סנטריקס סלקום 013 מרכזיות IP Centrex - באיזה פתרון לבחור?

IP Centrex מרכזיות סנטריקס סלקום 013 – האם זה מה שהעסק שלך צריך?

סנטריקס סלקום 013 - טלפוני ip חדשים סנום

סנטריקס סלקום 013 מרכזיות IP Centrex

IP Centrex / סנטריקס סלקום מציעה לבעלי העסקים הקטנים עד הבינוניים שירותי מרכזייה בטכנולוגיית ה IP המתקדמת וזאת בעלות חודשית בלבד.

 

כל מה שכל גולש, מנהל ובעל עסק צריכים ורוצים לדעת, על פתרונות לעסקים ובענן בקבוצת סלקום:

 

  1. מה התחדש בתחום שירותי סלקום לעסקים?

לאור העלייה העצומה בתחום "העבודה מרחוק", כחלק מהמענה של ארגונים ועסקים למגפת הקורונה, שמשתוללת בכל העולם וגם בישראל, ותשפיע על התנהלות ארגונים ועסקים גם בשנים הקרובות, סלקום לעסקים מציעה מגוון רחב ומלא של פתרונות, שיכולים להתאים לכל עסק, בכל סדר גודל ובכל תחום.

עבודה מרחוק מתאפשרת באמצעות גישה מוצפנת (SSL), גם לעסקים מסונפים, ולעסקים עם סניף יחיד. הגדרת משתמש SSL נעשית על המחשב האישי הנייח או הנייד (וגם מהסמארטפון), בצורה פשוטה ומרחוק. פתרון זה מצריך חיבור לאינטרנט, זה הכל.

כך תוכלו לעבוד ולגשת לתכנים ולמערכות המידע של העסק או המשרד, מרחוק, מכל מקום ובכל זמן!

השירותים המבוקשים ביותר והמוצעים כעת לעסקים ע"י סלקום:

 

  • שירותי PTT ("ווקי טוקי", מה שהיה פעם במירס) על רשת סלקום, עם יכולות מתקדמות והמותאמות לעסקים בשווקים רבים.
  • שירותי "סייבר 360" לשלל פתרונות אבטחה וסייבר לכל צורך ולכל איום, לאחר ניתוח רמת הסיכונים לעסק.
  • תקשורת סלולרית ונייחת לעסק. זאת, במגוון חבילות לפי צרכי העסק. לרבות חבילות טריפל וקוואטרו (חבילה מרובעת).
  • פתרון "דאבל-נט" – פתרון לשרידות מלאה בתקשורת ע"י חיבור כפול (קווי וסלולרי) לכל מקום (כולל לבית ולמשרד). מה שמאפשר "המשכיות עסקית" בכל מצב.
  • פתרונות IT לכל צורך ולכל אפליקציה.

 

סנטריקס סלקום 013 – תשובות לשאלות נפוצות:

 

  1. מה הנושא הכי חשוב לבעל עסק בשירותי התקשורת שלו?

מגפת הקורונה, שהכתה בכל העולם, הוכיחה, למי שלא הבין את זה עד כה, ש"עבודה מרחוק" ו"עבודה קבוצתית" הם הנושאים הכי חשובים ואולי אף קריטיים לקיומו ושרידותו של העסק.

עסק, שלא הכין את עצמו לאפשרות של "עבודה מרחוק" ו\או "עבודה קבוצתית, מהר מאוד יפשוט את הרגל, יאבד את לקוחותיו, עובדיו, ספקיו ושותפיו. זו לא תחזית, זה קורה כאן ועכשיו.

משבר הקורונה העולמי העמיד את הגלובליזציה באור חדש. התרגלנו למעברים מהירים בין מדינות, והנה יש ירידה עד עצירה בטיסות. התרגלנו לייצור בכל מקום בעולם ולשינוע סחורות בקלות ואנו מתחילים להבין את משמעות התלות בייצור ובסחורות ממדינות אחרות.

אנו כמנהלים ובעלי עסקים צריכים לשאול את השאלה, איך ממשיכים לעבוד יחד כאשר חלק משמעותי מכוח העבודה שלנו נמצא בבידוד ביתי? מה המשמעות כאשר לא ניתן להיפגש פנים מול פנים? איך מקטינים את הנזק הנגרם מההאטה והעוצר הגלובלי וממשיכים לעבוד ביעילות בתוך התנאים המגבילים?

בעולם הגלובלי יש גם פתרונות, ותקשורת וסביבות העבודה הדיגיטליות מציעות הזדמנות לעבוד יחד מרחוק ולפתוח ערוצים לחדשים לתקשורת ארגונית.

לאן הולך עולם העבודה העתידי (מ-2020 והלאה) ואילו אפליקציות מובילות ותובלנה בארגונים ובעסקים, אפשר לקרוא כאן, בתחזית של חברת Okta.

מכאן, שפתרון IP-Centrex שלא יכול לפעול בבית, ולא עונה על הצרכים של היום ומחר, בדגש של תחום "העבודה מרחוק", לא מספק את הצורך החיוני של כל עסק וארגון של "עבודה מרחוק". לכן, הוא פתרון של העבר ולא פתרון של ההווה והעתיד.

 

  1. מהם פתרונות התוכנה המובילים ל"עבודה קבוצתית" ועבודה מרחוק כיום?

הפתרון המוביל כיום בעולם וגם בישראל הוא השירות של Microsoft Teams, גם בגלל שהוא מוצע בחינם, במגבלות מסוימות. פתרונות מבוקשים ופופולריים נוספים (וחינמיים, במגבלות מסוימות) הם: Zoom, Google Meet  שהיא חלק מ- G-Suite (של גוגל) וניתן להשתמש במערכת זו ישירות מה-Gmail ו-WebEx (של סיסקו).

Teams Microsoft היא "מובילת שוק" משום שהיא פלטפורמה ייעודית מבוססת צ'טים, שמאחדת כלים, שיחות, תכנים ואנשים לקבוצות עבודה בסביבת העבודה המודרנית, התורמת להגברת הפרודוקטיביות בתוך צוותי עבודה. הפלטפורמה מאפשרת שיחות ועידה Online כדי שניתן יהיה להמשיך שיגרת עסקים פנימית ומול לקוחות ,(B2B, B2C) שימוש מרכזי נוסף שמתאפשר הוא ביכולות ה .Broadcast- כלומר: העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים.

הורדת Teams בחינם – כאן.

הורדת Google Meet  בחינם – כאן.

בפוסט בבלוג של Microsoft 365 פירטה מיקרוסופט כיצד אנשים וארגונים יכולים לגשת ל-Teams בחינם ומה עושה החברה כדי להבטיח את המשכיות השירות במהלך השימוש המוגבר. מיקרוסופט מפנה לבלוג זה לקבלת טיפים לעבודה מהבית עם  .Teams

באמצעות שימוש במרכזיות בענן, דוגמת השירות של מיקרוסופט, ניתן לקבל יכולות לעבודה מכל מקום. בשירות הזה בענן מקבלים מרכזיות טלפוניות מלאות מבוססות ענן, שכוללות נתב שיחות, שלוחות חכמות עם יכולות מתקדמות, ניהול תורים, הקלטת שיחות, ביצוע שיחות ועידה ומוזיקת המתנה.

מכיוון שמדובר בשירות ענן, אין צורך בהתקנת המכשור בבית העסק וניתן להתקינו גם מרחוק. המערכות מותאמות לצרכי העסק. הן כוללות שירות ותמיכה מלאה וניתן להשתמש בהן באמצעות מחשבים ניידים הכוללים חיבור לאינטרנט ובטלפונים סלולריים.

  1. מה מטריד מנהלים ובעלי עסקים בתחום הטלפוניה העסקית?

עסקים בישראל מוצפים בשנים האחרונות בהצעות לרכוש פתרונות של מרכזיה טלפונית לעסק שלהם, בשפע של פתרונות, שיכולים לבלבל כל בעל עסק ומנהל בעסק, שאמור להחליט על רכישת מערכת כזו, או שדרוג של מערכת הטלפוניה העסקית, משום שהיא התיישנה ולא מספקת את צרכי העסק של היום ומחר.

הגישה המובילה כיום וגם מחר: מרכזיית IP בענן. חשוב להבין: יש הבדלים עצומים בין סוגי המרכזיות ובמיוחד בסעיף ההוצאות לעסק. לדוגמה: מרכזיה בענן נמכרת במחיר של פורט לחודש ועל פי צריכה בפועל (מודל הנקרא SaaS), כיום במחירים של הרבה פחות מ-10 ₪ לפורט, כולל כמעט הכל, ומה שחסר עולה במחיר אפסי לחודש, והעסק שולט על ההוצאות בצורה מלאה וזו למעשה ההוצאה העיקרית בתחום התקשורת הטלפונית (לרבות "קול סנטר" ו"שיחות ועידה").

מבחינת עלות לעסק, זו השיטה הזולה ביותר המביאה את הערכים המוספים המרביים לעסק. אולם, טרם הטמעת הגישה הזו יש לדאוג להתאמת הרשת העסקית הפנימית והחיבורים החיצוניים לסוג כזה של מרכזיה.

מנהלים ובעלי עסקים מוצפים במונחים מאוד מבלבלים ובכללם: IP-Centrex ,VPS, מרכזיה בענן, Hosted PBX, מרכזיה מקומית, מרכזיה וירטואלית, מרכזיה בקוד פתוח אסטריסק, מרכזיית סיסקו (או: אוויה, תדיראן טלקום וכך הלאה), חיבורי IP-PRI ועוד.

עסקים רבים בישראל (בשונה מהעסקים ברחבי העולם המערבי וגם לא המערבי) עדיין רוכשים לעצמם מרכזיות טלפוניה פיזיות, שמותקנות בעסק וטלפוניים פיזיים המוצבים על השולחנות בעסקים. כיום, עסקים רוכשים רק טלפוני IP (ר"ת: Internet Protocol), לרבות בטכנולוגיית DECT (אלחוט), כדי לספק תאימות מרבית בין הטלפון על השולחן של העסק לבין המרכזיה של העסק.

  1. ממה יש להיזהר טרם בחירת מרכזיה לעסק?

עסקים רבים מדי בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן ולחיבורי SIP-Trunk, למרות שהם כן מסכימים להתחבר בחיבורי  IP-PRI למרכזיות סנטרקס וירטואליות של בזק (או סלקום). תשומת לב, שמבחינה טכנולוגית – זה אותו דבר.

לכן, יש בעלי עסקים ומנהלים הבוחרים (גם בגלל אי ההבנה הזו) לרכוש מרכזיית טלפון פיזית אצלם בעסק. כך, הם גם רוכשים פתרון ישן ומוגבל ביכולותיו וגם משלמים עליו פי כמה וכמה מהחלופות הקיימות של מרכזיות וירטואליות ובענן.

במציאות של השוק העסקי הישראלי, חלק לא קטן מבעלי העסקים בישראל, אינם מעכלים עדיין את העובדה, שהטלפון החכם – הסמארטפון, שיש להם ולעובדיהם ביד, יכול להיות גם השלוחה של הטלפון העסקי שלהם ומחובר למרכזיה העסקית, בדיוק כמו כל טלפון עסקי שולחני משוכלל, ואין צורך בכפילות הזו.

בנוסף, יש ספקים המציגים מרכזיות וירטואליות מסוג VPS כ"מרכזיות בענן", מה שאינו נכון. גם אין כל אפשרות טכנית קלה או מהירה להפוך מרכזיית VPS  ומרכזיית IP-Centrex ל"מרכזיה בענן", כי אלו 2 טכנולוגיות שונות, בדורות טכנולוגיים שונים.

בנוסף, בבחירת פתרון IP-Centrex, הלקוח העסקי נלכד ב"חתונה קתולית" עם ספק השירות. אי אפשר לעבור בין בזק לסלקום (או להיפך) בשירות IP-Centrex . גם אי אפשר לעבור משירות סנטרקס ישן או IP-Centrex היותר מתקדם, לשירות ענן חדיש. יש לזרוק הכל ולהתחיל מחדש, ממש מאפס, ולאבד את כל השקעות העבר בשירותי טלפוניה מסוג Centrex או IP-Centrex.

טיפים נוספים בתחום רכישת מרכזיות IP בענן לעסק:

כמו בכל מערכת תקשורת, לניסיון ולהתמחות בתחום ספציפי יש יתרון, מאשר רכישה של עודפי ציוד בזול מהמזרח הרחוק.

כיום, לפני שרוכשים מרכזיה וטלפוני IP עסקיים, יש צורך לענות על השאלה: האם בכלל יש צורך במכשירים כאלה בעסק? התשובה לשאלה הזו לא תמיד פשוטה או ברורה לבעלי העסק. 

 בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA – "הסכם רמת שירות"), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

  1. מה הגישה המובילה כיום בתחום השרתים הווירטואליים?

הגישה המובילה כיום וגם מחר: שרתים וגם מרכזיות IP בענן.

מבחינת עלות לעסק, זו, כאמור, השיטה הזולה ביותר המביאה את הערכים המוספים המרביים לעסק. אולם, טרם הטמעת הגישה הזו יש לדאוג להתאמת הרשת העסקית הפנימית והחיבורים החיצוניים לסוג כזה של מרכזיה.

 קל ליפול בפח ול"חתונה קתולית" יקרה של שירותי VPS, כשיש שפע כזה של הצעות מתחרות בתחום שירותי המחושב והמרכזיות לעסקים, קל להתפתות להצעות, שמכנים אותן במקום VPS רק כדי להטעות – "שירותי ענן", וקל  ליפול בפח כשמציעים ללקוחות העסקיים שירותים, שרובם בכלל לא מתאים לצרכי העסקים הקטנים עד הבינוניים של היום ומחר.

  1. מרכזיה וירטואלית לעסקים בענן – מהו הדור הבא לשנת 2020 והלאה?

הדור הבא הם שירותי תקשורת מבוססת אינטרנט -WebRTC , כלומר: לא צריך מרכזיה, הכל מתבצע מתוך הדפדפן. שירותים כאלו החלו כבר בכל העולם וגם בישראל.

אודות שירות IP Centrex סנטריקס מרכזיות סלקום 013

כולנו מכירים את המרכזיות הגדולות אשר מותקנות בבתי העסק השונים. מרכזיות שחייבו את הלקוח בתשלום עלויות התקנה ושדרוגים, שתפסו נפח בעסק ולרוב הגבילו את בעלי העסקים הרבה יותר מאשר שירתו אותם לצרכיהם. כיום אין צורך יותר במרכזיות הגדולות והמגושמות הללו. שרות ה IP CENTREX מאפשר למעשה לכל עסק להתחבר לשירותי טלפוניה במיקור חוץ, כלומר שהמרכזייה עצמה נמצאת ומנוהלת אצל ספק התקשורת אליו התחברנו מבעוד מועד וכך למעשה אנחנו מקבלים שירות ישיר מספק התקשורת ולא צריכים להתמודד עם הכרות או התקנה של מרכזייה בעסק שלנו. IP CENTREX סנטריקס מרכזיות סלקום 013  מציע לבעלי העסקים שירות טלפוניה פנים ארגוני נוח ופשוט לשימוש.

IP CENTREX מרכזיות סנטריקס סלקום 013

תכונות IP Centrex סנטריקס מרכזיות סלקום 013

 

למעשה שירות ה- IP CENTREX סנטריקס מרכזיות סלקום 013 מציע ללקוחות שלו מגוון רחב של תכונות, אשר מתאימות במיוחד לסוג העסק ולצרכים האישיים שלו. כל עסק למעשה הוא בעל צרכים שונים ולכן התאמת חבילת התקשורת המשתלמת ביותר והמתאימה ביותר לעסק שלך היא חשובה במיוחד. בחיבור ל IP CENTREX סנטריקס מרכזיות סלקום 013 תוכל להתאים את התכונות הנדרשות לשלוחות בארגון. לדוגמא, חסימת שיחות, תוכניות מספור, קבוצות, חיווי שיחות ועוד. למעשה היכולת להתאים את סוג החבילה או התכונות לשלוחות השונות, מאפשרת לעסק להתייעל ולתפקד בצורה נוחה יותר.

יתרונות IP Centrex סנטריקס מרכזיות סלקום 013

 

לשירות הIP CENTREX סנטריקס מרכזיות סלקום 013 ישנם לא מעט יתרונות, ביניהם היכולת להתאים את תכונות השלוחות לצרכי העסק והעובדים וזאת באמצעות הפורטל. כמו כן ניתן, בשונה ממרכזיות אחרות, להגדיר מספר ישיר לכל שלוחה. יתרון משמעותי נוסף הוא התמיכה והשירות של סלקום 013 במרכזייה, כך שלמעשה אין לנו צורך בהבנה והכרה לעומק של תכונות המרכזייה ותמיד נוכל להתייעץ עם בעלי המקצוע בחברה המספקת עבורנו את שירותי המרכזייה. כמו כן יתרון גדול ומשמעותי הוא נושא העלויות. במרכזייה במיקור חוץ אין לנו צורך בעלויות רכישה או התקנה של מרכזייה. כמו כן לא נאלץ לשלם על שדרוגי מערכת ותכונות נוספות.

IP Centrex סנטריקס סלקום – מבצעים וחבילות:

013 נטוויזן מזמינה אתכם בעלי העסקים להנות מחבילות מיוחדות הכוללות מרכזיות IP CENTREX במחירים משתלמים וללא תחרות. גם סלקום מציעה לכם להצטרף לשירות הטלפוניה במיקור חוץ שהיא משווקת בחבילות משתלמות גם כן. בבואכם לבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר חשוב שלא תשוו רק מחירים, אלא גם שירותים ותכונות מוצעות.

שירות לקוחות סנטריקס סלקום

 

שירות הלקוחות של החברות המציעות שירות טלפוניה במיקור חוץ פתוח בפניכם בשעות הפעילות בטלפונים – נטוויזן 013 – 1800-013013 וסלקום 1800-052052.

שירות מרכזייה בענן –  סיכום

 

האם זה פתרון המתאים לכל עסק? בעיקרון – כן. זאת, משום שכיום מנהלים ועובדים בכל מקום משתמשים במכשירים ניידים (סמארטפונים וטאבלטים) והחיבור שלהם באופן שקוף ומאובטח למערכת הארגונית הוא צורך עסקי ותפעולי ממשי.

לכן, מומלץ "להתחיל בקטן" להתנסות בפתרון של מערכת WebRTC ליחידה אחת בארגון או לסניף אחד, או להחליף מרכזיה של עסק קטן בשירות WebRTC. מוצע לשקול להתנסות בכמה מערכות מתחרות ולקבל החלטה מושכלת איזו מערכת עונה בצורה מיטבית על צרכי העסק.

בעת קבלת ההחלטה על רכישת מרכזיית IP לעסק, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או משרד של רואי חשבון.

 

IP Centrex שירותי טלפוניה במיקור חוץ לעסקים

 

האם כדאי לעבור ל- סנטריקס IP Centrex – מרכזיה וירטואלית לעסקים?

 

 

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות סנטריקס IP CENTREX בחינם לחץ כאן!

 

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

 

לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיית סנטריקס סלקום 013 – השאירו פרטים כאן

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים