IVR רשתי -מה יגרום לך לקפוץ לנתב עסקי מתקדם מבוסס זיהוי קולי

IVR רשתי – מה יגרום לך לקפוץ לנתב עסקי מתקדם מבוסס זיהוי קולי?

מערכת IVR רשתי

IVR רשתי:

  • מכשירים מבוססים זיהוי קולי וחכמה (AI) הגיעו לישראל והחלו נמכרים בהתלהבות רבה ובמחירים אטרקטיביים.

     

  • כיום, חברות התקשורת הגדולות בישראל מציעות פתרונות מבוססי נתב קולי חכם עם זיהוי קולי.

     

  • האם הפתרון של הוט בשת"פ אודיוקודס הוא הפתרון המתאים לעסק שלי?

     

  • איך משיגים חיסכון בהוצאות העסק ע"י מעבר ל"חוכמה קולית"?

     

  • עם מי אפשר להתייעץ בבחירת פתרון נתב עסקים חכם מבוסס זיהוי קולי?

 

כל מה שגולש, מנהל או בעל עסק אמורים לדעת על תחום ניתוב שיחות חכם המבוסס על זיהוי קולי (Voice Recognition)!

 בסוף 2019, הוט טלקום (חברת בת בקבוצת הוט), בשיתוף עם חברת AudioCodes השיקה שירותים המבוססים על זיהוי קולי למגזר העסקי – נתב שיחות עסקי מתקדם וחדשני. מדובר על שירות של נתב עסקי ושירות ספר טלפונים ארגוני המבוססים שניהם על זיהוי קולי של המתקשר ולא על לחיצות כפי שנהוג עד היום (מה שמכונה IVR). השירות הזה מבוצע בענן (בענן AWS של אמזון) עם מערכות הגנה ושרידות של הקצה העליון.

עסקים רבים מפעילים מערכות ניתוב שיחות טלפוני ישנות, שמעצבנות את הלקוחות, העובדים ושרשרת הערך של העסק. האם ניתן לשפר את התקשורת עם העסק במעבר לשירותי ניתוב מבוססי זיהוי קולי המנוהל בענן?

 

  1. מה המשמעות של תחום זיהוי קולי וניתוב חכם?

הכל התחיל מהיישום סירי – Siri של אפל על האייפון. אבל מהר מאוד ההובלה של השוק עברה למתחרים אחרים בשוק העולמי.

לאחר ההצלחה הפנטסטית של מוצרי Alexa (אלכסה) של אמזון, עם מעל ל-150 מיליון מכשירים מבוססי "זיהוי קולי" ו-AI (ר"ת: Artificial Intelligence – "בינה מלאכותית"), שנמכרו בכל רחבי העולם (כולל בישראל) עד סוף 2019, כל המתחרים נכנסו אף הם לשוק והחלו למכור מכשירים כאלה גם בישראל.

מדובר בשוק חדש לגמרי של מכשירי ושירותי תקשורת המחוברים באינטרנט לענן (שבו נמצאת החוכמה – AI).

התחום החדש הזה מכונה גם בשם: Personal Assistant ("עוזרת אישית").

המספר של ה-150 מיליון מוצרי אלכסה, שנמכרו עד סוף 2019, כולל גם מכשירים, שלא יוצרו ע"י אמזון, אך אלכסה נמצאת בהם, כמו סמארטפונים – למשל הסמארטפון LG V35, או רמקולים – למשל Sonos One. זה בהחלט מספר מרשים ביותר לטכנולוגיה, שלא הייתה מוכרת לציבור אך לפני מספר שנים. סביב אלכסה יש עשרות אלפי יישומים שפותחו במיוחד למערכת הזו.

יש כבר בישראל כמה ספקים המוכרים ומתקינים מוצרים כאלה לבתים פרטיים ולעסקים, למשל חברת CTI-ישראל, שמייבאת, מתאימה את המוצרים לישראל, מספקת, מתחזקת ומתקינה מוצרי "חוכמה קולית" מתוצרת כל הספקים הגדולים בעולם הנמצאים בתחום הזה. הלקוח יכול לבחור את המוצר המתאים לצרכים שלו, לאחר ניתוח והגדרת צרכים, צרכים פרטיים לבית, או לצרכי העסק הקטן עד הבינוני.

הביקוש לפתרונות "חוכמה קולית", שהיה אפסי אך לפני כשנתיים, מתחיל להמריא גם בישראל במספרים הולכים וגדלים.

מוצרי "החוכמה הקולית" משתלטים על הסלון שלנו, על המטבח, על החשמל, על החימום והמיזוג, על הרכב שלנו, על כל מה שיש במשרד שלנו, על מצלמות האבטחה, ועוד. בקיצור: כל דבר שיש בו חשמל, "החוכמה הקולית" יכולה להשתלט עליו ולנהל אותו ע"י פקודות קוליות שלנו מרחוק. למעשה, ממכל מקום בעולם, כל עוד יש לנו חיבור לאינטרנט.

 

  1. מי מתחרה בתחום פתרונות ומוצרי "החוכמה הקולית" לפרטיים ולעסקים?

יש כיום 5 מערכות "חוכמה קולית" מתחרות מובילות של ספקיות עולמיות ענקיות, עם מוצרים ופתרונות, שנמכרים בהיקפים של עשרות מיליוני יחידות בשנה במספרים הולכים וגדלים (גם בישראל):

  • Alexa, פתרון הזיהוי הקולי, ה-AI (והגאדג'טים), של חברת הענק אמזון.
  • Google Assistance. פלטפורמה לזיהוי קולי מתקדמת, עם יכולת, שהוטמעה במוצרים רבים, כולל מוצרי חברת הבת של גוגל בשם Nest.
  • Siri (או Hey Siri), פתרון מבית אפל המוטמע כמעט בכל קווי המוצרים של אפל.
  • Cortana מבית מיקרוסופט. המערכת מוטמעת במוצרים רבים כולל מחשבים ניידים, אוזניות ומערכות Call Center (מוקדי שירות לקוחות).
  • Bixby מבית סמסונג. מערכת המוטמעת במוצרי סמסונג היותר חדישים ושל חברות העובדות עם פתרונות של סמסונג.

בתחום מערכות הזיהוי הקולי לעסקים וארגונים, מי שמובילות את השוק הזה בעולם הן החברות: Nuance, מיקרוסופט ו-IBM ובישראל: חברת אודיוקודס. אודיוקודס היא מובילת שוק עם מגוון פתרונות עצום ומשולב עם מערכות רבות משלימות דוגמת Microsoft Teams, מערכת התקשורת והעבודה הקבוצתית המחליפה את מערכת סקייפ לעסקים, המאוד פופולרית בעולם כמו גם בישראל.

היכולות של זיהוי קולי (ובמקביל מערכות העונות בקול אנושי לפונה), הפכו ללהיט. להיט היסטרי. כיום, רבים משתמשים ביכולות זיהוי בסמארטפון שלהם, החל מסירי (Siri) – יכולת המצויה בכל המכשירים של אפל וכלה באיתור כתובת ב-Waze המותקן כמעט בכל הסמארטפונים בישראל.

IVR רשתי

מה החידוש במערכת IVR רשתי, שהוצג לשוק ע"י הוט ואודיוקודס?

 

  1. מה מציעה הוט (בשת"פ עם אודיוקודס) בתחום הניתוב החכם לעסקים בישראל?

הפתרון החדש של הוט נקרא HOT Business Talk וכשמו כן הוא: פתרון של "IVR רשתי" (כלומר: נמצא בענן – בענן AWS של אמזון), מבוסס זיהוי קולי חכם.

היתרון הגדול הוא, שהשירות החדש אינו מצריך התקנת ציוד קצה אצל הלקוח, כי הכל נעשה בענן. השיפור בביצועים והעלאת שביעות הרצון של לקוחות הקצה במגעים שלהם עם העסק, הם פרמטרים נוספים המחזקים את היתרונות של הפתרון מהסוג הזה. קלות התפעול והיכולות מביאות לשיפור מוכח בכל התחומים, ובמיוחד בתחום המכירות ובתחום שיפור נאמנות הלקוחות.

לפתרון החדש יש מגוון עצום של יכולות, שלא ניתן לפרט אותם במאמר אחד. מה שחשוב זה, שמדובר במוצר ושירות במחיר מאוד אטרקטיבי במודל ה-SaaS, כי השירות ניתן בענן, כמופיע בתצלום הבא:

‏‏הוט מחיר נתב שיחות עסקי מתקדם

ניתן להוסיף עוד שירותים מסביב לנתב החכם הזה לפי צרכי הלקוח, דוגמת: שירותי הקלטה של פתיח ומידע בניתוב החכם (מטעם העסק), ספר טלפוני רשתי (כלומר: ספר הטלפונים של העסק נמצא בענן ומחובר באופן שקוף לנתב ולכל מערכת המשתמשת בספק הטלפונים העסקי), אפליקציה לסמארטפון לתפעול המערכת ולמענה בסמארטפון (כולל אפשרות לחיבור הסמארטפון של העובדים והמנהלים לספר הטלפונים הרשתי, בעלות חודשית קטנה), חיבור שקוף וקל לטלפוני IP חכמים (לרבות מכשירים התומכים בסקייפ וב-Teams), ועוד.

המערכת מגיעה כבר עם הגנות, מענה לרגולציות (דוגמת רגולציית "6 הדקות") ושרידות, ברמה של מפעיל תקשורת.

בשונה ממערכות מתחרות, המערכת של אודיוקודס מבינה עברית.

לקבלת הצעת מחיר עבור התקנת מערכת IVR רשתי – השאירו פרטים כאן

IVR  רשתי – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1. למה זה בכלל אמור לעניין אותי כבעל עסק או מנהל בעסק \ ארגון?

משום שהעולם צועד קדימה והטכנולוגיה נועדה לשרת אותנו.

זה בדיוק כמו לשאול: בשביל מה אני צריך סמארטפון? הטלפון הישן עם החוגה לא מספיק?

 לעסקים השאלה הזו הרבה יותר חשובה מאשר עוד צעצוע  – גאדג'ט בבית. בעסקים אפשר לחסוך כסף, הרבה כסף, כשמשתמשים במוצרי "חוכמה קולית".

 

החיסכון במערכת IVR רשתי יכול להיות בכל תחום, אבל בעיקר בתחומים הבאים:

  • חיסכון באנרגיה, מה שמוריד דרסטית את ההוצאות על חשמל.
  • ייעול התקשורת עם הלקוחות, מה שמוביל לגידול בהכנסות, הגדלת שביעות הרצון של הלקוחות ומניעת נטישת לקוחות לא מרוצים.
  • שיפור בפריון העבודה (אפשרות לחסוך בעובדים ולהחליף אותם במכונות חכמות ורובוטים אנושיים).
  • שיפור בתהליכי העבודה ובקשר בין מנהלים ועובדים ובינם לבין עצמם.

בחברת ישקר, למשל, נחסכו 10 משרות, במעבר לשירות הזיהוי הקולי של אודיוקודס. שירות ניתוב השיחות בסניפים ובעסקים באמצעות זיהוי קולי כבר פרוס במאות עסקים קטנים וגדולים בארץ ובעולם ומספק למתקשרים חוויית התקשרות חדשנית ונעימה מאי-פעם, לצד חיסכון כלכלי משמעותי לעסק.

טיפ חשוב: השיטה של הקשה על מקשים (IVR) ושמיעת הודעות מוקלטות מראש, מוזיקה מרגיעה, או פרסומת, הגיעה ב-2019 לסוף דרכה. מ-2020, עסקים נדרשים לעבור לשיטות החדשות של נתב שיחות וירטואלי ומתקדם, ומומלץ על בסיס זיהוי קולי.

 

  1. למה "זיהוי קולי" הפך רק כעת שירות מצליח?

משום שמדובר בתחום מאוד קשה ליישום הדורש כוח עיבוד מיחשוב ברמה גבוהה (בעיקר בגלל ההבדלים בדיבור בין בני אדם, באין סוף שפות וניבים וצורות ביטוי שונות שיש לבני אדם). התחום הזה התפתח ב-20 שנה האחרונות במקביל להתפתחות עולם המחשוב.

לא ניתן להשוות את החוויה של השימוש ב"זיהוי קולי" לפני 10 או 20 שנה מול החוויה של היום, שהיא הרבה יותר מדויקת: עוברת את קו ה-95% דיוק. חוויית המשתמש היא הרבה יותר טובה. גם המערכת מבינה אותך והיא גם עונה לך במהירות ובדייקנות, שלא הייתה בעבר.

כיום, שירות "זיהוי קולי"  נשמע בדומה לקול אנושי, עד כי לא ניתן להבחין, שאתה מדבר עם מכונה ולא עם אדם חי. לא קיים יותר הקול המתכתי המנוכר והקופצני של העבר, עם זמן תגובה ארוך והרבה שגיאות. כש-Siri יצאה לשוק בפעם הראשונה, היא הבינה אנגלית רק במבטא מאוד מסוים של תושבי ניו-יורק הלבנים – הוותיקים, כי זה מה שהמפתחים הצליחו לפתח בזמנו. כיום, סירי (כמו מתחרותיה) מבינה ועונה בשפות רבות וניבים רבים והמגבלה הזו כבר לא קיימת.

 

  1. איך השיגעון הזה ל"זיהוי קולי" החל ומי מפתח ועוסק בו?

כאמור לעיל, הפתרון הטכנולוגי שמכונה בשם Personal Assistance לא החל עם אמזון. למעשה, הוא פרץ לתודעה הציבורית עם תחילת שירותי Siri באפל, כשהכריזה על אייפון 4s באוקטובר 2011.

מאז, נכנסו לשוק אפליקציות רבות היכולות להיכנס למשבצת של Personal Assistance. למשל, הפתרון בשם Google Home (שהוא המשך של יישום קודם של גוגל בשם Google Assistant), שהושק בנובמבר 2016.

עד 2016, בשוק העולמי של פתרונות תקשורת בקול היו הפתרונות העיקריים הבאים: Apple's Siri, Microsoft's Cortana, Google Assistant, ו-Samsung's Viv שהוחלף ל-Samsung Bixby.

אולם, ההצלחה של פתרונות אלה הייתה עד 2016 ממש זעירה ושולית. מידי שנה נמכרו רק כמה עשרות אלפי עד כמה מיליונים בודדים של יחידות מוצרי "עוזרת אישית".

הפריצה הגדולה של התחום להמונים הייתה ב-2016, כשאמזון הציגה את Alexa בתצורה של Amazon Echo, מכשיר קטן ובמחיר אפסי המופעל בענן ומוטמע במוצרי קצה מאוד קטנים, יפים וזולים מאוד, עם יכולות כמעט אין סופיות. מולה יצאה גוגל בפתרונות של חברת הבת שלה Nest, שתואמת לקו מוצרי Google Home של גוגל.

המערכת בענן של אמזון יכולה לבצע כל דבר, שמישהו מעוניין לפתח לכל צורך אנושי ועסקי. צריך רק להיות בתאימות למכשיר דרך רשת האינטרנט או בחיבור ישיר (דרך רשת ה-WiFi). היתרון של הפתרון של אמזון: הוא זמין כל הזמן לכל פקודה קולית. אין צורך להפעיל דבר, אלא רק לדבר אל המכשיר כשהמילה הראשונה חייבת להיות אלכסה – Alexa כדי שהמכשיר יגיב.

נוצרה כאן תעשייה חדשה הכוללת הכל, החל ממוצרי חומרה תואמים וכלה באפליקציות תואמות. מאות רבות של חברות כבר מפתחות ומשווקות מוצרים תואמים, לכל מטרה, שאפשר להעלות על הדעת.

במקביל, מתפתחת תעשייה מאוד מתקדמת של תוכנות, החל מתוכנות של AI (כאמור, ר"ת: Artificial Intelligence) – בינה מלאכותית וכלה ביישומונים קטנים המבצעים פקודה אחת לפי הוראה בקולו של המשתמש. המטרה של כל האפליקציות: לספק חוויית שימוש למחזיקים בחומרה. בלי זה אין כל ערך לחומרה.

פותחו לאלכסה מאות אלפי יישומונים במאות תחומים, שמבצעים אין סוף של הוראות ומספקים אין סוף של מידע ושימושים. קל מאוד לפתח אפליקציות \ יישומונים לאלכסה, זה סוד הפיתוחים המהירים. כך, במהלך 2018 נכנסו מספרים לא קטנים של מתחרים בתחום זה (מלבד אמזון וגוגל), ובכלל זה מיקרוסופט, סמסונג, LG, אפל ועוד. רשתות חברתיות מתחברות לטרנד הזה כבר כעת. כך, שהשימוש ברשתות חברתיות ייעשה גם כן בקול. הרכבים האוטונומיים, שהחלו לצאת לשוק העולמי, מכילים כבר בתוכם יכולות זיהוי קולי המובנות ברכב. היכולות הללו כבר נכנסו גם לרכבים רגילים, כולל רכבים עממיים.

 

  1. האם "זיהוי קולי" מצליח להיכנס גם לעולם העסקי?

בהחלט. בתחום העסקי, שנת 2016 היא שנת "הפריצה הגדולה" ותחילת יישום צ'טבוטים בעסקים ברחבי העולם ושנת 2017 הייתה השנה בה התופעה הזו התפשטה לכל רבדי השוק (גם בישראל).

פתרונות "זיהוי קולי" נכנסו לכל תחום, כולל תחום הרפואה. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא הצ'טבוטים עם זיהוי קולי ופתרונות של ניתוב שיחות (המחליפים את הפתרונות הישנים והמעצבנים של IVR).

הצ'טבוטים הורסים כל תפיסת עולם קיימת של קשר עם לקוחות, כי ניתן לפתח בוטים לכל מטרה, במהירות ובזול ולהטמיע אותם במהירות. זאת, כי מדובר בשירות ענן המופעל בקלות על הסמארטפון של המשתמש. כל מי שיודע לפתח אפליקציות סלולר יכול לפתח בוטים בקלות ובמהירות, ולענות לכל צורך עסקי. בהמשך, תוך שנה עד 3 שנים, כל הצ'טבוטים יהפכו לאפליקציות המופעלות בקול, מבוססות על זיהוי קולי.

הקשר עם מוקדי שירות לקוחות יבוסס תוך מספר שנים קצר בעיקר על צ'טבוטים ובוטים (ורובוטים), שיודעים להבין אותן ולדבר אתך בשפה טבעית, כאילו הם היו בני אדם אמתיים.

 

  1. מה היתרונות של שירותי תקשורת משולבים בקול עם "זיהוי קולי" בגישת ה-Personal Assistance ולאן התחום הזה מתפתח?
  • הגישה ידידותית למשתמש ומספקת מגוון רב יותר של שליטה עם "חוויית שימוש".
  • אין צורך באפליקציות מיוחדות (מהסגנון המוכר לנו בעשורים האחרונים) על הסמארטפון או המחשב. הכל מבוצע בקולו של המשתמש, שמדבר עם המחשב בענן.
  • יכולת רכישה של מוצרים ושירותים בפקודה קולית אחת.
  • יכולת הפעלה של מוצרים ושירותים בפקודה קולית אחת, בלי לגעת פיזית במכשירים. למשל, להדליק או לכבות חשמל, לפתוח או לסגור תריס, להדליק או לכבות מזגן, להתניע או לכבות רכב, להפעיל טלוויזיה או רדיו, וכך הלאה. כל פעולה אנושית מוכרת יכולה לקבל מענה בפקודה קולית, כל עוד יש קישור דרך הענן בין המערכות.
  • יכולת חיבור קלה לכל מוצר תואם, עם יכולת להפעיל אין סוף של מוצרים תואמים דרך מכשיר אחד.
  • מתן מענה לצרכים של כל אחד בכל תחום.
  • עלות אפסית מול תמורה מיידית.

היתרונות של המעבר לפקודות קוליות, שרצות מעל לרשת האינטרנט, הן עצומות והתחום הזה יצמח בצורה חזקה בשנים הקרובות.

שוק זיהוי הדיבור העולמי נמצא בצמיחה מואצת ומדהימה בכל רחבי העולם. מ-941 מיליון דולרים מכירות ב-2017 יגיע השוק הזה לכ-2.2 מיליארד דולרים ב-2022, גידול ממוצע של 18.2% בשנה (!). ישראל נמצאת ומובילה גם בתחום הזה.

על פי Business Insider, 84% מהעסקים בארה"ב ישתמשו תוך שנה ביישומיים קולים מבוססי זיהוי קולי, כמוצר בסיסי ומוביל בקשר שלהם עם הלקוחות, השותפים וגם בתוך הארגונים והעסקים. מדובר במהפכה המתרחשת ממש כעת בעולם המערבי וגם בישראל.

מדובר במעבר מהיר מקשר אנושי לקשר מבוסס יכולות מתקדמות של מערכות המחשוב המצויות בשוק, יכולות הנמצאות בענן (כלומר ב-Data Center של ספק שירותי ענן הנמצא אי שם בארץ או בעולם) והעסק מאמץ יכולות כאלו לעצמו די בקלות, כדי להתקדם, להתייעל וגם לחסוך בהוצאות.

זאת, משום שאחת ההוצאות הכבדות ביותר בעסקים ובארגונים היא אנשי תמיכה ומוקד, שעולים בישראל כ-165 אלף ₪ לשנה על כל מוקדן (כולל עלויות ההכשרה של המוקדן אך ללא עלויות הציוד והתשתיות הנדרשות לכל מוקדן). המהפכה הזו התחילה ביצירת מערכות צ'טבוטים והמשיכה למערכות של זיהוי קולי, ניתוב שיחות קולי ורובוטים קוליים והשלב האחרון במהפכה, שכבר החל, הוא רובוטים אנושיים, שמחלפים לגמרי את הצורך באנשים, בתפקידים רבים הכרוכים במגע עם הלקוחות, שותפים, ספקים וגם בתוך העסק עצמו.

כאמור לעיל, אחת השחקניות הבולטות בתחום היא חברת אודיוקודס (מקרית שדה התעופה לידי נתב"ג), שיצאה במהלך מהיר של הוספת AI – אינטליגנציה מלאכותית, למערכות זיהוי דיבור של החברה, ליצירת קו חדש של פתרונות לשוק והוקמה בחברה חטיבה חדשה בשם Voice.AI, לצורך ההתפתחות המבטיחה הזו. זה חלק מהתפתחות תחום שירותי התקשורת בענן.

יישומים קוליים מבוססי AI יכולים לשפר תהליכים פנימיים בתוך הארגון ומול לקוחות העסק, וזה מספק ROI (החזר השקעה) מהיר ביותר בכל עסק המאמץ את כיוון ההתפתחות הזה.

 אודיוקודס מספקת לשוק מגוון רחב של פתרונות בתחום זיהוי הדיבור, לא רק במובייל. ההצלחה של אודיוקודס החלה דווקא בתחום ניתוב שיחות עסקי, מהלך שבא להחליף גם את המרכזניות וגם את מערכות ה-IVR המעצבנות את המתקשרים.

המטרה של אודיוקודס בשירות IVR  רשתי היא להפוך את כל התקשורת העסקית בכל האפיקים והערוצים למבוססת על זיהוי דיבור, תוך חיבור לכל סוגי הטלפונים הנייחים והניידים, לרשתות חברתיות, לאפליקציות עסקיות, לדואר האלקטרוני ועוד.

בראייה הזו, הכל עובר ויעבור שדרוג, כולל ובמיוחד מרכזי שירות לקוחות. המטרה להגיע למענה אוטומטי לחלוטין לפונים. בבי"ח רמב"ם בחיפה בשירות אחד בלבד, הם הגיעו לכך, שכ-90% מהשיחות הנכנסות עברו אוטומטית ליעד בטכנולוגיית זיהוי דיבור, ללא כל מגע אנושי ורק 10% מהשיחות מטופלות ע"י בני אדם.

 הגדלת שביעות הרצון של משתמשים היא מניע חזק ביותר המוביל לגידול בשוק הזה. השוק, שאודיוקודס כעת נכנסת אליו, משלב את ה-AI במערכות זיהוי דיבור ויוצר תשתית חדשה המאפשרת לספק פתרונות חדשים, ממש מהרגע הראשון, שהם נכנסו לתחום הזה מול הלקוחות.

 

מערכת IVR רשתי

 

כאמור, בעוד מרבית מנועי זיהוי הדיבור הציגו יכולות דיוק של כ-95% כבר לפני כמה שנים, רק לאחרונה (ובעיקר הודות לטכנולוגיות Machine Learning למיניהן), המנועים הפופולריים עושים דרכם לעבר רמת דיוק של 99%. בכך, הטכנולוגיה הזו קיבלה יכולות להמריא ולהיכנס גם למגזר העסקי והארגוני.

 

טיפ חשוב

 

למי שמהסס להיכנס לעולם "החוכמה הקולית" בשירותי ענן, מומלץ להתחיל "בקטן". דהיינו: לבחור מרכזיה של סניף יחסית קטן ולהעביר את השירות של הזיהוי הקולי בה לענן, או לבחור יישום אחד (נניח ניתוב שיחות חכם), שיועבר לקבלת השירות עם זיהוי קולי בענן, כולל במכשירי הסלולר. בחירה בפתרון הנכון דורשת ייעוץ מהמומחים לנושא.

צריך להתחיל בקטן, להתנסות וללמוד איך זה עובד, להפיק לקחים ולהשתפר, עם מבט רחב ומפוקח על המעבר המלא לענן, לאורך ציר זמן של שנה עד שנתיים. זה הכיוון. הטיפ החשוב ביותר כאן הוא: חובה להתנסות בשירותים של ספק שירותי תקשורת מכל הסוגים ובענן, גם אם זה נעשה בקנה מידה מצומצם. ההתנסות בקנה מידה קטן בענן תוכל להוסיף מידע לתהליך קבלת ההחלטות של העסק.

שירותי הטלפוניה והתקשורת בעסקים קטנים, בינוניים ואף גדולים היו, למעשה, "בור תקציבי" בלי כל תחתית. בשנה האחרונה התחרות בשוק העסקי שינתה כיוון והתחרות הפכה לאגרסיבית, וניתן להשיג חיסכון בהוצאות התקשורת הטלפונית בתכנון נכון, חכם וזהיר, גם בתחום שירותי ניתוב השיחות החכם.

 

שורה תחתונה בתחום מערכת "IVR רשתי" לעסקים בישראל:

הפתרונות של "IVR רשתי" בענן (ובמיוחד כאלה המבוססים על טכנולוגיות זיהוי דיבור) תוך שימוש בסמארטפונים וניתוב שיחות חכם, זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם להתחלה די יפה בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל ביישומים החדשים, שמספקים יתרונות עסקיים ברורים.

יש לזכור, שהצרכים של בית פרטי אינם דומים לאלו של משרד עורכי דין ואינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, רשות מקומית, חברת הייטק, משרד מומחי ביטוח ופיננסים, או משרד רואי חשבון.

 

נמאס לך לחפש מערכת IVR רשתי ומערכת ניתוב שיחות והקלטת שיחות המתאימים לעסק שלך? – לחץ כאן!

 

לקבלת הצעת מחיר עבור התקנת מערכת IVR רשתי – השאירו פרטים כאן

AudioCodes Software Defined Voice Network Overview Guide

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים