי העולם.

במושג "שלוחות" נכללים גם המקרים בהם העסק מעוניין, ששלוחת טלפון בביתו של בעל תפקיד בעסק תהיה מחוברת למרכזיה הארגונית וכן בכל המקרים, שבהם יש רצון או עניין לחבר את הסמארטפונים של המנהלים והעובדים למרכזיה העסקית, כשהם נמצאים בכל מקום ברחבי הארץ או ברחבי העולם.

 

היתרונות של שימוש במרכזיית IP אחת בענן, שתספק שירותים טלפוניים לכל השלוחות והסניפים בכל מקום בארץ ובעולם, הם די ברורים:

  • כל השיחות בתוך העסק ובין כל שלוחותיו הן שיחות פנימיות (בד"כ ללא עלות, או בעלות אפסית).
  • ניתן לשלוט יותר בקלות על ההוצאות של העסק על טלפוניה ותקשורת מקומית ובינ"ל.
  • ניתן להגן טוב יותר על שיחות טלפון רגישות וחשובות ולמנוע גניבת שיחות וגניבת מידע.
  • ניתן לשלוט טוב יותר על איכות השיחות, קצה לקצה.
  • שירותי ערך מוסף דוגמת: הקלטת שירות, Call Center, ניידות בשימוש בסמארטפונים ובטאבלטים, הגנות סייבר ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהשירות (ובעלויות אפסיות) ולא דורשים אינטגרציה מספקים חיצוניים.
  • ניתן לשלב טוב יותר שירותי "שיחות ועידה", כולל שימוש בווידיאו ל"שיחות ועידה".
  • ניתן לנתב טוב יותר שיחות של לקוחות ושותפים לשלוחה המתאימה.
  • ניתן לשלב טוב יותר מערכות ל"עבודה קבוצתית" הנפוצות בעולם העסקי (דוגמת Slack, Jive, Workplace, WhatsApp for Business, סקייפ לעסקים, אוויה, G Suite, Rainbow, Quip, Yammer, Microsoft Teams, Cisco Jabber, Cisco Spark, IBM Connections ועוד).
  • בעבר, בשירותי הטלפוניה האנלוגית, חיבור שלוחות וסניפים היה דבר יקר, שחייב התקנת מרכזיות קטנות בכל שלוחה \ סניף, מרכזיות קטנות המחוברות למרכזיה הראשית, בקווי תקשורת יקרים עם ציוד ייעודי (למשל קווי PRI). חיבור מכשירי סלולר למרכזיה חייב התקנת "מתאם סלולרי" על כל מרכזיה בעלות חודשית בלתי נשלטת. המעבר למרכזיות Pure IP פתר, בין היתר, את הבעיות הללו, מה שמאפשר חיבור של כל שלוחה, כל סניף, כל מכשיר קצה (כולל סלולר), בכל מקום בעולם, בחיבורים ברשתות IP ציבוריות או פרטיות, בצורה פשוטה ודי מהירה.
  • כל "כאב הראש" של: תחזוקה, רישיונות, שדרוגים, ביטוח, גיבויים, המשכיות עסקית, הגנת הפרטיות, תאימות לרגולציות חדשות (דוגמת GDPR ו"חוק 6 הדקות"), הקלטות, הגנת סייבר, שירותי ערך מוסף (דוגמת נתב שיחות עסקי), נמצא בידיים של ספק שירותי הענן, שיודע לספק פתרונות מקצועיים וטובים לנושאים הללו, מה שעסק קטן עד בינוני אינו יודע לספק ואינו מסוגל לספק.

 

  1. אילו עוד יתרונות יש לשירותי תקשורת וטלפוניה בענן, לרבות מרכזיית טלפון אלחוטית?

עסק, שמכין עצמו לעתיד, חייב לתמוך כיום בלפחות 6 מערכות לניהול האינטראקציות עם הלקוחות והשותפים שלו במקביל, תוך שמירה על הרצף הטיפולי ולכך יש להוסיף גישה לכ-2-3 מערכות של רשתות חברתיות. רק תקשורת וטלפוניה בענן מאפשרת לעסק לעבוד עם מערכת אחת אחודה, לניהול כל הערוצים הדיגיטליים ובו-בזמן מקל על הלקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל זמן ומכל מקום.

בעידן הערוצים הדיגיטליים והרשתות החברתיות, אנשים רוצים לדבר עם עסקים וחברות באותה הדרך שהם מדברים עם משפחה וחברים. לכן, צריך לאפשר ללקוחות לפנות לארגונים ולעסקים בערוץ המועדף להם, ברשת התקשורת המועדפת אליהם (ולא לכפות עליהם חיוג טלפוני רגיל בשיטה הישנה) ולספק להם "מסע לקוח אחיד" ונוח, על פי עקרונות גישת ה-OmniChannel.

בשנתיים האחרונות ראינו התפתחות די מהירה בטכנולוגיות ובשיטת התפעול של מוקדי שירות הלקוחות, בעולם כמו גם בישראל. שנת 2018 הייתה "שנת מפנה דרמטית" (לפחות במדינות המערב וגם בישראל), בכל הקשור למוקדי שירות לקוחות. הסיבה די ברורה: הלקוחות פונים למוקדי השירות כמעט רק מהסמארטפונים. לכן, הם מבקשים רמת שירות המתאימה לסמארטפונים. הלקוחות משתמשים ברשתות חברתיות ומצפים לקבל שירות גם ברשתות חברתיות.

כיום, עסק קטן יכול ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים דוגמת תקשורת בענן, שבעבר היו נחלתם של עסקים גדולים בלבד, שהשקיעו מעל 10,000$ לעמדת עבודה, בנוסף להשקעות ב-IVR, הכשרת מוקדנים, מערכות שליטה וניהול, עלויות תחזוקה ורישיונות ועוד.

 

כפי שכבר הודגש על ידינו לא אחת, הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לחסוך בהוצאות התקשורת והטלפוניה היא להפוך את כל ה-CAPEX ל-OPEX. דהיינו: להיפטר מציוד, תוכנות, תפעול, שדרוג ותחזוקה ע"י בעלי העסק. הייעוד והמיקוד של עסקים זה לעסוק בעסקים, במכירות ובשירות, לא בתקשורת ובציוד תקשורת וטלפוניה. לכן, את נושא התקשורת והטלפוניה אפשר להעביר באופן מלא ל"מיקור חוץ", לספק שירותי תקשורת בענן, שמספק את הכל כחלק בלתי נפרד מהשירות שלו (בד"כ בעלות מזערית, מול כל חלופה אפשרית).

מכאן, ש"צרכנות נבונה" היא שם המשחק, כי בגלל התחרות הרחבה בשוק הזה, הכוח נמצא כיום בידי הלקוחות העסקיים.

 

שורה תחתונה בתחום בחירת ספק מרכזיית טלפון אלחוטית:

 

בבחירת ספק שירותי תקשורת וטלפונית IP לעסק בענן, לרבות מרכזיית טלפון אלחוטית, יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. יש לקבל החלטה אם מעוניינים במערכת המופעלת ב"ענן מרובה" (Multi-Cloud – התצורה המומלצת כיום), או בתצורה אחרת המתאימה לצרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

יודגש, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד סוכני ביטוח ופיננסים, או של משרד רואי חשבון.

 

בכל מקרה, מומלץ מאוד בטרם בחירת מרכזיית טלפון אלחוטית, משולב עם ספק שירות ולחיבורי מרכזיה לענן, לבצע תיחור מקצועי בין ספקי השירות ולשקלל לא רק את המחיר, אלא גם את רמת התמיכה והשירות, ה-SLA המובטח ואת יכולת ההתאמה האישית והגמישות של ספק השירות מול כלל צרכי הלקוח העסקי, היום ומחר. 

 

נמאס לך לבזבז כל כך הרבה כסף וזמן על מרכזיה ישנה ואתה שוקל ומחפש איך לעבור לשירותי תקשורת וטלפוניה בענן? – לחץ כאן.

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיית טלפון אלחוטית ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 


 

מרכזיית טלפון אלחוטית: KX-TPA68 SIP WIRELESS DESK PHONE

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות